Sunt două abordări ale problemei marketingului afiliat: ori ai trafic mult, ca mine sau ca realitatea.net, ori ai o nişă. Cum nu toţi avem 100.000 unici pe zi, ca să facem 10.000 euro lună din affiliate marketing, ca realitatea, haideţi să vedem cum putem face un ban cinstit şi grămadă din internet, într-un mod civilizat (fără spam şi alte măgării, adică).
Ce înseamnă marketing afiliat?
Affiliate marketingul e procedeul prin care un publisher (blog, site) recomandă pe siteul său un produs şi câştigă un procent din vânzările venite dinspre siteul său.
Procedeul presupune plantarea unui cookie în calculatorul celui care dă click pe link şi, dacă acesta face o achiziţie de la acel comerciant într-o perioadă de timp (de obicei 30 de zile), un comision merge la publisher.
Cum încep?
Verifică dacă există un magazin care vinde chestii la care te pricepi şi porneşte un blog în care să scrii despre asta. Idee gratis: bloguri de cadouri trăznite, bloguri de modă masculină şi feminină.
Dacă ai un blog deja, vezi care e profilul utilizatorului tău. Ce tip de articole îl atrage mai mult? Există produse pe nişa aia? Bagă un link, testează. De pildă, pe zoso.ro sunt mulţi oameni care îşi cumpără produse IT. Nu neapărat ce le recomand eu, dar magazinele au algoritmi de recomandare în pagină, poate le place altceva şi cumpără, deci aveţi un câştig.
Funfact: am vândut 4 sau 5 ipaduri de pe acest blog, că se ştie că sunt mare fan apple.
Notă: cele de mai sus, şi în general tot articolul, nu se aplică la copii sau analfabeţi. Nici una din aceste categorii nu au putere de cumpărare, aşa că nu merită efortul. Dacă aveţi 16 ani şi scrieţi ca la 16 ani pentru copii de 12 ani, staţi potol.
Cum vând?
Eu vând foarte bine cu linkuri. Scriu un articol, inserez unul sau două linkuri în text, cititorii dau click şi cumpără. Simplu. Nu sunt agasant, nu sunt obositor, sunt simplu.
Cea mai simplă metodă de a vinde e prin recomandare. Eu, Gigel, vă recomand asta. Voi, cititorii, aveţi încredere in mine că nu sunt dobi să vă recomand orice, iar dacă vă place produsul, de ce nu? Simplu.
Un tip îmi povestea cum vindea cu un articol pe lună de câteva sute de euro. Mergea în magazinul operatorului telecom, făcea o poza sau un video scurt cu telefonul cel mai mişto şi mai nou şi le posta pe blog cu link afiliat.
Ce vând?
Tehnică de calcul. De la hârtie şi toner la laptopuri de 6 sau 8.000 lei. Dacă produsul are preţ bun şi e pe stoc, oamenii vor cumpăra. Nu am timp destul să intru şi în 2Parale mai bine, să folosesc şi acest sistem, Profitshare e ok, au pe stoc de toate, sistemul funcţionează (deşi n-ar strica un script de scurtat urlul, nu pentru a păcăli utilizatorii, ci pentru aspect).
Alţi oameni (cocalari, buddha) vând haine, alţii cărţi, mamiştie o să vândă jucării. Alţii vând utilizatori înscrişi pe siteuri de poker. Posibilităţile sunt nelimitate.
Cifre
Nu am timpul şi nici aplecarea necesară pentru a analiza ce înseamnă fiecare grafic pe care mi-l oferă profitshare, dar poate vouă vă folosesc cifrele de mai jos:
Linkuri lăsate pe blog: 5
Linkuri pe twitter: ~12
Click-uri: 3.063
Comisioane: 627,44 RON
Produse vandute: 34
Deci cam unul din 100 cumpără ceva de calculator pe un blog generalist. Faceţi voi calculul mai departe.
Free tips
Affiliate marketingul e publicitate gratuită doar dacă nu ştii să vinzi sau nu ţi-ai ales bine magazinul. Arhi a văzut că se poate.
Nu vă pierdeţi timpul cu magazine obscure, pentru că sunt şanse mari să n-aibă stoc de produse. N-are nici un rost să daţi un link afiliat către magazinul care are preţul cel mai mic, dacă n-au produsul pe stoc.
Nu puneţi zeci de linkuri într-un articol decât dacă faceţi comparaţii (ca aici, deşi formatarea lasă de dorit). Oamenii se plictisesc.
Nu aglomeraţi blogul cu zeci de bannere. În acest context, bannerele nu vă ajută decât dacă aveţi trafic mare.
Nu mai plângeţi cu privire la expirarea cookieului prea repede. Folosiţi acel timp să munciţi.
Iti citesc destul de frecvent blogul, dar asta-i primul articol care in pun la Bookmark Sigur intelegi ce vreau sa spun.
Din curiozitate, cât la sută din produsele mai scumpe care, de obicei nu sunt pe stoc, sunt anulate? Eu am avut un laptop de vreo 3800 ron şi un aparat foto dslr tot de vreo 3800 ron. Au stat amândouă în aşteptare o săptămână şi ceva până când cumpărătorul s-o fi săturat de aşteptat şi le-a anulat (?)
Ai avut până acum comisioane anulate pentru comenzi „eronate” (or something like that), gen 16 desktop-uri PC şi vreo 8 monitoare într-un interval scurt?
@Bogdan Ungureanu: probabil au fost şi comenzi anulate, dar nu verific zilnic ce se întâmplă. nu mă dau bătut foarte uşor.
sfaturi testate, bune, practice, gratis.. si lumea nu comenteaza
ce le mai place sa se afle in treaba cand e vorba de scandal, dar la chestii serioase citesc si trec mai departe.. iar la un articol de genul asta e mai multa munca decat la unul cu cancanuri
Mulţumim pentru sfaturi!
De o lună am încercat şi eu marketingul afiliat de la F64, blogul emu fiind din nişa respectivă, însă e destul de greu cu comenzile în fotografie..
Asa este. Dacă nu ai trafic mare, marketingul afiliat pentru blogurile de nişă este o şansă.
Nu neapărat pentru bani, că nu scoţi foarte mult, dar pentru reclamă, parteneriate etc.
O nisa in care nu e atat de presanta problema disponibilitatii stocurilor este cea a turismului. Preturile sunt similare (difera comisionul agentiei/companiei) deci singura problema este sa alegi un program de afiliere care sa converteasca.
In ultima vreme au aparut si variante de castig per lead nu doar pentru vanzare ceea ce ajuta la cresterea numarului de conversii.
@zoso: pe bune despre marketonline? Eu le-am trimis vreo 210 vizitatori prin adwords pe nişa laptop-uri şi niciun comision. Credeam că nu am selectat eu bine nişa sau keyword-urile.
@Bogdan Ungureanu: au avut un incident acum doi ani, de atunci nu stiu ce s-a mai intamplat cu ei https://zoso.ro/marketonline-face-succes-cu-afilierea/
Hai , merci.
Când mi-a zis zoso să pun Profitshare, era sa-l injur. Eram sigur ca e amic cu Apostolescu si de-asta insista…
Castig curent 3.919,50 RON
vezi istoric plati
O intrebare cam carcotasa: cum controlezi faptul ca magazinele pot face si manarii prin care desi cineva cumpara si are cookie-ul, nu tin seama de el?
@vlad: tocmai de aia am scris să evitaţi magazine anonime şi dubioase. gen marketonline
Foarte bun articolul.
O statistica importanta ar fi CTR-ul pe toata perioada. (Statistici rapide).
@vlad interesul magazinului este sa-ti aprobe cat mai multe comisioane, nu sa faca manarii. majoritatea magazinelor stiu asta. un advertiser care face manarii cu comisioanele (sa zicem le respinge desi platile au fost finalizate) nu va rezista foarte mult, deoarece afiliatii se vor indrepta catre alti advertiseri care aduc mai multe comisioane.
nu are rost sa fii carcotas. multi pornesc de la aceasta premisa gresita si nici macar nu se mai apuca sa faca ceva deoarece *e posibil* ca toti advertiserii sa le traga lor teapa
Mi se pare extrem de putin la 34 de produse comision doar 627 lei…extrem de putin..
Oricum pentru cei care vor sa se axeze pe piata din afara, produsele cu recurring payments sunt best choice, de la softuri la alte dracovenii.
@motanes @zoso ce-i drept m-am trezit sa dau cu parerea si la 7 dimineata :)) avand in vedere ca eram treaz de pe la 2 dimineata uitasem ca lumea normala mai doarme la orele alea
@Bogdan Ungureanu
Imi fac de treaba cu MA in zona IT&C si in acelasi interval de timp, magazinele online din sistemul 2parale mi-au adus venituri de 20 de ori mai mici decat profitshare si le-am exploatat pe amandoua la fel de intens. Sau de slab, nu conteaza. Important e ca majoritatea comisioanelor mi-au fost anulate, marfa nefiind pe stoc. Sau, asa cum am patit cu MarketOnline, poate am patit si cu altele si n-am bagat de seama. Pe nisa asta, doar cu profitshare faci treaba. Restul sunt pe nicaieri.
Pentru orice alta nisa, sunt destule magazine in 2parale si se pot face bani frumosi. S-a tot scris anul acest despre MA si unul mai destept ca altul compara, intr-un mod total stupid si daunator, 2parale in care sunt X magazine din Y nise cu profitshare care e un singur magazin si o singura nisa si care, mai mult sau mai putin intamplator, apartine singurului magazin de IT&C din ro care vinde la modul serios. Restul impart firimiturile…
@ACM: au băgat si electrocasnice acum, deci mai multe nişe.
@Sorin Neagu , Lumea comenteaza la articolele unde se naste o controversa, unde ai ceva de dat cu parerea. Aici lucrurile sunt clare, ce sa comentezi?! Bagi la cap si daca te tine aplici, daca nu… nu. Ca doar n-o trebui toata lumea sa traiasca numai din marketing afiliat. Cineva mai trebuie sa si munceasca in tara asta
@motanes: dă like si taci
Foarte bun articolul. Mersi de sfaturi. Cat de curand trebuie sa incep sa le aplic si eu.
@Dan Dragomir
3900 lei? Pe cuvantul tau? In cat timp?
Vali da’ de shoperotic ce zici ? e bun sau…
@ACM: La asta am ajuns şi eu. Profitshare e singurul program de afiliere pe nişa IT&C care merge, dar mai are şi el câteva minusuri la anumite categorii, gen aparate foto dslr (vezi primul meu comentariu, nr.2) unde majoritatea produselor sunt „la comandă”. Am trimis 200 de vizitatori pe categoria aparate foto dslr nikon (am selectat landing page-ul nikon dslr, preţurile descrescătoare, etc): niciun comision aprobat şi un comision măricel anulat.
@Dan Dragomir cu ce site spui că ai făcut tu 3.900 lei din afiliere? doar curios
Salut Vali,
pacat ca „nu ai timp sa intri in 2Parale” – se castiga bani frumosi la noi.
Postul e interesant si ma bucur ca acorzi atentie domeniului asta.
Vreau sa adaug insa 2 lucruri:
1. recenziile reprezinta doar una din modalitatile de conversie si generare de vanzari/comisioane – si nu neaparat cea mai performanta – mult mai bine merg comparatoarele de preturi sau mall-urile virtuale – doar 2 exemple de proiecte bazate pe feed-urile de produse si dedicate afilierii.
2. Marketonline este unul din cei mai seriosi parteneri din 2Parale – a implementat de mult timp procesarea automata a comisioanelor, a premiat afiliatii performanti (de cateva ori chiar) etc. Ideea de frauda nu exista in 2Parale, iar daca ne scapa uneori comisioane ne straduim sa remediem situatia si ne iese aproape intotdeauna.
Sa nu uitam ca noi suntem third party solution – direct interesati sa comisionam TOATE vanzarile generate de afiliatii nostri, spre deosebire de profitshare sau alte programe detinute de alte magazine online.
Mi s-ar parea tare misto sa tii cont ca fata de mai 2009 s-au schimbat multe lucruri, unele anuntate la tine pe blog in premiera.
Altfel, eu sunt bine si 2Parale merge excelent.
Apropos, nu mi-am schimbat nici mailul si nici numarul de telefon.
@Dorin Boerescu: ok. retrag atunci ce am spus şi declar marketonline un partener serios si un magazin onorabil.
ştiu de „trucul” cu comparatoarele, nu sunt un mare fan al ideii.
@zoso
Intelegem cu totii interesele tale de a promova sisteme de afiliere ale unor magazine concurente, lucru evident nu numai in acest post. Chiar daca incerci sa faci o promovare mascata , nu-ti reuseste intotdeauna. Ar fi civilizat si ai respecta o regula elementara , daca ai face acest lucru fara sa ataci concurentii clientilor tai. Printre cei vizati in mod repetat am vazut si magazinul nostru. Sa inteleg ca marketonline a devenit un magazin anonim si dubios fiindca nu se mai trimit catre tine tot felul de „cadouri” consistente asa cum o facea mugur inainte? Moment in care aveai o alta viziune despre marketonline ? Esti mai disperat decat fetele de pe centura…
@Marketonline:
1. hai să invăţăm limba română.
2. hai să nu atacăm oameni fără a cunoaşte toate datele problemei. nu ţin minte să fi primit cadouri de la marketonline. sunt sigur ca mugur poate confirma.
3. nu atac concurenţa, pur şi simplu aleg să recomand, gratis, chestii care funcţionează. că la voi s-a intamplat de câteva ori să nu validaţi comisioanele, ei bine, asta e reputaţia voastră, baieţi simpatici, magazin dubios.
Multumesc, apreciez.
Toate bune
@Zoso
Se pare ca ai memoria scurta. Se poate scoate din admin o lista cu toate produsele. Iar pe langa mugur mai sunt multe persoane care cunosc acest lucru.
Ai vreun vreun exemplu concret de nevalidare a unui singur comision? Daca da, posteaza-l . Daca nu cred ca aceasta discutie o sa se mute intr-un alt mediu. In care sa-ti asumi cele spuse. Altfel toate aceste vorbe nefundamentate se numesc calomnii.
Stiu ca abia astepti o astfel de confruntare.
@Marketonline:
1. pune un screenshot, sunt tare curios ce am primit de la voi pe post de cadou.
2. ia uite aici calomnie
In general, blogurile de nisa sunt de preferat, sau mai bine zis site-uri custom pentru affiliate marketing.
Sunt curios totusi si intr-un traffic maricel spre mare pe zoso.ro ce venituri ai din affiliate marketing lunar.
Eu mereu am mers pe siteuri custom. Au fost luni cand am sarit de 10.000
@Alex: nu am o statistică, pentru că nu fac asta constant.
Ar putea cineva sa explice cadrul legal si in ce baza ai putea sa-ti declari veniturile si sa platesti impozit pe baza castigurilor din marketing afiliat realizate pe piata externa (amazon sa spunem), dar nu numai.
Nu stiu exact cum sta situatia la serviciile din .ro privind impozitul si aspectele acestea, pentru ca nu activez in acest segment, dar daca ar putea cineva sa lamureasca situatia, cat de cat, as fi recunoscator. Banuiesc ca diferente majore privind tara de provenienta a veniturilor nu exista.
Chiar nu ma vad in situatia de a merge la finante sa intreb sexagenarele alea si sa ma apuc sa le explic lor „stiti, se intra in internet explorer, acolo exista un site X care …”
Orice linkuri „bibliografice” sau experiente impartasite din domeniul asta ar fi de folos in completarea acestui articol foarte bine realizat si cu mai mult tâlc decat pare la prima vedere.
@zoso
1. Binenteles ca nu pot pune aici screen-uri din admin, din motive de securitate. Dar daca le-ai uitat, putem face o lista pe care sa ti-o trimitem pe mail-ul privat. Iar daca consideri aceste lucruri niste calomnii, esti liber sa actionezi in consecinta.
2. Eu te-am intrebat pe tine daca-ti poti sustine afirmatiile. Vizavi de link-ul trimis o sa verificam situatia respectiva si o sa trimitem si punctul nostru de vedere.
@Marketonline:
1. ok, pe mail atunci, merci. nu consider calomnie, cred că e vorba de o neînţelegere. s-au mai văzut cazuri de „trimitem cadou lui gigel, dar de fapt il iau eu”. trimite-mi, ne lămurim acolo.
2. afirmatiile mele sunt bazate pe screebnshoturi si povestiri 3rd party.
@zoso
2. Astept aceste screenshoturi pe mail pentru a-ti putea raspunde punctual.
@Marketonline
Nu-i asa ca expresia „Comanda anulata. S-a razgandit clientul.” poate sa insemne atat de multe lucruri dar in nici un caz nu inseamna ca nu avem marfa pe stoc si nici nu afisam acest lucru pe pagina deoarece speram sa prindem un fraier care sa puna botul?
evoMAG e pe aici? Daca-i vedeti, sa-i intrebati cum de sta in aprobare un comision tocmai din 4 Noiembrie? Nu conteaza ca e 0.01 lei sau 100 de lei
Dorin e gentleman dar pana nu-i zboara pe profesionistii astia din sistem, 2parale nu o sa fie privit cu incredere deoarece, asa cum am zis in comentariul anterior, oamenii sunt destul de prosti incat sa-l compare tot timpul cu profitshare dar sa aiba in minte experienta de pe zona IT&C dar nu sunt in stare sa precizeze acest aspect. Si daca puteam sa gandeasca ceva coerent, ar fi facut bani din MA. Dar oamenii nostri fac display, ei nu fac MA
@Dorin, te rog sa ne explici de ce afirmi ca noi nu am fi interesati sa platim toate comisioanele. Multumesc.
@FlorinM: te duci la fisc, completezi declaratia 200 sau 220 (am uitat) in care bifezi „venituri din alte activitati”, zici ce suma ai castigat, primesti apoi acasa cat le datorezi impozit din ea. Te duci si platesti. Similar pe la Sanatate. Nu te intreaba nimeni cum ai facut banii sau de ce.
Eu ma declar multumit de MarketOnline, de acolo au venit cam cele mai mari comisioane de o singura vanzare. Desi pun linkuri la 5 magazine, cumva lumea de acolo prefera sa cumpere diverse.
In alta ordine de idei, azi am vandut un televizor. Nu conteaza de unde.
Cea mai mare comanda unica anulata mi-ar fi adus un comision de 1700 de lei. Nici atunci n-am cerut detalii; daca ar fi fost manevra tot n-as fi putut face nimic. Personal nu cred ca a fost.
Referitor la ce zice Vali despre munca: complet adevarat! Ieri am vandut un Kindle, dar anterior mi-am luat si eu unul. Ce exemplu mai bun ca un produs e bun decat daca ti-l iei chiar tu? Tot ieri am vandut si un blender. Cunoscatorii stiu de ce
ACM, termină cu prostiile şi nu mai calomnia marketonline! ei sunt o firmă serioasă, de la care primeam cadouri…
dorin vrea să spună că ei au o curte mai mare pe care trebuie să o păstorească, nu că emag nu îşi plăteşte comisioanele. (mă rog, le plăteşte doar pe ale mele şi asta e de ajuns )
@Radu Apostolescu – nu am spus asta (txs Vali), am explicat doar diferenta fundamentala dintre o retea de afiliere third party si programul de afiliere al unui magazin.
Noi daca pierdem inregistrarea unei vanzari (se poate intampla punctual in orice sistem de afiliere, proprietar sau third party) pierdem si noi, 2Parale. Uneori afiliatii nu inteleg asta si uita ca suntem cu totii de aceeasi parte.
Realitatea este ca pe termen lung afilierea functioneaza pe principiul autoreglarii – un advertiser care nu comisioneaza toate vanzarile generate isi va pierde afiliatii. E unul din motivele pentru care imi place foarte tare domeniul, forteaza relatii transparente pe termen lung orientatite exclusiv catre performanta ;).
@ACM – multumesc pentru apreciere insa nu cred ca lucrurile stau atat de rau. Evomag au implementat si ei aprobarea automata a comisioanelor. La modul serios ei sunt plini de intentii bune (poate ca uneori sufera la capitolul comunicare – we know that, they know that as well).
Overall – si asta e cel mai important lucru pe care vreau sa il spun – un advertiser de care esti nemultumit (nu conteaza motivele) nu mai trebuie promovat, cum ziceam si mai sus. E singura varianta prin care advertiserii vor fi motivati sa imbunatateasca permanent campaniile lor. Preferabil ii dai si un mesaj, ii spui ca nu ii vei mai promova pentru ca …. and that’s it.
@zoso – comparatoarele de preturi (si altele tools de genul asta) „prind” userii fix cand in sunt in „buying mode”. Trust me, rata de conversie e tulburatoare
Dorin, eu inteleg foarte bine unde bati cu explicatia pe care o dai, dar nu prea se leaga cu exprimarea ta initiala. Cred ca in momentul in care spui apasat ‘suntem direct interesati sa comisionam TOATE vanzarile generate de afiliatii nostri, spre deosebire de…’ , nu poti s-o mai dai la-ntors.
Un sistem de afiliere este prin definitie un sistem 100% transparent prin faptul ca trebuie sa functioneze automat si independent de vointa cuiva din interior sau exterior. Mai mult, este foarte usor de testat de catre oricine ca un sistem este 100% transparent. Iar ca e third party sau proprietar, nu are nici o importanta atat timp cat e un tool important de promovare.
Reintorcandu-ma la afirmatia ta, consider ca suntem pe o piata inca mult prea mica pentru asemenea, hai sa spunem, aluzii. Nu astfel de mesaje vor creste nici piata si nici cota cuiva, ba din contra. Cred ca esti de acord cu mine. La momentul asta eu nu as acuza pe nimeni din piata de rea intentie (decat doar cu dovezi solide) sau lipsa de interes ci m-as gandi in primul rand la stadiul de dezvoltare al diverselor sisteme.
@ACM
@zoso
Din pacate, raspunsul comunicat acestui afiliat nu a fost comunicat mai departe intr-un mod corect.
O facem acum, fiindca se pare ca nu toata lumea intelege corect functionarea acestui sistem.
In primul rand este ridicata problema anularii celor 2 comenzi de pe data de 7 mai. Acestea erau tot comenzi de test si contineau la observatii textul: Comanda este de test si trebuie anulata. Multumesc. . Mai mult, asa cum este specificat erau efectuate de pe IP-ul care apartinea magazinului. Chiar avand in vedere faptul ca observatiile de test nu au fost remarcate, sa intelegem ca ar fi normal ca o persoana din cadrul companiei sa faca cumparaturi on-line pe site-ul acesteia prin intermediul unui afiliat ?
Urmatoarea comanda la care se face referire- 77612 , a fost efectuata intr-adevar prin cadrul sistemului de afiliere si inregistrata de acesta. Dar asa cum este specificat chiar de catre afiliat, a fost anulata precum si comisionul aferent acestuia.
Motivul pentru care nu a fost imediat aprobat comisionul aferent comenzii 77616 este acela ca acesta nu a mai fost inregistrat de sistemul de afiliere. Motivul este extrem de simplu: este posibil ca browserul clientului sa fi fost setat sa stearga cookiurile, sau sa fi facut urmatoarea comanda de pe un alt calculator. Dupa sesizarea care ne-a fost adresata de catre afiliat, am verificat situatia aparuta si am constatat faptul ca intr-adevar acest client era acelasi ca al comenzii 77612 , am aprobat comisionul.
Astfel, nu putem aprecia acest post ca fiind unul obiectiv si corect. Fiindca automat participand la sistemul respectiv de afiliere, sunt cunoscute toate aceste aspecte de catre oricare afiliat.
@Marketonline: m-am uitat in mail, n-a ajuns inca lista de cadouri. o mai aştept?
@Radu Apostolescu
Chiar nu am facut nici o aluzie in directia de care zici tu, nuanta era alta.
Mesajul meu se referea strict la (si vorbea direct cu) afiliatii care isi pun foarte des (chiar mult prea des) problema ca Emag, Marketonline, Evomag etc. ar fi tentati sa anuleze comisioane valide venite prin afiliere (macar uneori).
In toata dezbaterea asta noi, 2Parale, suntem pusi uneori in aceeasi „barca” cu magazinele – si indirect acuzati ca vrem sa nu platim afiliatii.
Replica mea a subliniat doar faptul ca e o prostie sa crezi asta – noi ca retea third party castigam doar daca inregistram toate comisioanele, in vreme ce pentru un magazin cu sistem propriu da, va fi intotdeauna mult mai usor sa fie expus acuzatiilor ca „nu vrea sa plateasca si anuleaza comisioane valide” – fara sa discutam corectitudinea acelor acuzatii, chiar nu vreau sa intram in discutia asta – poate ca nu m-am exprimat foarte clar mai devreme.
In rest – eu consider ca existenta Profitshare ne-a ajutat si ne va ajuta in continuare – si cred ca si reciproca e valabila. Sunt convins ca interesul amandurora este ca piata de marketing afiliat sa creasca si sa fie formata in mod corect si transparent – chiar nu am nici un dubiu.
Week end linistit.
@zoso
Am inteles…
Poate ca ar trebuie sa incepi sa faci putin testing, cred ca telefoanele mobile/gadgeturi ar vinde destul de bine….
@Alex: NU SERIOS!?!?!?!? nu credeam…
hai, fii retard in altă parte, ai ars destul gazul pe aici.
@Marketonline
Dupa 8 luni tu dai explicatii? Seriously? Si vezi ca te zapacesti in comenzi. Motivele alea extrem de simple sunt fabulatii. Comanda 77616 a fost facuta la doar juma de ora diferenta si fix de pe acelasi calculator, cu acelasi browser nesetat sa stearga cookie-uri (nu am fost clar cand am zis ca am profitat de aceasta ocazie ca sa va testez?) de pe care s-a facut si prima comanda anulata. Dupa 4 zile de la efectuarea, confirmare si plata comenzii, eu nu am primit nici o informatie ca s-a inregistrat si apoi platit comisionul. Nu am exclus o problema tehnica dar asta, daca a existat, a fost doar in curtea MO.
In fine, eu nu mai am chef de subiectul asta. Suma aceea era mult prea mica pt a-mi face nervi. Problema mea e la comisionul ala de 140 de lei si mai exact la motivul pt care s-a anulat. Sa stai cu produse de 7.000 de lei pe site dar sa nu le ai in stoc si sa nu precizezi acest aspect, e delir total. A fost un accident? Nu ma intereseaza. Nu vand troace de Acer sau alte prastii, nu sunt multi potentiali clienti.
In cat timp expira cookie-ul?
Experiment: Se pot face bani din online?
Aici povestesc experienta mea despre cum am facut (putini) bani din online:
http://www.danieltoba.ro/blog/experiment-se-pot-face-bani-online/
Presupun că lista de cadouri n-a mai ajuns… S-a pierdut pe drum, ca şi cadourile
Un articol bun de urmat dar eu sunt cam dezamagit de afiliere, motivul profitshare-ul.. am contul de 1 ani si ceva..
Afisari 253.388 , 944 clickuri, CTR 0.37
..si profit 0.00
Probabil o sa incerc si alte magazine sau servicii cu afiliere si se va schimba situatia.
NB: nu sunt ACM (de mai sus)
AMC, e posibil ca vizitatorii tăi să nu fie interesaţi de ce vinde emag. se mai intâmplă. incearcă şi 2parale, acolo ai mai multe opţiuni.