Clienții FanCourier primesc spam, pentru că baza de date a ajuns la Curiera

Ori cineva i-a spart, ori cineva a plecat cu baza de date, pentru că ieri și azi mai mulți clienți FanCourier au primit mailul de mai jos, cu o ofertă de la firma Curiera.

Contactați de primitori, FanCourier se fac că nu știu despre ce e vorba. Nu ei au trimis (ar fi fost culmea), nu știu despre ce e vorba, nu nu nu. Clasic.

Iar ăia de la Curiera sunt amuzanți dacă ei cred că așa se pornește un business, cu niște adrese de email și un spam prin Mailjet din Luxenburg.

Nota de informare:

Va informam prin prezenta ca, in scopul derularii comunicarilor dintre noi si dvs., datele dvs. de contact sunt prelucrate de catre noi, Curiera Transport Solutions SRL, cu sediul in Bucuresti, Bdul Camil Ressu nr 44, Bl C14, Sc 5, Ap 64, sector 3, inregistrata sub nr. J40/11122/2020, C.I.F. RO43011330, in conformitate cu principiile legislatiei europene privind protectia datelor cu caracter personal, continuarea corespondentei cu noi reprezentand acceptul dvs. pentru prelucrarea acestora in acest scop. Va rugam sa ne informati imediat ce intervine o schimbare in datele dvs. sau daca sesizati o inexactitate. Pentru a fi contactat in aceleasi scopuri pentru care ne-ati oferit datele dvs. de contact, acestea ar putea fi dezvaluite si colegilor sau colaboratorilor nostri. Datele dvs. nu vor fi utilizate pentru alte scopuri si nu vor fi prelucrate pentru o perioada mai lunga decat este necesar, cu garantarea securitatii acestora.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

23 comentarii

  1. Ce kkt de logo au, ca si aia Dragon star sau cum naiba ii cheama. A, si Postalionul.

    00
  2. App de Fan Courier spart, saptamana trecuta am primit mail-ul asta.
    https://imgur.com/zs8wnIV
    Am incercat sa il redirectionez catre un Gmail personal, am primit imediat mail ca nu poate fi livrat din cauza arhivei.

    00
    • Si daca e o comanda de cumparare pe bune? Ai pierdut-o!!! Cate comenzi de cumparare sa mai ratezi de frica??

      10
    • @Cristian,
      Personal stiu cum arata un mail „legit”, dar chiar si asa, in momentul in care deschid arhiva si vad ca este un fisier.exe, parca parca ar trebui sa imi dea de gandit, nu?
      Plus ca, de obicei suna curierii sa iti spuna ca ai un colet si sa il iei in primire. Mai repede vezi un sms/apel decat un mail.

      00
  3. Lol, la noi nimeni nu stie de asa ceva, curand iti vor raspunde „sigur ti-a fost hackuit serverul de mail ca ai dat click pe prostii”.

    Cei de la Curtea Veche au patit la fel, daca ii intrebi de sanatate iti zic ca sigur ai facut tu ceva. Asta este, trimitem la ANSPDCP si doamne ajuta.

    00
  4. Eu nu m-am prins, ce fac astia pana la urma?! Ca vad niste nume ale altor firme de curierat pe acolo…

    00
  5. personal ma bucur ca apar firme noi de curierat
    cu cat creste competitia cu atat mai bine pentru piata.

    ca e sau nu moral, e alta problema

    00
  6. @Bula

    s-a filmat in oglinda, ca sa fie condusul mai provocator!

    00
  7. Ideea e geniala venita de la un geniu. Am volan pe dreapta si tricou invers( pe dos?) si spun ca m-am filmat in oglinda
    O avea si numere de bulgaria?

    00
  8. Sunt curios daca FanCourier va raporta mai departe bresa de securitate. Legal, cred ca sunt obligati sa o raporteze.

    Daca a plecat cu toata baza de date?

    00
  9. @Bula

    Suntem in 2021 si inca lumea nu stie ca filmarile cu camera frontala se face automat in mod oglindit?

    00
  10. Cum era bo$$ aia?
    „Nu esti heitar daca ai dreptate”

    00
  11. deja vu…
    https://zoso.ro/urgent-cargus-sameday-courier-grave-vulnerabilitati-site/#comment-1040594

    cam la câteva luni după ce cumpăr ceva de la Evomag/PCGarage/altii și livrarea se face prin Fan atunci începe să vină pe adresa de email respectivă spam pentru produse cu livrare ramburs prin curier…

    Treaba asta mi se întâmplă de ani buni cu livrările prin Fan, a început cam prin 2010-2011… cred că “îi lucrează” cineva din interiorul companiei fiindcă aproape de fiecare dată când comand ceva de la vreun magazin online și livrarea se face prin Fan mă trezesc că după câteva luni începe să vină spam românesc pe adresa de email honeypot respectivă, spam pentru produse cu livrare DOAR cu plata ramburs, prin curier.
    …și, ca să vezi potrivire, curierul folosit de spammeri este de obicei tocmai FanCourier – ori se scurg datele de la Fan, ori poate au o divizie internă de activități BlackOps.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube