Fusu investşte în Vertimo.ro

Vertimo.ro, proiectul cu care Emi se tot laudă că merge foarte bine şi caută pe verticală (că pe orizontală e sătul), beneficiaza zilele astea de o infuzie de capital. Călin Fusu, GM Neogen, a preluat o parte din acţiuni, contra unei sume nedezvaluite.

Ciudat, pentru că Neogen are ceva asemănător. Cum ar veni, îşi face concurenţă lui însuşi. Dincolo de asta, cred că se urmează paşii trilulilu. Băi, eu investesc în tine, atragem atenţia că e un proiect tare, vorbeşte lumea de el, şi creşte.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

6 comentarii

  1. NOU
    #1

    chestia cu „Cum ar veni, isi face concurenta lui insusi” nu e deloc o prostie. E un principiu de gherila marketing – ATACA-TE SINGUR.
    Adica: daca faci periute de dinti, scoti mereu cate un model „inovator” care bate la kooor modelul precedent, nu astepti sa il scoata concurenta.

    Sau, spre exemplu, in cazul Zoso, nu astepti sa ajung eu sus de tot cu blogul si sa te pun in pericol :P :P :P , ci atunci cand simti momentul scoti SUB ANONIMAT, ca la inceput, blogul – sa luam un nume oarecare – ZOSO STRONG sa zicem, si te faci ca ii arunci manusa adevaratului zoso si lumea o sa caste gura la meci, dar tot tu o sa castigi. :)))

    Fusule, ai de dat un metru de bere ca ti-am facut imagine de gherilos marketos.

    00
  2. Insa, aceasta strategie nu functioneaza intotdeauna. Vezi exemplul EBay – Craigslist. Ebay detine 25 (sau 28%?) din Craigslist iar in 2006 a lansat concurenta Kijiji. Vazand ca e greu sa-i ajungi din urma, Ebay ataca Craigslist…
    https://www.wsj.com/articles/SB120959923436057759?mod=googlenews_wsj&mg=reno64-wsj&url=http%3A%2F%2Fonline.wsj.com%2Farticle%2FSB120959923436057759.html%3Fmod%3Dgooglenews_wsj

    00
  3. Ce zici tu zoso mi se pare aberant… adica daca eu am fabrica de ciocolata Milka (fara marmote, desigur) cu care am 25% din piata din Ro sa zicem, si iau o participatie considerabila din Poiana cu care imi rotunjesc la 40% ponderea in piata, tie ti se pare ca imi fac singur concurenta?

    Fiecare din cele 2 au piata lor, nu are rost sa incerci sa le convergi ca nu o sa iti iasa nici macar ROM, da fiindca tu esti baiat destept, joci la doua capete si compania ta detine o parte considerabila din piata.

    Mai degraba semnalezi o tentativa de monopol, nu?

    00
  4. @Rares: nu, semnalam o lipsa a „bai, hai sa facem din mall ceva mai bun, ca sa nu mai cumparam alt site slab”

  5. Vine o vreme cand simti ca rugineste tehnica bai hai sa-i copiem pe aia. Si daca ai bani, iti faci moftu’ sa-i cumperi. Simplu, nu? Intotdeauna am sustinut ca business-ul neogen e 30% knowledge si 70% conjunctura favorabila. Ultima incepe sa dispara, asa ca acum trebuie cautate alte shortcut-uri. Nu ma surprinde deloc.

    Oricum pariul pe Emi mi se pare o chestie inteligenta din partea lui Fusu, tipu are potential si a inceput devreme, are unde sa creasca si poate sa creasca intr-un ritm mai alert decat altii.

    00
  6. Pfiuu, cum de l-am scapat necomentat pe asta? Zoso, tre` sa-ti imprumut o carte de Sergio Zyman, explica el foarte clar de ce e marketer-ii nu trebuie sa-si puna aiurea problema „ma atac singur” atunci cand se iveste oportunitatea lansarii unor produse/servicii concurente.
    Pe scurt, e cam asa: daca un brand nu e suficient de puternic el oricum va ceda mai devreme sau mai tarziu. Lansand un produs/serviciu concurent, testezi, practic, forta brand-ului. Daca brand-ul e slab, el oricum piere/pierde atunci cand un concurent apare. Si nu e oare mai bine sa piarda, daca tot pierde, in fata unui produs/serviciu al tau?

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube