Andreea Esca făcând piar lui Dumnezeu

N-am prins prima partea e interviului înregistrat difuzat acum la ora 19, dar vreo 10 minute a spus adevăruri alternative, l-a invocat pe un prieten imaginar al multor români, a zis ceva de bine de doctori, lucru care se pupă foarte bine cu prietenul imaginar, a mințit că avea mască la petrecerea aia, deși se vedea din poze și filmări că nu avea, și tot așa.

A smuls lacrimi că a văzut un pacient care plângea după prietenul imaginar și se învinovățește că a lăsat garda jos. Nu că a lăsat garda jos pentru bani și că și-a pus familia în pericol. Neah. Doar că nu s-a păzit mai bine.

Singura informație reală e că nimeni de la petrecea aia nu mai are, momentan, coronavirus. Ar fi amuzant să le fi dat ea.

Cine pune pariu că, dacă i se mai oferă o dată ocazia, o șustă din care să câștige și ea ceva, și Alexia Eram ceva, și ProTV ceva, lasă paza deoparte și o face din nou?

Repetați după mine: e imbecilitate să îl invoci pe Dumnezeu când ești la spital. Ori te duci la prietenul tău imaginar, ori la doctori. Eliberează patul și lasă-i pe alții să se ocupe.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

148 comentarii

  1. Se vede ca minte din mimica, o cam plimba prin gura!

    00
  2. Zici ca am ascultat “interviul” lui voiculescu cu gadea(???) cand a iesit de l parnaie

    00
    • domnul profesor voiculescu nu a fost la parnaie ci s-a retras intr-o biblioteca unde a putut sa scrie in liniste pentru a lasa umanitatii cate ceva din vasta sa experienta de viata.

      00
  3. Oricum nu am inteles cum a reusit sa stea 5 zile la izolare dupa ce a aflat ca s-a imbolnavit sotul, apoi i-a disparut gustul si a aflat ca are si ea covid, s-a internat si a apucat si sa iasa test negativ ca s-a vindecat. Totul de pe 9 iulie pana pe 19.

    Nu era unu de la PSD care prins cu coruptia in gura zicea ca e toti suntem oameni. La asta m-a dus gandul cand am auzit-o.

    00
    • Ce s-a intamplat in 9 iulie? Atunci a aparut stirea ca e infectat cineva din ProTv? Cum ar fi sa te gandesti ca, poate, s-a aflat la o saptamana-doua dupa ce s-a intamplat de fapt?

      00
  4. Săraca. Nu ai compasiune deloc…

    00
  5. Fake orgasm.

    00
  6. NOU
    #11

    Ce oameni. Nu mai poate face biata femeie un ban cinstit… :D :D :D

    00
  7. Nu am prieteni în ceruri cu care vorbesc și nici nu rezonez cu ideea de a lua parte la o petrecere cu atâți oameni, chiar și în aer liber, dar ești hater mai mult decât e cazul.
    1- sunt poze cu ea purtând masca la petrecere, deci, o vreme, tot a avut-o pusa. Ca a renunțat la ea, asta e altceva
    2 – a zis ca atunci când suntem sănătoși sa ii mulțumim barbosului, dar când suntem bolnavi, sa ne lasăm pe mâna doctorilor.

    00
    • mda… rautate gratuita.

      „Cred că ar trebui să mulțumim în fiecare zi și să fim niște oameni credincioși, dar atunci când suntem bolnavi, să cerem ajutorul medicilor, să avem încredere în ei și să le mulțumim, să știm să le mulțumim pentru ceea ce fac pentru noi.”

      00
    • Deci barbosul nu e pe partea de sanatate. Cu ce se ocupa mai exact?

      00
    • Barbosul e doar casierul medicilor.

      00
    • @Dex, eu am in familie pe cineva religios (maxim) si sincer de fiecare data il picteaza ca pe ceva care te pedepseste la cea mai mica greseala. Nu ca pe ceva care te ajuta in viata ci mai degraba ca pe statul comunist chinez.

      Exemplu, am pornit aspiratorul (roomba).
      „Nu e bine sa dai cu aspiratorul, e sarbatoare rosie. Daca vi se imbolnaveste copilul sa nu va mirati” <- WTF?
      R:"Dar eu nu pun mana pe nimic, stau aici pe canapea beau o bere si ma uit la televizor. Fix ce a zis barbosul"
      "Nu conteaza" <-WTF2?

      00
    • Cateva secunde sa o lase si poate sa-i faca bucuria unuia. Plus ca, daca stii ca e de cacat, stai in ma-ta acasa, nu te duci la petreceri. Sau si ea crede in conspiratii si ca e mai presus de orice? Pulimea sta pe curul ei de 4-5 luni, cu iesiri minimale, masca si acareturi, iar doamna are chef de petreceri.

    • Ionut O, pacatul cel mare e sa pornesti masina de spalat rufe in zi de sarbatoare.
      Cum plm o fi pacat sa te speli, sa-ti cureti casa sau hainele?
      In acelasi timp avem hoti, gen becali sau firea, care fac parada cu credinta lor si nici un popa nu le da peste nas.
      La noi hotia nu e pacat dar curatenia, facuta in zile neregulamentare, este.

      00
    • Barbosul se ocupa cu:
      – pastrarea moralului in situatii disperate
      – notiunea de bine si de rau, care inca ridica probleme multor cetateni
      – sensul in viata – stii tu, chestia aia pentru care pica cetatenii ca mustele cand le lipseste, unul mai depresiv ca altul, indiferent de realizari
      – formarea de grupuri mai mari decat Dunbar’s number

      10
  8. Existenta lui Dumnezeu nu pune la indoiala importanta doctorilor si a altor oameni prin care se face binele. Cred ca Dumnezeu lucreaza si prin oameni. Cere parerea doctorilor. Cati dintrei ei exclud implicarea si ajutorul lui Dumnezeu in ceea ce fac?

    00
    • exista multi medici credinciosi si care au vazut miracole. biserica se ocupa cu partea duhovniceasca, spitalul cu cea trupeasca, cele 2 nu se exclud. dar daca patronul are el o problema… pana la urma e mosia lui

      00
    • Ee, lasă asa, e la moda sa contești religia.
      Dar de altfel dacă spui ca nu crezi ca exista alte planete locuite, ești catalogat drept încuiat…
      Pe lângă asta, cei care fac mișto de credincioși sunt mult mai agresivi, ca n-am văzut atâtea mistouri și atacuri în online la adresa ateilor. Invers în schimb le vezi peste tot, pe fb pe bloguri, în stand up.
      Ce ma deranjează este ca nu înțeleg de ce fac asta. Adică ok, tu nu crezi, de ce tb sa scuipi în capul celor care cred și sa ii faci prosti samd? Și aici evident nu ma refer la extremiști.
      De vegani și vegetarieni știm sa ne luam ca sunt agresivi la adresa omnivorilor, da când vine vorba de religie, adoptam practic aceeași atititudine de care tocmai am ras și ne frecam fericiți pe burta de cum am desființat niște oameni care au alte păreri și crezuri decât ale noastre pentru ca nu se stie cine a decis ca unii sunt mai inteligenți și mai buni ca ăilalți. Bun asa.

      00
    • Daca un doctor e ateu, e un doctor mai slab decat unul care crede in Dumnezeu? Daca e la fel de bun, care e contributia lui Dumnezeu?

      00
    • Ioana, miștoul nu are legătură cu credința, ci cu prostia. Agresivitatea este la adresa celor care înlocuiesc tratamentul cu rugăciunea, ca pe ei îi protejează Dumnezeu și de aia nu poartă mască sau ling aceeași linguriță cu alte sute de persoane.

      Poți să crezi in ce vrei, dar respectă regulile ca toată lumea. În momentul în care refuzi și pui in pericol pe alții cu convingerile tale, meriti cel puțin marginalizare socială și izolare (din partea semenilor ) și amendă (din partea autorităților).

      00
    • Hai sa simplificam. Cand te duci la un doctor il intrebi daca e credincios sau nu? Ma gandesc ca daca Dumnezeu ajuta, ai vrea sa te ajute, si alegi un medic credincios, nu? Daca Dumnezeu ajuta 1%, eu as vrea pana si ala 1%, de ce sa nu imi cresc sansele de supravietuire/ vindecare?
      Asta asa, ca e mai usor sa dai minus, decat sa legi o propozitie explicativa.

      00
    • @ Ioana, usurel cu contestarea religiei pe scari ca nu tine.
      Sunt doua tipuri de oameni care au contestat credinta organizata(biserica). Cei care au reusit sa o inlocuiasca cu propria religie: Simon Petru, Martin Luther King, Joseph Smith, Vladimir Ilici Lenin si ceilalti: Copernic, Galilei, fata din exorcismul de la Tanacu(doi zero zero cinci). Cei din a doua categorie nu aveau nimic cu credinta oamenilor.
      Da, daca nu ai nici un pic de magie, o sclipire in privire, imaginatie; din pacate esti catalogat incuiat si nici nu esti primit la Hogwards.
      Daca exista alte planete locuite, e trist ca nu o sa apucam sa vedem daca noi suntem versiunea unu a Barbosului.
      Daca nu exista, e si mai trist ca facem o treaba destul de slaba.
      Dupa 10mii de ani a aparut un spatiu in care niste oameni iau peste picior alti oameni ca au citit doar o carte la viata lor si nici pe aceea ca era prea groasa. Asa ca, poate, se duc duminica pentru un episod, in final cei mai multi fac binging la pensie. O sa fie timp pe lumea cealalta sa punem in practica.
      Inca nu am vazut Atheist Parade in vreo tara religioasa online, offline. Exista beneficii oferite atat de credinta individuala cat si de povestile transmise. Sapunul a aparut acum 4800 de ani si inca predam lectii de folosire. Asa si cu Barbosul; Spinoza si David Hume ar spune ca avem o conceptie cel putin gresita asupra lui.
      Eu zic sa nu facem pact cu Necuratul: sapun, masca, fara scuipat.

      00
    • @Dex: dar e garantat 100% ca un medic necredincios e mai bun ca unul credincios? Tu cand mergi la medic il intrebi si daca nu e ateu fugi? Intreb doar. Ce legatura are una cu alta, faptul ca unul alege sa creada, nici macar nu il intrebam ce si cum anume crede, daca e crestin, budist, musulman, etc. nu mai zic de cei ce se trateaza in Turcia mai bine ca in RO, aia ce sa faca? Sa ceara dispensa?

      00
    • @dex: e treaba fiecarui medic ce crede, nimeni nu ii forteaza la nimic. exista medici nu au nevoie sa vada minuni ca sa creada si exista care pot sa nu creada chiar daca au vazut minuni la modul serios, gen pacient despre care in fiecare zi spuneau apartinatorilor ca va muri judecand dupa toate regulile medicale si activitatea cerebrala zero, iar cand a fost externat pacientul au spus ‘ne pleaca minunea’.

      sau pacient in stop cardiac, neresuscitabil, sotia este lasata sa il vada inainte de a fi dus la morga, il striga pe nume, apar pe monitor cateva batai ale inimii. nu invie, dar oricum asa ceva nici un medic nu ar crede fara sa vada.

      sau pacient care merge tot mai grav: imunitate zero de la tratament, dubla pneumonie, plamani praf, diaree, 5 antibiotice care nu isi fac nici un efect, rinichi aproape in colaps, cord sustinut cu noradrenalina etc., datorita situatiei seara vine un preot si il spovedeste, dimineata vine si il impartaseste, pana seara iese din terapie, merge pe sectie, in 2 saptamani merge acasa(cu tratament) cu revenire completa ulterioara.

      mai vrei? mai am destule, dar nu folosesc nimanui, fiecare sa creada ce vrea.

      cine e credincios sigur ca poate avea ca unul din criterii de alegere a medicului credinta lui, dar medicul il alegi pt competenta, pt ca Dumnezeu poate lucra si prin medici atei si oamenii pot muri la fel de usor si din mana unui medic credincios.

      la medic mergi totusi pentru tratament, la biserica pt rugaciune. nu e obligatoriu nici sa se excluda, nici sa se intrepatrunda.

      00
    • @pixel & flat
      nu aveti cum sa intelegeti pt ca sunteti de cealalta parte, adica a celor care apreciaza batjocura la adresa crestinilor.
      daca ati fi un pic atenti in jur ati observa destul de usor fenomenul de agresivitate/ura la adresa lor. este mult mai prezent ca orice alt fenomen de homofobie/lgtb-fobie sau orice alt termen folosit de ‘minoritati’, mai ales in corporatii.
      au facut despre asta si un episod si in serialul ‘silicon valley’ despre un tip care era gay si crestin. au zis ca in it poti sa fii gay/trans/fluid sau absolut orice vrei tu, numai nu cumva sa fii crestin :) puteti sa urmariti pe net vreun rezumat al episodului, este un fel de mare adevar spus in gluma

      00
    • @mst Ma bucur sa aflu ca Dumnezeu poate lucra si prin atei, la fel de bine ca si prin credinciosi. Imi confirma teoria ca ce spun eu si ce spune Papa de la Roma are fix aceeasi valoare.

      00
    • @dex: ce confirmari simti tu ca ai nevoie e treaba ta, dar ma bucur ca te bucuri :)

      00
    • Despre ce organul meu minuni medicale discutați? Un exemplu banal, a văzut vreun medic un membru amputat crescând la loc? Ahhh, ca un comatos si-a revenit sau un pacient onco in faza termina la scapa dupa luni de rx si ch, sau remite din senin, fără explicații aparente, tine de limitele medicului sau/si ale științei medicale actuale. Grow up, there’s no Santa.

      00
    • Eu unul fac parte din categoria oamenilor agresivi cand vine vorba de religie, nu doar fata de ortodoxism ci fata de toate religile. Mai bine spus, nu am o problema directa cu religia ci cu practicantii. Ma deranjeaza ca intr-o discutie este mentionata divinitatea de mai multe ori chiar si dupa ce mentionez ca sunt ateu, ma deranjeaza ca imi este „impus” sa ma comport intr-un anumit fel in functie de credinta altora, ma deranjeaza ca persoanele religioase impun niste reguli fara sa isi asume responsabilitate (ex. subiectul avortului). Reactia mea este sa denigrez zeul in care crede individul sau grupul cu care interactionez.
      Consider ca fiecare este liber sa traiasca asa cum vrea cat timp nu afecteaza libertatea celorlalti iar daca vrei respect trebuie la randul tau sa oferi. Pentru mine este lipsa de respect sa aduca in discutie acest subiect dupa ce mentionez ca sunt ateu, la fel cum ar fi lipsa de respect sa inviti un musulman la o masa cu coaste de porc.
      Daca vreti sa evitati agresivitatea fata de religie atunci nu mai aduceti in discutie ideea de dumnezeu. Daca totusi ajungeti intr-o discutie de genul atunci nu veniti cu argumente de genul: asa scrie in biblie/coran, asa a zis x y z.

      00
    • @gc: deci cineva vorbeste despre credinta lui si tu mentionezi ca esti ateu, deci ai pretentia ca omul sa inceteze sa mai mentioneze ceva despre credinta lui.
      in acelasi timp ai o problema cu cei care isi impun ideile lor altora.
      esti tare :)
      problema cu veganii nu este ca ei sunt vegani, ci ca vor ca si ceilalti sa fie vegani.

      00
    • @mst presupui gresit, apreciez orice gluma buna la adresa oricui, in mod deosebit la adresa inginerilor, face bine la hubris. Crestinii nu au exclusivitate pe prostie, mai sunt si restul popoarelor cartii cu nisip in curte, winnie the poh din pamantul de mijloc.
      Fenomenul la care te referi e importat pe linie de corporatie. In United States of Jesus orasele de pe coasta si universitatile care au dat-o din lupta de clasa in lupta impotriva „opresorilor”, fie ei barbati, crestini, albi etc. La noi in corporatii toate astea au fost preluate pe nemestecate si, odata ce pui masca pe fata, e greu dupa un timp sa iti mai dai seama cine a avut ideea initial: tu sau grupul. E induiosator sa vezi vesticii cum adopta o idee care a esuat de fiecare data cand a fost implementata. Cum spuneam: prostia e o caracteristica fundamental omeneasca.
      Crestinii care au construit civilizatia asta asa imperfecta cum este ea ce vor face? Vor lasa barbarii sa darame Roma din nou sau e suficient sa precizam ca barbarii astia sunt niste miorlaiti cu gura mare care nu au construit nimic?!
      Am inteles ca glumele cu mileniali sunt interzise, specie protejata.

      00
    • @mst am pretentia sa inceteze sa mai mentioneze in fata mea, cat timp nu se deschide subiectul asta imi pastrez parerile pentru mine.
      Am intalnit si vegani care nu incearca sa isi forteze stilul de viata asupra altora si care nu discuta despre asta daca nu e cineva interesat.

      00
    • @gc cred ca nu ai inteles cine era veganul in ecuatie

      00
    • NOU
      #38

      Nu cred ca asta voia sa spuna autorul.

      El atragea atentia ca Esca e precum acei sinti care se strang de Sf Maria pe nu stiu ce deal si se roaga sa le merga bine la furat.

      As putea sa te bag intr-o discutie despre gnosticism (inclusiv in BOR), dar nu cred ca te duce capul, sincer.

      00
  9. Nu înțeleg de ce ar trebui să ne intereseze viața privată și problemele personale ale unei prezentatoare tv.

    00
    • Daca reuseste, printre lacrimi, sa o panicheze pe Veta sa isi puna masca la shop&go, eu votez pentru..

      00
  10. 25 minute. A acaparat juma’ de emisiune de stiri.

    00
  11. Credința și medicina nu se exclud una pe alta. Ce mă intrigă pe mine însă sunt aceia care sunt împotriva vaccinului, spun că nu poartă mască că pe ei îi protejează Dumnezeu, dar când au o problemă se duc la spital. Păi de ce nu îl lasă numai pe Dumnezeu și atunci? Este un non sens total la această categorie. Repet, nu la toți cei care cred în D-zeu și merg și la spital, poartă mască etc, ci la cei care acum da, acum ba. Care nu au discernământ.

    00
    • „Satul era amenintat de viitura. Toata lumea alerga disperata sa-si salveze bunurile si pe ei insisi din calea prapadului, numai Ion, mai credincios din fire, nu se agita deloc. Vecinii lui il intreaba:

      – Ce faci, Ioane? Nu vezi ca vin apele peste noi?!? Fugi, salveaza-te!
      – Nici nu ma gandesc! Eu stau aici cuminte, ca ma salveaza Dumnezeu…

      Zis si facut. Vin suvoaiele peste sat. Ion se urca pe acoperisul casei si sta si asteapta. Un grup de oameni trece pe langa casa lui intr-o barca de salvare.
      – Ce faci, Ioane, acolo sus? Sari in barca, ai sa te ineci!
      – Nu, raman aici! Dumnezeu e mare si puternic si ma va salva!
      – Treaba ta!

      Mai sta ce mai sta, trece si cea de-a doua barca pe langa el.
      – Hai, Ioane, sari in barca si salveaza-te!
      – Nu, nu! Dumnezeu e mare si ma va salva!
      – Ma, Ioane, esti nebun, hai odata, ca te ia apa!
      – Nu!

      Pleaca si a doua barca. La cea de a treia barca, povestea se repeta. Apoi, Ion moare inecat si ajunge in Rai. Ajuns la portile Raiului, furios nevoie mare, bate cu putere si cere sa fie lasat sa vorbeasca cu Dumnezeu.
      – Pai bine, Doamne! Eu ma rog atata la tine… iti dau toata increderea mea si tu ma lasi sa mor?!?
      – Cum ziceai ca te cheama? intreaba Dumnezeu.
      – Ion.

      Cauta Dumnezeu in registrul lui si gaseste numele lui Ion.
      – Mai, Ioane, nu stiu cum sa-ti spun… dar la mine aici scrie ca ti-am trimis trei barci!”

      00
    • Cum oare nu se exclude idea unei forte superioare care decide viata si moartea, cu idea ca omul trebuie sa isi foloseasca creierul pentru a vindeca bolile fara magie?

      00
    • @ Merlin : ai uitat ultima replica a lui Ion . “ Ftu te n gura Ioane , ca prost mai esti !”

      00
    • Dex: toate studiile științifice vorbesc despre efectul placebo. Cei care cred că vor fi bine au cu mult mai multe șanse să depășească o boală. Au fost mulți care s-au vindecat în pofida oricăror pronosticuri. Aceștia aveau credință, sau credința că se vor face bine. Mulți medici spun că ei au făcut tot ceea ce se putea, restul depinde de Dumnezeu. Sau de Divinitate, cum dorim să îi spunem. Atâta timp cât savanții nu pot crea o singură celulă vie, o pot doar multiplica eventual, atâta timp cît sunt atâtea boli fără leac, dar oameni care se vindecă cu toate bolile, atâtea ”miracole” este sigur să afirmăm că nu știm tot. Ce și cum este, nu știm. Și atâta timp cât foarte mulți medici și savanți renumiți cred în ceva superior, cine suntem noi să spunem că deținem adevărul absolut?

      00
    • @Mirela Daca efectul placebo avea vreo legatura cu Dumnezeu ar fi spus clar. Poate s-ar fi chemat efectul Dumnezeu. Daca nu intelegi ceva nu inseamna ca e Dumnezeu, poate fi Zeus, Wotan, Jupiter, Ptah, Vasile, Ganesha, Zoso, Lucifer, Zamolxis, sau oricare alt zeu.

      00
    • @Mirela: nu stiu cat de la curent esti cu dogmele teologice, dar la partea de stiinta ai un pic cunostintele depasite :
      – efectul placebo este destul de bine inteles : primirea unui medicament fals (uneori doar prezenta unor mediu spitalicesc ) reduce nivelul anxietatii si stresulu,i permitand sistemului imunitar sa ajute la vindecare. Sigur ai avut o data o problema medicala si cand ai ajuns la medicul de familie nu mai te durea asa tare, pentru ca stiai ca e cineva ce iti ofera ajutor, deci ti-a scazut anxietatea. De aia si spitalele sunt standardizate la modul cum arata si modul cum personalul e imbracat etc. sa faciliteze efectul placebo.
      – credinta in ceva (divinitate, destin, karma, FSM, ce vrei tu), are efect placebo.
      – referitor la „creat o celula vie”, cercetatorii au creat urmatoarele : structuri similare organismelor vii , enzime sintetice, printarea de plasmide (e deja la nivel comercial) , au creat nucleotide artificiale. Motivul pentru care nu se baga miliarde si mii de cercetatori pentru a face organisme 100% sintetice e pentru ca nu exista nici un beneficiu economic/social si paranoia din jurul modificarii genetice a organismelor ar fi o gluma pe langa paranoia sintetizarii unor organisme artificiale ( ghici cine ar protesta cel mai tare ? )….

      00
    • Argumentul asta cu atatea boli fara leac e un picut aiurea. Poate boli care DEOCAMDATA nu au leac. Sunt oamenii care isi dedica intreaga viata gasirii unui tratament pentru o anumita boala. Si nu reusesc. Dar poate reusesc cei care vin dupa ei. Totodata, sunt unii, putini ce-i drept, care reusesc.

      Ganditi-va putin, cate boli erau acum 100 de ani fara leac, in sensul ca medicul iti spunea ca esti in mana divinitatii, dar acum reprezinta ceva vindecabil sau tratabil pe termen lung? Dar acum 200 de ani?

      Daca am fi asociat lucrurile necunoscute cu divinitatea, nici n-ar mai fi fost nevoie de cercetare stiintifica, fiindca, nu-i asa, situatia nu mai era oricum in mainile noastre, ci in mainile divinitatii.

      00
  12. Eu zic ca e bine ca a dat interviul și a explicat ce s-a întâmplat, poate mai reușește sa convingă oamenii ca virusul chiar există. Deși la articol pe Facebook lumea deja spune ca e telenovela. Sper sa nu se îmbolnăvească și sa joace și ei în această „telenovelă”.

    00
  13. Nu sunt o persoana religioasa dar de 3 ori am fost indrumata catre credinta in Dumnezeu si obiceiuri religioase de doctori in stiinte medicale importanti din romania, numiti „genii” pe afara. Exista lucruri ce nu pot fi inca explicate, doctorii sunt martorii acestora deseori. Fara sa mai punem la socoteala alte 2 efecte importante ale credintei: efectul placebo si reducerea stresului nociv prin predarea controlului atunci cand nu este util.

    00
    • Daca exista romani considerati genii pe afara, eu n-am auzit. Un link ceva?

      00
    • Nu neg existenta si nici nu o sustin, dar faptul ca nu avem cunostinte atat de amanuntite vis a vis de niste boli care acum sunt incurabile, daca printr o „minune” te vindeci pt ca al tau corp a reusit sa se vindece.. asta inseamna imediat ca e ceva divin?

      00
    • @Dex nu-mi permit sa ii numesc aici dar avem doctori care predau chiar si in Statele Unite si care sunt asteptati anual acasa pentru 1-2 conferinte de specialitate in care ne inchinam la ei, apropo de tema comentariului.

      @Noname sigur ca nu, dar atat timp cat nu stim practic de unde ni se trage, nu putem spune ca nu e divin sau ca gresim atunci cand invocam un alt tip de energie decat ceea ce cunoastem ca sa definim ce nu putem explica… e natural si ni se intampla, cred, mai des decat ne place sa recunoastem.

      00
    • … ce nu putem explica, consideram cel mai probabil ca e divin, dupa care cand clarificam, nu mai e. Pai ori e, ori nu?

      00
    • @Isabella Inteleg ce zici, in general somitatile recunoscute international sunt persoane de care n-a auzit nimeni, si nu poti sa dai nume. La fel cum tu nu esti religioasa de felul tau, dar te-au convins niste genii pe care nu le putem numi, ca ne vede „bate-l toaca”. Apropo, oamenii in general nu se inchina la medici, poate confunzi medicii cu popii.

      00
    • @Dex desigur, pentru ca faptul ca nu ai auzit tu inseamna ca nu a auzit nimeni. Oamenii care au avut nevoie de medicii de genul acela au ajuns la ei, cu greu, dar au ajuns si apoi nu scriu pe internet despre asta.

      @Noname Atat timp cat nu ai o explicatie pentru ceva poti sa spui „nu am o explicatie” sau „e ceva ce ma depaseste cum ar fi o energie superioara mie” ambele variante sunt corecte si nu sunt limitative. Incearca sa abordezi niste lucrari filozofice, citeste Mircea Eliade ca tot vorbeam despre genii ale Romaniei recunoscute international si o sa capete alt sens „Pai ori e, ori nu e”. Cel mai probabil e, dar nu e asa cum a definit fiecare civilizatie in parte pana acum.

      00
    • @Isabella Faptul ca niste medici care pot salva vieti sunt necunoscuti, este o crima la adresa umanitatii. Iar tu esti complice, pastrand secretul, la crima asta. Oameni bolnavi, care au nevoie de un medic bun, nu o sa-l gaseasca, pentru ca tu nu ne spui cine sunt, si o sa moara nevinovati!
      Ce sa zic, daca ai fi fost credincioasa ai fi inteles ca trebuie sa-ti ajuti aproapele…

      00
    • @Ioana tocmai faptul ca de cand ma stiu am tot invatat si citit din placerea de a cunoaste.. am ajuns la concluzia ca nu pot sa afirm despre ceva care nu cunosc ca e divin sau magic.

      Necunoscutul nu e egal cu divinitate. E doar necunoscut .

      Ca ii oferim noi alte conotatii ca ne e frica sa acceptam realitatea/adevarul, asta e altceva, prostesc si indoctrinat de cand esti mic ( sa ti fie frica, te bate al de sus etc) care din pacate cu greu ajungi sa te descotorosesti de obieciurile astea…

      Si ajungi sa te minti singur cu orice chestie pt care nu vrei sa explici si sa accepti realitata, adevarul. Uneori o facem pt ca altfel nu putem trai cu gandul ca.. nu e nimeni sa ne pazeasca si sa aiba grija de noi si..suntem singuri defapt :), asta asa.. pe langa altele.

      Sunt impotriva religiilor si al oricaror forme de indoctrinare, pt ca in fapt, nu ti cultiva nimic, decat mizerie si prostie. In loc sa te educe lumea/parintii in armonie cu planeta asta si cu natura in general, ti se baga pe gat de cand esti mic mizerii. Nu, religia nu te ajuta cu nimic, cu atat mai putin sa crezi intr o chestie imaginara. Atentie ca , nu neg si nu sustin nici acum pe barbos, doar vreau sa ma fac clar ca e inutil sa se puna accent pe chestia asta, pe subiectul asta cu religia, in secolul asta si directia in care ne indreptam ca si evolutie. Da, vorbesti cu copilul tau despre ce ar putea fi mai presus de noi, dar nu la modul cum iti prezinta religia.

      00
    • @Dex Sper ca ai sub 20 de ani pentru binele tau. Cand, daca, sper sa nu, vei ajunge intr-o situatie in care medicul tau va fi depasit de situatie el te va indruma catre unul din acesti specialisti sau vei rascoli tu tot internetul cautand specialitatea respectiva si vei descoperi negresit o somitate, apoi iti vei astepta cuminte randul luni in sir sa iti zica daca are o solutie si pentru tine sau nu.

      Niste nume de doctori aruncate pe o pagina despre Esca si Dumnezeu nu ajuta pe nimeni care cauta leacul unei afectiuni sau vreun specialist intr-o anumita ramura a medicinei, ar fi doar un varf de pana in talpa orgoliului tau care crede ca psihologia sa inversa de gimnaziu poate crea mustrari etice.

      00
    • @Isabella Nu am 20 de ani, am dublu. Iar daca tu crezi ca e normal sa astepti luni intregi dupa niste specialisti, pe care ai descoperi doar cand ti-i recomanda cineva, ai probleme mai mari decat religia.

      00
    • @ Dex: asta se pune -> Leon Dănăilă. O fi cunoscut afara? O fi considerat specialist?

      00
    • @Pescarul Amator Nu sunt in domeniu, dar caut si eu pe internet si nu gasesc nimic semnificativ in engleza despre dansul. Pe Amazon cartile lui au 1 review. Nu vreau sa comentez meritele omului, dar nu pare o somitate de renume mondial, cu atat mai putin un „geniu”. Daca ai tu alte informatii despre dumnealui as fi bucuros sa ma documentez.

      00
    • @Dex: https://ro.wikipedia.org/wiki/Leon_D%C4%83n%C4%83il%C4%83

      Membru:
      New York Academy of Sciences (1995),
      London Diplomatic Academy (2000),
      L’Académie Centrale Européenne des Sciences, des Lettres et des Arts (2009) și
      World Academy of Letters (2008).

      Deține 18 brevete de inventator și 10 de inovator.
      Functional Neuroanatomy of the Brain, 3 Parts, USA, Middetown, DE, 2015;

      A studiat neurochirurgia timp de un an la New York în cadrul unei burse Fullbright (1980-1981) și a participat la diferite specializări, cursuri și schimburi de experiență la Budapesta (1978 și 1979), Delft (1981), Moscova (1982), Edinburgh (1990), Glasgow (1990), Dusseldorf (1991), Paris (1991), Bruxelles (1995).

      Până în prezent a efectuat peste 40.000 intervenții chirurgicale din care 14.700 cu microscopul operator și 715 cu laserul.

      Prof. Leon Dănăilă a descoperit o nouă celulă cerebrală numită cordocyt, în anii 2000 și 2002, care a fost adusă la cunoștința comunității mondiale pentru prima dată în anul 2006 la Congresul de la Cape Town și apoi Viena 2008, San Diego 2009, Los Angeles 2011 și în revista Chirurgia 106 (6) 723-730, 2011.

      Ma opresc aici, am gasit cu greu aceste informatii pe prima pagina printr-o singura cautare pe guagal.

      Ar mai fi Dr. Dan Sabau – Un doctor roman premiat in Japonia pentru cea mai buna lucrare de chirurgie esofagiana! Da ma rog, esticii aia din Japan nu se pun.

      00
    • @Pescarul Amator Poate ai tu alta definitie pentru geniu de renume mondial.
      Pentru mine asta inseamna mai mult decat o pagina de Wikipedia si zece interviuri prin ziare si televiziuni din Romania. Articolul de pe Wikipedia are fix zero surse si niste link-uri la Adevarul si Evenimentul zilei.
      O cautare dupa „cordocyt” are pe primul loc un articol din Adevarul, si apoi niste rezultate pe langa subiect.
      Ce ma asteptam sa gasesc legat de o personalitate de renume mondial?
      – Articole stiintifice in engleza (in reviste de renume, sau macar si unele mai dubioase)
      – Recomandari la cartile lui in engleza
      – Citate si comentarii ale altor experti legate de munca omului

      Inca o data, nu zic ca omul nu e bun, o fi cel mai bun din Romania. Zic ca nu vad nici un semn de recunoastere pe plan international, in afara de faptul ca e membru al unor institutii. Ba chiar am luat la intamplare „New York Academy of Sciences” si am cautat orice mentiune legata de Dl.Danaila, si am gasit fix zero.

      Cred ca am pierdut destula vreme in speranta de a gasi informatii credibile despre aceasta persoana, oricum mult mai mult decat ati pierdut voi astia care afirmati ca e geniu de renume mondial.

      00
    • @Dex traiesti in utopie dar la 40 de ani inca mai ai sansa la leac. Exista afectiuni nestudiate suficient pe care niste oameni mai destepti cu minim 2 standarde IQ decat media le-au explorat in doctoratele lor si dupa, care si-au dedicat viata unor descoperiri si practici de care se intampla ca tu sa ai nevoie si sa-ti dai seama ca sunt o mana de oameni pe Terra capabili sa zica ceva mai mult decat „incearca sa te adaptezi situatiei”.

      Nu va veni nimeni sa ti-i puna pe tava si nu e nimeni responsabil sa-ti livreze tie specialisti, welcome to adulthood. Cand cererea e mare si ei putini, stai si astepti fericit ca tu ai sansa la mai bine, pana acum 50 ani erai probabil mort.

      @noname E o perspectiva obtuza in opinia mea. Nu am glumit cu Eliade, incearca Eseu despre simbolul magico-religios si o sa ti largeasca intelegerea asta simplista despre impactul religiei, e mai mult decat suprafata asta rigida cu iz de basm pe care o mesteca toti pseudo-inteligentii „agh agh nu am vazut nici un barbos”; „agh, vrei sa zici ca suntem facuti din pamant, agh, vezi maimutele”, „umf umf daca dumnezeu te ajuta sa te vindeci, de ce te-a lasat sa te imbolnavesti” and so on. Nu e despre asta, nici macar despre crestinism si in opinia mea are o mare valoare in evolutia speciei noastre si in viata fiecaruia daca reusim sa intelegem sensul si limitele religiei, orice ar fi ea pentru fiecare in parte.

      00
    • @Dex: ma retrag, ai dreptate, omul e un nimeni, asta e. Ma mai insel si eu, de aici din Delta e mai greu sa fii la curent cu informatiile la zi. O tara de nimeni suntem, evident cu exceptia unora care sunt peste media interlocutorilor. Aia na, nu-s romani, sunt somitati ale internetului si ale comentariilor, adevarate genii. Succes.

      00
    • Am mai gasit o chestie naspa despre doctorasul ala Danaila: http://www.worldrecordacademy.org/records/medical//most-neurosurgical-operations-performed-world-record-dr-leon-danaila-218218, banuiesc ca nu e un site oficial, dar totusi macar e in limba engleza.

      00
    • @Pescarul Amator Daca te uiti la „about ” la site-ul ala o sa vezi majoritatea romani. :) Chiar mi-am facut tema, am incercat sa gasesc ce a facut omul asta.
      Nu mi-o lua in nume de rau, ma bucur sa gasesc romani de succes, doar ca in cazul asta particular omul nu pare recunoscut international, cel putin dupa standardele mele. Poate e bun, poate foarte bun, poate nu e recunoscut in zona anglo, sau poate e doar o alta vedeta de Romania. Nu-l judec pentru ca n-am informatii.
      Dar efortul n-a fost totusi in zadar, am gasit un neuro om de stiinta roman, ce-i drept realizat in afara:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Mircea_Steriade

      00
  14. asa se transmit si bts-urile

    00
  15. Vad ca o ia pe urmele Andreei Marin. E si acolo o piata si o pita buna de mancat prin stors de emotie si falsa empatie.

    00
  16. o zis ceva si de salariu?

    00
    • Ar trebui sa ne spuna ce bonus o sa ia pentru cresterea ratingului pentru o jumatate de ora.

      00
    • Oare primeste de la prostv si prima de lupta cu covidu precum presonalul medical?
      Interviul a fost spalatura obisnuita de cadavre pentru a-i pregati intoarcerea la pupitru saptamana viitoare ca si nimic nu s-a intamplat.
      Minciuni, incantatii catre zeitati si traditionala lacrima a lu Base din conferinta cu „draga stolo”. Parca e aceeasi echipa de campanie de acu’ 16 ani de la prezidentiale

      00
  17. Am ascultat interviul, nu vad nimic stupid.

    Femeia a recunoscut ca a gresit, a spus ca nu e bine ce a facut. E de apreciat ca nu a pasat vina cum fac altii, nu a dat-o pe la Craiova, si-a asumat ca da,a lasat garda jos, prostia se plateste.

    Pana la urma oamenii astia au trecut printr-un timp oribil, familia ei a trecut printr-un moment de cumpana, bine ca au iesit sanatosi la capatul celalalt.

    00
    • Mai tu ai fost la petrecerea aia !

      00
    • Nu a recunoscut nimic. A zis că a respectat toate regulile, că nu are idee de unde ar fi putut lua virusul și că să stăm în casa. Probabil o încurcă prostimea și nu poate sa facă ce vrea.

      00
    • @Lex >> Hahahaha 😊
      @Scipio >> Nu, chiar a spus ca a gresit, mai uita-te o data. Cand a spus ca „nu stie de unde l-a luat” inseamna ca pur si simplu NU STIE cine i a infectat. Dar a spus de mai multe ori ca A GRESIT si ca vina ii apartine.

      Unde cred eu ca greseste este la partea cu „am gresit, sunt si eu ca toti oamenii”. Nu, nu e ca toti omenii, e un influencer si trebuia sa fie responsabila.

      00
  18. O mare ipocrita la tv in fiecare zi ii certa pe aia ce nu purtau masti iar ea a făcut exact la fel.pt un pumn de arginți.

    00
  19. A murit Esca?

    00
  20. plm, the Walking Dead e o pandemie mai veridica decat gluma romaneasca 🤷‍♂️

    00
  21. Ba dar femeia asta are tot timpul coafura aia perfecta? Si la stiri, si acasa, si dupa ce i-o trage barba-su…

    00
  22. Trebuie apreciata ca a detaliat si problemele mai grave pe care le-a avut sotul ei, cu statul la terapie intensiva si tot. Plus ca inca e in spital, deci ceva daune serioase la plamani pe termen cel putin mediu. Ce nu inteleg cum e cu terapia asta cu plasma, ca ma gandesc ca sunt un numar limitat de aparate plus plasma de la vindecati, cine hotaraste care pacient primeste tratamentul? Sau e la fel de transparent procesul ca si la transplantul lui Arsinel?

    00
  23. Are Sloss una buna cu Dumnezeu versus medici: https://www.youtube.com/watch?v=PZ5aILCKz8Y

    00
  24. @Dex, un doctor ateu nu este neaparat un om rau. Poate fi in multe cazuri mai bun decat un om religios. Si cred ca Dumnezeu lucreaza si prin cei care nu il recunosc pe El, chiar si prin cei pe care noi ii catalogam rai, pentru ca suntem toti creatia Lui. Lucreaza prin el, pentru el sau pentru pacienti.

    00
    • Pai aia zic si eu! Dumnezeu lucreaza prin mine! Dar nu ma crede nimeni, pentru ca sunt ateu! Ce trebuie sa fac ca lumea sa inteleaga ca Dumnezeu lucreaza prin mine? Ca eu am ajutat multi oameni, fara sa le cer nimic, dar totusi nimeni nu intelege ca eu fac lucrarea lui Dumnezeu, din cauza ca sunt ateu!
      Chiar nu inteleg ce ar trebui sa fac ca sa mi se recunoasca meritele….

      00
  25. Băi deci unul n-am văzut la tv sa vorbească în plm ca un om. Să simți că se adresează ție. Să transmită un mesaj. Nu frate. Totul tre sa fie boombastique. Sunt și eu om ! Hai dute tare. Ce golancă.

    00
  26. Eu cunosc un neurochirug excepțional care spune că el operează pe creier ajutat de Dumnezeu. Așa că nu găsesc exagerat să crezi în Dumnezeu și să te duci la spital.

    Dumnezeu lucrează mai degrabă prin oameni care fac facultăți, nu prin popi care fraieresc bătrâne ca să-și cumpere Passsat.

    00
    • ce au patit popii? ca eu stiam ca au doar mercedes(asa am citit pe net). de cand au retrogradat?
      sau de fapt le fraieresc pe batrane sa isi cumpere ele passat? sa mearga cu el la piata si la biserica?
      eu cunosc niste popi care ar avea nevoie sa isi repare masinile. poti te rog sa le faci legatura cu astia de ii stii tu, sa ii ajute si pe ei? ms fain, #staysafe

      00
    • Adica opereaza si scoate tumorile pe care le pune dzeu la oameni in cap?

      00
    • Radu, te-ai gândit că Dumnezeu nici nu pune, nici nu scoate tumori din capul oamenilor?
      A, ai vrut să faci o glumă de om instruit, educat, care nu crede în Dumnezeu pentru că nu are nevoie de El. Până când nu mai găsește nici o soluție pentru viața lui nesemnificativă și cere milă Infinitului… Ok, știu, nu e cazul tău.

      00
  27. Citind postul si comentariile se vede destul de bine ca focarul romanesc periculos nu e de coronavirus. Triste vremuri.

    00
  28. Mie mi se pare fumata rău asta cu dumnezeu, cred ca ar trebui sa se reorienteze cu religia, de genul s-o mai taie cu minunile și sărbătoritul sfinților care au făcut minuni ca uite câte ocazii au fost și canci , și nu pot sa zică ca n-au avut ocazia sa se afirme sa facă vreo minune ca inclusiv sfinți au destui printre ei, majoritatea fiind încă și prea sfinți :D
    Daca o țin strict pe direcția aia cu sufletul o sa mai meargă, dar dacă se scălâmbăie în continuare cu minuni o sa se ducă de râpă ca pana la urma o sa facă mișto toți de ei

    00
  29. WTF?!!!!

    Am prins ideea ca nu esti fan influenceri, campanii si ce kkt mai fac ei/ele. Ei bine nici eu nu sunt de acord si pot spune ca imi displace acest fenomen. Mi se pare hidos cum spui ca iti displac, cu toate astea le oferi atata atentie. Cand iti displace ceva ocolesti frumos si iti vezi de ale tale. Hate-ul nu este o solutie. Chiar ti se pare o problema destul de importanta acest fenomen? Atunci ia contextul social, vezi de ce se intampla …fa putin research si vezi daca poti scoate un articol misto.

    Legat de Andreea, nu ma mira hate-ul din comentarii in general. Treaba asta tine de decenta, mentalitate si compasiune. Eu studiez in UK… toata lumea l-a vazut la stiri pe BORIS Johnson razand de acest virus si cum dadea el mana cu toata lumea intr-un mod ironic ofc. Dupa tot circul asta, la cateva zile a fost si Boris infectat. Intrati si cititi comentariile pe BBC….toti ii urau insanatosire grabnica si tot felul de ganduri pozitive indreptate spre el si familie etc DESI a suparat o mare parte din populatie cu acea atitudine.
    Ce gasim aici in schimb?????Numa’ si numa’ injurii. Practic majoritatea comentariilor nu contine o idee, o ceva care sa creeze senzatia ca de fapt acel om are o opinie. O multime de injurii insirate nu reprezinta o opinie.

    Si inca o data WTF?!!!!!
    Prieten imaginar?!Practic daca iei parerea si experienta cuiva la misto? Noi de ce nu te-am lua pe tine?

    Acest video mi se pare un lucru bun si faptul ca Andreea a decis sa discute deschis despre asta. Andreea este o figura foarte credibila in randul populatiei si zic eu ca a mai ridicat awareness ul. Femeia chiar nu mi se pare ca minte, dar again….nu faceti altceva decat sa proiectati propria mizeria sufleteasca in alti oameni si nu va dati seama ca va dati de gol.

    Probabil multi din cei care vor citi acest comentariu vor avea impresia ca sunt fan Andreea Esca. E ok, nu pentru ei discut aici and you can sincerely fuck off.

    Degeaba cititi n carti oameni buni, daca nu practicati si arta de a fi om.

    00
    • Esti o mare figura tu cu UK ul tau . Saracuta de tine , folosim noi injurii dar tu înjuri in engleză . Hai ca esti mult mAi buna ca astia pe care i blamezi , hai ca da . Fuck off !

      00
  30. hai sa ne lamurim: dansa spune ca sotul a avut primele simptome, febra, si au decis sa se testeze. sotul si copilul cu plus, ea cu minus. cei doi in spital, ea acasa. dupa 5 zile cand freca mujdeiul nu a mai avut miros. se testeaza, iese pe plus. pana aici, intelegem ca teoretic a luat de la sot sau copil. ceea ce ea contrazice dand-o ca nu stie de unde a luat. pai ori cronologia expusa de ea e corecta si logica incubatiei spune ca a lut de la sot sau baiat… ori minte legat de cronologie si ea a adus virusul. ce nu a facut ea, nu a plasat in timp evenimentele, ceea ce poate fi o omisiune intentionata, pentru a nu face noi scenarii legate de novum party

    00
  31. Nope, ca idee generală: pe Esca nu o mai prinzi mult timp la petreceri de unde se ia SIDA din aer la cata curvasareala pe metru patrat e.

