Dacia, de ce ai face așa ceva?

Bine, știu, dar vă spun la final.

Dacia are reclame pe net care duc la un landing page. Ăsta.

Logan cu rată 1 euro pe zi cu Programul Rabla? Prea bun ca să fie adevărat. Vreau două! Așa chele cum sunt, nu contează!

Și așa e. Pentru că te apuci și citești textul de dedesubt și te iei cu mâinile de cap. Concentrați-vă pe paragraful 3. Deci nu e cu Programul Rabla. E cu Rabla, cu 50% avans, rata nu include RCA și CASCO (pe care firma de leasing te obligă să le faci), iar la final ai valoare reziduală 2.700€.

Hai să calculăm un pic. Mașina costă vreo 8.000€. Vedeți voi acolo 31.000 lei, dar ăia nu sunt valoarea mașinii. Ăia sunt valoarea care urmează să fie achitată după ce dai 50% avans. Dap. Dai 4.000€ avans, mai plătești 200 lei pe lună 60 luni (2.500€) și la final mai plătești încă 2.700€. 9.200€ total. Minim.

De ce fac asta? Well, e o practică standard în industrie, să te încânte și să te facă să te gândești la ăia 1€ pe zi. Ce mare lucrul, 1€ pe zi, nu mai calculezi cât plătești de fapt în realitate.

Și mai e ceva. Marketerul și-a făcut treaba, te-a adus pe site cu oferta de 1€, practic de acolo nu mai e treaba lui, dacă nu merge treaba e din cauza ofertei, nu din cauza lui. Asta îmi aduce aminte de un social media manager de la BCR care a făcut 1 milion de like-uri cu concursuri cu aifoane și când să înceapă să le vândă ceva și-au dat seama ce au adunat și l-au dat afară.

Altfel, Renault vinde mașini online.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

70 comentarii

  1. Pt ca merge. Asta e Loganul de 1.0 75 cp. Poti accelera in viteza 1, 2 si 3, iar 4 si 5 sunt pt cruise. Aer conditionat? Da, da….

    00
    • NOU
      #2

      Mașină pentru senzații tari, în depășire.

      00
    • Este motorul de la mercedes pus in portbagaj la smart, twingo. Fara turbina, 3 cilindri, fara gdi. Simplu. Mai putine piese ce se pot strica.

      00
    • ionut, si care in loc de 800 de kile trebuie sa impinga 1200…

      00
    • Cu un motor de 1.2 benzină era să o mierlesc acu 2 ani, într-o depășire spre Slatina. Puturoase, consumă mult, te rogi de ele.
      La ăla de 1 litru mi-a murit motorul când am incercat prima dată să plec cu el de pe loc. Bine, învățat țăranu pe tractor, nu m-am prins de finețuri din ăstea.

      00
    • @thebblack
      Loganul ăsta are cam 1000 kg

      00
    • @Ionut, 1.2 din ala am pe masina si da, nu poti depasi orice, oricand, si depasirile se fac in a3a, pleci de la minim 3500 rpm (ai 70) pana in 5500 unde ai 110, cam asta e tehnica. Dar consumul chiar e mic, gen ieri pe 80km, viteza medie 57kmh, am consumat 4.9/100. Facut 400km prin tara, 5.4 /100 si eram 4 oameni, viteza medie 59kmh.

      00
    • E motorul ala de 1 litru . Pe langa benzina mai trebuie sa bagi si ulei in motor .

      00
  2. Să se ia de mână cu magazinele care țin produse pe site doar pentru trafic deși stocul este 0. Tot 0 este și „oferta” de la Dacia. Eu personal încerc sa îi țin minte pe cei cu astfel de „oferte” și să îmi cheltuiesc banii în altă parte

    00
    • Este stoc 0 si nu mentionezi nu mai cumpar de acolo … ai taxa de procesare a comenzii nu cumpar de acolo … imi salvezi cardul fara sa ma intrebi nu cumpar de acolo … plm, magazine nu mai sunt?!

      00
  3. Și mai e și cuponul de remat. Mai costa și ăla 300 de euro că ei l-au scăzut dar tu trebuie sa îl cumperi :))

    00
    • @alter ego
      Nu știu ce să zic. Am pe cineva care și-a luat un Sandero Stepway cu motorul nou de 1 litru, 100 de cai. Ei s-au ocupat de voucher, dar într-adevăr îl plătești tu. Dar a fost 500 de euro, cam așa. Vorbesc de luna februarie.

      00
    • E mai rău dacă e 500 euro :))

      00
  4. Dacia își permite să facă asta pentru că inteligenții asimptomatici din parlament au dat atribuții de sancționare pentru publicitatea înșelătoare la…. Ministerul Finanțelor și la CNA … adică undeva unde dacă nu depui și dosar cu șină la fiecare coală a reclamației, ești trimis să faci declarații online la biroul de la etajul 3 demisol, lângă leopard.

    http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/150055

    conform art. 7. (1) din legea ăsta ANPC sau Poliția / parchetul nu are voie să se bage și să sancționeze țepele prin publicitate înșelătoare. Prin art. 7 alin. (2) ANPC are voie să sancționeze doar publicitatea comparativă, dar nu și cea înșelătoare, care este la alin. (1).

    Fiindcă Ministerul Fundurilor Publice (MFP) și Cârpa Națională de Aberații (CNA) nu se bagă în cazurile ce privesc consumatorii și care (teoretic) trebuie să fie soluționate de ANPC… iar în cazul publicității înșelătoare ANPC nu are voie să se implice … uite așa se constată că legea aia de fapt s-a dat cu dedicație ca să pună pumnul în gură activiștilor privind drepturile consumatorilor.

    00
  5. NOU
    #15

    Voi vorbiti despre loganuri cu un euro pe zi si de ce multe case in Romania sunt darapanate si eu azi am vazut unu cu un RS7 in South Croydon carand saci de pietris. #sarakilor

    00
  6. Apropos de magazinele cu stoc zero dar cu produse listate pe site sau pe marketplace emag: am patit de 4 ori sa astept o comanda plasata si cand mi-am amintit si am sunat sa vad de ce nu se proceseaza/trimite, am primit raspuns sec, ca nu e pe stoc produsul.Ok, zic!De obicei astept 1-2 saptamani si comand de la acelasi seller cantitati mari sau voluminoase de produse.Cand ma suna sa ma intrebe de ce nu ridic produsul, le raspund sec: nu am bani.Ma unge pe suflet reactia lor cand le amintesc de ce i-am futut ;)

    00
  7. Asta seamana cu reclamele la ratele pentru televizoare de prin anii 2000.

    00
  8. Și la VAG e exact la fel. Lizing minune, avans 50%, rată reziduală 40%, rata pe 5 ani, 1€/zi :)

    00
  9. Uf, ce m-ai speriat cu titlul ăsta!
    Am crezut că au pus ăștia de la Dacia oțel japonez la prezoane.

    00
    • Oțel japonez sau nu, eu am rupt cheia de prezoane la Logan, când am tras mai cu simț de ea. Și nu-s vreun
      cichicean. Cheile de prezoane pe Logan sunt puse să treacă ITP-ul. La fel cricul ăla e moartea pasiunii. Cine l-ar desenat era orb, puțin homosexual și sigur femeie.

      00
  10. Taxa de administrare 55 lei/lună…pffffff. Care mai e afacerea? Clar asta e o ofertă pentru bogați masochiști.

    00
  11. Mie mi-au restituit integral valoarea reziduala platita pe motiv ca e ilegala.

    00
  12. hai sa vedem si partea pozitiva.iti explica pe prima pagina cat costa produsul.

    mie unul mi s-a luat de cacatii aia care iti arunca in fata un pomelnic intreg de produse minunate si uluitoarele lor performante. si cand sa scrie pretul ii apuca greata si baga un sec „sunati-ne!”. sugeti ba, nu vreau sa va sun. vreau sa stiu cat costa. da, stiu ca ofertele sunt personalizabile, stiu ca optiunile sunt foarte multe, stiu ca exista diverse variante de finantare, dar da-o ba dracu, ca un pret rotund acolo puteti pune, sa nu mai pierd timpul incercand sa aflu daca costa 100 de euro sau 100 de mii.

    00
    • Hai sa vedem si partea negativa:
      Te minte pe prima pagina!

      Afiseaza mare „LOGAN de la 1 Euro/zi”
      restul conditiilor sunt scrise mic de tot si 75% dintre romani nu le inteleg, plus ca treebuie sa faci 2 minute calcule ca sa ajungi la valoarea totala a masinii (mie mi-a iesit oricum ~10.500Eu, fata de Vali cu 9.200).
      Si nici macar nu e masina ta, ca ai taxa reziduala de achitat.
      Si la un calcul atent vezi ca doar masina (fara asigurare, benzina, etc.) te costa cam 5,8 euro/zi. Timp de 5 ani.

      Intr-adevar, explica bine si clar cat costa produsul.

      00
    • mp, da. dar macar iti faci o idee. ca n-o fi 8k, o fi 9k sau o fi 10k. esti pe acolo. stii dinainte daca ai sau nu ai banii aia si in consecinta daca are rost sa iti irosesti timpul si tie si lor cu discutii.

      si oricum, minciuna dacia nu e chiar minciuna. e un pic neprofesionist si marlanesc, dar asa cum si tu si vali ati putut calcula pretul real, poate oricine caruia nu ii curg bale din gura.iar daca ii curg bale din gura…. ghinion, poate ar fi cazul ca inainte de masina sa iti cumperi carti.

      00
    • The black, 90%+ din targetul lor nu poate afla prețul real al mașinii. Facem și un test daca vrei. D-ala cu double blind pe model OMS :)))

      00
    • alter ego, oh well… asta nu mai e vina lor, ca oamenii sunt prosti sau needucati. informatiile sunt acolo.

      prostii ailalti insa fac pur si simplu „clickbait”. suna tu, ca te imbarligam noi sa iei ceva. nu sunt comercianti, sunt combinatori, bisnitari pentru care maradona ramane apogeul comertului.

      00
    • Oferta asta nu este de fapt făcută pentru nimeni, ci doar ca să umble vorba prin popor, fără ca cineva să se intereseze vreodată de ea.

      00
    • Și chiar dacă nu ai iq-ul necesar aflării prețului real, probabil nu vei avea de unde să scoți patru mii de euro pentru avans.

      00
    • Incercati la fiat sa gasiti preturile exacte pe prima pagina, fara sa completati un formular.
      E ceva de genul iti luam temperatura si dupa ce vedem iti spune pretu’ …

      00
  13. Dacă am 4000 cash să dau avans, mai bine îmi iau un Logan sh, la 5000, veche de 4-5 ani.
    Mă mai costă apoi 1000 de euro să îl pun la punct cu tot ce înseamnă: consumabile, taxe, 2 rânduri de anvelope, un ambreiaj nou, ulei la cutia de viteze schimbat, lichidul la servodirecție, ce înseamnă mecanică pe sub ea. Astea făcute în etape, nu grămadă.
    Și fără rate, fără bătăi de cap cu credite. Și mașina aia mai ține 7 ani lejer fără probleme.

    00
    • Te-ai dus departe cu 5 ani la 5000 euro. Sunt 5000 dupa 2 ani sub 50k km.
      Problema e ca dupa 2 ani deja o vezi masina sh, iar cand ai cash 5000,nu iti mai vine sa iei dacie sh

      00
    • Confortul de a nu plăti rate și o repară la niște băieți capabili, pe nicovală in grădină, merită ăia 5000.
      Plus că devalorizarea e minimă pentru o mașină relativ întreținută. Depinde de pretențiile fetelor care muncesc pe 2500 de lei și iau BMW seria 3 cabrio, dar scuipă in sutienele mărimea 0, să nu se strice.
      Până atunci doamne ajută să am bani pentru piese premium pentru Loganul meu vechi de 10 ani.

      00
  14. Daciile „de noi” sunt scumpe pentru ce ofera la puterea de cumparare de aici.

    00
    • Ar fi corect asta doar daca calculul il faci pe 2 pana la 6 luni. Peste perioada asta Dacia devine best buy. La sh depinde de vechime si incep sa iti pice chestii … ca tre sa traiasca si ei .. si drumuri proaste si asa mai departe … ajungi sa platesti si jumatate de masina noua in vreo 5 ani de folosire …

      00
  15. Adica am 4k cash sa dau avans si dupa ma cacai cu 30 euro pe luna ca am ajuns la fundul sacului? Pare o tampenie dar nu e asa. De fapt multi fac asta. Doar ca aia de obicei prefera bmw si audi.

