Fuck the CEO bloggers

Fuck the CEO blogges. Ne strică blazonul.

Suntem directori şi vrem să părem cool şi ne facem şi noi blog. Şi suntem atât de cool încât nu avem timp să scriem pe el, dar el există, îl voi pune pe cartea de vizită.

Eu sunt sătul de atitudinea asta.

Un sticky pentru toţi jurnaliştii care au scris şi au de gând să mai scrie despre bloguri.
CEO bloggers sunt doar o categorie de bloggeri. Nu sunt marea majoritate, nu sunt cei mai cunoscuţi, nu sunt cei mai reprezentativi. Sunt un fel de maimuţe de la zoo, le vezi în cuşcă, te uiţi un pic de curiozitate şi după aia te duci să admirii leii, că sunt interesanţi.

Nu ştiu cine e Vlad Stan, îmi pasă mai puţin de cruciada lui împotriva piratării filmelor, că pierde bani cu videomax din cauza asta. Îmi pasă mai putin de Kit, nu ştiu cine e, o fi un idol ar puştilor care vor în publicitate, mie îmi pare doar un sorry looser, care nu a avut măcar curajul să mă salute la blogfest, unde am trişat mai bine ca el. Îmi pasă mai puţin de Orlando Nicoară, care scrie puţin şi cu greşeli de limba română şi nu are timp să îmi răspundă la emailuri.
Îmi pasă mai mult de Vivi, care lucrează la google, îmi pasă mai mult de tipul care face reviews software la nu ştiu ce revistă, îmi pasă mai mult de Subiectiv, de Andressa, de @rgumente sau de Curtezana sau Patric.
Ok, am înţeles, e trendy şi e interesant, ca jurnalist, fenomenul ceo blogging, dar nu îi mai băgaţi în aceeaşi oală cu restul. Sau, mă rog, nu le mai luaţi interviuri lor şi după aia emiteţi judecăţi asupra restului.

ps: nu, nu am trisat la blogfest.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

10 comentarii

  1. intr-o masura iti dau dreptate …
    Nu ai trisat la roblogest? poate ca trebuia …ca sa le iei fatza …

    00
  2. Ideea din spatele acestei ‘impresii’ [ca CEO blogs sunt interesante] e ca, daca oamenii astia plini de bani si importanti s-au apucat de blogging, inseamna ca e ceva de fenomenul asta. Sunt multe bloguri incepute cu mult inainte de explozia asta a ‘blogosferei’ [primul blog de cugetari si masturbari artistice il am de prin 2002.] Acum, nu se stie in primul rand cat din continutul acestor bloguri e interesant. Sau, asa cum spui, cate au continut de orice fel.

    Pe Internet faima se castiga, indiferent de pozitia din viata de zi cu zi. Mai ales in domeniul asta. E inca un mediu prea nou in care mentalitatile de interactiune sociala cotidiene nu isi au locul. Majoritatea reporterilor nu cred ca sunt in stare sa transpuna corect si coerent manifestarile intalnite pe Internet intrun limbaj accesibil audientei lor. Si de aici o ‘ura’ reciproca intre netizeni, media si omul de ‘rand’.

    Si inca ceva. Stiu ca esti constient cat de importanta este exprimarea corecta. Si nu e prima data cand vad ca folosesti cuvinte in limba engleza care nu sunt corecte. Aici ma refer la ‘looser’ care imi inchipui ca trebuia sa fie ‘loser’. Small typo, maybe unintentional, dar am mai vazut cate o greseala uneori. Nu mi-o lua in nume de rau…

    Noroc!

    P.S. „intrun” e forma corecta introdusa cu DOOM2. Asta inainte sa se apuce cineva sa se faca de ras.

    00
  3. inaequitas: te inseli, domnu’. orice jurnalist poate sa scrie bine despre bloguri, cu singura conditie ca trebuie sa aiba un blog si sa citeasca si sa interactioneze cu ceilalti bloggeri. bine acum, sa nu ai pretentia ca se va scrie vreodata un articol exhaustiv despre bloguri. never ever! ar trebui sa scrie un numar intreg de gazeta.
    apropo de articolul asta, mie mi s-a parut bun. cel putin felul in care a fost scris. nu mi-au placut, si asta am exprimat-o destul de clar la mine, replicile jegoase ale unora din publicitate care se cred cei mai tari. eventual din parcare, which is empty, of corz.

    00
  4. ma uit si eu la ce probleme aveti voi astia cu pretentii si ma faceti sa rad ..

    do it fun

    00
  5. Subiectiv: nu dadusem cu parul ca ‘toti’. Era specificat acolo ca majoritatea. Se mai gaseste cate un jurnalist capabil sa se integreze in mediul asta. Dar e periculos sa se mai gaseasca cate un Markoff.

    00
  6. Debitezi prostii cu carul. Ce daca tu nu stii cine e Vlad Stan sau Orlando? Si cum strica blazonul? Ce blazon?
    Te crezi prea interesant si e posibil sa pici in ridicol.
    Totul se reduce la continut de valoare. Tu cu ce aduci valoare pe net? Cu ortografie sau cuvinte in engleza scrise aiurea?
    Penibil.

    00
  7. vlad, ma deranjeaza ca ei sunt intervievati si noi, restul, sunt etichetati drept „nefericiti”. e un paradox cel putin aiurea, pe care l-am explicat in post. ei nu ma reprezinta.
    si crede-ma, adesea scriu mai corect decat multi dintre ei. :)

  8. Si nu ti se pare normal? Tu inca nu ai demonstrat nimic. Ei au facut niste afaceri de succes. Tu inca debitezi ce te taie capul pe blog. E normal ca ei sa fie in lumina reflectoarelor.

    00
  9. ba da. atunci sa puna titlul „ceo bloggers invadeaza netul” si sa ne lase pe restul in pace.

  10. Zoso, copilule, ce e cu tine? Cine te-a suparat in halul asta? Pana sa se apuce anumite „celebritati” de treaba asta, bloggingul era DOAR un fenomen de masa. La fel ca messaging-ul pe yahoo, de-o pilda. Astia mari pe care-i blamezi tu atata sunt cei care au atras atentia si-au dat primul polish fenomenului de blogging. Stii tu – puterea exemplului…

    Blameaza si tu orice blogger care tine blog degeaba – nu numai pe cei mai „biznis”… Daca ai ceva anume cu „biznismanii” injura-i pentru ce te enerveaza, nu pentru ca se blogaresc :D

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube