Sub egida sloganului ”F64 e în continuare un site praf, iar eu sunt frustrat că Alecsiu nu-mi răspunde la mailuri”, azi avem ceva amuzant.
Pe 3 octombrie, cineva face o comandă de 40.000 lei pe F64 folosind opțiunea “fără cont” și cu mailul meu de contact. Desigur, fără un număr de telefon atașat comenzii, cu plata la ridicarea din magazin. Produse de 40.000 lei, da?
Ieri primesc mail că comanda e gata, azi primesc mail că mai am 48 ore să o ridic. Sun la ei, dau la customer service de un isteț care mă întreabă “dar cine a făcut comanda” și “dar cine v-a accesat mailul”. Nu a vrut să-mi dea un superior la telefon, a zis că mă sună în 10 minute.
După mai puțin de 10 minute primesc mailul ăsta:
Buna ziua,
Am fost contactati de pe nr. 0733****** si ni s-a cerut sa anulam comanda nr. 126619165XXX deoarece a fost plasata in mod abuziv.
Daca nu ati solicitat dumneavoasta anularea si doriti sa refaci comanda, va rugam sa ne contactati.
Cu stima,
Gabriel CXXX
Agent CUSTOMER CARE
În caz că am anulat eu din greșeală, o pot totuși ridica. Sunt 40.000 lei, ce naiba.
Eu credeam că e la mintea cocoșului ca, atunci când vezi o comandă așa mare, cu plata ramburs, suni să confirmi. Uneori chiar și cu cardul. Că poate e un card furat. Sau poate a comandat omul din greșeală 20 de produse.
La fel cum credeam că, în 2022, e standard să ceri un număr de telefon în orice situație, dar mai ales când e vorba de o comandă făcută fără cont. Pentru a confirma comanda. Nu să te bazezi doar pe o adresă de email.
Dar domnul Marian Alecsiu se pricepe prea bine la internet și ecommerce ca să știe din astea. Aștept următoarele conferințe GPEC pe tema comenzilor false și celor 3 servicii de fidelizare clienți folosite în paralel, absolut necesare toate.
Hm. Bun pont !
Oh, God, acuma la comenzi fara cont vom primi un e-mail pentru activarea comenzii.
da, dar doar așa vor repara site-ul. că cu vorba bună nu merge.
macar era de bun gust comanda?
FOARTE https://i.imgur.com/O8nUwDr.png
Ma da un discount nu fac aia la suma asta, puteau sa lase si ei 300 de lei de la ei, sa fie o suma rotunda…
@vali o fi dat-o vreun fan ce voia niste giveaways, dar nu ai prins aluzia. A mai si ales numa resigilate sa nu te incarce prea tare.
Da’ toate resigilate?! Wtf?!
Also: doua comenzi pe fail64: una de 10k+… livrata. Era pe firma. Una pe punctele adunate.
Nu am mai intrat de 4 ani, dar chiar si la nivelul lui 2018-2019, era varza site-ul. Si am avut e-shop prin 2012-2013 super ok. Si nu-s IT-istul lu peste. Google m-a ajutat enorm sa fac un site idiot-friendly.
Nu v-ați prins. A pus numai resigilate ca să-i meargă buhul lui zoso că e și sărac.
Abia după ce am văzut screenshotul îți înțeleg postarea.
Am încercat acum să plasez o comandă fără cont și numărul de telefon e obligatoriu. Dacă treaba s-a întâmplat azi, s-au mișcat repede.
Also, 40k lei nu e așa ieșit din comun pentru un profesionist. Ajungi acolo doar cu un Canon R5 și un obiectiv bun.
Sau vreo 15 resigilate :-))
Ce comandă de om sărac și lacom – numa’ resigilate pe lista aia.
ce mai sunt 40k pe inflația asta?
Aham, tot suparat ca F64 nu mai da la teste Cannon?
te-am scos din spam ca să râd de tine că ești muist, că eu am fost pe Sony din 2013 și apoi am trecut pe Panasonic în 2019. deci haha, ce proasta-i mă-ta aia proastă.
@Vali
Saelex a comis-o, dar de ce o jignesti pe mama lui?
Pai ma-sa a comis-o prima, ca nu l-a inghitit…..I’ll see myself out.
E un atac personal la mama lui. Nu e doar o expresie, are efectiv ceva cu ma-sa si de abia astepta momentul perfect.
Eu cred ca ZORO a vrut sa dea comanda si a incurcat tastele cand si-a bagat adresa de mail.
Eu la livrări de comenzi mari sunt nevoit să mă pun în contact cu PdF, să stabilim data, ora și cine e pe tură.
Voi tot cu resigilate, ramburs, ecommerce și customer service. Și mai vreți și o țară ca afară…
Nu așa ajungi să speli parbrizul la Urus cu Moët, sărăntocilior.
A vrut omul sa-si faca un vlog . Oricum , multe produse resigilate sunt luate pt teste … pe gratis
lol, și ofc că sunt abonat la newsletterul lor.
si niuzletter-ul lor merge, nu ca la altii (just kiddin’ )
ce oameni…
Cineva a avut destul de mult timp liber, ca sa biefze atatea resigilate. Ce sa zic, shit happens
Pe principiul nu sunt paranoic că vor să mă ardă dacă mă tot frig.
Autohton, ceva lejer.
Emag. Deschideau la un moment dat PayU în tab separat. Au reparat.
PCGarage. Deschid în același tab și PayU.ro face redirect către PayU.com
Că plimbăm datele e cea mai mică problemă.
Extern.
HumbleBundle. Nu înregistrează numărul de telefon în profil. Cer confirmare de plată prin SMS. Pentru siguranță. Vine notificare că paymentul a fost reverted. Trec 5 ore și plata este luată din cont.
La fel, ceva minor care se rezolvă.
De PayPal nu zic nimic. Diferența între realitate și conspirație e de 6 luni.
RayBan nu face reduceri.
Nu există undeva în Europa un depozit cu încălțăminte sport premium la preț de Decathlon.
Nu intrați pe Wyrel.
Să închidem într-o notă pozitivă:
În 5 ani Lidl o să aibă online shop și în România.
Dacă intrăm în Schengen prindem și Amazon.
După ecommerce urmează offline commerce:
UK->NL->UK->DE->
TR->BG->RO
CN->CZ->PL
CN->HU->RO
Sau B->PH->B
Firmă din DE care livrează în RO numai pentru comenzi lansate de pe site-ul UK.
Și nimeni care să unească pachetele și să reducă costul de transport(US).
F64 de cand au schimbat site-ul sunt sub orice critica.
Se chinuie de 7 luni sa-mi stearga un cont dar „sistemele nu permit”; a naibii sisteme, sunt write once read many, poate stocheaza pe CD-uri si de-aia :)))
Daca nu au un admin panel sa ii lase sa faca asta usor… e nasol de sters si probabil de asta nu-si bat capul. Sunt curios totusi cu GDPR cand o sa fie nevoie sa stergi absolut tot… cum o sa fie? Aproape as da pariu ca se renunta la GDPR.
Pai eu bazat pe GDPR le-am cerut. Cum cacat sa fie nasol de sters, poate fi si mama noSQL tot nu-i mare rahat.
Sau poate vlogerul de tech pregateste podcastul cu Vali dar doar daca vine el cu ustensilele.
Mai nou s-au pus si cu Godina pt 129 lei :))
Amatori
nu știu faza. link?
Link :
https://www.facebook.com/godinamarian/posts/692205258933319
da, nu știu ce să zic, polițist cu aparat foto de 2.000€ se plânge de 130 lei, că el muncește pentru banii ăia.
Nu ca ii iau apararea lui Godina,dar ce facusera F64 e de porc…
Eu nu ma stiu cu drone, sun la magazinul tau de Drone, imi spui : ia-o pe asta, si cand o primesc nu merge…de ce ar trebui sa platesc eu un cent cand lachele angajat de tine e habarnist ?
De inteligenta imensa nu il suspectez pe Godina, dar bun simt are…nu cred ca ar zgaria un device doar pentru ca vrea
@ Vali
„da, nu știu ce să zic, polițist cu aparat foto de 2.000€ se plânge de 130 lei, că el muncește pentru banii ăia.”
Godina zice de la inceput:
„Lucrurile astea nu sunt ale mele, dar mi-au fost împrumutate pentru a filma cu ele.
F64 inca mai pune reclame pe site si nu te lasa sa accesezi site-ul daca ai adblock activat? E foame mare acolo…
La business-ul nostru mic online, noi confirmam prin SMS toate comenzile. In SMS includem si data exacta de livrare, iar la sfarsit intrebam daca este ok sau doreste alta data de livrare.
Daca este client nou si nu raspunde la SMS, inainte de a trimite comanda sunam. Nu raspunde, dam mail.
Modul asta de lucru ne-a salvat spre ex doar ieri 2 comenzi care aveau telefonul gresit completat. Am dat pe email clientului rugamintea sa ne dea un telefon valid. Si ne-a dat. Happy end.
Am salvat si costul suplimentar de transport pt comenzile care probabil erau returnate de curier pt telefon incorect. Am salvat si frustrarea clientului care nu intelegea probabil de ce plm nu il contacteaza curierul pt livrare.
Trebuie doar sa iti pese nitel. Atat.
m-a sunat azi cineva de la F64, se auzea oribil, probabil l-a închis Alecsiu într-o debara, să mă informeze că se fac in continuare comenzi pe mailul meu, dar să nu-mi fac griji, le-au anulat ei. după o scurtă confuzie, am întrebat dacă nu cumva vrea să spună că, din cauză că siteul lor e prost, se poate comanda fără validarea emailului. a zis că da, așa e, dar știu colegii de la IT de asta.
Toate resigilate? Asta sigur a fost Buhnici. Din seria „vreau razbunare, dar mai ieftin”.