O idee pentru magazine care fac FBAds

Reclamele alea din dreapta sunt foarte mișto, foarte bune, foarte ieftine și foarte eficiente.

Dar…

Unele magazine online au niște produse “vedetă”, care atrag clickuri, și le pun pe acestea în reclame. Dar linkul pe care dau click din FB mă duce la o pagină generalistă.

Și acolo dau scroll și scroll și nu văd produsul ăla mișto pe care voiam să îl văd. După două pagini uit ce voiam, închid și îmi văd de ale mele.

Și asta nu mi se întâmplă doar o dată și nu doar cu un magazin. Da, logica simplă ar fi că îi atragi cu ce ai mai bun și poate văd și cumpără și altceva, de aceea nu îi arăți fix produsul ăla, ci și altele.

Doar că nu.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

17 comentarii

  1. offtopic, cum mama ma-sii fac sa nu mai fie vine muted by default ?

    00
  2. Se intampla si pe G. Adsense acelasi lucru, am vazut chiar si reclame la produse out of stock sau end of life.

    00
  3. Unii fac la fel si cand trimit emailuri.

    Banuiesc ca ce se intampla e ca sefu zice ‘vreau reclama pe facebook, ca ala are si noi n-avem’, fara sa-l intereseze neaparat daca l-a ajutat cu ceva sau nu.

    00
  4. Odată am contactat un magazin pe această temă. Avea afiliere dar permitea linkuri doar către prima pagină. Degeaba le-am explicat ca într-o lucrare de doctorat că nu e bine, răspunsul a fost simplu: așa trebuie, că poate clientul mai vede și alte produse și cumpără mai multe. plm, asta pe un site similar cu eMag ca și complexitate dar mai prost organizat, pe care te pierdeai înainte de a găsi ce doreai. Azi magazinul nu mai există, deși a fost mare în zonele de acoperire.

    O analogie pentru manageri retarzi ar fi ca atunci când vrei să trimiți pe cineva la un verset din biblie, în loc să-i coordonatele versetului îi trântești toată biblia în față să și-l caute el, că poate îi mai plac și alte versete.

    00
  5. poate sa fie si de la agentie care livrezeaza clickuri pe site/mai departe nu e problema lor /nu au in contract vanzarile. se testeaza 10 produse, se alege cel care are rata de click mai mare si aka rezultatul. poate sa fie ala produsul si iesit din stoc si doar bait/fake, etc.

    00
  6. Ce-i aia FBAds? O unealtă de bricolaj?

    00
  7. Am vazut o postare sponsorizata de la Vodafone cu niste modele de telefoane si le-am cautat la ei pe site. Nu le-am gasit pe stoc, asa ca am comentat la postarea respectiva. Raspunsul lor iritat a fost ca postarea e veche de cateva luni. La intrebarea mea ca atunci de ce mai platesc atunci sa apara respectiva postare au zis ca o sa investigheze :)

    00
  8. Nu ti-am zis si eu acelasi lucru acum vreo 3 luni?

  9. dar poate omu’ vrea să citească din … coran? de ce-i dai biblia?

    00
  10. Ai fi surprins sa vezi cati clienti refuza din start ideea de landing page dedicat unei reclame: „Pai ce e pagina asta, nu mai vede clientu’ site-ul, si ce e cu butonu’ ala asa mare acolo, Call to Action pe ma-sa, e urat, nu-mi place, nu se integreaza cu design-ul site-ului, yuck, trimite-l direct pe site, ca nu degeaba am platit pentru site”.
    Poti sa le explici oricat.

    00
    • NOU
      #14

      well, nu ar fi prima optiune. ar fi mai ok sa fie spre pagina produsului (poate vrea sa il salveze in bookmark, destinatie de concediu, etc).

      00
    • Dacă vinzi servicii, în principiu cel mai indicat e să trimiți pe pagină dedicată cu formular ceva. La produse se poate un feed de produse cu cel din ad cap de listă, dar cum toți clienții știu principiul ăla de marketing valabil universal cu shoppingul impulsiv și că tre să bombardezi omu’ cu TOATE produsele tale că sigur cumpără, nu mai ai cu cine să discuți efectiv.

      00
    • dar chestia aia nu functioneaza! Mortii ma-sii de idioti care nu inteleg ca „tine-l cat mai mult ca pana la urma cumpara” nu functioneaza online!

      ( sorry, I hadclients like that too, and they’re all fucking morons)

      00
  11. FB vrea banii advertiserilor, nu i intereseaza calitatea reclamelor. Cei care au simtul reclamelor nu au suficienti bani. Deci problema e unde la mijloc…

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.