Ce tâmpenii mai visează Dobro: site-uri de conținut marca Guerrilla

Pentru că are o bogată experiență în a băga în pământ afaceri, și experiența dob.ro nu i-a fost de ajuns, marele om de radio Dobrovolschi e din nou pe cai mari:

Părerea mea este că acum un ascultător de Guerrilla nu are multe publicații unde să simtă că scriitura este sinceră, că știrile nu sunt trunchiate, că nu există știri triviale sau de bârfă gratuită, în același timp că orice stire importantă apare acolo, că care analize de bun simț. Site-uri proprii de continut, toate vor fi Guerrilla. Cam în ce orizont de timp? Se lucrează deja.

HA HA HA!

Acum, sincer, și eu dacă aș avea un investitor pe care l-am prostit să finanțeze aceeași afacere care a dat faliment o dată sub conducerea mea, tare aș vrea să îi iau banii cu prostii din astea.

Spicuiesc din strategiile lor, dintr-un document ultrasecret ajuns la redacție:

  1. vom avea un nume cu totul original, stiriguerrilla.ro. nu vom da banii, ca niște proști, pe stiriguerila.ro, stiriguerrila.ro și stiriguerilla.ro, aia e pentru luzeri.
  2. spre deosebire de până acum, când traduceam sau rescriam știri fără a preciza sursa, acum vom traduce și rescrie știri fără a preciza sursa.
  3. redactorii vor fi angajați după cât de cool sunt, nu după cât se pricep la ce urmează să facă
  4. designul va fi făcut de un prieten cool de-al lui Dobro, fiecare pagină având minim 6Mb și nu va fi optimizată pentru mobil.
  5. fontul va fi de 10px, că astea sunt detalii neimportante.
  6. înregistrările emisiunilor se vor numi podcasturi, pentru că sună cool.
  7. hostingul va fi tot de 5$, ca și până acum.
  8. Dobro va cerși în continuare haine și mașini de la toată lumea.
  9. vor avea un app de iOS făcut de un nepot al unei vecine de-a lui Mihaiu, care va costa 10.000€ și nu va funcționa, atât de cool va fi.
  10. campaniile la semințe Alka și bere Burger vor purta marca Guerrilla, adică vor fi consumate cu ironie anti-sistem.

Pe de altă parte, sunt o groază de faliți care abia așteaptă să își găsească de muncă.

 

joe-rogan

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. astia sunt identici si la fel cu smenarii aia care l-au falimentat pe sorin marin. IDENTICI.

  2. Joe Rogan e da shit!

    00
  3. Pana una, alta, tocmai si-a capatat niste publicitate moca la tine pe blog.
    Nu mai bine nu-i dezgropai?

    00
  4. Dobro tot timpul mi-a fost antipatic; se dadea intelectual si special, superior fiind doar forma fara fond. Inainte sa se duca in balarii Guerilla a inceput s-o arda cu psihologia si nu asa oricum ci direct terapie.
    Aparea prin tot felul de fituiti sa zica ca sta treaba, el omul de legatura intre profani si pshilogii astia batosi.
    In loc sa invete putin echilibru si sa isi domoleasca discursul, si-a hranit ego-ul si ‘superioritatea’.
    Ironic fiindca pana la urma psihologia este despre impacarea cu sine nu raportarea/judecarea catre/pentru cei din juri.
    Zic si eu, unul care nu facut pshilogia.

    00
  5. Până una alta au o campanie PR care îți trezeşte interesul, plictisitoare in felul în care se desfășoară dar vorbește lumea de ei…
    Problema este alta, unde e muzica pe care o puneau pe vremuri? Pasămite e la Tanănana…

    00
  6. Oare o fi vreo diferenta intre asta si aia de la zu?

    00
  7. pai, pentru voi vad ca nu e nici o diferenta. asta spune multe, despre voi.

    00
  8. Oamenii sunt la un nou inceput de drum si e pacat sa-i tai cuiva aripile in felul asta: „O sa pici mah prostule care esti tu prost. Ca ai mai picat de atatea ori din cauza ca esti prost. Aaah, si ti-am zis ca esti prost?”.
    Nimeni nu s-a nascut invatat, nu e ceva rusinos sa o dai de gard.
    Vrea sa mai incerce o data? Foarte bine. O face pe banii lui, pe prostia lui..

    00
  9. Poate livra ce produs vrea și e decizia mea dacă consum sau nu.

    00
  10. Nu are sanse Dobro.Nu stie sa faca business.Sigur o sa falimenteze.
    Sunt uimit ca Liviu Mihaiu nu apare actionar la firma condusa de marele Dobro.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.