Doua bijuterii + locatia perfecta = filmare de nota 10!
00
NOU
#7
Adrian
Two Titans !
00
NOU
#8
maniak
Cateva intrebari :
1. Cate plinuri au facut de la Cluj la Buc ?
2. Unde le spala, erau foarte curate
3. Au intrat si la Orhideea la shopping? Unde au pus cumparaturile ?
4. Ala de filma in ce masina era de mergea asa repede in fata lor ?
Mai misto lambo, cred ca d-ala imi iau .
00
NOU
#9
Andrei M
Misto filmat, dar pare mai mult promo pentru pod/pasaj.
Lambo ala pierde aerodinamica daca isi pune numarul si pe fata? Nu s-a umplut pana acum de amenzi?
Iar numarul de la Ferrari imi aduce aminte de bancul cu suedejii si integramele:
– Metal pretios din trei litere?
– HAUR…
– Nu bah, din trei litere…
– FER !?!
00
NOU
#15
Adi
Pacat ca o asemenea masina este mai mult de bibelou in Romania. Daca incercau aceeasi smecherie ceva mai incolo, pe podul grant, aveau toate sansele sa-si piarda tobele alea sexi in gropi.
00
NOU
#16
kodeina
p0rn.
00
NOU
#17
baiatu_cutare
Parca e teaser pentru urmatorul Need For Speed
00
NOU
#18
septimiu
Foarte frumos filmul.
Maniak, cunosc destui motoristi ce ar fi indignati de intrebarea ta.
00
NOU
#19
Dan
Ma cam incurca impozitul asta anual ca altfel mi-as lua si eu una.
00
NOU
#20
Tim
Imi place filmarea… mai ales cea de panorama aeriana filmata cu drona…
Alex .. pe Youtube filmul se numeste 458 Avenue .. E filmat de Radu aka EvlSantos si cu baietii lui de la EvlSkillz .
00
NOU
#28
viz
@ Andrei – e podul nostru, nu al lui Oprescu. Daca vrei, putem sa zicem ca Base l-a facut, Oprescu n’are niciun amestec :))
00
NOU
#29
sitting duck
Sa intelegem ca podul Basarab e cel mai high tech loc din Bucuresti? Naspa. Eu vreau sa vad videoclipul asta filmat la Hala Traian. Sau pe Prelungirea Ghencea (evil emoticon here)
@simistef –
Daca tu esti inapt si nu o poti folosi asa cum ti se explica in manual, descarcand-o la maxim si distrugand astfel bateria asa cum ti-am explicat si noi si Sierra, apoi cand ti se inlocuieste bateria in mai putin de 24 de ore … mai stai cateva zile pe ganduri si vrei sa faci retur cum e?
Astea le mai specifici undeva sau le-ai relatat in plangerea ta?
De ce oare esti singurul care a facut plangere si la noi si a mai incercat sa returneze si de la F64 plus altii diverse produse? Asta e viata ta? Cumperi produse si faci retur in 10 zile? Cred ca e tare trist sa o duci asa …
E cu subinteles filmarea: dedesupturile podurilor din Ro ascund bani grei.
00
NOU
#32
Po
Misto masinile, dar cred ca consuma de faci cancer!
00
NOU
#33
simistef
@Gabriel Vătafu – grea limba asta Româna !
Tu îți faci clienții inepti si pe deasupra mai încalci grav si legea. Ești singurul magazin care avea propria politica de retur : 48 de ore fără ca produsul sa fie desigilat !!! Deci tu acceptai „tristi” din astia care își luau produse, făceau poze cu ele si apoi le returnau.
Nu înțeleg de ce îți dai cu părerile tehnice acum. Atunci dădeau din umeri si ziceai ca tu doar le cumperi de la Sierra si le dai mai departe. Acum îmi dai lecții vad.
Ai mai învățat si cum e cu magazinele online si ai pus 10 zile de retur pe site si ai renunțat la cele 48h. Evident de forma, ca asta nu înseamnă ca nu vei țepui pe viitor alți fraieri
Legea spune ca poți returna produsele fără invocarea unui motiv in 10 zile. Când alegi sa faci business online trebuie sa fi conștient de riscuri si de faptul ca dai si peste clienți inepti sau cum ii mai numești, si ca exista o politica de retur clară.
Ai învățat zic eu ceva in timpul asta. Te mai învăț. Doar ca e pe banii mei …
00
NOU
#34
pongo
Nush de ce , poate o fi mintea mea de rasist, dar cand am vazut numarul ala de cluj, automat m-am gandit la suedeji si m-am intrebat cat au furat ca sa aiba bani de asa masina.
„Doi suedeji faceau integrame.
– Metal pretios, zice unul…
– Haur?
– Nu haur, ca e din 3 litere…
– Fer..???”
@Simion Ursache – cel care se ascunde dupa un simistef
Nu imi fac clientii in niciun fel, ii respect. Tu nu esti client, esti un trist cum am zis mai sus.
Razvanbb pe care ai vrut tu sa-l copiezi nu are nicio problema cu mine sau magazinul meu online. In trecut si Zoso a luat de la mine si nu stiu sa fi avut probleme. Orice problema ar aparea se poate rezolva. Problema e ca la tine a aparut o problema cu bateria din vina ta, ti-am schimbat bateria si dupa aia te-ai gandit ca mai bine il dai inapoi.
Nici macar nu se poate considera comert online pentru ca ne-am vazut face2face, ti-am aratat produsul si l-ai cumparat.
Si tine minte o chestie, din banii tai nu am invatat nimic, l-ai luat cu o reducere mare cat tine pentru ca asta esti, un cautator de chilipiruri si un cautator de bube.
Am vrut sa ti-l schimbam si nu ai vrut sa semnezi o hartie ca ai tu pitici pe creier. Nu ai vrut, la revedere si spor la returnat produse.
Am primit amenda pentru ca aia erau satui de telefoanele tale. Sunt curios cum ar arata o fisa cu retururile facute de tine pe la toate magazinele.
Ai prea mult timp liber? Citeste o carte, elicopterele nu sunt pentru oricine.
00
NOU
#36
simistef
Foarte greu sa îți urmăresc logica.
Dar, după tine tristi sunt toți clienții care fac retururi. F64 si eMag niște tristi si ei. Si atât de tristi ca le vând si ca resigilate. Ca poate așa își fac o clientela. Nu ca tine care le dai pe Mercador.
Baterie? Aia cu firele desprinse, non DJI brand, temporara cică, pana îți vine nu știu ce stoc, pentru care nu mi-ai nici pana in ziua de azi un document de predare-primire si apoi ai închis telefonul? Aha. Halal ajutor.
Hârtiile redactate de tatăl tau sa le semnezi tu prietene dacă îți sunt atât de dragi. De fapt tu ești un simplu angajat …
P.S. Eu nu as aduce in discuție numele altor persoane. Din simplu respect pentru ei si suportul lor, nu as alătura vreodată numele lor alături de tine. Nu mai încerca sa îți faci reclama pe spatele altora. Nu tu ai inventat apa calda in tara asta. Respecta-ți clienții in primul rând.
00
NOU
#37
Gabriel Vatafu
Da, nu poti urmări ceea ce nu ai.
Avem resigilate pe site daca nu ai observat.
Tristi sunt cei care se pretează la chestii de genul asta, eu nu am returnat nimic niciodată, chiar daca nu am fost mulțumit de produs.
Bateria de care zici e cea pe care ti-am adus-o duminica, in timpul meu liber, cand trebuia sa ma doară undeva de tine si sa-ti zic sa o aduci in service, in Otopeni, in timpul săptămânii. E greșeala mea ca tratez clienții ca pe prieteni, tu esti singurul care nu merita asta.
Angajat esti si vei fi mereu, nu vorbi daca nu știi care cu ce se ocupa. Eu pana una alta fac ceva din plăcere, singurul moment jalnic ai fost tu.
E ultimul răspuns pe care il primești din partea mea, din respect pentru persoanele pe care le-am amintit mai sus.
Un singur lucru iti spun, mi-e mila de cine te suporta in viața de zi cu zi…
E campanie electorală pentru Oprescu și podul lui :))
Lamborghini pana la moarte, chiar daca, poate, nu voi ajunge sa conduc unul vreodata
Unde e podul ala in Romania?..Scuzati ignoranta.
@Raul: e podul basarab.
@raul: in Bucuresti.
Doua bijuterii + locatia perfecta = filmare de nota 10!
Two Titans !
Cateva intrebari :
1. Cate plinuri au facut de la Cluj la Buc ?
2. Unde le spala, erau foarte curate
3. Au intrat si la Orhideea la shopping? Unde au pus cumparaturile ?
4. Ala de filma in ce masina era de mergea asa repede in fata lor ?
Mai misto lambo, cred ca d-ala imi iau .
Misto filmat, dar pare mai mult promo pentru pod/pasaj.
Asta e drona
Masinile …nu-mi permit niciuna , dar o drona to imi iau!
@maniak – Google-it – E filmat cu ajutorul unii quadcopter (sau drona, cum o mai cunosc unii). Se pot vedea elicele la aprox. 1:11″.
mai e o filmare cu acelasi ferrari: https://vimeo.com/74279758
Lambo ala pierde aerodinamica daca isi pune numarul si pe fata? Nu s-a umplut pana acum de amenzi?
Iar numarul de la Ferrari imi aduce aminte de bancul cu suedejii si integramele:
– Metal pretios din trei litere?
– HAUR…
– Nu bah, din trei litere…
– FER !?!
Pacat ca o asemenea masina este mai mult de bibelou in Romania. Daca incercau aceeasi smecherie ceva mai incolo, pe podul grant, aveau toate sansele sa-si piarda tobele alea sexi in gropi.
p0rn.
Parca e teaser pentru urmatorul Need For Speed
Foarte frumos filmul.
Maniak, cunosc destui motoristi ce ar fi indignati de intrebarea ta.
Ma cam incurca impozitul asta anual ca altfel mi-as lua si eu una.
Imi place filmarea… mai ales cea de panorama aeriana filmata cu drona…
Cine vrea o masina de genu sa fie pe faza in seara asta, am auzit ca le vor baga la reduceri de BF … una pe negru cred ca-mi iau si eu!
cum se numeste clipul pe youtube ?
Mișto mașinile, păcat că nu-s și pe GPL
@Alex: https://www.youtube.com/watch?v=BsrXHLyYKnw
Mi se pare interesant cum au scos aproape orice referinta la YouTube. Trebuie sa sapi un pic dupa sursa.
Ce software au folosit sa editeze carutele din clip?
Foarte fain filmat
Nu faceți greșeală sa cumpărați ceva de la mxshop.ro ca va luați teapa. Vezi dovada:
https://imgur.com/hggOmvV.jpg
Drona se cumpara de la sierra.ro, importatorul oficial DJI in Romania, unde este dealtfel si mai ieftină.
Alex .. pe Youtube filmul se numeste 458 Avenue .. E filmat de Radu aka EvlSantos si cu baietii lui de la EvlSkillz .
@ Andrei – e podul nostru, nu al lui Oprescu. Daca vrei, putem sa zicem ca Base l-a facut, Oprescu n’are niciun amestec :))
Sa intelegem ca podul Basarab e cel mai high tech loc din Bucuresti? Naspa. Eu vreau sa vad videoclipul asta filmat la Hala Traian. Sau pe Prelungirea Ghencea (evil emoticon here)
@simistef –
Daca tu esti inapt si nu o poti folosi asa cum ti se explica in manual, descarcand-o la maxim si distrugand astfel bateria asa cum ti-am explicat si noi si Sierra, apoi cand ti se inlocuieste bateria in mai putin de 24 de ore … mai stai cateva zile pe ganduri si vrei sa faci retur cum e?
Astea le mai specifici undeva sau le-ai relatat in plangerea ta?
De ce oare esti singurul care a facut plangere si la noi si a mai incercat sa returneze si de la F64 plus altii diverse produse? Asta e viata ta? Cumperi produse si faci retur in 10 zile? Cred ca e tare trist sa o duci asa …
E cu subinteles filmarea: dedesupturile podurilor din Ro ascund bani grei.
Misto masinile, dar cred ca consuma de faci cancer!
@Gabriel Vătafu – grea limba asta Româna !
Tu îți faci clienții inepti si pe deasupra mai încalci grav si legea. Ești singurul magazin care avea propria politica de retur : 48 de ore fără ca produsul sa fie desigilat !!! Deci tu acceptai „tristi” din astia care își luau produse, făceau poze cu ele si apoi le returnau.
Nu înțeleg de ce îți dai cu părerile tehnice acum. Atunci dădeau din umeri si ziceai ca tu doar le cumperi de la Sierra si le dai mai departe. Acum îmi dai lecții vad.
Ai mai învățat si cum e cu magazinele online si ai pus 10 zile de retur pe site si ai renunțat la cele 48h. Evident de forma, ca asta nu înseamnă ca nu vei țepui pe viitor alți fraieri
Legea spune ca poți returna produsele fără invocarea unui motiv in 10 zile. Când alegi sa faci business online trebuie sa fi conștient de riscuri si de faptul ca dai si peste clienți inepti sau cum ii mai numești, si ca exista o politica de retur clară.
Ai învățat zic eu ceva in timpul asta. Te mai învăț. Doar ca e pe banii mei …
Nush de ce , poate o fi mintea mea de rasist, dar cand am vazut numarul ala de cluj, automat m-am gandit la suedeji si m-am intrebat cat au furat ca sa aiba bani de asa masina.
„Doi suedeji faceau integrame.
– Metal pretios, zice unul…
– Haur?
– Nu haur, ca e din 3 litere…
– Fer..???”
@Simion Ursache – cel care se ascunde dupa un simistef
Nu imi fac clientii in niciun fel, ii respect. Tu nu esti client, esti un trist cum am zis mai sus.
Razvanbb pe care ai vrut tu sa-l copiezi nu are nicio problema cu mine sau magazinul meu online. In trecut si Zoso a luat de la mine si nu stiu sa fi avut probleme. Orice problema ar aparea se poate rezolva. Problema e ca la tine a aparut o problema cu bateria din vina ta, ti-am schimbat bateria si dupa aia te-ai gandit ca mai bine il dai inapoi.
Nici macar nu se poate considera comert online pentru ca ne-am vazut face2face, ti-am aratat produsul si l-ai cumparat.
Si tine minte o chestie, din banii tai nu am invatat nimic, l-ai luat cu o reducere mare cat tine pentru ca asta esti, un cautator de chilipiruri si un cautator de bube.
Am vrut sa ti-l schimbam si nu ai vrut sa semnezi o hartie ca ai tu pitici pe creier. Nu ai vrut, la revedere si spor la returnat produse.
Am primit amenda pentru ca aia erau satui de telefoanele tale. Sunt curios cum ar arata o fisa cu retururile facute de tine pe la toate magazinele.
Ai prea mult timp liber? Citeste o carte, elicopterele nu sunt pentru oricine.
Foarte greu sa îți urmăresc logica.
Dar, după tine tristi sunt toți clienții care fac retururi. F64 si eMag niște tristi si ei. Si atât de tristi ca le vând si ca resigilate. Ca poate așa își fac o clientela. Nu ca tine care le dai pe Mercador.
Baterie? Aia cu firele desprinse, non DJI brand, temporara cică, pana îți vine nu știu ce stoc, pentru care nu mi-ai nici pana in ziua de azi un document de predare-primire si apoi ai închis telefonul? Aha. Halal ajutor.
Hârtiile redactate de tatăl tau sa le semnezi tu prietene dacă îți sunt atât de dragi. De fapt tu ești un simplu angajat …
P.S. Eu nu as aduce in discuție numele altor persoane. Din simplu respect pentru ei si suportul lor, nu as alătura vreodată numele lor alături de tine. Nu mai încerca sa îți faci reclama pe spatele altora. Nu tu ai inventat apa calda in tara asta. Respecta-ți clienții in primul rând.
Da, nu poti urmări ceea ce nu ai.
Avem resigilate pe site daca nu ai observat.
Tristi sunt cei care se pretează la chestii de genul asta, eu nu am returnat nimic niciodată, chiar daca nu am fost mulțumit de produs.
Bateria de care zici e cea pe care ti-am adus-o duminica, in timpul meu liber, cand trebuia sa ma doară undeva de tine si sa-ti zic sa o aduci in service, in Otopeni, in timpul săptămânii. E greșeala mea ca tratez clienții ca pe prieteni, tu esti singurul care nu merita asta.
Angajat esti si vei fi mereu, nu vorbi daca nu știi care cu ce se ocupa. Eu pana una alta fac ceva din plăcere, singurul moment jalnic ai fost tu.
E ultimul răspuns pe care il primești din partea mea, din respect pentru persoanele pe care le-am amintit mai sus.
Un singur lucru iti spun, mi-e mila de cine te suporta in viața de zi cu zi…
Mi-ai stricat seara