Da, încă se mai bagă reclamă pe bloguri, şi merge bine. Pe alocuri, chiar foarte bine, cu clienţi foarte mulţumiţi şi cu contracte achitate pe câteva luni în avans.
Şi totusi, ce e aşa special cu blogurile astea? Din ce spun specialistii, blogurile sunt nişte siteuri mai mici, cu mai puţin trafic. Cu bani mai puţini poţi cumpăra mult mai multe afişări decât pe bloguri, cel puţin în teorie.
Se bagă reclamă pentru că se pot face lucruri mişto pe bloguri. Se pot obţine reacţii bune si elocvente. Oamenii dau click pe bannere, pentru că nu sunt multe şi nu acoperă conţinutul, pentru că bloggerii nu sunt lacomi. Pe bloguri există un CTR mai mare decât în general. Pe bloguri poţi obţine 200 comentarii într-o zi, şi jumatate dintre oameni să participe fără să vrea să câştige premiul, doar pentru amuzament. Pe bloguri poţi organiza campanii cu rezultate foarte mişto (gusto, şcoala de bani).
Dincolo de cifre, bloggerii sunt nişte oameni mişto. Şi livrează. Dacă n-ar livra, nu i-ar mai băga nimeni în seamă. Standout face treabă bună.
Destul de ok pentru nişte elucubraţii pornite în joacă. În curând, BLOG20 o să ofere şi consultanţă, trebuie doar să îmi cumpăr o cămaşă şi o mapă. Ştiu, articolul ăsta era scris în mai, la 5 ani de la deschiderea blogului, dar am uitat de el.
cica sa ne luam sanie, ca suntem in cadere. hihihihi:))
Mereu am zis să fotografiez panoul ăla şi să-ţi trimit poza, pentru că trec în fiecare zi pe lângă el. Din păcate mereu eram cu treburi.
fara bloggeri ce ar mai fi netu?!
Oricum cred ca importanta blogger-ilor este din ce in ce mai mare.
toată stima şi respectul doar pentru bloggeri în lumea aceasta, pentru jurnalişti doar ……… apreciez faptul că ştiţi cum să faceţi şi bani din plăcerea aceasta de a blogări.
La multi ani pentru 5 ani de activitate.
Te citesc zilnic, comentez rar.
Publicitatea pe bloguri este foarte avantajoasa pentru firmele serioase pentru ca se poate vedea reactia publicului „tinta” fata de un anumit produs.
Vor trai inca mult timp din publicitate si detinatorii altor spatii publicitare pentru ca sunt firme care nu indraznesc sa se expuna unor comentarii negative ca si cum daca nu s-ar expune ei noi nu am putea scrie de rau pe bloguri, forumuri, etc.. daca e cazul.
Mesaj pentru cei care nu au curaj să accepte şi critici în preajma spaţiilor publicitare închiriate: atât eu cât şi majoritatea cunoscuţilor mei căutăm date pe net despre orice serviciu/produs achiziţionat care e mai scump de 500 RON.
Internetul se extinde, generaţia asta creşte şi intră în „câmpul muncii”, în scurt timp noi vom face cele mai mari cheltuieli în orice domeniu posibil, de la vacanţe la piese auto.
Noi, adică tinerii sub 35 de ani.
Sau peste 2000 de comentarii.
@zoso: ti-ai deschis sala de net? retro feeling :))
@ moldovene
esti un luzar. nu stii nimic despre jurnalisti, ii confunzi cu vali stan si gadea sau cu pitzi alea de la click
@lorz am facut eu asta anul trecut http://twitpic.com/5u0m6
La multi ani, Zoso.ro
Chiar daca e scris in mai se aplica si acuma in mare parte.
pai haide cu consultanta, lasa naibii camasa si mapa!
la mai multi ani!
mai, asta e ceva guestpost? ca nu prea e stilul tau
Zosonet ? Sala de calculatoare ?
Ma enerveaza generalizarile, nu toti bloggerii sunt la fel. Nici macar toti bloggerii care inca au contracte de publicitate. Intrebarea e cat o sa mai tina. Si ce o sa urmeze.
@ipo: urmeaza 110 caractere. blogul n-a murit, relax, cum nici htmlul n-a dat coltul.
@ camionagiule, ai o problemă şi ar trebui să ţi-o rezolvi. e vorba de o pană ştii tu şi singur unde.