Domo îşi tratează clienţii mişto

Un client satisfacut ne povesteşte cum decurg lucrurile la Domo.

Intru în magazin cu gândul să cumpăr un Blender de mână Philips HR 1364. Ştiam că magazinul mai este deschis 15 minute aşa că încerc să găsesc cât mai repede ceea ce vreau să cumpăr. Magazinul era foarte gol, maxim 2-3 clienţi. Angajaţii erau grupaţi în mici bisericuţe şi fiecare discuta problemele personale, nimeni nu m-a întâmpinat să mă întrebe ce vreau sau să se ofere să mă ajute cu ceva. Pe la jumatatea magazinului găsesc produsul căutat, îl studiez puţin, îmi place cum arată şi mă decid să-l cumpăr chiar dacă la concurenţă era mai ieftin, dar dacă am avut drum pe acolo am zis că e ok şi preţul ăsta.
Bun, iau cutia cu produsul şi mă îndrept spre casa. Îl pun pe bandă şi scot cardul să plătesc.
– Nu doriţi garanţie la el? Mă întreabă domnişoara de la casă.
Eu, perplex, cum adică să nu doresc garanţie, doar îl cumpăr de nou, nu de second-hand.
-Ba da, cum să nu, îi răspund eu.
-V-aţi luat singur produsul din raft?
Deja simţeam că înnebunesc, eu nu vroiam decât să-l plătesc şi să mă bucur de el.
– Trebuie să mergeţi de unde l-aţi luat şi să aşteptaţi pe cineva să vina acolo şi să vă facă garanţia.
– Păi şi nu puteţi chema pe cineva prin staţie? L-am luat de la jumătatea magazinului şi nu era nimeni acolo.
– Nu, îmi pare rău nu pot să plec de la casă.

De aici.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

31 comentarii

  1. banuiesc ca a urmat inca vreo jumatate de ora pana ai reusit in sfarsit sa te bucuri de produs , asta in cazul in care l-ai mai cumparat .

    00
  2. Problema mea la Domo a fost ca nu au afisat niciunde „regulile lor speciale”, iar la casa am fost tratat cu indiferenta. Normal ar fi ca la intrarea in magazin sa scrie mare: „Nu va luati singuri produsele ca nu veti avea garantie, doar un consultat in vanzari va poate da produsul”. Apropo, fara sa fac reclama, dar am cumparat a doua zi produsul de la concurenta si acolo lucrurile au decurs normal, am luat, am platit, apoi imediat dupa casa mi s-a facut garantia.

    00
  3. LOL…pai asta se vaita aici ca nu a venit sa-l intampine nimeni, iar daca venea se vaita ca a venit si l-a batut la cap cu „ce-ar dori”, „cu ce i-ar fi de folos” si atunci scria asta…romanu, vesnic nemultumit, aspirant spre ceruri cu pietrele de moara legate de picioare…

    00
  4. Si eu am avut ceva probleme cu Domo. Mi-am cumparat la inceputul anului un mp4 si cam pe 20 august l-am dus la reparat ca s-a stricat display-ul. S-au miscat destul de repede..l-au luat..au facut acolo o chitanta si mi-au zis ca imi dau ei un telefon cand e gata, dar ca va trebui sa stea in service cel putin o luna. O luna e mult..zic in gand, dar macar stiu ca va fi reparat. Plec si astept ca dupa o luna sa ma sune…nimic..dupa o luna jumate ma duc eu la ei. Ma lovesc de o tanti sictirita rau care imi zice ca nu are ce face..ca o sa vb ea cu sefu sa ii zica sa grabeasca procesul. Am plecat nervos. Inca astept un telefon..nimic. Am fost ocupat cu diverse si nu am mai avut timp sa merg la Domo decat in decembrie. M-am dus in data celei de-a doua teza cu subiect unic. Mi-au zis ca au primit raspuns negativ de la service si ca trebuie sa mi-l schimbe. Ma trimite sa ma uit peste dispozitivele care le aveau pe stock. Se pare ca aveau doar aparate cu mult mai scumpe decat al meu. Am revenit peste o saptamana si abea atunci am primit un nou mp4. Deci am asteptat aproximativ 3 luni ca sa primesc un mp4 nou in schimbul celui care s-a stricat la doar jumatate de an de la achizitionare.

    Concluzie: Nu mai cumpar in viata mea ceva de la Domo si ii sfatuiesc pe toti cei care nu vor sa aibe parte de indiferenta si sictirul angajatilor sa nu o faca nici ei.

    PS: Magazinul Domo de la care am cumparat e din Iasi si se afla amplasat in centrul comercial Moldova Mall.

    00
  5. -nu stiu moshu,vezi la vreun coleg de-al meu.vroia sa cumpere ceva sau sa vanda?:D

    00
  6. NOU
    #6

    draga de tine.. daca ai sti tu cati clienti ne manca noua nervii zilnic.. doar ca mergem sa ii intrebam daca ii putem ajuta… si ei ne zic ca si ei stiu sa citeasca detaliile de pe pretul produsului… si cate si mai cate.. sa iti zic ceva.. sa lucrezi cu oamenii e cel mai penal… ca ai stat 5 minute la casa.. si ca ai stat inca jumate de ora sa te hoblezi la produsul ce ai vrut sa il iei.. nu e problema noastra.. pusi ,numai bine :)

    00
  7. NOU
    #7

    Marin Vasile a scris pe 29 Decembrie 2008, 11:57 am Reply to this comment

    draga mihai vasile.. tin sa zic ca noi nu avem nici o treaba cu cei care se ocupa de service.. stiu decat ca ai dreptate in legatura cu reparatul.. INSA NU E VINA NOASTRA CA TI S-A STRICAT. TU AI ALES SA CUMPERI PRODUSUL ACELA.. NU TI L-AM BAGAT NOI PE GAT.. NICI NOI NU PUTEM SA DAM DIN BUZUNARU NOSTRU BANI SA ITI LUAM ALT MP4. daca ai lucra si tu o saptamana la Domo sau la orice alta firma de genu,ti-ai da seama de treaba asta. noi nu putem decat sa sunam la ei sa ii rugam sa se ocupe de produsul tau.atat. tu ce poti sa faci,e sa faci o reclamatie service-ului si atunci se vor lua masuri mult mai rapide ! asta sa sti pe viitor.nu Vanzatorul e vinovat ci oamenii de la Service !

    00
  8. @Silviu,angajat domo Timisoara:
    Scurt pe doi: nu sunteti obligati sa faceti acest job daca nu va place si se pare ca nu ati inteles problema esentiala, nu era niciunde in Domo un anunt unde sa scrie ca nu am voie sa-mi iau singur marfa din rafta si ca e musai sa vina cineva sa o ia si sa-mi faca garantia inainte de a o plati. Sincer la cate magazine mai stiti ca se elibereaza garantia inainte de a plati marfa? Poate nu aveam bani suficienti pe card de exemplu, ce facea Domo, scria o garantie aiurea?

    00
  9. Sunt angajat domo si eu;si sa nu-ti inchipui ca a lucra in comert e atat de simplu si frumos ,mai ales daca lucrezi intr-un magazin mai mic unde ,din cei 4 angajati ai un sef de magazin ,un adjunct si doi consultanti vanzari.Toti 4 facem de toate :vindem ,facem facturi, acordam consultanta ,descarcam marfa si facem si livrari la domiciliu ,iar salariul nu-ti inchipuii ca e astronomic! Problema apare intradevar in magazinele mari unde fiecare e cu aia a masii ! adica, fiecare are un sector strict de care se ocupa ,e angajat de 3-4 luni si de multe ori habar nu are de indatoririle sale .Pe de alta parte ,tu cum te-ai simti ca in ajunul craciunului si al anului nou sa lucrezi de la 9 la 18? la fel in fiecare duminica a lunii decembrie! nu te cam saturi si de munca si de clienti si de tot!!!???

    00
  10. Silviule,la care domo lucrezi?Nu de alta,dar sa stiu si eu sa nu mai calc prin magazinul ala!
    De-asta esti angajat acolo,sa servesti clientii cu zimbetul pe buze chiar daca te streseaza de nu mai poti!Nu mai faci fata, pa si pusi!
    Nu are rost sa-ti spun mai multe despre cum te poti descurca cu clientii. Ar trebui sa stii si singur.

    00
  11. Pentru Silviu si Klaudiu, angajatii domo, cum a mentionat si stelu, voi sunteti acolo ca sa serviti lumea, oricat de morocanoase sau oricate intrebari am avea. Sa stiti ca lumea ar cere ajutor de la voi, daca ati sti si voi ceva despre produsele pe care le vindeti. Nici nu stiu de cate ori am intrebat si eu angajatii oricarui magazin, si in 99% din cazuri „nu stiu” a fost raspunsul. De aceea, mai bine ne uitam pe rafturi si la cutii. Ca mai multe aflam.
    Din greseala am intrat pe acest site, ca eu stau in Canada, si lucrez ca si store manager si pot spune ca angajatii ca voi nu prea aveau loc in magazinul meu. Chiar daca au cea mai nasoala zi din viata lor, trebuie sa zambeasca si sa vorbeasca amabil cu clientii. Iar „bisericutele” sun interzise. De aceea exista pauzele de masa. Angajatii ca voi ar avea o viata can scurta peste hotare. Si pot sa mentionez ca angajatele din retail , cum ar fi vanzatori, casiere, au salariul minim pe economie.
    Ar trebui sa va ganditi ca totusi clientii sunt cei care indirect va platesc salariul….

    00
  12. Ce este Clientul?

    Clientul este cea mai importantă persoană.

    Clientul nu depinde de noi, ci noi depindem de client.

    Clientul nu ne întrerupe atunci când muncim; el reprezintă scopul muncii noastre. Nu noi îi facem o favoare servindu-l, ci el ne face nouă o favoare oferindu-ne posibilitatea să-l servim.

    Cu un client nu se discută în contradictoriu sau pe un ton ironic.

    Clientul este o persoana care ne comunica dorintele sale. Este de datoria noastra sa le tratam intr-un mod profitabil pentru el si pentru noi.

    00
  13. Am luat si eu ieri un aspirator de la Domo. Azi deja eram cu el in magazin.Nu mai functiona. Sa-l schimbe ,,,nici gand…. nu trecusera nici macar 24 de ore. Regulamentul intern prevede sa-l duca-n service.Sa vedem ce urmeaza !!!! Deja sunt sictirit de comportamentul lor!!!!!!!!!

    00
  14. Am cumparat de la Domo un Gamepad Trust,in magazin ambalajul produsului era desfacut si l-am rugat pe vanzator ca sa il schimbe,dar a zis ca e ultimul in magazin,si ca e trecut pe casa,si trebuie sa il de la retur..a zis ca e bun produsul,nu are nimic daca e desfacut(ambalajul era lipit cu scoci)ca e bun.acasa sa remarc ca e bulit..nu merge deloc.ce sa fac?acum sunt aprox 30 ore de la cumparare..sa ma duc inapoi la magazin sa il puna la retur?ast comm rapid

    00
  15. Baiatule daca intri in magazin cu gandul sa cumperi ceva ,INTREBI angajatii si pun pariu ca te ajuta cu cea mai mare placere, chiar daca magazinul se inchide in 10 min.De la un timp romanii s-au obisnuit sa fie foarte comozi .Chiar daca intra in magazin si nu cumpara au placerea de a fute nervii angajatilor cu o gramada de intrebari timpite.La promotiile cu televizorul la schimb domnii clienti vor sa le ia angajatii televizoru din masina chiar daca e teleu mic portabil ,domnilor asta e nesimtire curata vai de voi ca habar nu aveti pe ce lume traiti.cand va futeti femeia aveti nevoie de consultanta ?cand luati mancare de pe raft aveti nevoie de consultanta?mai cautati pe net ,informatia e la tot pasu

    00
  16. si eu sunt angajat la domo din tulcea, si sunt deacord cu clientul insa asa cum spunea cineva mai sus, nu noi raspundem de produs dupa ce el a plecat din magazin, de asta i se da clientului un certificat de garantie, exista firme specializate care se ocupa de service, mai departe tine de ei, ca sunt si produse ale caror garantie sunt de domo, asta e adevarat dar in general nu au fost probleme asa de grave , nu m-am izbit de prtobleme de genul asta, tind sa cred ca sunt razlete si astea se intalnesc si la altex si la domo si la media galaxy si peste tot

    00
  17. tu, „perplex”, trebuia pastrezi bonu fiscal si sa faci garantia in alta zi, asta daca te grabeai…poate daca intrebai, inainte sa te simti tu „ca acasa”, un angajat de pe sala te ajuta bucuros si terminai mai repede…

    00
  18. DOMO o firma de doi bani …
    Situatia ta e ceva trecator …deschide un topic despre felul cum firma DOMO onoreaza problemele de service …. cand incep sa zica ca nu e problema lor …ca e problema furnizorului …
    Eu am un laptop Asus K50ID dat pana acum de doua ori in service …cu aceiasi problema . (de hardware ..memorie). si ei dau motanul pe furnizor …cu toate ca legea spune clar ; raspunzator de service e firma care comercializeaza produsul :
    Sa mai zic ca doua televizoare cumparate de la DOMO mi-au facut probleme .. unul cu ecranul (Samsung pete pe panel) …unul pur si simplu nu sa mai deschis (un LG)..in ambele situatii cara ..du la service ..nervi asteptare ..service-ul sa comande piese ..etc
    Dupa niste discutii neoficiale cu un angajat la DOMO … mi-a povestit de zecile reclamatii care le au la produsele vandute de DOMO …
    In final am luat legatura cu OPC care mi-au explicat pasi de reclamat firma DOMO … dar neoficial am aflat ca sunt sute …

    In final … ce sa zic ..sa incerc sa dau un sfat …oameni buni nu mai cumparati de la DOMO … nu respecta clientul .. se ascund in spatele micilor chichite legale …. si asa zisa GARANTIE LA DOMO e mai mult informativa …

    00
  19. din ce oras ai cumparat laptopul?si ce magazin?

    00
  20. Orasul Galati …DOMO 114 ….. Dar in final am rezolvat …. istoria a fost cam asa …
    A facut dus intors de la service de 3 ori cu aceleasi defecte …trecuse si cele 15 zile legate de legea 449/2003 si cei de la magazin nu faceau nimic .
    Am apelat la OPC Galati si in acelasi timp am apelat la DOMO (reclamatii) cei din Targu S. au fost mai corecti au verificat si imediat au actionat …. mi-au schimbat laptopul acum sun posesorul unui Dell 5010 cu procesor i5 etc.
    Problema se pare ca este la magazinele din teritoriu unde cate un directoras (de 25 ani) se crede Faraon si nu tine cont de nimic .
    Singurul lucru care nu mi-a placut a fost faptul ca a trebuit sa accept in loc de diferenta (bani) sa i-au produse (un cuptor cu microunde si un telefon) …ca bani nu sa putut ….. Laptopul care sa defectat era in jur de 29 mil …Dell e 23 mil …asa ca diferenta …
    In final problema sa rezolvat ..dar cu multi nervi …telefoane date zilnic … cred ca cei care au probleme asemanatoare cunosc sentimentul de neputinta …
    Dupa ce in decursul anilor am cumparat de la DOMO produse in valoare de peste 100 mil (frigider , masina de spalat, 3 televizoare LCD,2 laptopuri ) …la viitorele cumparaturi ma voi gandi de doua ori inainte de a mai face acest pas …

    00
  21. NOU
    #21

    Haideti sa aflati ce se intampla la firma DOMO de la un angajat sictirit:
    Organizarea firmei in totalitate lasa de dorit, deoarece DOMO nu angajeaza oameni competenti care normal le-ar cere un salariu mai mare si le-ar scadea profitul. Salariul incepe de la minim pe economie. Asta este motivul ca angajatii sunt sictiriti si trateaza astfel clientii si munca ce o fac. In plus se practica si angajarile pe pile ca la o companie de stat unde oamenii nu sunt deloc testati. Mereu la aceasta firma se fac angajari deoarece le pleaca multi oameni din aceste motive. Din punct de vedere al produselor pe care le vand, la fel, se fac contracte la achizitii pe anumite loturi si branduri care fac rabat de la calitate, tot in scopul profitului maxim. Contractele cu firmele de service sunt de multeori formale si daca sunt, se fac tot cu firme neserioase conf. zicalei: cine se aseamana se aduna. La reclamatii, care sunt cu miile, se actioneaza la presiunea dar la limita legii ca nu au ce face, nu le pasa de client. Promotiile cu care se lauda sunt false, inainte de promotie preturile cresc cu mult peste valoarea existenta la raft, ca dupa aia sa se aplice chipurile, „reducerea” care in multe cazuri este mai mica ca marirea. De obicei daca vreti sa cumparati mergeti de mai multe ori prin aceste magazine si urmariti produsul respectiv mai mult timp sa va convingeti. Cica au branduri proprii: Westwood, Expert Digital s.a.m.d care sunt noname facute pe vapor, de calitate foarte indoielnica. Aveti grija! Deci scopul lor este sa tapeasca si sa profite pe orice cale si in primul rand prin cuparatori. Numai dumneavoastra clientii, nemaicumparind de la ei ii puteti pune la punct. Astfel de firme nu ne trebuie in Romania.

    00
  22. Uite tocmai m-am intors acasa cu un mouse Logitech G9 Laser..am dat 200 lei pe el..si cand am ajuns acasa surpriza…produsul nu numai ca e folosit…e rupt si firul e zgariat si mouseul. Sunt curios maine cand voi face aproximativ 10 Km prin Bucuresti ca sa ajung la magazinul de unde l-am cumparat daca-mi da unul nou asa cum l-am platit sau incepem un razboi :))

    00
  23. Pai tie ti usor sa comentezi ,ca scri pe blog si faci bani,eu lucrez la Domo si primesc 600 de lei pe luna,si vrei sa te tratez bine? Pentru ce? Pentru 600 de lei? Targetul nu se face oricum ,oricat am vinde tot atata luam ,asa ca daca nu va convine Domo mergeti fratilor la altex,flanco sau care or mai fi .Nu va mai luati aiurea de consultanti ca ei nu au nici o vina ,sunt munciti si ce primesc in schimb?! 600 de lei.Stiu ca nu ne pune nimeni sa lucram la Domo ,dar unde?Daca tot vrei sa scri ,scrie frate despre cei de sus ,nu de noi astia care vinde si lucram in weekend 12 ore si in ajun pana la ora 18,ce vina avem noi? Vrei sa iti zambesc ca vi si cumperi ? Iti zambesc cand o sa avem si noi salarii si targeturi realizabile,si cei ce cunosc stiu despre ce vorbesc.

