Fashionup.ro: Failed Pitch

Fetelor, a venit vara, e sezonul vostru. Sa presupunem ca aveti un site ceva mai cunoscut. Nu ati vrea sa faceti reclama moca unui site? Hai nu fiti nasoale. Scrieti 3 articole, puneti niste bannere, participati la o sedinta foto, ca modelele sunt scumpe si noi va rasplatim. Serios.

From: Sabina Petrescu | FashionUp!
Subject: Propunere implicare in campanie online It’s time to Fashionup!

Draga X,

Sunt Sabina si ma ocup de campania de lansare a FashionUp.ro – un nou mall online care se va lansa in urmatoarele zile.

Cu ocazia lansarii FashionUp.ro, vrem sa derulam o campanile de promovare in blogosfera feminina, motiv pentru care te si contactez – am vrea ca tu si blogul tau sa faceti parte din campania de lansare a FashionUp.ro – It’s time to FashionUp!, in masura in care doresti si iti permite timpul  (stiu ca esti implicata in multe proiecte J)

Despre ce e vorba?

10 bloggerite vor trebui sa isi compuna cate o tinuta cu produsele din mall-ul FashionUp.ro (peste 50 de branduri de imbracaminte si incaltaminte), sa participle la un shooting profesionist ce va fi realizat de echipa revistei Shopping Report (Ex J’adore). Pozele cu cele 10 bloggerite in tinutele alese de ele,  vor fi postate pe pagina dedicata concursului  “It’s time to Fashionup!” din mallul FashionUp.ro, unde se va desfasura votarea.

Aceleasi poze vor aparea si in editia iulie a Shopping Report.

Fiecare bloggerita va trebui:

– Sa scrie 3 posturi pe blog despre implicarea in acest proiect (revin cu detalii)
– Sa isi aleaga si compuna o tinuta cu hainele din FashionUp.ro (un consultant in stil te va ajuta, daca ai nevoie)
– Sa participe la shootingul ce va avea loc vineri, pe 12 iunie, la redactia Shopping Report – Bucuresti
– Sa isi puna pe blog bannerul ce invita cititorii sa le voteze

Cum te rasplatim?

Pentru participare vei primi un voucher de 200 lei pe care il poti folosi in FashionUP.ro pentru cumpararea de produse, iar castigatoarea celei mai reusite tinute, va primi marele premiu,  oferit de sponsorul concursului, OTTER.

Daca esti interesata sa te implici in aceasta campanie, astept un email de la tine sau un telefon, pana pe data de 5 iunie.

200 lei? O adevărată avere :)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

67 comentarii

  1. Incearca si ei si spera sa reuseasca, probabil merg pe tipologia romanului, isi investesc TOTI banii intr-o masina si nu mai au bani sa plateasca taxe sau investesc in telefoane si nu au credit. Aici cred ca au investit toti banii in haine si din ce au vandut pe la cunoscuti isi formeaza un micro buget de MK.

    00
  2. Si ai primit si tu mailu asta? :)

    00
  3. pffoai ce de banet is aia 200ron… :lol:
    incredibil cum incearca tot felul de gusteri sa faca ceva online dar de fapt doar arunca bani pe fereastra… acuma cand suntem in plina criza pfftt…
    (mall online? :)))))))))))))))))))))))

    00
  4. pentru banii astia mai ca ma gandesc sa imi fac si eu un blog. mai nasol e cu schimbatul sexului, dar ce nu face omul pentru 200 de lei? :D

    00
  5. Ce tinuta ti-ai ales? Nu fii timid, arata-ne si noua…

    00
  6. Si acum sa vedem blogurile care scriu despre FashionUp, ca tot vorbeam de bloggeri ce se vand ieftin.

    00
  7. eu cred ca ti-e ciuda ca n-ai primit si tu :P

    00
  8. si totusi acolo nu scrie daca tinuta aleasa pentru photoshoot o pastreaya fetele , sau doar poyeaya si apoi o returneaya …daca o pastreaya, sa yicem ca ar fi mai tentant

    00
  9. a sosit criza ….cu adevarat

    00
  10. NOU
    #10

    Criză, criză, dar 200 ron!? :-)

    00
  11. @Copila blonda: de unde stii ca nu? photoshoot urma sa fie ceva de epoca, voi in bar si eu peştele vostru :)

  12. mi se pare ok si ideea, si bugetul. pana la urma e un challenge sa iti creezi un outfit cu suma asta, insa probabil ca acest „mall online” are preturi ok incat poti sa te imbraci cu 200 ron. asta e de fapt ideea, dupa parerea mea.
    nu inteleg rostul acestui post, decat in cazul in care simtim nevoia sa criticam in fiecare zi pe cate cineva. si dam in astia mai mici, bietii de ei, care macar incearca sa faca ceva. cati dintre cei care au comentat mai sus au incercat sa isi puna in practica ideile? si de cate ori i-au criticat pe altii care au facut-o? si cu ce drept?
    daca nu vrem sa ii ajutam atunci cand ne roaga, macar sa ii lasam in pace. la ce bun sa dam in ei pentru ca se straduiesc sa faca un lucru?

    00
  13. Şi marele premiu oferit de firma Otter constă în? O pereche de papuci de casă?

    00
  14. @fata lu; bucurestiu: nu-i asa ca e un challenge sa creezi un outfit ??? Fara prea multa suparare, scrie romaneste.

    00
  15. @jules:ma bucura faptul ca din mesajul pe care l-am scris, ai reusit sa scoti ceva de criticat. exact lucrul pe care incercam sa il scot in evidenta. debate or else, innit?

    00
  16. da mai, da 200*10…ia uite ce suma mare iese:D

    00
  17. =))))))))) uite asta da campanie. implica muierile, da premii consistente, creste bloggingu pan’ la cer. bisnis taica!

    00
  18. Voucher! nu bani:D. Eventual iti iei o bluza, ca dupa nume pare sa aiba chestii destul de scumpe.
    Si hai tu, orice tipa vrea sa fie model! nu? NU?

    00
  19. Sa cad pe spate de incantare ce frumos a facut Sabina acordul la „shooting” – shooting profesionist. Ca daca zicea sedinta foto nu mai era textul cool si, in plus, exista riscul sa fie mai clara si sa o understuiasca pipalu.

    00
  20. Asta cu voucher-ul e ca aia cu bancile care-ti dau dobanda X% din care isi tin ei Y% comision de gestionare. Realizati ca un voucher de X RON contine by design un procent semnificativ al magazinului. Costul pentru ei e probabil de ordinul a 100-150 RON per voucher.

    00
  21. premii de criza :)) nici macar nu sunt bani in mana ci voucher :)

    00
  22. ideea de promovare mi se pare f buna, dar pentru atata implicare din partea bloggeritelor, mi se pare derizorie suma de 200 ron

    fail-ul este doar la aceasta suma, zic eu

    succes :)

    00
  23. Si eu vreau shooting profesionist cu 200 de ron. Zoso nu te bagi si tu?

    00
  24. S-a criticat premiul : CHECK
    S-a dezbatut pe mai multe fete promovarea idei : CHECK
    Suntem natia aia care se plange tot mereu : CHECK
    Vrem sa fim nasoli si sa ne comportam fitos cand putem promova ceva frumos : CHECK

    NU ar fi mai bine sa participati si sa nu mai comentati ca primiti nu dati….
    plus e frumos sa vedem si noi blogarite imbracate glamoury stylishing :P

    ntz ntz ntz :)
    Zoso sta bine la tine za fashion pimp :)

    00
  25. Daca cine a primit oferta are traficul meu… aia 200 re lei sunt prea mult! :)

    00
  26. O să funcționeze la „fashionistele” moarte de foame de la noi a.k.a. pseudo-bloggerițele de feșăn a.k.a. pițipoance. Ce nu face o femeie pentru un pantof și-o poză la revistă. Of of.

    00
  27. Hai mah zoso ca nu e chiar asa de rau. Pentru bloggerii cunoscuti o parea o suma mica, dar pentru unii mai micuti (dar nu mici de tot) este ok. Nu-ti convine nu te bagi dar nu e o oferta de ignorat. N-ar aparea oferte din astea si pentru bloggeri :D.

    In alta ordine de idei cred ca ai merita si tu o bere din partea Sabinei, pentru reclama moca.

    00
    • garm, si tu, intr-o sclipire de genialitate, te-ai gandit ca a trimis mailul unor bloggerite cu 5 vizitatori pe zi, nu?

      sabina, mersi, esti o dulce.

  28. Salut Zoso,
    Merci de ajutor:) Poti sa stergi adresa mea de email din post, ca deja am primit vreo 10 cereri de la fel de fel de bloggeri care vor sa se implice in campanie :)
    O sa iti trimit si tie voucherul de 200 de lei, peste cateva zile. Pa.

    00
  29. Trocul este un schimb echitabil pe timp de criza si in locul banilor, primesc cupoane numite finut voucher. si daca merge jocul se vor da premii in tichete de masa sau tichete de vacanta. iar fetele vor mima jocul efortului care nu are un castig imediat, dar putem vedea cat la suta e talent.

    00
  30. NOU
    #32

    cam multa bataie de cap pentru 200 lei :-))

    00
  31. Stai linsitit. Se vor gasi pipitze sa participe.

    00
  32. – – – Eu văd altă problemă:
    3 articole… 200 de RON
    3 articole…
    + bătaie de cap, şedinţe, blablabla…
    :| chiar mă întreb cum or arăta cele 3 articole despre fashion up.

    00
  33. NOU
    #35

    Stati flexati, un shooting de genul asta implica costuri de peste o mie de euro … asa ca reveniti cu discutia in safety area specialistilor …
    @zoso: tkx. for the buzz!

    00
  34. :)) plus ca are de doua ori virgula intre subiect si predicat. PR, frate.

    00
  35. NOU
    #38

    … cu discount de volum, ca-s multe bloguri, 200 lei. Vouchere. Hai sa terminam ca se prinde lumea ca-i lucratura :D

    00
  36. ne vedem la lansare. pregatiti banii.

  37. Sunt 10 bloggerite in Romania?

    Suma nu mi se pare mica, e posibil ca multa lume sa isi doreasca sa participe la o astfel de campanie pentru a se afirma pe „piata”. E buna de trecut in CV, in speranta ca vei fi aleasa si pentru altele mai banoase.

    00
  38. sigla e copiata de la un template de bloguri :)

    00
  39. Inca troneaza ideea ca internautii astia au o placere sadomasochista sa prezinte servicii mai gratis si au tot timpul la dispozitie pentru asta.

    Pe de alta parte e dreptul omului sa faca ce vrea dar cu postarea ta si cele care voiau sa participe, se vor gandi de doua ori inainte.

    00
  40. Zoso, se vede ca te’ai cam grabit cand ai citit mailu ala ca si toata lumea de altfel…scrie foarte clar ca pozele fiecarei bloggerite o sa apara in editia din iulie a Shopping Report care by the way are doar un tiraj micut de doar 100.000 de exemplare…cred ca orice bloggeritza isi permite doar din banii de buzunar sa isi cumpere un advertorial intr’o astfel de revista, nu??

    00
  41. in loc sa promovezi ideea in sine, te rezumi la bani. Pentru tine nu conteaza ideea, ci banii ? De exemplu, daca te-ar pune cineva sa io tragi nikitei pentru 10, 20.000 euro la ce te-ai gandi mai intai: la bani sau la idee ?

    00
  42. zoso, te inseli. daca apare fata in fituica pentru shopperizde, imediat o cauta un domn generos. sau poate mai multi. wtf, mizeria asta de promotie e tipic romaneasca: caliceala cat incape, mutat pe vina altii, ca nu sunt trendy si nu pricep piata.

    00
  43. Cred ca au gresit mai degraba cu voucherul de 200 (cu care isi cumpara cel mult un fular trendinez si o jumatate de costum de baie). Mai bine spuneau ca cele 10 persoane selectate pot sa isi pastreze hainele alese si ieseau mai castigati.

    00
  44. Pe mine ma fascineaza dispretul pe care romanii il au pentru bani. Prea des am auzit de la diversi muritori de foame: „aaa, eu pentru 15 milioane nu ma dau jos din pat”.

    00
  45. Andra, nu e vorba aici de 15 mil. E vorba de 2 si nici macar alea, ca is „voucher”. Bloggeritele care ar intra in „lista buna”, incat sa ofere acel ‘awareness’ bun pentru campanie in mod normal vand publicite-ul sensibil mai scump. Ca asa gasesti usor tinere care sa ajute campania, dar va fi un esec pentru ca poate au PR si trafic infime, deci cam zero/

    Asa ca banui eu ca se targeteaza damele cu vizite tepene si „piar” de la gogu. Eu cel putin nici nu visez sa merit sa intru in discutie (desi stau si eu pe un trafic dragutel). Si, chiar daca eu is mai prapadita bine decat bloggeritele care sunt necesare pentru campania respectiva, ti-as rade in nas, daca mi-ai veni cu povesti din astea.

    Vrei campanie? DA BANUL. Sau, putem discuta ceva invarteaza, in caz ca vinde magazinul (molul, pardon) ceva tare misto care mi s-ar potrivi. Dar suma vehiculata, sincer, este slaba pentru pretentiile pentru campania respectiva, pe un blog „a list” feminin.

    Nu e aici vorba de „nu vrem sa ajutam”, dupa cum comenta altul pe aici. ca nu este campanie caritabila, sa ne aratati obrazul. Este un BUSINESS ce se doreste promovat intr-un mod chiar decent, dar pentru care (promovare adica) se vine cu un pret sensibil sub ce ar trebui pentru oamenii care ar sprijini prin proiectul lor online aceasta lansare.

    De faze de genul „caritabil” suntem satui, ca fiecare are listele lui. Aici nu era oricum cazul de asa ceva, oamenii au venit cu o propunere de ‘remuneratie’, care insa este discutata aici ca fiind prea „ieftina”.

    Oricum .. bafta in continuare, cuget ca au mai castigat niscaiva trafic si din acesta discutie. Sa vedem si pozele cu damele noastre bloggerite, le asteptam cu interes ;)

    00
  46. @Marele Han: hai bă ca bloggeritele nu e curve nemancate…sper :)

  47. In primul rand sa dai un mail cu tot carnatu’ ala de propunere nu prea e profi. Mai intai lansezi un hook, apoi negociezi cu fiecare bloggerita interesata in parte. Poate unele se multumeau si cu un milion :) For fame and glory (not for gold and experience) . Lal.

    00
  48. @dojo: pe bloggeritele mari si faimoase (care or fi alea!) nu le obliga nimeni sa se bage la chestii de astea cu bani de biscuiti. Si probabil ca nici nu se vor baga. Asa ca nu vad care e problema daca o sa participe cateva bloguri cu 100-200 de cititori. Strica piata? :D

    00
  49. @ipo: in cazul asta e clar ca gresesc eu. e o super oferta, ma si mir ca molu’ e atat de generos. un cupon pentru doua boarfe (intra macar doua boarfe, nu?) e mai mult decat necesar.

    PS: nuuuu, eu nu-s deloc sarcastic in momentul asta

    00
  50. saptamanal? ce optimisti suntem…

  51. @ipo: cum isi scot banii? vand boarfele in piata? :)

    00
  52. @Marele Han: daca ar lua parte la o chestie dinasta pe saptamana niste bloggerite studente sau eleve la liceu, s-ar scoate de banii de club pentru o luna. Asta- bazinul din care astfel de campanii isi pot recruta blogurile, iar 16-22 urban nu e un target neatractiv pentru advertiseri.

    00
  53. asa-i, uitasem ca alina plugaru are blog

    00
  54. Duude…3 articole pentru 200 lei? Pai pierd mai mult dupa curul lor fitos decat sa castig.

    00
  55. Eu prin simplul fapt ca am pomenit intr-un articol de o x chestie am primit voucher de 150 RON. Se pare ca asta e duma ca la nivea:))

    00
  56. @Marele Han: tru, asa o sa se reinventeze telalul! :)

    00
  57. Nu va mai mirati de suma , pentru ca un jurnalist care scrie zi de zi are un salariu pe luna de 15-20 de milioane si scrie zeci de articole…asa ca bloggeritele ar trebui sa se bucure de suma respectiva, ca sa nu mai vb de aparitia intr-o revista pentru femei.
    P.S. – si…Zoso, las-o mai usor cu misoginismul…ca poate se vor face pictoriale si cu bloggeri candva :))

    00
  58. oare prin postul asta nu le faci reclama gratis? si tu ai ceva trafic….

    oferta lor nu mai pare asa slaba avand in vedere ca tu le oferi asta gratis…:-)….

    00
  59. pana sa ajung la faza Cum te rasplatim, deja exclamasem: buna idee, frumos! Asadar, DaDaMoDa intra, insa nu pt Voucherul de 200 lei …

    @Bad Pitzi, foarte urat ce ai scris despre noi pentru ca printre bloggaritele vizate sunt: Diana Bobar, Roxana Radu, Adina Necula, Laura Bucur, eu, care nu suntem in niciun caz fashioniste pitzipoance moarte de foame si o stii bine ….

    00
  60. Diferenta dintre noi si Zoso este ca noi nu facem blogging pentru bani, prin urmare nu MARELE voucher de 2 milioane este subiectul discutiei aici ci faptul ca el nu are cum sa inteleaga ca poti face ceva fara sa iei in considerare vre-un beneficiu material. Ii inteleg pozitia si nici nu as incerca sa i-o schimb pentru ca din perspectiva din care priveste el lucrurile ea este corecta. Probabil ca daca ar trebui sa puna un link catre site-u lu’ SALAM pentru 1000 de euro l-ar pune fara nicio problema si nu i s-ar parea nimic rusinos in asta ca doar e bine platit si mai ales apreciat….de catre salam. Asa ca stau si ma intreb cui ii e foame de fapt…pentru ca este evident ca niciuna dintre noi nu se bucura la tzoalele alea de 2 milioane si avem cu totu alte motive pentru care am acceptat propunerea asta.

    00
  61. Personal, cred ca jenant in toata povestea asta, pe langa aberatia cu imensa suma investita, este atitudinea bloggeritelor care chiar au fost de acord sa participe.
    Pentru ca toate sunt ‘bloggerite de moda’ si asta ar presupune ca au o infima cantitate de bun gust si simt estetic. Desigur, la noi este usor sa fii fashion blogger pentru ca tradusul articolelor din afara este relativ ‘easy’. Dar prin participarea la aceasta campanie devine evident cine cunoaste moda si cine nu.
    Pentru ca doar o parere fugitiva asupra ‘marelui mall’ arata cat de nule in materie de moda sunt domnisoarele, altfel nu ar promova pantofi aparuti acum 2 colectii, care nu s-au vandut in ruptul capului pentru ca sunt practic hidosi. Aceiasi impresie in materie de haine – rebuturi de acum cateva colectii, parca adunate dintr-un depozit. In categoria barbati este inutil sa comentez, headerul spune totul.
    Pe scurt, jenant domnisoarelor, chiar daca faceti asta ‘nu pentru bani’ (ei da?) ci doar pentru reclama, tocmai v-ati dat cu firma in cap.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube