Despre falimentul Leonardo, din interior

 

Pozele de mai sus au fost facute in octombrie 2008, cand lantul de magazine de incaltaminte Leonardo afisa reduceri masive. In spatele reducerilor erau oameni care faceau bani buni.

O angajata ne povesteşte:

Ideea este in felul urmator : sefele de magazin au gasit o metoda de fraudare masiva e sistemului Leonardo. Nu se bate bonul in casa, se opresc produsele pe liste si se bat cand intra reducerile 1+1 gratis etc.

Acest lucru se face la o scara atat de mare, se opresc produse la blana, tot profitul intra in buzunarele sefelor de magazin, care la randul lor cotizeaza la directorii de zona, care la randul lor le anunta din timp cand vin controale, inventare etc.

Parerea mea, ca frauda asta masiva, coroborata cu scaderea vanzarilor datorita crizei, a facut ca Leonardo sa se afle in situatia precara de acum.

Dupa ce ca fura, sefele de magazin ne mai pun si pe noi, vanzatoarele, sa platim la inventar lipsurile, facute tot ele in proportie de 90%, din produse oprite de ele si nebatute in casa, diferenta fiind cea ce chiar se fura din magazin.

In concluzie, noi muncim si ducem tot greul, platim furturile, si cand se fac restructurari, pt ca vanzarea e slaba, din motivele enumerate mai sus, tot pe noi ne da afara !

Mailurile trimise conducerii nu au avut nici un efect, pentru ca toata lumea cunoaste pe toata lumea.

Discutia continua aici.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

25 comentarii

  1. asta cu reducerile chiar e veche….cunosc pe cineva care la randul sau cunoaste pe cineva care a lucrat la un moment dat intr-un magazin de haine.

    00
  2. zoso salut, nu gasesc datele de contact pe site-ul tau.
    cum pot sa te intreb ceva?

    00
  3. aveau si ele nevoie de bani pentru dedicatii in Dives

    00
  4. NOU
    #5

    Bun, politia economica ce face acum? Sper sa se faca lumina in cazul asta…asp.

    00
  5. Am observat că același lucru se întâmplă și la Kenvelo, cel puțin în Constanța. Foarte rar ce-i drept.
    @Muritorulderand:
    Cel mai bun lucru e să cerem bonul de casă, pt că altfel, TVA-ul de 19% pe care-l plătim și care-ar trebui să se ducă la stat se duce la jmekeri.

    00
  6. eu am incercat din tot sufletul sa salvez Leonardo de la faliment dar sa mor daca am gasit o singura pereche normala de pantofi acolo. sorry, i can t buy such shit. de aia dau faliment. pantofi de plastic sau urati cu spume.

    00
  7. Eu sunt de aceeasi parere cu Butunoiu(articol prezentat de Zoso), Leonardo nu depinde de fraierii de jos care platesc furturile si muncesc, ci de sefele de magazin si de manageri.

    Nu vi se pare corect?

    00
  8. @ezertor: Si daca ajunge la stat, nu merge tot la jmekeri apoi ? 😛

    00
  9. o mica parte din vina o au si angajatii pentru ca tolereaza. e normal sa se teama pt locul de munca, mai ales pe criza asta, dar tre sa fie unu mai rasarit care sa puna la cale o camera ascunsa, ceva.

    00
  10. si iar ti se face scarba ;\

    Go go rumania !

    00
  11. Shit son, asa ceva chiar ca nu-mi dadea prin cap. Atata nemernicie e deja prea mult. Gunoaiele astea nu vor putea avea niciodata un servici in care sa-si faca treaba corect si omeneste. Daca asta e sectorul privat de la care toti asteapta sa reporneasca economia…

    00
  12. eh… afacere de mic bijnitzar condusa in stil de mic bijnitzar… ce alta finalitate putea sa aiba? oricum 90 % din produse erau de tot cacatu, era clar ca odata ce apare si o concurenta cat de mica, nu o vor duce foarte bine.

    00
  13. Mailurile trimise conducerii n-au avut nici un efect, dar mailurile trimise ACTIONARILOR?

    00
  14. nu neaparat trebuiau sa faca asa: era suficient sa vanda niste produse, sa nu le treaca prin casa de marcat si sa le aduca apoi din depozitul de langa electrica si benzinaria mol la jumate de pret.

    00
  15. Si ce prost pleaca din magazin fara bon?

    00
  16. Acelasi sistem , poate chiar mai complex functiona si la Media Galaxy.
    Si uite cum se inchid acum unul cate unul Altex-urile in tara.

    Diverta e in insolventa pt ca s-au considerat brand premium- la ce preturi afiseaza in magazin, si toate rafturile sunt pline de carti despre autocunoastere, management, etc – astea nu prind in Romania, clar.

    Dar asa patesc firmele autohtone, din pacate, cata vreme actionarii / directorii romani nu isi vad lungul nasului….pacat, pt ca sunt societati create de romani….dar asta spune ceva despre puterea noastra de a gestiona

    00
  17. fragmentul ala e vrajeala clara

    am fost sef de magazin pe ceva electronice si am o idee despre cum se lucreeaza intr-un magazin spre deosebire de cititorii de aici care-si dau pareri dar nu pun punctul pe i

    hai sa citim inca o data , de data asta mai rar :

    „Nu se bate bonul in casa, se opresc produsele pe liste si se bat cand intra reducerile 1+1 gratis etc.” – bun deci nu se fac bonurile

    „Dupa ce ca fura, sefele de magazin ne mai pun si pe noi, vanzatoarele, sa platim la inventar lipsurile, facute tot ele in proportie de 90%, din produse oprite de ele si nebatute in casa, diferenta fiind cea ce chiar se fura din magazin.” – deci sefele de magazin fura

    acum sa le punem cap la cap : angajatele din magazin ( care nu fura ) stau si se uita cum sefele de magazin vand … cum tot ele factureaza ( ca altfel nu ar avea cum sa nu bata bonurile de casa ) si o freaca aiurea

    sau varianta a 2a , nu factureaza si uita de produse la inventare (am avut si eu o planta de-asta pe casa, care la cd-uri si cabluri de 1-5 ron, nu dadea factura, ci punea la 1-2 zile o factura cu cate 3-5 cabluri si cd-uri si aia era…si la fiecare inventar ieseam lipsa cate 1-2 cd-uri si 3-4 cabluri pe care stiind ca e planta i le bagam pe gat )

    00
  18. hmmmm,exsista si se aplica si aici zicala” pestele de la cap se-mpute” !!!

    00
  19. nu exista. cel putin in bucuresti. de cateva ori am cumparat si eu de la leonardo si am primit bon de fiecare data. pai tocmai pe baza bonului ai parte de garantie pentru niste pantofi care ai toate sansele sa se dezlipeasca pana intr-o luna. nu cred ca e nimeni atat de idiot sa plece fara bon mai ales dintr-un magazin precum leonardo, asa ca povestea la scara mare nu prea tine.

    00
  20. Nasol ca totusi s-a semnalat problema si nu s-a luat nici o masura!

    00
  21. NOU
    #23

    Mie mi-au placut comentariile fostelor angajate. Afli bursa curvelor din Braila, de ajutor daca te nimeresti pe acolo !

    00
  22. Eu cumparam de regula cand nimeream cate o promotie de genul 1 + 1/2 (de obicei de-astea sunt, nu 1 + 1), am gasit si lucruri bune dar si lucruri care s-au stricat in cateva saptamani de la cumparare.
    Bine ca mai exista si cismarii la mine in oras si ca se pot repara (reface cu totul) niste pantofi care au materiale bune dar nu sunt lucrati ca lumea.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.