    00
  24. Ba Cristy tata ,tu te-ai lovit la cap? Compari Canada cu Romania? Daca as avea pe jumate salariul unu C.v. din Canada fi sigur ca mi-as face datoria de nota 10 ,eu vad numa niste idiotii pe site aici ,ce tot scrieti ma fratilor? Veniti si voi sa cumparati ca taranii fara sa stiti ce luati ,va pot baga pe gat orice rahat cald si voi il inghiti-ti ,cautati pe net inainte sa luati ceva daca nu vreti sa luati teapa,credeti ca la un Cv. ii pasa de voi? ii pasa de target si atat.Veniti in magazin si puneti intrebari de cazi pe jos de ras si apoi veniti aici si scrieti ,mari smecheri ,ne tine-ti 15 minute de vorba la un smart tv si plecati apoi,cine e nesimtitul?Veniti si intrebati dupa un televizor de 10000 de lei dpa ce va uitati 15 minute in magazin si vedeti ca nu e si stiti ca numa prin comanda se aduce asa ceva,ca daca il aducem si il expunem tot voi il refuzati,voi nici nu stiti diferenta dintre lcd,plasma si led si mai comentati? Romania are oameni de rahat,daca noi venim si va intampinam la intrare va feriti de noi ,daca nu venim nu e bine ca suntem nesimtiti si nu ne intereseaza,da plecati ma la altex sau la flanco sau mai nou in real,de ce mai cumparati de la domo? Pai eu stiu ca la noi in magazin produsele sunt tratate cu respect cea ce in putine magazine se mai intampla lucrul acesta.

    00
  25. Salut …
    Sa intru direct in paine …Mai DANI (angajat la DOMO ) daca nu-ti convine …pleaca …daca ramai fa-ti datoriia …chiar daca e salariu mic … zici ca ne prostesti pe noi oameni de rand !!!??? Ne faci tarani ?? pai atunci sa vedem cum poate ai sa primesti o pizza cu muci in ea (pizzari au tot salariu minim ) sau o cafea la un bar cu scuipat in ea !!! (la fel salariu minim)…sau cand tu , sau familia ta va cumpara paine de la magazin (vanzatoarea uita sa se spele pe maini dupa ce a fost la WC si a facut treaba mare ) hmmmm .. vezi tu marite DANI … toti vrem salarii mari ..dar asta e situatia , si mai ales tine cont ca in viata de zii cu zii ai de-a face cu multi angajati cu salariu minim (vanzatori , pizzari , barmani , etc)..!!
    Eu personal cred ca ar trebui sa te mai gandesti ..inainte de a scrie tampenii …
    Cu scuzele de rigoare cand am citit postarile tale ..te-am si vazut in fata ochilor …un angajat …care mesteca guma .. cu parul geluit …plin de ifose …care cand te serveste sau te indruma , parca a-ti face o favoare!!
    Tine minte doar atat …mai mult de 70% din angajatii din aceasta tara au minim pe economie si credema ca nu e vina clientilor care vin la Domo … cei care pot controla ce-a ce se intampla in tara asta nu intra in DOMO …

    00
  26. Ps..pentru Dani
    Romania are oameni de rahat ..dar nu uita ca si tu te numeri printre ei …ca esti roman ..de vrei ori nu vrei !
    Cat despre cunostintele tale legate de tehnologii (electronice etc) am senzatia ca asta e datoria ta sa cunosti ce-a ce ai la vanzare ..!!???
    Suntem nesimtiti …da ..e posibil ..tot atat de nesimtiti ca si parinti tai ..ori sotia ta …sora ta….cand se duc intr-un magazin si doresc sa afle despre anumite produse ..prospetime ..termen de garantie ..etc..!!
    Vezi cum e ??? nu incerc sa te jignesc ..dar toti suntem clienti (chiar si familia ta) .. si doar unii sunt vanzatori ..
    Asa ca …inca o data foloseste creierul ..inainte de a jigni …mai ales cand o faci la modul general la adresa clientilor !!!

    00
  27. O fac la modul general pentru ca in general am parte de specimene si tratamente urate.Eu poate sunt printre putinii angajatii Domo care inca mai respecta marfa si oamenii(care merita).Daca imi fac datoria sau nu asta depinde de mine,si stai linistit ca in pizza oricum sunt muci cati vrei.