    00
  32. Am un fost coleg de liceu care e medic in elveția. Putea fi mic manager in industria pharma, dar a ales elveția. E de 20 de ani acolo. In rezidențiat a fost in Africa, să vadă, sa lucreze cu Ebola. Acum, la Corona, e in linia 2, cred. Mi-a filmat la el in cabinet, munții de teste.
    Numai pe teren e.
    Ei, medicul ăsta, care e medic de 20 de ani, repet, anul acesta a terminat și Seminarul Teologic.
    Ar putea fi preot, medic, medic-preot.
    L-am intrebat care e legătura intre medicină și religie… există o legătură? :)
    A zis, „Mai mult decât crezi.”
    So… un om care a explorat ambele universuri, ambele la nivel de studii superioare, vede o legătură între ele…

    00
    • Am unchi, psihiatru, doctor în medicină samd, care, la fel, a terminat anul asta Teologia. Chiar dacă nu pare conștient de asta, face un stretching logic uriaș pt a suprapune Biblia pe tratatele învățate la Medicina. De la cele mai puerile exemple, până la rafinamente teologice, peste tot in discutiile cu el exista un grad uriaș de subiectivism si abandon, în unele situații, al gândirii critice. Uneori ma gandesc ca, poate, e la alt nivel de intelegere filozofică a religiei. După ce mă vad cu el, imi trece, de fiecare dată.

      00
    • So, doi medici care au terminat si teologia. Asta dupa multi ani de practica…
      Oare de ce? CE ii indreapta spre Teologie?

      Eu urasc pochii, as vrea sa bat un popa, si e posibil sa si bat unul in viata asta. Adica, relatia mea cu institutia Bisericii nu e ok, dar auzind de medici care fac Teologie, iar asta fara vreun interes material, ma intreb de ce…

      00
    • Apropo, care e mai „preot”, un medic din Elvetia, care are casa lui acolo si afacerea lui, sau un popa de cacat, care a dat spaga sa primeasca nu stiu ce parohie intr-un sat de cacat din Romania?
      Eu de asta vreau sa bat preoti, pentru ca sunt smenari, cersetori, s-au dus sa faca teologie nu din chemare, ci pentru ca sunt prostalai si nu stiu sa faca altceva. Sa mananci acelasi cacat 30 de ani, pe bani frumosi, pare o afacere buna pentru unii.
      Dar cand vad unul deja bogat (care nu are nici un interes sa „profeseze religie”) ca face o facultate de Teologie… e alta chestie.

      00
    • NOU
      #115

      Plictiseala. Seminarul teologic te-nvață doar cum să prostești proștii folosind cuvinte pompoase și fraze alambicate.
      Legătură între Dumnezeu și medicină, da, dar în nici într-un caz între medicină și teologie (aici mă refer la mizeria predată în seminar).

      00
  33. Maestre, ia-o mai ușor cu „prietenul imaginar”, căci Karma e o plajă…

    Citește atent ce-a scris Alioja pe blog la pompier; cum îl implora pe prietenașul imaginar să-i dea lui durerile fiică-sii, ce a suferit îngrozitor în timpul tratamentului anti-cancer, care tratament din fericire, a reușit.

    Nu știu cât de imaginar e prietenul, dar te asigur că are imens mai multă imaginație. Și tu ai copiii, nu-i întărâta simțul pedagogic…

    00
    • Chiar asa de jos am ajuns incat sa dorim raul altuia?

      00
    • Esti de o josnicie extraordinara daca ai ajuns sa te folosesti de suferinta si disperarea altuia pentru a demonstra ca niste episoade schizofrenice ale unora sunt realitate.

      00
    • Deci, dacă invoci divinitatea, ai „episoade schizofrenice”?

      00
    • @Mihail cand cineva pretinde ca aude si vede personaje imaginare este foarte posibil sa fie vorba de probleme psihice sau droguri, in restul cazurilor este inselaciune. Nu era vorba de cei care invoca, saracii sunt doar ignoranti, era vorba de cei care au inceput povestea asta.

      00
    • Voi aveti ceva probleme daca ati citit mesajul si ati inteles ca ii doreste raul.

      00
    • Nu doresc răul nimănui. Dar situația, atât de dureroasă și absurdă cum este, există sub ochii noștri.
      Nu înțeleg chestia cu josnicia… Adică hai să nu observăm „elefantul din cameră”, fiindcă un om a suferit, ori suferă în continuare. Nu-i mai simplu să încercăm să învățăm ceva din experiența lui?

      00
  34. Odata am mers in tren cu cineva care a facut liceul cu personajul in discutie.Spunea ca era o inflacarata UTC- ista care apara ideile marete ale partidului unic, asta asa ,ca fapt divers.

    00
    • important de menționat în context.

    • Mai sunt exemple, nu e un caz singular. Asa erau vremurile, maica. Sau… Am scris poezii, că să îi îmbunez.

      00
    • Serios acum. E greu de crezut ca prezinti stirile de seara atatia ani si nu servesti partidul aflat la putere cu unghiuri favorabile, fake news si mai ales omisiuni.

      Cu tot respectul pentru longevitate, nu pare genul care sa-si scrie singura materialele, sa si le apere sau sa refuze amici interesati/publicitate mascata.
      Nu a prezentat scuze niciodata pentru fake news, nu a fost umana niciodata (cand mai parea umana la europa FM sau in reviste, era tot teatru), nu si-a sustinut colegii de breasla cand au fost abuzati sau martelati la TV, nu a avut nicio cauza a ei de documentare si dezvaluiri. Exclusiv servite.

      Totul e un produs media atent impachetat, cu factura de PR la final.

      00
  35. eu m-as bucura ca toti cei care comenteaza aici si rad de Esca, sa fie ei aia care nu se expun si respecta toate masurile.

    00
  36. Nu vreau să pornesc o dezbatere, că subiectul e etern nerezolvabil și suntem toți conștienți de asta.

    Dar…mi se pare un pic că cei care au certitudini în privința ne-existenței lui Dumnezeu pentru că ei nu l-au văzut/simțit, etc, sunt ca cei care nu cred în covid pentru că ei nu cunosc pe nimeni care îl are.

    Știu că din cauza tehnologiei din ziua de azi, avem impresia că le știm pe toate, ca umanitate, dar realitatea e că nu e așa. Un rahat de virus ne-a arătat că lucrurile sunt mult mai complexe decât credem noi.

    Global suntem într-un ‘dunning kruger effect’ pentru că înțelegem fizica de bază, și stăpânim multe procese tehnologice, lumea crede că le știm pe toate și putem face orice.

    De-asta și toți idioții conspiraționiști sunt convinși că e simplu să scoți un vaccin, că doar am pus un om pe lună. Sigur tehnologia e mai avansată decât știm noi.

    Mitul cu armata americană o știți? Zic unii că vă dați seama ce tehnologii au armata americană, că ei sunt cu 20 de ani înaintea orice e public. Și când te uiți la ce folosesc, îți dai seama că din contră, din rațiuni strategice, echipamentele lor sunt mai vechi și depășite (ei ar zice battle-tested) tehnologic de fapt.

    Dar mitul există în continuare, știm să facem iphoane, cunoaștem tot universul până la marginile lui.

    Eu zic că mai este timp, fiecare să vadă pentru el ce e adevărat și ce nu, în ziua de azi nu te poți lua după nimeni, nici măcar după preoți.

    00
    • „Dar…mi se pare un pic că cei care au certitudini în privința ne-existenței lui Dumnezeu pentru că ei nu l-au văzut/simțit, etc, sunt ca cei care nu cred în covid pentru că ei nu cunosc pe nimeni care îl are.”
      Esti intr-o mare eroare .Cei care sunt superreligiosi , ortodoxi in special , mari fani biserica,Mama Rusia..etc, nu cred in COVID , mai uitat-te si tu putin la stiri.
      In rest bati campii cu gratie de ma face sa te intreb ce consumi ,pentru ca as cam vrea sa schimb marca de bere…

      00
    • Iar „dunning kruger”… Nu e ironic, de cand ati aflat de el il tot mentionati, sa aratati ca sunteti putin mai destepti, ca v-ati prins voi de fenta?

      Virusul nu a aratat ca lucrurile sunt mai complexe decat credem noi, poate doar decat credeti voi. E un rahat de virus, adevarat, foarte previzibil si specialistii i-au decodat genomul de cateva luni de zile. E simplu de facut un vaccin pentru el, in nici jumatate de an de la declansarea pandemiei sunt mai multe variante, unele cu rezultate foarte bune, cum ar fi cel de la Oxford. Adevarat ca e costisitor si e mult de munca, dar comparat cu vindecarea cancerului, de exemplu, e simplu.

      Mitul cu armata americana care e? Tineti minte cand a pus idiotul de Trump pe twitter poze facute de satelitii militari, in care se vedea pana si umbra gardului? Sateliti pe care momentan doar armata ii are, cei pentru public fiind mult mai slabi?

      00
    • diferenta e ca de existenta covid te poti convinge personal oricand

      00
  37. Uite asa face esca bani cu covidul, ca ea nu a vandut masti ca altii, dar se vinde pe ea si isi vinde si familia si covidul pentru un interviu pe bani. Jegoasa specie de om, sa te folosesti de boala si de familie pentru a face bani! Cat despre stirile ei de mult nu mai sunt stiri, ci doar prostitutie gen esca, centura fiind protv.

    00
  38. Femeia a trecut printr-o spaima serioasa. De porc sau nu o imensa majoritate se agata de orice speranta in situatii critice, inclusiv de un prieten imaginar, pe care nu il invoca doar la spital, ci ca la insuratoare: in sanatate si in boala, la bine si la rau.

    00
    • ea trecea prin situații critice, fi-sa era la mare sau la produs, pe instagram. tata e pe moarte, dar stați un pic sa vă vorbesc de niște chestii. asta după ce șterg poza cu mine și cu mama, că și ea e în spital.

  39. e o zicala “sa nu-ti arunci perlele in fata porcilor”

    cand dau thumbs, comentez sau citesc pe aici (la) astfel de articole sau comentarii – fix asa ma simt, ca arunc perle

    wtf is wrong with you people

    00
  40. Nu e o problemă că a invocat divinitatea, fiecare are dreptul să creadă, sau nu. Problemă ar fi fost dacă invoca divinitatea și apoi pleca din spital, că nu are nevoie de medici, are divinitatea.

    00
  41. A descris niste momente de disperare si cum a reactionat ea, a recunoscut ca a comis-o si a transmis mesajul „nu faceti ca mine”.

    Iar prin abordarea cu „prietenul imaginar” s-a uitat in ochii antenistilor care au iesit cu pancarte ca ei cred in Dumnezeu si nu in covrig-19 si le-a spus sa lase prostiile si sa mearga la doctor.

    Ce e gresit in asta, ce era de zis mai mult sau altfel?

    Iar fiica-sa e majora si vaccinata, dar pustoiaca totusi si nu prea inteleapta. Nu cred ca o poate controla ma-sa si nici nu-i poate pune sechestru pe contul de instagram.

    00
  42. Vali, my 2 cents urmarind conversatia de la tine este ca ne ducem pe pula rau de tot.

    Pe langa toti analfabetii functionali care se agata de o propozitie si o contorsioneaza in asa fel incat sa se simta ei mai validati intru credinta lor, ma sperie vehementa cu care isi apara o parere care in definitiv e pur personala si incearca sa o propavaduiasca celorlalti.

    Sunt chiar mai surprins de oamenii pe care ii vezi de ani de zile la tine comentand si pe care ii credeai oameni cu capul pe umeri ca pot avea pareri de genul asta. Iar modul vehement in care isi sustin argumentul, fanatic chiar, e ceva de speriat.

    Toata situatia e trista si de speriat in acelasi timp.

    00
  43. Esca = Firea dar fara PSD

    00
  44. Esca a facut piar lu’ Covid, scrie si la gazeta. OMG!


    Andreea Esca este o profesionistă a știrilor care frizează mereu perfecțiunea. Acum n-a mai fost profesionistă. A fost amatoare, în sensul profund al rădăcinii acestui cuvânt, și anume acela de a iubi. Cred că Andreea Esca a salvat în această seară, fără să fie medic și preot, niște vieți și suflete prin ceea ce a spus și cum a spus”, a declarat Cristian Tudor Popescu luni seara, la Digi 24.

    El susține că, prin mărturia ei, până și cei mai înfocați negaționiști au putut fi îndemnați să creadă că virusul există cu adevărat.

    ”Cred ca până și cei mai căpățânoși, ca să nu îi numesc altfel, dintre cei care refuză să creadă că există acest virus, au fost convinși. Nu poți să treci peste asta, oricât de manipulat și îndoctrinat ai fi!”, a mai spus Cristian Tudor Popescu.


    sursa: https://www.libertatea.ro/stiri/ctp-coronavirus-andreea-esca-3071772

    00
  45. Bai dar cat hate gratuit.

    Din punctul meu de vedere daca a convins si doar 10 oameni ca virusul exista si sa poarte masca, putea sa invoce si pe Allah.
    Aah, ca mergea la petreceri pe vreme de virus.. asta e, sunt si alti tatari care spuneau ca ai voie daca e in interes de lucru.
    Deci de ce atata lamentare?

    00
  46. Rar am vazut ceva de o asemenea ipocrizie.
    Defapt cam tot ProsTv este de o ipocrizie greu de egalat.
    Au fost primii care au introdus manele si colorati in mass-media mare.
    Au erodat increderea in oamenii de langa noi cu stirile de la ora 5 cu promovarea non-valorilor si a oricaror fapte/stiri negative.
    Manipulari de 2 lei, minciuni, articole si reportaje anti-vaccin ( la „Romania te iubesc”).

    In ton cu treburile astea cu Doamne Doamne, sa ma ierte Dumnezeu, dar nu mi-a parea rau deloc daca s-ar infecta toti aia de la ProsTv cu Covid.

    00
  47. Nu reusesc sa inteleg de ce unii oameni care nu cred in Dumnezeul crestin au o placere deosebita de a-si bate joc de altii care cred. Andreea Esca, vedeta TV, asa cum e ea, mai proasta, mai desteapta, e un om care a trecut printr-o situatie nasoala si la sfarsit a multumit cui a crezut de cuviinta.
    A multumi medicilor e absolut normal si a multumi lui Dumnezeu este la fel de normal pentru un crestin.
    Nu mi-e clar de ce mersul la spital atunci cand esti bolnav ar exclude credinta in Dumnezeu. Sau de ce Dumnezeu nu ar avea loc in spital. Sau de ce cineva care e credincios ar trebui “sa elibereze patul” de spital.
    Dar, in fine, trendul in ziua de azi pare a fi cel al al mistoului fata de credinta crestina, care pare sa fie vazuta de unii ca cea mai mare problema a societatii moderne.

    00
  48. daca ar lua udrea coronavirus, cat de empatici ar fi pellea, smiley, alex dima, oana dobre dimofte si clanul protv rezist pnl ?! lol vor fi exact contrariu, ii vor dorii raul!

    atunci cand te crezi kind, bun doar cu cei pe care ii pupi in dos , ipocritie, falsitate

    pai nu zambeau ele udrea cu esca frumos cand dadeau cu mopul, bai, ce vremuri traiau ele de lux

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube