Dar tu când?

Articolul asta e fost la fel de prost ca şi restul de pe acest blog. Dar dacă…dar dacă…dar dacă… Zeci de presupuneri, zeci de posibilităţi.

Bani. Acum ceva vreme încercam să îmi vând apartamentul. La relanti aşa. Nu mă agitam foarte tare, preţul era corect, cumpărători puţini. Tatăl meu, cel care se ocupă de problemă, este foarte diferit de mine. Au sunat unii, vor să vină să vadă apartamentu, mai laşi din pret 3-4-5 mii? Nu. Le las mobila şi tot ce e în el, dacă vor. Păi da, că tu eşti milionar! Păi nu, că mobila si frigiderul valorează mai puţin de 5.000€. Da, dar ei ce să facă cu ea? Bun. Dar eu, care nu o să mai am casă, ce să fac cu ea? Unde o duc, unde o pun, la ce îmi foloseşte un şifonier din bucăţi care nu poate fi mutat din loc? Nu le laşi mobila! Şi apartamentul e în continuare nevândut. Inutil să vă spun că în boxa se găsesc tot felul de piese de Oltcit, deşi maşina aia nu mai există din 1999. Lasă, poate ne mai trebuie.

Dragoste. Mă amuză cuplurile nefericite. De obicei el e mulţumit şi ignoră problemele ei, iar ea suferă în linişte. Şi asta la 20 de ani. Dar unde mai găsesc altul? Dar cine mă mai ia? Lasă că se schimbă el…

Serviciu. Dacă ar sta degeaba, oamenii ar petrece ore întregi povestind cum serviciul lor actual este foarte nasol. Şeful, colegii, biroul, scaunul, computerul, imprimanta, liftul, drumul, parcarea, priveliştea, linoleul, aerul condiţionat…

Oamenii nu au curajul să încerce. Preferă să vorbească verzi şi uscate, să râdă de ăia care încearcă, să îi descurajeze. Să facă orice, mai puţin să încerce.  Încearcă. Până la urmă, nu ai nimic de pierdut.

Îndrăzneşte şi tu.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

16 comentarii

  1. seamana a publicitate mascata…tit articolul e scris ca pana la urma sa dai click pe indrazneste si tu… nu-i rau da nici bine… In locul tau as fi mentionat despre asta in text :(

    00
  2. Interesanta campania JOE! Asa este…oamenii nu au curajul sa incerce … mai bine stau in banca lor si zic „n-am eu norocul asta”.

    00
  3. cred ca ar fi mottoul perfect al unei campanii despre cum sa schimbam mentalitatea romanilor. cred ca de aici trebuie inceput.

    00
  4. Da de proverbul romanesc conform caruia nu trebuie sa dai vrabia din mana pentru cioara de pe gard ce parere ai?

    00
  5. Chiar ma intrebam zilele astea cum arata un articol comandat (reclama)… Ce ne-am face fara publicitate?
    Sunt bune napolitanele totusi. :)

    00
  6. You have nothing to lose but your chains!
    (Ma rog, si niste papa bun in multe cazuri, si apa calda)

    00
  7. exista o alta vorba mare ….el ma bate ,el ma impaca …valabila 100% intrebati in toate satele din romania si nu numai

    00
  8. Mie imi plac posterele din statiile RATB ale acestei campanii. :P

    00
  9. Si containerul unde il mai pui?
    În jurul blocului abia daca sunt locuri să parcheze maşinile.
    Aici în Bucureşti, situaţia e atât de ciudată, că şi dacă ţi-ai lua casă, o să fie curtea prea mică ca să depozitezi ce nu puteai depozita la bloc.

    00
  10. Inca nu am inteles ce au unii cu articolele platite sau „reclama mascata” (desi nu se incadreaza fiind destul de la vedere reclama). Pana la urma un blogger care scrie cum sa faci bani trebuie si sa faca bani din asta? Adica de ce sa ne asteptam sa scrie din bunatatea inimii sale cand are facturi de platit? Parca el nu ar trai tot pe lumea asta… as mai fi adaugat niste clisee, dar nu e cazul… bune ideii, mai trebe motivatie si incredere in sine ca sa incerci altceva, de exemplu… iar daca iti mai si place riscul, incercarea e deja naturala.

    00
  11. Nu am mai mancat de cativa ani napolitate JOE, dar daca-s la fel de bune merita incercate. Macar la promotie.

    00
  12. da’s bune napolitanele astea :)

    00
  13. uite un articol publicitar decent…desi singurele lucruri cu care ne vom alege dupa ce „alegem” joe vor fi cariile si obezitatea,si atunci chiar ca nu mai gasim altul si nu ne angajeaza nimeni

    00
  14. ai dreptate. nu prea indraznim. ne plangem dar n-avem tupeul sa facem o schimbare. asta e. suntem lasi.

    00
  15. Cred ca domnu’ Waven has a point aici.

    Care e problema ca e publicitate (adica se face publica o chestie), daca articolul e scris bine si ramai cu ceva in urma lui?

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.