Care era oare planul lui dacă nu era autobuzul ăla?

Era roșu, toată lumea oprită, el i-a dat înainte, că e biciclist și dacă îl vede sau îl prinde poliția, nu poate să îi ia permisul de bicicletă. OK, ilogic, stupid, dar hai să zicem. Hai să zicem că nu se lovea ca vita de autobuz. Ce făcea mai departe? Nenorocea pe unul că intra sub roțile lui, nu?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

74 comentarii

  1. Din cauza unor oameni de cacat ca cel din video nu sunt respectat cand ies pe doua roti. Daca crapa era un prost in minus pe planeta.

    00
    • da, și un șofer nevinovat se târa câțiva ani prin tribunale și rămânea fără loc de muncă, chinuindu-se să dovedească că el a fost nevinovat!

      00
    • Poate omul in 99% din cazuri este atent si acum pur si simplu se gandea la altceva si bam.
      Sunt convins ca tu esti fara gresala si pe si fara 2 roti, dar majoritatea mai facem si lucruri tampe pentru ca ghici ce, suntem oameni.

      01
    • Mi se pare mie sau in stanga sunt 2 semafoare? Unul rosu si altul verde, ambele in forma de bicicleta. Poate asta l-a derutat pe „nenorocit”

      00
    • Daca esti atat de prost incat sa nu intelegi semnificatia semafoarelor lasa-te in plm de bicicleta prin oras.

      00
    • Evident ca l-au derutat cele 2 semafoare, cine a trecut pe acolo cu bicicleta stie, eu de ex. am fost derutat primele dati.

      Dar de ce sa ratam noi sa mai haterim ceva, cand asta ne e meseria?

      00
    • Ia explica tu barosane(Bogdan) semnificatia lor, ca pe tine clar te duce capu.

      00
    • @adi, mai bine prost kamikaze decât frânat dacă nu înțelegi semaforizarea?

      00
    • Si voi cand mergeti prin locuri unde nu cunoasteti si is mai multe semafoare tot asa hotarati mergeti? ‘is 2 semafoare, unu verde, unu rosu – misto, il aleg pe ala verde, dai pedala. ‘

      00
    • Ai doua benzi, cu marcaj, pentru inainte si drepta. Ai doua semafoare, unul in stanga, unul in dreapta…pe bune? Ce e asa complicat?

      00
    • In plus, masinile stau pe loc, au rosu. Deci evident aia de pe sensul perpendicular au verde. Nu-i vezi? Cum te bagi ca un bou in intersectie?

      00
    • Codul rutier ar trebui sa se predea in scoala incepand cu clasa a doua, poate macar asa nu o sa mai fie scuzabil un dobitoc care trece pe rosu.
      @Adi hai sa schimbam rolurile, cel care trece pe rosu e la volan si da peste un biciclist. Ii iei apararea soferului?

      00
    • Eu nu zic ca biciclistul nu a gresit.
      Nu imi place ca a fost catalogat prost, mai ales in conditiile in care totusi e ceva derutant acolo(2 semafoare unu langa altu, ambele indicand alta culoare). E clar ca omu pur si simplu nu si-a dat seama ca trece pe rosu, lucru care i se poate intampla oricui. Dar nu e asa ca din cauza lui, noi restu nu suntem respectati la adevarata noastra valoare cand auntem pe 2 roti?

      00
    • Și eu sunt de părere că nu a înțeles culoarea semafoarelor doar cu o singura completare. Că doar realizam toți ce a fost in capul lui:”ia uite-l mă și pe prostu asta din dreapta cu râșniță lui de bicicleta cum s-au oprit ca un coclet la verde. Ia sa trec în plm sa ii arat ce destept sunt”. Mă bucur pt el ca a ajuns in autobuz

      00
    • Daca va uitati la bucharestbiketraffic pe iutub o sa vedeti cati retardati sunt.
      Eu sunt uimit in continuare de pietonii vasnico care parca sunt retardati cand ii trag demaneca sa nu treaca pe rosu. Esport national in Firealand.

      00
  2. Astia ca el merita o amenda buna si confiscarea bicicletei (nu conteaza ce valoare are bicla, ca o fi 300 lei sai 30000 lei).

    00
  3. A fost „pacalit” de trecerea de la umbra/soare in fata si lumina verde pentru biciclete, dar care are semn aditional pentru dreapta pus dedesubt si care e mereu plin de stickere, markere, etc.
    https://imgur.com/a/JnMecqP

    De asemenea, bicicleta cu V-brake nereglate cum trebuie (de aia a pus si piciorul jos)
    Bine ca nu a ajuns cu 2 secunde mai devreme, ca era luat in plin.

    P.S. Cine trece voit pe rosu e mai atent sa „intepe” o intersectie, nu se duce asa glont sa crape.

    00
    • Cred ca este si obisnuita de a nu opri niciodata la semafor. Sa presupunem ca nu a vazut semaforul (sau a fost indus in eroare de faptul ca era 2 semafoare). Dar ar fi trebuit sa ii dea de banuit faptul ca biciclistul de langa el a oprit.

      00
    • A fost pacalit de un „penis captivus”… sa fim seriosi, cat de ignorant sa fii sa nu-l vezi pe cel din fata ta, cum statea frumos oprit, tot pe bicla fiind, pentru ca paul walker…?! Explicatia e una foarte simpla, omul de pe cursiera a facut un clasic „bucureștenism” si anume, acea maxima durere fix in pulă de faptul ca e roșu la semafor…

      00
    • Deaia mergea cu 35+ la.ora? Pe contrasens?

      00
  4. Faceti cunostinta Ion- Usa de autobuz. Usa de autobuz- Ion. Kamikaze rau biciclistul. Daca nu era autobuzul cel mai probabil era o capota de masina. Pe de alta parte mai sunt si soferii care pur si simplu iti taie calea sa intre in parcare, fara sa semnalizeze. Sa se aigure? nope! desi tu circuli cu 30+ km/h. Si aia sunt periculosi.

    00
    • Asta e ca aia „A furat maică, dar a și făcut”. Ce treabă are?

      00
    • ai drepate. Doar ca azi era s-o patesc cu bicicleta fiind. Noroc ca-s cu degetele pregatite pe frana tot timpul… si da am vazut destui biciclisti kamikaze.

      00
    • De-asta nu merg niciodată cu bicicleta in București. Nu vreau sa mor încă. Și dacă aș vrea, sunt alte cai mai eficiente :)).

      00
  5. Lol… și autobuzul pleacă grațios…

    Da serios că pare că ăla nu are frâne că târâie picioarele un pic disperat. Dacă nu are poate nu ar trebui să meargă cu viteza asta.

    00
    • Frane are, ca se blocheaza roata spate… Dar ca la masini, s-a blocat roata.. te duci sanie.

      00
    • Daca te uitai mai bine, observai ca soferul a oprit autobuzul dupa intersectie. A observat ca a fost lovit in momentul in care deja intrase in intersectie.Nu putea sa blocheze toata intersectia.
      Se vede ca se indreapta pe jos catre prostalau.

      00
    • Știam că nu se mișcă vehiculele până nu e clar cum e cu victimele dar bravo lui că nu a blocat intersecția, aia era important.

      Cât despre dus ca sania am mers și eu pe bicicletă și nu e chiar așa că nu e camion. Instinctul ăla de frânat cu talpa e atunci când nu ai frâne altfel ești ocupat să nu te dai peste cap (again, dacă ai frâne).

      00
    • Mai vizioneaza inca o data clipul. Prostalau se lipeste de autobuz, soferul vede si pune frana, se opreste pentru 3-4 sec, vede ca ala se aduna de pe jos si se ridica, impleticindu-se de bicicleta. In momentul respectiv muta autozubul dupa intersectie. Si se duce la el si il intreaba daca a patit ceva.

      00
    • Ok, să zicem așa, normal mi s-ar fi părut ca șoferul să stea pe loc și să coboare să se asigure corect că nu s-a întâmplat nimic (nu într-o oglindă unde poate nu vede bine). E adevărat, ar fi blocat intersecția „nenecesar” până la urmă, dar s-ar fi asigurat mai bine fiind vorba de un vehicul greu și un om. Soluția aleasă pentru București este optimă, cu asta sunt de acord.

      00
    • @A, cu ce ajuta sa fii panicat într-o situație de genul? Cu ce să-l ajute mai mult dacă el s-a ridicat? L-a întrebat la final, e ok.

      00
    • Nu e vorba de panică…la contact între mașină și biciclist sau pieton eu nu aș mișca mașina așa imediat dacă aș fi la volan până nu văd cu ochii mei că ăla nu are capul spart sau mai știu eu ce (se mai ridică oameni vioi după accidente și de fapt sunt răniți grav). În plus, ar fi bune niște date de contact dacă a îndoit tabla – chiar așa, dacă a făcut ceva la autobuz cine plătește?

      00
  6. Semaforului pare verde pentru biciclete când trece el. Sau se vede prost video și e ăla de pietoni

    00
    • Verde daca face dreapta.

      00
    • semafoarele alea sunt destul de confuze acolo si intr-o perioada chiar nu erau sincronizate corect.
      nici mie nu mi-au fost clare initial (si merg de zeci de ani cu bicicleta in bucuresti, medii anuale cu 4 cifre in km), doar ca sunt obisnuit sa ma orientez cu cele auto (daca masinile nu pot merge inainte.. eu pe unde as putea?).

      00
  7. Am avut un mini, dar mini , orgasm

    Asa, o picatura.

    00
  8. Boschetar.
    E plin orașul de ei.

    00
  9. Biciclistul e de vina!!!

    00
  10. In ultima vreme am inceput sa am „boala” pe trotinetisti. La câteva zile (iunie) după ce toapa cu sârmă a băgat lumea in București mi-a sărit unul in viteză in fata mașinii pe trecere de pietoni. L-am ratat cu vreo 50 cm.
    Eco-sinucigasi

    00
  11. Sa speram ca individul din imagini nu poseda permis de conducere… (ma refer, evident, la dl. „kamikaze”).

    00
  12. biciclistii devin interesanti cand intra cu viteza pe sens interzis, drum ingust, curbe stranse la 90 de grade!

    00
    • E bine că nu e ca în vest unde bicicliștii au voie să circule și pe sens unic că am vedea zilnic știri cu bicicliști „avariați”

      00
    • E de bun simt sa circule pe sens interzis, e vorba de spatiu suficient și încurajarea transportului verde. Dar e prea grele pt șoferii vieții să mai fie atenți și în stânga, de ce sa îi lăsăm pe bicicliști când putem sa nu-i lasam? Așa,.din răutate..

      00
  13. Mă bucur să văd tăntălăi cu biciclete de curse pe jos.
    Sportul nu se se face pe stradă, iar ăla era îmbrăcat pt „giro”.
    Dacă avea bicicletă normală, de oraș, oprea în siguranță, dar cu 2 cm2 de cauciuc…. faci crash test!

    PS: am făcut într-o perioadă din viață 1.000km lunar într-un oraș din afara spațiului carpato-danubiano-pontic, cu doar 2 căzături, și alea iarna.

    00
    • 1. Ala nu e calare pe o cursiera.
      2. Biciclistul e imbracat in haine de oras, nicidecum pt „giro”

      PS: eu fac 12.000 km/an de 5 ani incoace si as vrea sa stiu unde se poate face ciclismul de sosea, daca nu pe strada? Sau ar trebui sa ne teleportam in afara orasului?

      00
  14. Ala nici macar nu stie sa mearga pe bicicleta. Cum sa pui piciorul jos cand vrei sa franezi? Sau nu avea frane bune si era constient de asta (clar frana spate era mult slabita sau nu a apasat-o el, se vede cum fuge in lateral). Fara suparare, dar este un dobitoc. In primul rand nu baga de seama ca bicicleta din fata lui s-a oprit. Avea pietoni pe trecere si putea sa loveasca pe cineva. Nu reduce viteza desi are masini care intra in intersectie din lateral. In cel din urma se duce ca bolovanul in autobuz. Si nici nu are casca.

    00
  15. NOU
    #47

    Oare cate gaze de esapament inghit bikerii astia relaxati cand trec pe langa sute de masini?

    00
    • mie-mi plac în mod deosebit joggerii care bag la greu pe trotuarele bulevardelor … la 2-5 metri constant de sute de mașini care stau la eterna trafic-coadă.
      ăla sport extrem pt. plămâni

      în clipu ce face obiectu discuției … nu pot să nu remarc hipstereala pedalare mulată-n colanți la orizontală, tare de tot
      cine mai e ca el cu bița și colanții lui :)

      00
  16. Hue hue hue, ce gura de autobuz a luat prostul. Ce dracu era in mintea lui?! Se credo la turul frantei… Uite asa te trezesti cu dosar de cercare penala pentru vatamare din culpa…

    00
  17. Donator de organe, ce grupă sanguina are?

    00
  18. Un idiot pe doua roti. Merg și eu cu bicicleta dar nu dau peste pietoni și mă arunc în fața mașinilor pentru că pot. Astfel de idioți ignora regulile de circulație dar nu le merge mult, până la urmă tot o pățesc

    00
  19. Omul era clar in lumea lui. Fiind pe pista de biciclisti se simtea „untouchable like Eliot Ness”, asa cum sunt unii pietoni cand pun piciorul pe trecere, un fel de transa.

    00
  20. Asta nu e arădeanul ăla cu bomba?

    00
  21. Singurul biciclist nonhipster din clip se loveste de autobuz.

    00
  22. Ce nu vedeti voi in video este lipsa franelor pe road bike ala, de aici si impactul nebun cu autobuzul, bicicletele astea nu prea vin cu frane ca-s prea naspa franele pe ghidon pentru ei. Pacat de usa aia.

    00
  23. Eu am ras, in special de ABS 😂😂

    00
  24. Sunt zeci, poate sute, de bicicliști zilnic pe Victoriei pe care-i doare În cur de culoarea roșu a semaforului, plus mulți oameni tâmpiți care se strecoară printre mașinile care abia se mișcă iar când au trecut de ele nu se mai asigură dacă vine și ceva pe pista de biciclete…

    de asemenea, în intersecția cu pricina trec pe roșu zeci de mașini care vin dinspre Ateneu și tot atâția șoferi care fac stânga de pe Victoriei peste pista de biciclete și nu se asigură deloc. E în Bucureștiul ăsta o pistă bine organizată însă e mai periculoasă decât pe străzile fără… cine circulă regulat pe acolo probabil mă înțelege.

    00
  25. Dom’le, să ni se ofere condiții de circulat cu bicicleta și apoi respectăm și noi codul rutier… oh wait.

    00
    • da, cam așa ceva. să ne facă autostrăzi și apoi circulăm noi civilizat. să ne facă parcări și apoi ne lăsăm noi mașinile acasă. să ne-o sugă ea și apoi o lingem noi.

  26. Planul lui: To infinity and beyoooond!

    00
  27. Ce e mizeria aia de bicicleta si la ce e buna? Sunt curios daca exista un motiv serios pentru asa ceva, sau doar pentru ca e cool.

    Acum ceva timp am intrebat un ciclist profesionist, care e implicat si in comert de biciclete (are un magazin foarte mare, importator, etc.) care sunt avantajele bicicletelor cu roti groase.. fat bikes se cheama daca nu ma insel. N-am primit un raspuns care sa ma multumeasca.. probabil nu exista un avantaj.

    00
  28. Și mai e unul în clip care folosește trecerea de pietoni ca pistă de biciclete.

    00
    • Ce spirit de observație ai! Doar că acolo chiar există o pistă de biciclete, care trece dintr-o parte într-alta a străzii. Pentru ea e semaforul verde din video.

      00
    • Eu văd un biciclist care trece direct peste marcajul pentru pietoni, n-am zis că nu există pistă, doar că respectivul n-o folosește.

      00
  29. Toată lumea de până acum că biciclistul, că autobuzul…
    Nimeni n-a zis că era să dea în tanti aia care traversa și ea strada, pe verde și pe trecere. I-a luat fața într-un mare fel. Cred că ea l-a blestemat de a intrat după aia în autobuz.

    00
  30. Ai dă capu’ meu, ca râma-n beton s-a dus…
    Și nu că intersecția aia nu este cunsocută, nu că nu trebuie să treci cu atenție mare prin ea, nuuu…

    00
  31. bai eu nu cred ca omul merge intentionat asa sau peste tot. n-are cum! nu-l face mai putin vinovat dar sa fim seriosi daca ar fi mers mereu asa ar fi murit din prima zi. e clar ca acolo n-a fost atent, era in lumea lui, etc…. nu-mi dau seama.

    00
  32. daca mai era nevoie de inca un argument ca autobuzele nu au ce cauta in oras…

  33. Si nimeni nu zice nimic de faptul ca biciclistul pe „contra-sensul” bicicletelor ?

    00
  34. Amenda + confiscarea bicicletei + bataie

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.