A crescut numărul de maşini economice inmatriculate

masini_economice

În 2009 s-au înmatriculat 114 autovehicule cu motoare de peste 3 litri, iar în 2010 doar 41 bucăţi. Impozite mari, nenicule. Pentru un motor de 1.9 (sau cum zic tâmpiţeii de pe reno.ro “io am 1870, dar mă impozitează c-a şi cum aşi avea doi litriii”) 170 lei impozit. Multicel dacă eşti falit şi fudul şi nu vrei să îţi dai fundul jos din ea.

Ştirea video:

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

24 comentarii

  1. Nevoia e cel mai bun profesor până la urmă…

    00
  2. Ar fi misto daca fratii intru suferinta de aderare la Schengen (aia cu castravetii) ar da si ei o statistica a numarului de masini cu 3.0l si mai mult inmatriculate la ei in 2010.

    Dar sincer ma mir, doar eu stiu 2 oameni cu masini inmatriculate in 2010… Unul cu X6, monstruozitate de peste 4.000 cmc, si unul cu Aro (banuiesc ca tot peste 3.000).

    00
  3. M-am gindit si eu la un „Ultimate Economy Car”. Cred ca voi cumpara un Tico si voi monta gaz pe el. Oare merita? Acum ma costa benzina in jur de 150 lei/saptamina.

    00
  4. Impozitul asta e cel mai tampit lucru posibil… daca vroiau sa aduca bani la buget ar trebui sa impoziteze in functie de valoarea masinii si cat CO2 emana in atmosfera… mai lasati cu propaganda asta de 2 lei…ce vreti sa mergem toti cu matiz sau renault?!

    00
  5. Eu tot sper sa apara un model pur electric undeva intre 10.000 – 12.000 euro, cu autonomie de minim 200km si durata de viata a bateriilor de minim 3 ani sau minim 100.000 km Daca nu, un Corsa cu butelie de gaz si am razolvat. (din vara va trebuii sa fac zilnic 80 – 120km)

    00
  6. asa de ieftin este impozitul? cred ca o sa-mi inregistrez masina in ro. dar am nevoie de o asigurare casco fiabila…muncesc la granita cu polonia si aici in regiune cam dispar masini…

    00
  7. Nu se inmatriculeaza masini de peste 3 litri, pentru ca majoritatea au 2900 si ceva.

    00
  8. hmm…numerele mi se par cam scurte..cred ca pe undeva s-a strecurat o greseala

    00
  9. Are o vârstă şi ea. Nu credeţi?

    00
  10. observ ca lui esca i se preling tatele incet…incet… :)))))

    00
  11. sunt inmatriculate la bulgari, nimeni nu e tampit sa dea mii de euro aici, cand poate sa o inmatriculeze pentru cateva sute la ei

  12. @chriscross dude e o problema mare daca ai ajuns sa te holbezi la tatele lu’ esca

    00
  13. Mda… O sa fie mai greu pentru unii acum…
    Nu pot decat sa va dau un citat din Parazitii :
    “Telefonu’ la ureche, rezemat de masina
    Te prefaci ca vrei sa pleci, ca pla benzina..”
    E din “Cum se face” si, destul de relevant, cred eu, pentru o anumita categorie de soferi…

    00
  14. @manole: subscriu

    00
  15. Party !
    Sa ne bucuram, taxele si impozitele punitive functioneaza !

    Eu propun urmatoarea lege, pe acelasi principiu: cine opreste langa indicatorul de „oprirea interzisa” un glont in cap direct.
    Sa vedeti cum in 2012 ne vom bucura ca au scazut parcarile in locuri interzise cu 99,9% in 2011 fata de 2010…
    Sau si mai bine, taxe de 5000 EURO/tona pentru carnea de porc la retaileri…vom avem o natie de vegetarieni ! Party din nou ! Woo-hoo !

    Tara de cretini. Dar e de bun simt, intr-o Europa socialista ce sa le ceri tocmai romanilor ?!

    00
  16. Cetin, ai deschis Cutia Pandorei :D Si o sa apara indata aparatorii taxei, ca e buna, ca ne curata tara de rable. O curata pe naiba, eu tot aceleasi rable le vad poluand pe strazi. Tot aceleasi camioane din 80-90 care polueaza unul cat 100 de masini mici, aceleasi masini de 20 de ani vechime, gata inmatriculate si care probabil scot odicolon pe teava :)

    00
  17. @zoso alea 114, respectiv 41 bucati au fost inmatriculate doar in 2luni (noiembrie, decembrie) si doar in sectorul 6.

    00
  18. mad oare n beep ma crezi ca intereseaza pe cineva in afara de cativa retardati ca tine?

    00
  19. mai multe cifre aici

    00
  20. Impozitul pentru motorul de 1,9 nu mi se pare deloc exagerat. Da, este semnificativ mai mare decât la 1,2 dar departe de o valoare prohibitivă. Celelalte taxe + consumul… fiecare să se orienteze după cât îşi permite.

    00
  21. @Adi: dacă ai realiza CINE a introdus la noi ideea de impozite „gândite special să nu poată fi plătite”, ai fi şocat. Nici Boc, nici Băsescu, nici Berceanu, nici măcar Iliescu cu tot discursul lui cu „modelul suedez”. Era bunul vostru prieten, nea Călin. Tot el a introdus accize pe anumite categorii de bunuri, deşi ştia că riscă amendă de la Bruxelles şi că acel bun se putea cumpăra fără acciză numai trecând „cu buletinul” în Ungaria sau Grecia, sau chiar de la un duty-free de aeroport, deci măsura era de 2 ori stupidă.

    Colac peste pupăză, tocmai când Boc-Poc a eliminat acea categorie de accize au început lătrăii de forum să urle, dovadă că la plăcea foarte mult ideea ca din impozitele lor să se plătească amendă (era ca şi cum ar fi donat pentru o doză de cianură destinată caprei vecinului :D ).

    În prezent, oricine înţelege că o maşină, mai nouă sau mai veche, mai bună sau mai proastă, mai mare sau mai mică, după cum te ţine buzunarul, se poate foarte bine înmatricula în „judeţul Bulgaria al statului Europa” şi că alde Boc nu pot face nimic pentru asta, dar îşi exercită dreptul cetăţenesc de a da cu gura (şi cu tastele :) ).

    Cum spunea Camil Petrescu… românii e dăştepţi. În 4 generaţii şi vreo 10 regimuri politice n-au evoluat :)

    ~Nautilus

    00
  22. 170 lei impozit pentru o masina cu motor de 2 litri, care poate avea usor 160CP, nu mi se pare deloc mult. Daca nu iti permiti sa platesti un impozit de 170 de lei pe an mai bine cumpara o bicicleta si renunta la masina.

    00
  23. @ radu f : adica muncesti in Ucraina?

    00
  24. nu, in germania

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube