Dacă aveați impresia că Juke sau Captur sunt urâte, n-ați văzut pe șosele noul Ecosport, care e cel mai nou efort al echipei de designeri idioți care a avut ideea genială să fure designul de la Aston Martin și să pretindă că e ok.
Ecosport arată ca un Focus care a avut un bunic cămilă care s-a căsătorit cu sor-sa, Mondeo. Dar se va vinde în draci, pentru că va costa doar 14.000€ cu motorizări stupide (1 litru benzină, cu ecoboost, și două diesel de 1.5 litri). N-are tracțiune integrală, e doar o cutie mare și urâtă. Ca să citez de pe landing page-ul cu care ies pe Fb:
Designul exterior îndrăzneţ şi robust te va convinge că te poţi descurca cu dezinvoltură în orice fel de trafic. Cu siguranţă nu vei trece neobservat.
Absolut, nu vei trece neobservat. Brr…
Și da, nu veți vedea păreri reale despre mașină, pentru că Ford a dus jurnaliștii să se dea cu Mustang acum câteva săptămâni, așa că nu se face să supere Ford, vor prefera să își mintă cititorii.
1.5 diesel e mic pe o masina pe platforma de Fiesta? Da, e cam uratica (ceea ce e subiectiv) singurul dezavantaj ar fi lipsa tractiunii integrale.
Avand in vedere ca Ford detine Aston Martin, nu e vorba atat de furt cat de folosirea in comun a resurselor interne, tot asa cum VW si Audi au 90% din piese comune etc.
te înșeli cu privire la proprietatea AM. asta ar fi una. a doua, de ce ai fi atât de prost încăt să copiezi marca high cost in marca low cost? ca să crești valoarea brandului low cost, ar zice unii. dar asta e o tâmpenie, pentru că lumea oricum cumpără ford.
De ce ai crede ca daca lumea oricum cumpara Ford, va cumpara din inertie, fara sa aduci valoare suplimentara?
De ce ai crede ca daca Ford vinde, nu vrea sa vanda mai mult?
1. Da, ai dreptate, are doar o participatie minoritara, my bad. A vandut in 2007.
2. Nu n-ai dreptate, Ford vinde volume mari la preturi mici. Stii ce e mai bine decat sa vinzi mult la preturi mici? Sa vinzi mult la preturi mari. Ford incearca de mult sa schimbe imaginea masinilor si sa urce in piata ca sa poata si ei rupe putin din clientii marcilor premium dar e dificil.
2. nu copiezi designul unei mărci de lux sperând să ajungi model premium. cel mult lansezi un model premium in gama ta.
Da, pentru ca exercitiile gen VW Phaeton au mers de-au rupt
E urata. Cu spume. Da, nu vei fi ignorat in trafic dar nu neaparat vor fi privirile pe care ti le-ai dori… Concureaza serios pe segmentul „cea mai urata masina din trafic” cu Fiat Multipla. Pe cuvant daca nu de banii aia mai bine iti iei un Duster. Macar ala e semiurat dar se lauda cu asta.
benzina la 1L si diesel la 1.5L. De ce?
Ecosport = o combinatie fatala intre juke, mokka si captur
Nasol de cine isi cumpara asa ceva.
Vor ajunge astia si la 1.0 litru diesel, eventual in 2-3 cilindri, ca da bine. Pe masina de 2 tone!
Si un benzinar 0.5 litri, bi turbo, cu turbine minuscule, sa le schimbi mai des ca becurile.
Si de Logan zicea lumea la fel: ca e urata in draci, ca e o struto camila, ca n-o s-o cumpere nimeni si c-or sa dea faliment. Si totusi se cumpara.
logan e katrina bowen pe lângă bianca drăgușanu.
Cu siguranta pretul nu a avut nici o importanta.
Am întrebat odată o tânără, mai prostuță săraca, care sunt cele mai frumoase mașini din lume. Răspuns: Ferrari, Lamborghini și Logan roșu.
Aparent, nu numai jurnalisti, ci si o parte din „social-media” …
ti-ar fi placut si tie cu mustangul?
nu. n-am ce face cu ea prin românia.
pare destul de inalt, sunt curios pe cate roti sta in curbe.
E o nouă abordare eco: în curbe nu mai foloseşti toate roţile => anvelopele se tocesc mai greu => reduci amprenta CO2. Merge?
Nu prea am incredere in Ford. Pe partea de motorizare au mari probleme.
Tu ai Volkswagen, nu?
Da, pot confirma. De un an de zile am un Ford, i-am schimbat distributia in octombrie, si de atunci… apa, paie si bataie. „mari probleme”, da…
Claudiu, nu am FORD dar am foarte multi amici care AU AVUT!
Initial am crezut ca e un Fiat 500 umflat cu pompa.
Între timp, Mazda CX-3, cu motor de 2 litri, începe de la 15.290 euro cu TVA inclus și arată orgasmic de bine!
https://www.mazda.ro/
Mie-mi pare a fi un Fiesta tras de urechi. Sau, hai, un Focus hatchback inaltat.
De la ei mi-as lua un Kuga.
Pentru cei care se plang ca nu are tractiune integrala: cred ca masina asta nu e facuta in primul rand pentru traficul de oras, deci nu are nevoie de integrala. Nu stiu ce masa are, dar pana pe la 1.3 tone, motorul de 1.5 diesel e ok, cu conditia sa nu fie facut de VW
„Cu siguranţă nu vei trece neobservat.”
Aici ii contrazic. Design-ul e atat de banal si lipsit de personalitate, incat se va pierde in peisajul urban, la cel mult doua luni de la aparitie, cat va dura pana trece efectul de model nou.
„…va costa DOAR 14.000 de euro…”.Fain de tot.La banii astia iti poti gasi o masina ca lumea,nu tiribomba asta.
Mult succes!
Vai, iarasi incepem discutia SH vs nou???
„Vai, iarasi incepem discutia SH vs nou???”
Nu cred ca SH are loc aici, din moment ce a zis „nu tiribomba”.
Imo, dacă nu ar avea grila aia de jos FIX ca un hamburger nu ar fi CHIAR așa de urîtă. Cred că impresia negativă e exacerbată de faptul că e prea înaltă.
Oricum, e departe de acel moment din istorie în care maimuța s-a furișat în atelierul de design și a conceput Fiat Multipla.
10 pentru comparatia cu hamburgerul. :))
Oricum, maimuţa care a conceput Multipla a mai evadat o dată şi a rezultat Juke.
Eu nu vorbesc din poze, ci din vazute. Am vazut masina live si nu e atat de urata. Bine, fiecare cu gusturile lui, dar chiar nu mi se pare urata. Juke e urata.
Cat despre motorizari, eu zic ca 1,5 diesel e ok pentru masina. motorul de 1L ecoboost…
Bai, nu știu tu ce reluctanta ai la grila aia a la AM, dar mie îmi place. Pe Mondeo arata superb, pe Focus și pe Fiesta arata bine. Iar bani de Aston clar nu am.
De un Mondeo as fi găsit și probabil as fi luat, dacă nu ar fi fost tot Mondeo rabla de m-a lăsat.
De cât sa-l aducă in Romania mai bine sa-l fabrice in Romania.(Craiova)
Daca vor sa ingroape cu totul fabrica de la Craiova care produce alt mare succes b-max, da sa-l produca acolo.Din fericire nu vor sa-l introduca acolo prea curind asa ca intre timp se vor lamuri daca prinde sau nu la public.
B-MAX am condus și cred ca e cea mai de calitate și mai buna masina „românească” la mai multe capitole.
Realitatea demonstrează că oricît de urît ar fi un model de maşină, tot se vor găsi cumpărători pentru el. Noroc că nu e singurul producător de maşini de pe piaţă. Şi la urma urmei, poate că e chiar mai bine pentru cei ce tocmai vor o maşină: au mai puţine opţiuni între care să aleagă.
Ba! Captur e frumos!
frumos ca o vomă.
Vali, Kadjar?
Pana in 2007 Ford a fost proprietarul Aston Martin si designul care il vezi acum pe Aston Martin este dezvoltat de Ford deci are tot dreptul sa-l foloseasca si la cutii de conserve daca vrea, nu stiu kuweitienii care sunt proprietarii Aston Martin de acum cum inghit noile Forduri
să mori tu că e dezvoltat de ford? ei au grila aia de 20 de ani.
În 1991, colosul American Ford preia firma Aston Martin, iar în 2007 vinde acțiunile societăților Investment Dar și Adeem Investment Co ( două companii din Kuwait) precum și lui John Sinders, (un pasionat colecționar), după care Ford și-a păstrat 10 % din acțiunile companiei.
Te salut, Vali!!!
și grila a fost lansată in 2012 https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Mondeo_(fourth_generation)
Sa mori tu nu eu…………………Ford a detinut Aston Martin intre 1991 si 2007
mai citeste si tu ceva despre industria auto
Cred ca e prima masina Ford-din istorie, care arata atat de prost….
Asta e un fel de pui de mini SUV.