    00
    • adică dai 1€ pe zi după ce dai 4K cash. aici e minciuna.

    • Probabil sunt multi care musca, ca practica nu e chiar noua. Acum cativa ani, pe vremea revistelor promotor, Dacia avea pagini intregi de reclama cu Logan la 30-40 euro/luna. La fel, intrai pe site si vedeai acolo avans 50% + etc taxe. In curand „logan la 20 de bani pe ora”.

      00
  16. In afara de leasing te mai omoara asigurarea, care se face pe firma nu pe persoana fizica si este mult mai scumpa decit daca ai avea masina in proprietate.
    in 2008 avea Fiat o oferta, plateai jumatate jar cealalta jumatate peste 2 ani, sau daca nu aveai bani, puteai opta pentru leasing. Nu m-am interesat cit este RCA si Casco pentru firme, am cazut in capcana, insa dupa 1,5 ani am achitat masina in totalitate, n-am mai platit Casco, iar RCA a revenit la normal.

    00
  17. citat: „Dai 4.000€ avans, mai plătești 200 lei pe lună 60 luni (2.500€) ????? și la final mai plătești încă 2.700€. ”
    Pai Loganul rezista 60 de luni? Si dacă rezista, dupa 5 ani mai valorează taxa reziduala de 2500€? De ce sa o mai dai? O lasi la ei…

    00
    • Boss, Loganul rezistă 15 ani fără intervenții majore. Dar depinde cât vrei să cheltui pentru a avea o mașină relativ ok. Pentru restul de pretenții există alte mărci.

      00
    • 15 ani? In garaj, nu? Ca in parcare nu cred. Poate dacă era din placaj ca trabantul, rezista; ca placajul nu ruginește!..

      00
    • depinde dacă ești prost sau dacă stai intr-un oraș dinamitat. dacă te porți frumos cu mașina, ține 10 ani cel puțin. sunt loganuri cu 400.000km de vânzare pe autovit

    • Cu ce se da la noi pe sosea iarna, mai tăiați si voi din aia 15 respectiv 10 ani.
      Pace..

      00
    • Am vandut eu un logan de 13 ani catre o firma. Masina n-avea nici pe dracu. Acum e masina unui agent de vanzari in tara, a facut intr-un an jumate de cand i-am dat-o 200k km si mai duce. E posibil ca primele generatii sa fi fost mai bune totusi ca astea noi. Dar masina este f buna pt romania

      00
    • @1qlee ca pur fiabilitate, este peste MB / BMW. Iti dau statistici in sensul asta din utilizare propriu zisa. Mult mai putine chestii care se pot strica.

      00
    • Băbăeț, pentru caterincoșii dă servici. Ori sunteți idioți, ori nu înțelegeți ce înseamnă o mașină exploatată cum trebuie. Am mers cu taxi-uri cu Loganuri generatia 1 cu 800.000 km in care s-au schimbat consumabile, fără intervenții în motor, dar uzură e vizibilă. Am mers cu Logan 2, cu 300.000km, unde au fost schimbate consumabile: ulei, filtre, ambreiaj, lanț de distribuție, plăcute, discuri, ce înseamnă consumabile. Niciodată nu o să ofere ce au alte mărci: confort sporit, putere, senzații, lux, ergonomie, siguranță, filingu dă premium, putere. Nu a fost gândită pentru așa ceva, și să își facă treaba de mașină de cârjă. Apă, paie și bătaie.
      Ca unu care are o căruță 1.5 dci in dotare, in afară de motorină bună și consumabile, care m-am cărat săptămânal în Craiova și București, nu am ce reproșa. Lipsa de tot ce doresc oamenii este compensată de costuri și îndeplinit niște nevoi, fără să mă îndoaie de bani.
      Dacă aveți bani și vă permiteți mai multe, doamne ajută și să vă luați BMW, cu toate costurile asociate, dar majoritatea neagra, nu aveți bani de o șaorma în pandemie.
      Ușor cu mașina, că banii de șaorma se termină în avans.

      00
    • Rezista man. E o masina spartana fara pretentii ce merge mult si cu investitii minime.

      00
    • loganu meu are 13 ani. Nu mai merge ca in prima zi, dar plm, 1 an a stat pe bara in parcare.
      In timpul asta am avut o problema cu blocul optic, la un moment avea ceva scandal (am inteles) la ambreiaj si ceva probleme cu motorasul de la un stergator.
      Masina pe care am invatat 2 oameni sa conducem, deci nu a fost chiar bine tratata.

      00
  18. Hold my beer sa-ti zic o faza cu Dacia. Mi-am luat un Duster aproape full anul trecut, nu intru in amanunte. 15600 euro cu programul rabla. Bun. Daca luati in rate va dam 5 ani garantie si revizii gratis ! Daca il luati cu banul jos(cum doream de altfel, aveam toti banii) aveti doar 3 ani garantie si revizii gratis. :D Am crezut ca glumeste dar nu glumea. Daca nu o iei in rate iesi mai prost per total, noaptea mintii. Am stat cu dealerul sa calculam rata minima vs revizii si am luat minimul ce se putea in rate(cam o treime sa iei credit) ca iesi mai bine. Salvezi vreo 5000 de lei la final prin faptul ca mai ai revizii gratuite prin programul de finantare. Nu inteleg pt ce se complica Dacia cu asa mizerii.

    00
    • 1. Pentru că nu prea lua lumea rate de la Dacia Finance?
      2. Înainte să treci prin tot bullshit-ul ăla, nu i-ai zis Bine, Mă întorc mai târziu, și îți luai tot în rate, dar ceva mai scump din altă parte?

      00
    • 1. Eu cred ca cineva ia comisioane de acolo si mentin mizeria ca le merge.
      2. Il durea in paula daca nu luam. Abia am prins-o si pe asta, nu mai era mai nimic pe stoc si se termina si rabla, etc.
      3. La banii astia si cu dotari similare nu gaseam absolut nimic.

      00
    • Nu stiu la Duster cat costa reviziile. La Sandero, reviziile „gratuite 5 ani” le-am platit anticipat si m-au costat 2700 lei iar extragarantia de 2 ani, inca 800 de lei. Preturi cu TVA, din ianuarie 2019.

      00
    • E acceasi treab ca la coreeni, garantie multa ca sa fii obligat sa faci reviziile la ei unde te ard la buzunar. Iar preturile sevice de la Dacia sunt comparabile daca nu chiar mai mari decat la Merceds, pe bune si fara misto.

      00
  19. Pe aceeași idee îți poți lua și S-Klasse cu 1 euro pe zi. Trebuie doar să plătești 95% avans, și restul în rate :)

    00
  20. In aprope 30 de ani de soferie in care am condus fel de fel de masini si noi si sh va pot spune cu mana pe inima .dacia Logan isi merita fiecare banut. Este masina ideala pentru romanul de rand,fara prea mult confort dar ieftina atat la intretinere cat si la achizitie,mie unul nu mi plac scaunele si mocheta [1.0 TCE gpl]in rest nu am de ce sa ma plang.

    00
    • Presurile sunt deasemenea super proaste, intra sub pedale. Problema tipica la Renault.

      00
    • La Stepway-ul meu sunt prinse in clipsuri. E drept ca are doar doua pedale.

      00
    • Ca masina noua Dacia nu-si merita in veci pretul, este abject de mare. Dar, dupa cum bine au intuit colegii mai sus, Dacia e imbataibila la 2-3 ani vechime, eftina si buna. Dar de noua..oribila.

      00
    • Ce mă enervează la Loganuri e lipsa crasă de spații de depozitare. Am o cunoștință care lucrează la o firmă unde loganul e sfânt. Nu neg, și mie îmi place loganul, dar să fii agent de vânzări și să lucrezi din mașină este cam oribil, nu prea ai unde să pui nimic la îndemână, în 2020 nu ai un loc de smartphone ca să îl poți folosi în siguranță, degeaba e mașina super spațioasă dacă îți cade obiectul muncii cănd pui frâna la semafor.

      00
    • „Ca masina noua Dacia nu-si merita in veci pretul, este abject de mare”

      Dude…ce? Cea mai ieftina masina de pe piata „abject de scumpa”????

      00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.