Deviaţia de sept la Floreasca şi Panduri

În ultimele luni au tot venit oameni din google şi yahoo căutând informaţii despre spitalele Panduri şi Floreasca. Ca fost pacient, am chestii de împărtăşit.

Spitalul Floreasca.
Mi-am făcut acolo deviaţia de sept la Dr. Ileana Linaru. Totul a mers ca pe bandă, doctoriţa foarte ok, operaţia a decurs bine, nasul arată ca nou. În prima zi am stat singur în salon, am primit cât calmant am vrut (o să vedeţi mai jos de ce e important asta).

Spitalul Panduri.
Acolo mi-am făcut o corectură la punga lacrimală, am detaliat aici un pic cum e la spital. Totuşi, am stat în salon cu nişte oameni care îşi făceau deviaţie de sept. Şi e groaznic.

Deviaţia de sept nu e uşoară, depinde foarte mult de la om la om. În salon erau doi băieţi care îşi făceau deviaţie de sept. Unul dintre ei venise şi cu prietena pentru aceeaşi operaţie. Toţi 3 încurajaţi că e o operaţie uşoară. Câteva ore mai târziu aveau să afle că nu e aşa.

Fata şi băiatul au întrat în operaţie şi au ieşit după câteva ore. Când s-au trezit, îi durea nasul şi faţa îngrozitor (operaţia presupune ruperea oaselor şi punerea lor la loc). A venit doctorul şi a spus că e ceva normal să doară. A venit asistenta şi le-a făcut un calmant. Nu a fost deajuns. Durerea persista. În prima zi a fost îngrozitor. A venit momentul să le scoată dopurile din nas. Sânge şi durere. Din nou, calmant prost sau foarte puţin. Amândoi sângerau. A venit doctorul. Eh, staţi liniştiţi că se opreşte, eu plec acasă. Trece o oră. Nimic. Asistentele dispăruseră. Mă bag în seama, îi instruiesc pe părinţi ce să facă, le dau nişte feşe de la mine. Dureri. Părinţii speriaţi. Staţi aşa pe pat, respiraţi aşa, lăsaţi ce a spus doctorul. Sângerarea se opreste. Doctorul revine a doua zi şi decretează “da, e bine”. Părinţii nu au curaj să zică nimic.

Al doilea băiat  din salon a stat 3 zile degeaba, pentru că doctorul nu avea timp de el. Povestea cu ieşitul din operaţie s-a repetat. Dureri, sângerări, lasă că trece.

Probabil că la mine erau oasele rupte recent, poate că am avut calmant destul, poate pentru ca ei au aşteptat până în ultima clipa, poate pentru că eu am altfel toleranţa la durere. Poate că eu eram “cineva” şi de aceea s-au purtat mai bine.

Nu luaţi în joacă chestiile astea. Operaţia e necesară şi cu cât o întârziaţi, cu atât va fi mai grea.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

61 comentarii

  1. Succesul unui act medical depinde mult si de materialul clientului, nu numai de medic. Si da, ai dreptate, la Floreasca e o mentalitate putin diferita fata de alte spitale, in sens pozitiv.

    00
  2. Si cat a costat? Banuiesc ca n-ai dat spaga, poate doar pentru mai mjult calmant. Operatia a fost acoperita de asigurare?

    00
  3. la mine a fost asa :
    pentru repararea unui timpan dezlipit , a trebuit facuta operatia de sept pentru ca nu avea doctorul spatiu de manevra cu sonda Tark ( dc retin eu bine) , tratamentul timpanului facandu-se inclusiv cu spalaturi de cortizon prin intermediul unei sonda introduse prin nas catre ureche via trompa lui eustachio.( cel putin asa retin eu , nu sunt medicinist , nu am intereseaza comentariile tehnice)
    operatia de sept nazal :
    ora 12 :54 – pus pe scaun , capul la 90 grade fata de trunchi , anestezic
    ora :13:00 – ciocan , dalta , cleste
    ora 13:01 – trosc, poc , trosc , poc poc
    ora 13:03 – terminat operatie , badajat
    ora 13:05 – expediat la spital , pa pa , hasta la vista
    nu am simtit nimic , poate o durere surda.
    asta atata timp cat a lucrat anestezicul de la operatie , care a durat pana pe la 5-6 seara. dupa care…. DUPA CARE :
    12 – 16 ore de batut rezerva in toate directiile , numai pe tavan nu m-am urcat de durere , scurgeri de sange si limfa din osul rupt , 4 suluri de curpapir folosite la tamponarea nasului , 3 pachete de tigari si o nopate absolut crunta.

    nu mi s-a mai dat nici un calmant in urmatoarele 24 de ore pe principiul ca pot crapa din cauza interferentelor cu primul anestezic.

    ca urmatoarele 2 saptamani au fost lux nu a mai contact , nimeni din familie nu a mai avut curaj sa-ssi faca operatia asta.

    mentionez ca e vorba de 1998 . operatiile cu laser and shit in romania din punctul asta de vedere existau numai in visele umede ale unor exaltati.

    have fun. si da , doare ca dracu.

    00
  4. uitasem :
    1. nu am scapat de sforait and shit
    2. trebuia chipurile nu stiu cata vreme sa iau niste antialergice care ma tahuiau de cap , m-am cacat pe ele.
    3. si azi dupa 11 ani am cheaguri de sange din zona respectiva
    4. vaca de asistenta sefa mi-a spart vena./artera ( unde naiba se face injectia) la ambele maine de mi-a venit sa-i crap capul

    00
  5. @zoso: Zi-mi si mie, te rog, daca aveai simptome din cauza deviatiei de sept. Sau ce simptome aveai? Probabil o sa trebuiasca sa ma operez si eu si nu sunt deloc linistit. Nici nu stiu daca unele simptome sunt de la deviatia de sept. Merci!

    10
  6. A, eu am si urechile infundate aproape tot timpul. De-asta am intrebat, ca nu stiu exact de la ce e. Merci oricum!

    00
  7. @zoso : ca sa respir mai bine trebuia sa iau antialergicele lui peste , mai bine imi bagam direct acul in vena , situatia era aceeasi. asa ca respir si io.. mai putin :)))))
    le-am dat dracu destul de rapid.
    si la mine a fost pe viu :D

    00
  8. Si eu am fost la spitalul militar si mi-au recomandat operatia de deviatie de sept, pentru ca nu pot respira corect uneori, mai ales noaptea. Am auzit ca e destul de usoara operatia si tot nu prea aveam de gand s-o fac. Acum sunt aproape sigur ca nu mai vreau.

    00
  9. Sau te duci la o clinica privata unde dai un ban, dar au grija de tine…

    00
  10. Sunt de acord cu sidryane, eu nu m-am uitat la bani cand mi-am facut operatie pentru o alunita… Dar macar rezultatele sunt excelente!
    Si legat de deviatia de sept: sper sa nu sforai prea rau la batranete, ca alt motiv pentru moment nu am…

    00
  11. si eu am deviatie de sept si voiam sa ma operez…clar m-am razgindit, mai bine sforai si am nasul strimb

    00
  12. @karmapolice: cu cat intarzii, cu atat o sa fie mai greu.

  13. Multumesc pentru informatii. Asteptam primavara pentru a-mi face operatia de deviatie de sept si trebuia sa aleg un spital. Imi recomandasera destule persoane Spitalul de la Panduri. Am inteles din prima ca va fi o operatie mai complicata la mine si-mi era frica oricum. Dupa ce am citit ce-ai scris tu parca mi-e si mai frica :)! Oricum, macar acum am de ales doar intre Spitalul Elias si Spitalul Floreasca!

    00
  14. @Bogdan: costurile medicale au fost acoperite de asigurare.

  15. Cum adica sa-ti faci deviatie de sept printr-o operatie? Se presupune ca acolo „o repari”, „scapi de ea”, „ti se indreapta”, dar in nici un caz nu ti-o faci!
    Vorba volant, parerea mea.

    00
  16. Deviatia de sept nu prea se vindeca nici dupa operatie. Trebuie sa folosesti vitamina a sub forma lichida, spre exemplu, pentru ca in urma sangerarilor se formeaza cheaguri care cu timpul iti infunda la loc narile si tre sa decurgi iar la operatie. Si se face anestezie totala, iar la noi inca se mai foloseste, la astfel de operatii, anestezie locala. Iar pe unii medici merita sa ii f**i in gura pentru activitatea lor. La Sp. Militar s-a operat o cunostinta (nu mai tin minte numele medicului) care a externat-o in a doua zi dupa operatie, iar peste 6 ani s-a operat din nou la Sp. Coltea unde operatia s-a desfasurat mult mai bine (poate ca din cauza ca era studenta la medicina si medicul era profesorul de curs).

    00
  17. Sa-mi bag picioarele, eu ma plangeam de o operatie cate a presupsu taierea sus-jos stanga-dreapta a gingiei dar ce aud aici e horror. E belita rau cu deviatia asta de sept. E adevarat ca n-are legatura cu sforaitul?

    00
  18. @vasile: nici eu n-am scapat de sforait. dar dupa am respirat mai bine.

  19. @ipo: pff, aia e floare la ureche, mi0e mi-a facut-o pe viu.

  20. @snapto: de la accident nu mai puteam respira corect.

  21. Dar mai bine te duci la o un spital de stat, decat sa te duci sa-ti faci asa ceva la o clinica particulara, ca tot isi fac reclama peste tot, ca vai, ce Mesia e daca te duci sa-ti faci operatiile la ei.

    La un meci, dupa un cot in tampla, m-am ales cu un hematom pe artera temporala. Am vrut sa mi-l scot la dermastyle, o clinica particulara, si dobitocii de acolo mi-au dat diagnosticul de anevrism (anevrismul poate fi doar in interiorul cutiei craniene).

    00
  22. intreaba un doctor, eu nu m-am interesat foarte mult. mi-a spus doctorita ca trebuie, mi-a spus cand sa vin, m-am executat fara comentarii.

  23. Mie, mi se pare de-a dreptul dramatic, faptul ca in spital acum ti se spune ce tratament trebuie sa iei si te trimite pe tine ( sau pe cineva care te insoteste) sa cumperi tratamentul din farmacie :D Daca n-ai bani, sau nu are cine sa-ti cumpere, n-ai avut noroc… Dar daca e sa vorbim de spitale facem ceva gen „Tanar si nelinist”, ca toti avem experiente cu spitalul care de care mai neplacute.

    00
  24. @nina: e cu dus si intors. alternativa e sa astepti pana cand se baga la magazie. nu mai tin minte, ce mi-a trebuit mie pentru cele doua operatii a costat in jur de 2 milioane. alternativa era sa astept vreo 2 saptamani sau mai bine. ori, cand esti cu maxilarul deplasat si doctorul iti spune ca trebuie pus la loc altfel ramane asa, nu te mai uiti la bani.

  25. Da, clar.
    Trebuie ales f bine medicul pentru asa ceva.
    Si eu am deviere de sept dar ceva imi spune ca voi bate un drum peste hotare pentru operatie, nu m-as lasa pe mana medicilor de aici.

    10
  26. da… eu n-am deviatie de sept, dar am avut unele experiente cu doctorii…
    odata, m-am dus la spital ca ma dure groaznic piciorul, nu mai puteam sa merg, si nu stiam de ce… in fine, m-a analizat doctorul, s-a strambat, a zis ca o sa-mi mai faca niste analize, si m-a internat. dar a 2a zi mi-a trecut. si ce mi-a zis doctorul? ca m-am prefacut. ca, de fapt, nu m-a durut nimic… mda.. ca sa aflu mai apoi de la medicul de familie ca toata durerea aia venea de la un reumatism, si tot ce-mi trebuia era un amarat de gel…

    00
  27. wtf, toata lumea are deviatie de sept, eu stiu ca e necesara cand iti incomodeaza respiratia.

    am si io tampenie din asta :-j

    00
  28. Cel mai dureros lucru pe care l-am simtit a fost o injectie cu cortizon in sinusuri. Un ac lung de 15 cm se baga pe fiecare nara, ocolind pe traseu si mergand pana sus in frunte. O asistenta ma tinea imobilizat sa nu misc capul, sa nu intre acul in creier. Durerea a fost asa de atroce incat la sfarsit, dupa ce mi-a bagat pe ambele nari, eram un de lacrimi pe camasa, dar n-am scos un sunet de frica. Era sa ma scap in budigai, zau!
    Si totusi ce aud aici e macelarie curata. :(

    00
  29. „wtf, toata lumea are deviatie de sept, eu stiu ca e necesara cand iti incomodeaza respiratia.

    am si io tampenie din asta :-j”

    Poftim? Nimeni nu se gandeste la exprimare? Cum adica toata lumea are? zici ca e vorba de o camasa. si e necesara ce? Deviatia de sept?
    Zoso, nici tu nu te-ai exprimat prea coerent, pentru ca lumea nu isi face deviatie de sept, ci se opereaza pentru a o corecta… Eu am de 8 ani, ca urmare a unui accident. Dar mai astept, sa o fac intr-alta tara.:) Mi se pare riscant sa o faci intr-o tara in care prieteni de-ai mei au intrat in sala de operatie sa le scoata apendicele, si i-a operat de ulcer, si lista poate continua.

    00
  30. Da, cristina, chiar toata lumea are deviatie de sept, mai mult sau mai putin. Si da, trebuie operata daca incomodeaza respiratia. :)

    00
  31. si mi s’a zis ca trebuie sa fac operatie de sept. chiar m’ai pus pe ganduri , cred ca am sa ma gandesc serios si am sa imi fac aceasta operatie.

    00
  32. si mie mi s’a zis…
    scuze de greseala

    00
  33. Eu m-am operat pt afectiunea asta pe la inceputul lui iulie. Pasi:
    1. mers la Sanador, nimerit o doctorita extraordinara (avea si titlul de doctorand pe stampila), facut analize, programare.
    2. mers la spitalul Floreasca, cazat in rezervele private de la Biomedica, etajul 3 parca. 70 euro/zi, cablu tv, aer conditionat, baie+dus in camera, 3 mese pe zi si asistenta medicala incluse.
    3. consult de rutina, operatia va decurge in spital, fiind acoperita de asigurarea medicala.
    4. trezirea la 8, dezbracarea langa sala de operatie, intins pe masa. Cateva cuvinte am auzit din partea anestezistului catre asistenta: „incepi cu X miligrame de nush ce”. Apoi s-a taiat filmul de tot.
    5. trezirea la o ora dupa (cred), cand eram mutat cu patul in rezerva.
    6. nici o durere la nas, doar tampoanele speciale si imposibilitatea de a inghiti. Am inteles ca se intampla la persoanele mai grase, cum e cazul meu. In afara de inconvenientul cu inghititul, absolut nimic altceva.
    7. Un pic de sange, absorbit prompt de bandajul „capastru”, pe care il schimbam periodic.
    8. Plictiseala o zi prin spital, injectii cu antibiotic, nici un calmant, control.
    9. Scoaterea tampoanelor, a durut un pic, dar nu insuportabil, si a durat o fractiune de secunda. 1 minut cu barbia in piept si o tava sub ea, pt evacuarea sangelui. Din nou, nici un calmant, doar o alifie coagulanta.
    10. Suflat nasul bine, control, totul perfect, valea acasa.

    In urma operatiei am scapat de sforait de tot, respir vizibil mai bine, plus inca vreo 2 avantaje minore. Peste cateva zile mers la scos fire (mie mi-a pus si un cartilagiu la baza nasului sa il tina mai sus, nu stiu daca e practica obisnuita), tras de fire, plecat acasa. Peste 2 saptamani faceam scufundari si ma dadeam pe tobogane de mare viteza prin Turcia, fara nici o problema.
    Costuri adiacente, in afara de rezerva privata: cateva zeci de lei la asistente (pt ca am vrut eu), 100 euro la doctorita, 100 ron cele doua tampoane nazale.
    Asta ca sa lamurim si mitul acestei operatii de mare angajament, pentru deviatia de sept. Valea la taiat, ca nu a murit nimeni de la doua ciocane si un bisturiu in nas.

    00
  34. @avionaru
    nu zau?nu a murit nimeni?
    ora 12 :54 – pus pe scaun , capul la 90 grade fata de trunchi , anestezic
    intre asta si operatia in sine :
    „cum stati cu inima?”
    bine , mersi. da de ce?
    „pentru ca anestezicu e al dracu de puternic si poate cauza oprirea inimii”( sudoare , transpiratie) ” si am avut cazuri cand i-am luat cu tot cu scaun si i-am direct la reanimare in stop cardio-respirator”( de ce dracu mi-o fi trebuit operatie?)

    si nu uita ca orice operatie , mai ales in care e implicat anestezicul ,e o operatie in care se poate muri.
    nu crezi? search pe gogu : mort operatie apendicita si my favourite – mort operatie polipi /amigdale

    asa ca.. 2 ciocane si un bisturiu te pot expedia pe lumea cealalta chair daca sunt manevrate corect ( ca incorect … mu ha ha ha )

    00
  35. Confirm 100%, Zoso. Daca ai „scapat” din asa ceva…, esti (si) mai mare! :) . Nu eu, da’ cineva dintre ai mei…, idem! In sensul ca a avut (MARE!) noroc cu o doctorita meseriasa (la Coltea), cu „plic”, logic…, da’ macar si-a dat interesul de la inceput, pana la iesirea din spital.
    Si a scapat relativ usor (durere suportabila, relativ…), i-a scos post-operatie si „sarmele” alea etc…, cu „calmante”, cu injectii, da’ a fost OK.

    In salon…, jale…, mai tot „poporul” era in vaicareli, in dureri etc. Iar oamenii, asta e Romania…(„reforma in sanatate” s.a.m.d.?! UNDE?), nu mai stiau cui sa incerce sa mai dea ceva…, sa ajute etc, intrebau „cat merge tarifu’…?” etc.

    @ avionaru:
    …esti dintre cei norocosi! Norocu’ tau! Da’, in genere, e nasol. Insa, daca ai asa ceva, cert merita efortul (cu/fara…”durere”, chin, spaga s.a.).Doar este pentru sanatate, pentru tot restul vietii!

    00
  36. frate, carcotasi mai sunt unii! oare numai eu am inteles ca „mi-am facut deviatie de sept” inseamna „mi-am reparat deviatia”?
    @Geo anevrism inseamna dilatarea oricarei artere, nu numai a celor intracraniene.

    00
  37. RECOMAND SF MARIA
    am facut operatie de deviatie de spet( o deviatie de sept ingrozitoare) la spitalul SF MARIA facuta de Codrut Sarafoleanu, a treia zi am fost acasa.Operatia a durat 40 de minute si nu am simtit nimic .Sunt multi care fac operatia acolo si dureaza mai mult de o luna pana te programezi la consultatie si apoi inca cateva sapt pentru operatie .A fost un fleac , durere s-a resimtit doar in momentul in care a scos meshele in rest nimic iesit din comun

    00
  38. @ipo: fa-ti un control, ia vezi, mai ai ambii rinichi :)

  39. @vasile: poti sa mori si de la o taietura sau o muscatura de caine sau de la o tencuiala picata in cap. una e sa realizezi gradul riscului, alta e sa te panichezi din orice, eu am folosit o figura de stil. e o operatie cu risc scazut.
    cat despre faza cu „aveti inima buna – ca anestezicul va poate pune capac” e o prostie. analizele se fac inainte de operatie, nu te intreaba inainte sa bage acul daca TU crezi ca ai inima buna. daca asa ai patit tu, aia se cheama ghinion sau prostie ca ai ajuns pe mana unora ca aia…asa ca mai lasa-ma cu google.

    00
  40. @avionaru: ce mă, tu esti gras?

  41. @Avionaru : e drept ca poti sa o mierlesti din orice :)
    analizele se fac inainte de operatie? he he , crede-am ca nu mi s-a facut nici o analiza.
    la 12:45 am ajuns in orasu respectiv , la 1:05 plecam la spital. deci , care analize?

    00
  42. Da` de bixtonim, rhinxyl , olinth ? nu se rezolva cu astea?
    ca si eu am nasul stramb, nu prea mai pot dormi fara picaturi, m-a vazut odata un doctor f. bun de la MAI si mi-a zis ca am o mica deviatie de sept dar nu a pomenit de operatie ( si suntem prieteni de familie ) .
    Nu ne mai speria :)

    00
  43. @Avionaru, lasa-ne un nume de medic pe aici, ca poate avem si noi nevoie vreodata si cine stie.
    Oricum pretul a fost decent.Zilele trecute ma uitam la emisiunea aia despre chirurgii plasticieni si venise o pustoaica sa-si repare deviatia de sept si totodata voia nasul putin ridicat.
    5000$ medicul + 350$ anestezistul + 1100$ substantele+ustensilele ~ 6500$.
    Operatie facuta la Miami, bineinteles…

    00
  44. bixtonim, rhinxyl , olinth = futerea sigura , inceata sar definitva a mirosului.
    si da dependenta. am vazut idotii care dupa 1 an de tras pe nas ccturi de astea nu mai puteau respira fara , se crizau ca li se termina sticla.
    ma pis pe ele. prefer sa respir mai naspa da inca sa pot simti dulcele miros al vietii mu ha ha ha

    00
  45. La Floreasca medicii sunt foarte atenti si profesionisti.
    In urma unui accident de masina, dupa vreo 2 zile, am fost la Floreasca la urgente pentru o ecografie deoarece aveam dureri. M-am dus mai mult de gura parintilor si a unei prietene de la medicina, de teama sa nu fie vorba de ruptura de splina in 2 timpi. La ecograf m-au intors pe toate partile ca sa fie siguri ca totul e in regula. Dupa ce m-am dat jos de pe masa, doctorita a aruncat un ochi in fisa si mi-a zis „aoleu, ai 25 ani, treci inapoi pe masa” si m-a mai verificat inca o data. Cred ca sunt extra atenti in special cu tinerii :D … Daca ar fi sa aleg un spital din Bucuresti la care sa merg in caz de nevoie, fara ezitare as merge la Floreasca.

    00
  46. Eu am facit operatie de deviatie de sept la spitalul Panduri la dr Bogdan Mocanu. Il recomand tuturor celor care stau pe ganduri, e un profesionist desavarsit (cred ca a facut specializarea in afara tarii, stie sa se poarte).
    Operatia in sine este banala (anestezie generala, nu stii ce se intampla), recuperarea este destul de grea in primele 2 zile(stai cu mese in nas si respiri numai pe gura), apoi totul revine la normal si esti ca nou.

    00
  47. Si eu am deviztie de sept, respir mai greu pe nara stanga. Daca aveti probleme cu respiratia incercati sa faceti niste inhalatii seara inainte de culcare, sunt sticlute la farmacii, 3-5 RON. Puteti incerca si cu hrean proaspat dar e cam extrem asa :D.

    00
  48. Mi-am facut operatia in ianuarie in unul din cele mai moderne spitale din Europa,in nordul Italiei mai precis,in primul rand cred ca numai un descreierat mintal,si ma refer la medici ar putea efectua aceasta operatie cu anestezie locala,iar succesul ei depinde in cea mai mare parte de mana medicului.La mine a mers totul perfect,m-am trezit la scurt timp dupa operatie,mi-au administrat calmante si nu am simtit durere deloc post operatoriu.Sincer sa fiu din ceea ce citesc cred ca Romania se afla in evul mediu din punctul de vedere al sistemului sanitar!!!

    00
  49. Nordul Italiei zici?! Nu dai si numele spitalului?!

    00
  50. Spitalul din Forli,echipa profesorului Claudio Vicini.Pe mine nu m-a costat nimic,fac parte din sistemul sanitar national italian,dar sunt destui cere platesc sa fie operati aici,sunt adevarati profesionisti si sunt atat de familiarizati cu aceasta operatie incat aici e considerata una de rutina.Evident ca iti fac absolut toate controalele(sange,inima,tomografie),in plus te intalnesti si cu medici anestezisti,orl-isti,practic cand intrii in sala de operatie stiu totul despre tine.Anestezie iti dau exact cat iti trebuie,eu m-am trezit in liftul ce ma ducea in salon.Sa fiu sincer prefer sa platesc un ban in plus,evident nu se pune problema de bacsisuri!,cand e o problema asa delicata!

    00
  51. Ce zici tu acolo Mihai imi aduce aminte de Spitalul de Urgenta :).

    Dai un ban da stii o treaba!

    Ms. pentru info!

    00
  52. Operatia nu este necesara decat atunci cand deviatia provoaca probleme (raceli care dau frecvent in sinuzita, respiratie grea, etc). In f multe cazuri deviatia este observabila doar de catre medic (deci nu-i creaza probleme posesorului) si nu e nevoie sa fie corectata. Nu in toate cazurile se agraveaza in timp. Decizia operatiei trebuie cantarita bine. Sursa: mai multi medici cu care am vorbit despre propria mea deviatie (…de sept)

    00
  53. Se aplică şi pentru mine dacă am polipi?

    00
  54. frate, eu am ditai nasu’. ma sperie articolul asta. si mai tare ma sperie gandul c-ar trebui sa ma operez. pana mea…

    00
  55. Buna! Am si eu deviatie de sept si as vrea in toamna aceasta sa ma operez, dar nu sunt foarte sigura la ce doctor si sunt destul de speriata in ceea ce priveste operatia. Imi poti da mai multe detalii? Te rog frumos!

    00
    • @Dodi: eu mi-am făcut-o la dr. linaru, la floreasca. cu cât o faci mai repede, cu atât mai bine. nu va durea decât puţin când te vei trezi din anestezie şi mai mult (mult mai mult) când îţi va scoate pansamentele din nas. unii leşină la asta. dar merită efortul.

  56. Imi este destul de frica pentru ca pe langa corectia deviatiei de sept trebuie facuta si rinoplastie… Eu sunt din Gorj si imi este oarecum greu cu deplasarea, dar ma gandesc numai la rezultat. Am si eu cateva intrebari: Cate zile ai stat in spital?
    Operatia a fost facuta prin casa de asigurari?
    Cat te-a costat per total?
    Acum mai ai ceva probleme?
    Multumesc frumos!

    00
    • @Dodi: şi eu am făcut rinoplastie.
      am stat in spital de la 8 dimineaţa la 6 seara. după care mă duceam periodic la controale.
      da.
      150 lei la anestezistă şi nimic la doctoriţă, că nu a vrut.
      nu. dar tot sforăi, deşi in unele cazuri scapi de sforăit.

  57. Multumesc frumos pentru raspuns! O sa iau legatura cu doamna Linaru curand….asta este singura mea sansa sa pot da la Academia de Politie! O seara faina!

    00
  58. Buna, Zoso! Am revenit la tine….astazi am sunat la spitalul Floreasca, mi s-a facut legatura la ORL, i-am spus doamnei de acolo ca am sunat pentru o operatie de deviatie de sept, iar raspunsul a fost „Nu se face operatie de acest gen la noi, stiu ca fac pe la Coltea, Panduri”, dupa care am intrebat de doamna Linaru, este plecata in concediu si sa revin cu un telefon la spital luni, dar operatii nu se fac acolo. Cum sa nu faca operatii?!E posibil?!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube

Top articole

7 zile