Cum fac vedetele afaceri

E titlul unui material din numarul de maine al Academiei Catavencu. Merita citit. Pana apare pe site, sumarul…

Intr-o perioada de criza, banul are alta valoare. 160.000 de o a inceput sa ni se para o suma importanta, pe care n-o em. Iar cind aflam din Libertatea ca „Regina porno“ Alina Plugaru a investit-o intr-un salon de masaj erotic, incepem sa punem intrebari fundamentale, de economisti. E corect scorul? De unde a scos Alina 160.000 de euroi? De acolo de unde gindim noi? Serios? Asa de rentabil e sa fii diva porno fara sa-ti dai chilotii jos? Cert e ca presa colorata musteste de femei celebre care arunca in aer sume ametitoare si fac acrobatii cu cecurile mai ceva ca trupa Cirneanu-Platinum de la Circul Globus. Simona Sensual isi trage un salon de coafura de 150.000 de euro, Gina Pistol are casa de 300.000 etc., etc., etc.). Cifre care rezulta intotdeauna din munca cinstita: onorarii astronomice sau afaceri vagi, pe care entuziastii nu le verifica niciodata, desi adevarul e uneori la doua click-uri distanta. Şi-atunci, de ce sa punem botul la orice stire in euro, cu patru zerouri? Mai bine verificam functionareste cit e PR nesimtit si cit e business real in stirile despre divele care fac flick-flack-uri financiare in tabloide, cu riscul sa risipim orz pretios pe niste giste ieftine. Urmeaza un bilant oarecum contabil, din care nu lipsesc persoanele fizice de mai sus si citeva SRL-uri care au pus mina pe investitorii din Bamboo.

update: articolul e aici.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

1 comentariu

  1. Nu tot ce se spune în tabloide e PR nesimţit. Mai sunt şi unele ştiri pe bune. Ocazional. Cred. :)):)):))

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube