blogoAutor:
valisâmbătă, 21 august 2010, 19:45 2060 13
Am dat click pe un banner cu Victoria’s Secret de pe facebook şi am ajuns pe FashionDays.ro. Şi siteul se tot încărca. Şi se reîncărca. Fără sa îmi spună totuşi de ce vrea să îmi fac cont.
Nustiu site-ul romanesc , dar cel rusesc (kupivip.ru) are rulaj 1 milion euro . E foarte profitabil . Si defapt conceptul site-ului e asa ca oamenii sa caute intentionat sa se inregistreze pe site , pentru ca e un club „inchis” in care pot nimeri doar persoane „selecte” .
Defapt site-ul este disponibil oricui , te inregistrezi putin mai greu , da in rest e la fel ca toate site-urile …. faza cu clubul select da o nota de VIP celor ce se inregistreaza pe el …. asta e o gaselnita a conceptului …
00
NOU
#4
delice
Daca n-ai sta 2 saptamani sa-ti vina produsul comandat, ar fi perfect….
00
NOU
#5
client fashiondays
Am cumparat de pe fashiondays de mai multe ori.
Pro: haine de firma (adica de calitate), originale-deci nu fakeuri de pe toate drumurile. \
\in colet iti pun o punguta de jeleuri, complementar.
Contra: comanda vine in 2 sapt, ei sunt de cacat, nu te anunta, iti incurca livrarea.
in opinia mea au fff multi clienti. Eu intru aproape zilnic pe site si mai cunosc pers care fac la fel. Plus ca in 10 min de la startul unei campanii, 70% din produse sunt deja Sold Out. De altfel, daca nu ar avea clienti nu ar mai reusi astia sa bata palma cu mari firme.
Pacat ca le-ai facut si tu publicitate ca acum chiar ca nu o sa mai prind nimic :))
00
NOU
#6
Madalin Paul
@client fashiondays Sa mori tu ca nu esti angalatul lor !
00
NOU
#7
Madalin Paul
*angajatul … My bad ! dar poti sa alegi varianta care te reprezinta..
Vrea sa-ti faci cont ca sa te spameze. Am facut greseala, acum vreo trei luni, sa-mi fac cont, ca primisem un link. Guess what? In fiecare dimineata, pe la 4, „newsletter” de la FashionDays.ro. Fara nici mama linkului de dezabonare.
Mno, se pare ca si-au dat seama intr-un final ca ce fac e naspa si se transforma in spam, ca vad ca au adaugat si optiuni de dezabonare. Ca le-am cautat acu’ vreo doua-trei saptamini de mi-a venit rau, e partea a doua. Nu le aveau.
00
NOU
#11
Diana
Am cumparat o singura data de pe fashiondays si nu intentionez sa repet experienta pt ca dupa ce ca am asteptat o gramada sa ma onoreze cu prezenta mea ca potential client si am facut comanda vad cu stupoare ca produsul nu ajunge intr-o zi sau doua ci in 2 saptamani buuuun plina de nervi ca aveam nevoie de rochie in week-end le trimit mail sa le spun ca vreau sa imi anuleze comanda . Nu primesc niciun mail niciun telefon nimic…whatever . Dupa 2 saptamani ma suna curierul ca ajunge intr-o ora la usa si am luat pana la urma rochia …
Ceea ce mi se pare mie dubios este ca 70 -80 % dintre produsele dintr-o campanie sunt deja trecute ca „sold out” in primele minute de la inceperea ei ( am intrat intr-o dimineata din pura curiozitate ) …acum ce sa inteleg ca sunt o gramada de femei disperate care stau vineri dimineata tremurand in fata PC-ului sa „apuce ” ceva orice sau majoritatea produselor trecute ca „sold out ” de la inceput, pur si simplu nu EXISTA si sunt trecute ca umplutura…ah well
00
NOU
#12
traforas
@Alex Mihăileanu. Optiunile de dezabonare sunt acolo, doar ca nu le-ai vazut tu!
00
NOU
#13
webteh
pai tu in secundele-alea cred c-ai facut trafic la inca 10 site-uri, so i-au cheltuit cu scop
au prea multi clienti si nu face fata site ul
@ Cristian : Pai daca au multi clienti, atunci isi permit un host mai bun , nu?
Nustiu site-ul romanesc , dar cel rusesc (kupivip.ru) are rulaj 1 milion euro . E foarte profitabil . Si defapt conceptul site-ului e asa ca oamenii sa caute intentionat sa se inregistreze pe site , pentru ca e un club „inchis” in care pot nimeri doar persoane „selecte” .
Defapt site-ul este disponibil oricui , te inregistrezi putin mai greu , da in rest e la fel ca toate site-urile …. faza cu clubul select da o nota de VIP celor ce se inregistreaza pe el …. asta e o gaselnita a conceptului …
Daca n-ai sta 2 saptamani sa-ti vina produsul comandat, ar fi perfect….
Am cumparat de pe fashiondays de mai multe ori.
Pro: haine de firma (adica de calitate), originale-deci nu fakeuri de pe toate drumurile. \
\in colet iti pun o punguta de jeleuri, complementar.
Contra: comanda vine in 2 sapt, ei sunt de cacat, nu te anunta, iti incurca livrarea.
in opinia mea au fff multi clienti. Eu intru aproape zilnic pe site si mai cunosc pers care fac la fel. Plus ca in 10 min de la startul unei campanii, 70% din produse sunt deja Sold Out. De altfel, daca nu ar avea clienti nu ar mai reusi astia sa bata palma cu mari firme.
Pacat ca le-ai facut si tu publicitate ca acum chiar ca nu o sa mai prind nimic :))
@client fashiondays Sa mori tu ca nu esti angalatul lor !
*angajatul … My bad ! dar poti sa alegi varianta care te reprezinta..
E enervant. Iti bagi pixelul si mergi mai departe
Vrea sa-ti faci cont ca sa te spameze. Am facut greseala, acum vreo trei luni, sa-mi fac cont, ca primisem un link. Guess what? In fiecare dimineata, pe la 4, „newsletter” de la FashionDays.ro. Fara nici mama linkului de dezabonare.
Mno, se pare ca si-au dat seama intr-un final ca ce fac e naspa si se transforma in spam, ca vad ca au adaugat si optiuni de dezabonare. Ca le-am cautat acu’ vreo doua-trei saptamini de mi-a venit rau, e partea a doua. Nu le aveau.
Am cumparat o singura data de pe fashiondays si nu intentionez sa repet experienta pt ca dupa ce ca am asteptat o gramada sa ma onoreze cu prezenta mea ca potential client si am facut comanda vad cu stupoare ca produsul nu ajunge intr-o zi sau doua ci in 2 saptamani buuuun plina de nervi ca aveam nevoie de rochie in week-end le trimit mail sa le spun ca vreau sa imi anuleze comanda . Nu primesc niciun mail niciun telefon nimic…whatever . Dupa 2 saptamani ma suna curierul ca ajunge intr-o ora la usa si am luat pana la urma rochia …
Ceea ce mi se pare mie dubios este ca 70 -80 % dintre produsele dintr-o campanie sunt deja trecute ca „sold out” in primele minute de la inceperea ei ( am intrat intr-o dimineata din pura curiozitate ) …acum ce sa inteleg ca sunt o gramada de femei disperate care stau vineri dimineata tremurand in fata PC-ului sa „apuce ” ceva orice sau majoritatea produselor trecute ca „sold out ” de la inceput, pur si simplu nu EXISTA si sunt trecute ca umplutura…ah well
@Alex Mihăileanu. Optiunile de dezabonare sunt acolo, doar ca nu le-ai vazut tu!
pai tu in secundele-alea cred c-ai facut trafic la inca 10 site-uri, so i-au cheltuit cu scop