    00
  28. Si nu e vorba de plecat ,e vorba de cei care cumpara ,daca nu va convine domo nu mai cumparati,de ce cumparati de la domo ? Daca nu va convine cum sunt angajatii asta e,eu de cand lucrez la domo am tratat frumos pe cine m-a respectat si am primit felicitari din partea clientilor pentru asta,cine e nesimtit si intra cu fite si vorbeste la misto sau vine cu 10 minute inainte sa se inchida magazinul si te tine numa de-al naibii atunci ala nu merita respectat,imi pare rau ,stiu ca nu ar trebui sa fac asa ,dar asa si primesc si sincer m-am saturat sa fiu bun.

    00
  29. …Da si in final …din cat am vazut sunt discutii pro si contra ..legat de Domo si mai ales de angajati din cadrul Domo …
    Eu personal am intalnit si angajati dispusi sa colaboreze cu dusmanul (clientul)… si pentru acestia nu am decat respect …
    Am vazut mai sus un angajat intepat tot din Domo .. ” pune frate si cauta pe net detalii daca nu vrei sa fii pacalit de CV ..” acum pot sa-l intreb mamica ta stie ce e ala net?? sau bunicul tau?? ..
    Ce sa mai discutam … sunt oameni si oameni …care sunt mai de treaba ..care sunt mai lepre …in final leprele intodeauna se duc la fund …dispar …
    Cat despre produse deja din auzite …se poarta o noua politica …produsul defect schimbat unui client ..Dupa . Reparare . Cosmetizare …ajunge in raft la vanzare ..eventual in alt magazin din alt oras ..
    Asa ca va dorim cumparaturi usoare la firma Domo …

    00
  30. Mai Dani …nu stiu in ce oras locuiesti …dar la noi in pizza nu sunt muci .. sunt amic cu pizzarul ..(si eu am fost pizzar) ..plus ca , daca e necesar o fac singur acasa ..
    Daca ai parte de clienti nesimtiti ..ati zic eu ..!! e simplu poartate frumos cu el si-l faci sa se simta prost … cat despre acei clienti care intra in ultimele 10 min de program ..aranjeaza cu paza (securitatea magazinului ) sa nu mai permita acesul in magazin …ori seful de magazin sa aloce ultimele 15 min din program curateniei..
    De cumparat de la firma Domo ..am fost client fidel timp de 3 ani ..datorita sistemului de rate ca sa fiu cinstit …cu toate ca dobanzile sunt maricele ..se misca rapid la partea birocratica ! Dar daca ar fi ca lumea sa asculte sfatul tau …si sa nu mai cumpere de la Domo …hmmm …cred ca ai fi somer in maxim 2 luni ….
    Si in final …am fost ospatar ..pe urma sef de sala la un restaurant destul de fitos timp de 2 ani ..(sa inchis ) ..si cu toate ca era fitos …lumea venea sa vada cum este si sa consume o cafea (fata de masa din matase era praf dupa 2-3 tigari fumate ..stropi de cafea etc).. nu facea consumatia cat facea deranjul ..DAR .. nu mi-am permis un comportament agresiv ori nerespectos fata de acele persoane niciodata ..
    Motivul era simplu mergeam pe premiza azi o cafea maine o nunta ori un botez … si lumea dorea sa vada servirea …locatia etc..
    In meseriile in care lucrezi cu oameni ..intodeauna sa te astepti la nepravazut …si mai ales sa nu uiti …de la client vine salariul asa mic cum e ..din pacate.

    00
  31. ce atatea exagerari cu Domo? toti cei care lucreaza in comert au un chef de nu mai pot… si eu le dau dreptate. cui ar putea sa-i placa asa ceva? sa te bata toti tampitii la cap……e aiurea. Si daca nu le convine raspunsul, unii isi permit sa te si jigneasca…am lucrat si eu in comert. nu-mi place dar daca nu am pile ce sa fac? :) cand ai un loc de munca OK e usor sa spui : „cine te pune sa lucrezi acolo?” bla blaaaaaaa
    O sa ajungem o tara de vanzatori si paznici cu toate facultatile noastre…..

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube