Sânziana Negru, ecologistă de la balcon #cleanromaniachallenge

Unele articole se scriu singure. Alte articole nu se scriu singure, că nu ai ce naiba să spui când vezi faze din astea. Bă, pur și simplu nu ai ce să spui. Deci vezi pe unul, vecin probabil, dar n-ai de unde să știi, că e blocul mare și tu nu saluți lumea, că face curat în curtea comună. În loc să ajuți, tu îl filmezi, după care te filmezi când îi duci pomană. În loc să cobori să îl ajuți, mai ales că te pretinzi mare ecologistă!!!!

#cleanromaniachallenge #moet #philips #philipsromania #moetchandon

Băi Sânziana, dă-i un telefon lui N. la Comandău și întreab-o dacă sunt un idiot căruia i-a cășunat pe tine sau pur și simplu ai luat-o razna.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

34 comentarii

  1. I-as fi cerut sa-mi arate o țâţă!

    00
  2. Penibilitate 1000%. Întrebarea este cum ajung specimene de acest gen să existe, să trăiască din așa ceva? Răspunsuri posibile includ felația, copulația și probabil sodomia cu diverși promovatori de “talente”, succesiv, sau probabil simultan.

    00
  3. Da nu s-a gandit ca si cand l-a adunat pe ala de plaja tot cineva i-o fi zis sa faca asta.

    Plus ca daca il aduna ea facea foc in fata blocului ca sa scape de el.

    00
  4. Iarna 2020: Sânziana Negru : ” Incredibil ce lectie de viata am primit astazi oameni buni. Cineva a dat zapada din fata blocului. „

    00
  5. E influencer. Treaba ei e sa influenteze pe altii sa faca, nu sa faca.

    00
  6. Vecinul o știe de piromană săracu ,nu s-a putut feri de ea, deh acum e acasă nu e pe insule egzotice.

    00
    • citisem ca e nimfomana, pe sule exotice.
      cred ca si Smiley se simtea prea profesorul Rafila pe langa ea de i-a dat papucii.

      00
  7. @Cristian ai o reprezentare f simplista a fenomenului.

    Ideea de influencer e urmatoarea: sa zicem ca tu lucrezi intr-un domeniu foarte vizibil unde ai o gramada de expunere insa jobul tau e sa faci ceva anume. Ca sa fie exeplul foarte simplu sa zicem ca prezinti stiri sau ai talk-show-ul tau.

    Prima speta cu stirile: lumea te vede, vede ca zici niste chestii pe tv si esti serioasa si ia de bun ce zici tu ca tu esti gura din care afla. Asta e pacaleala psihologic vorbind pentru ca nu tipa care citeste scrie stirile si nici nu le gandeste asa. Ea e doar portavocea daca vrei. De asta cele mai multe au side-business (social media si blog) cu prea putine rezultate. Vezi blogul Andreei Raicu sau al Emmei Zeicescu pentru ca nu se pricep la asta, nu stiu cum functioneaza internetul si business-ul cu internet in general. Cand mergeau lucrurile le-a zis cineva ca pot sa faca bani din asta. Mai mult unele au facut rahaturi cum a facut Zeicescu si si-au luat contract pe persoana fizica de la Pandora ca poarta bratari de la ei in prime time la Realitatea TV si si-a luat un sut in cur ca a sarit peste comecialul de la Realitatea si acum prezinta nimic la TVR.

    Aici intra si Sanziana cu ineptiile ei care era nimeni cu acte si prezenta chestii la Music Channel. Atata stie … nu are de unde mai mult.

    A doua speta e cand ai talk-show-ul tau (cu sau fara invitat) si ai dreptul la o opinie argumentata pe subiectul pe care il diseci. Aici intra de exemplu emisiunea lui Radu Banciu care sterge pe jos cu toate subiectele pe care le are. El are mai multa aderenta la public pentru ca nu e obligat sa fie „politically correct” pe post ai atunci cand emite opinii ele sunt mai acide un pic daca nu chiar corozive de-a dreptul. Tipul asta de discurs prinde ff bine la oamenii care nu exerseaza gandire critica si cand aud chestii din astea isi zic „ba ce bine a zis-o asta! nici eu nu o spuneam asa de bine (dar gandeste ca mine)”. De aia prinde bine Gadea, Badea sau alte specimene de acest gen.

    Acuma influencerii pot fi folositi pentru diverse obiective. Ce stim noi ca sunt influenceri sau cei care se numesc singuri influenceri sunt de fapt niste carcase goale fara opinii concrete sau vreo pregatire dar care se lauda ca au „audiente” (de cele mai multe ori cumparate). In cca 2 saptamani poti deveni cu putina atentie influencer pe o nisa si sa negociezi primele contracte. E un tip care a facut asta ca si experiment – nu am la indemana link-ul – si e f simplu de facut daca ai o strategie si niste obiective (concepte necunoscute de altfel pentru influencerii actuali).

    Ca sa iti dau un exemplu despre cat de deconectati sunt influencerii de ce ar trebui sa faca as vrea s-o vad pe Cristina ICH explicand cum functioneaza donatiile in general pt publicul larg. Ea fiind analfabeta nici nu poate articula corect ce are de spus in numele clientului.

    Influencerii de la nivelul urmator lucreaza tot pe bani dar pe strategii si proiecte pe termen lung. Un astfel de exemplu este Gadea a carui proiect e simplu si evident totodata si e si destul de clar de unde isi ia banii, suficienti de altfel, motiv pentru care nu il vedeti facand pe vreun blog sau instagram reclama la bere, whiskey sau alte din astea.

    Mai sunt influencerii contextuali de top care se afla in functii cheie (papa, patriarh, presedinte, lider de partid, sef la Amazon, sef la Apple etc.) si care au de luat decizii si de comunicat chestii de importanta vitala.

    Exemplu de influencer de top: vezi cum se misca bursa in functie de ce zice Trump. Chiar exista un tip care a facut o automatizare care evalueaza daca exista un nume de companie in tweet-urile lui, sentimentul tweet-ului (pozitiv/negativ) si face o serie de plasamente pe bursa imediat ce apare tweet-ul. Scriptul il gasesti aici https://github.com/maxbbraun/trump2cash si explica exact ce face si cum.

    Un alt exemplu este Steve Jobs care a omorat Flash Player din cauza ca a nu a vrut ca iphone sa aiba suport pentru aceasta tehnologie. Acum cativa ani Flash era folosit intr-o gramada de aplicatii web. (vezi https://en.wikipedia.org/wiki/Adobe_Flash_Player)

    Din punctul meu de vedere Sanziana va avea aceeasi soarta cu Cristina ICH, ele neffind foarte diferite nici ca material, mobilare la mansarda sau echipamente de tuning.

    10
    • Ai niste informații bune acolo, mulțumim de ele, dar amesteci lucrurile.
      Cand lumea vorbește de influenceri, vorbește în general de oamenii care au devenit faimoși pe propriile puteri (chiar dacă in moduri mai putin morale) strict prin intermediul online-ului (mai ales social media si YouTube). Aici ai in general cam două categorii: 1.Copii cool: Sunt copii/adolescenți normali care au puțină carisma si skilluri si fac conținut specific vârstei: provocări, prosteala, se dau mari cu adidași lor etc. Practic ce fac in mod normal oameni in perioada adolescenței, dar cu audienta posibila de milioane. Cum unii învață sa canta la chitară sau se apuca de fumat ca sa fie cool, copii din perioada asta se apuca de vlog. Aia pe care ii vedem sunt 1-2% din toți copiii care încearcă si ei. Normal ca doar aia care se dau cei mai tari, arata cel mai bine sau au bani de la mami si tati ajung faimoși. Nici in liceu oameni care învățau sau castigau olimpiade nu eveau cea mai mare notorietate sau futeau cel mai mult.
      2. Oamenii frumoși si conexe: modele, gagici bune, curve, fotografii. Aici e toată partea aia care a primit atenție pt ca arata bine si e si normal;
      lumea o stie pe Marilyn Monroe pt ca era frumoasa, nu pt ca a inventat ceva sau a schimbat societatea. Categoria asta, preponderent feminina (pt ca societatea apreciază in general femeile pt frumusețe si mai puțin bărbați) se ocupau cu fashion, machiaj, lifestyle (adica de toate și nimic). Lumea urmărește aceasta categorie in general pt frumusețe. Categoria asta e atat de prolifica in mediul virtual pt ca rețelele social (in special Instagram ul) sunt un mediu vizual unde ce arata bine este recompensat si toată lumea se lupta se arata cat mai bine. Iar in aceasta lupta, fetele astea câștigă.
      Nu stiu care a fost primul marketer care a venit cu termenul asta stupid de influencer, dar descrie prost rau ceea ce sunt categoriile de mai sus: ei sunt vedete din mediul online. Sigur unii influențează multi oameni ca sa cumpere diverse, dar tot consider prost folosit termenul, iar acum au ajuns si curvele de pe videochat sa se auto denumeasca influencers.
      Restul de persoane cu multi urmăritori din mediul online sunt fie vedete clasice (oameni cunoscuți de la TV si cântăreți): Badea, Andra, Smiley ș.a., fie lideri de opinie pe diverse domenii: jurnaliști(Moise Guran), medici(Craiu), avocați (Danileț).
      Revenind la vedetele de online a.k.a influenceri, greșeala a fost la niste oameni de marketing de pe la companii sau din agenții, prost pregătiți care i-au bagat pe astia in seamă si au varsat bani in curul lor si pe teme care claaar ii depășesc. Daca cineva are 100k de followeri/subscriberi nu înseamnă ca sunt buni si sa vândă tigăi, sucuri sau fustițe si sa îți vorbească despre criza economica sau protejarea mediul, dar csf unora li se urcă atenția la cap.

      00
  8. Deschizi site-uri de stiri dai de Influenza.
    Deschizi Zoso.ro dai de influensari.
    Deschizi pornhub dai de influensarite.

    00
  9. Sânziana e slăbuță rău la mansardă.
    După faza cu datul foc bideoanelor, se simte duduia cu musca pe căciulă.
    Sunt curios de ce nu a coborât în chiloți, in semn de mulțumire pentru om, să dea foc la tomberonu de pe stâlp? ADP București nu face campanie cu influenceri.
    Dar mă uit așa, ce-o fi coborât țărăncuța trepiedul cu camera de filmat de 3000 de euro la spinare, ce-a montat-o ea așa rapido, să imortalizeze momentul când se ducea in depărtare cu punga de cancer alimentar la omul ăla.
    Nu s-a putut abține să nu facă ea un instastory, să vadă lumea preocuparea ei pentru mediu, să vadă muritoru de rând cât de mult e afectată de ce inseamnă normalitatea.
    Penibilă ființă. Să se ia cu Ich de mână și să sară-n Herăstrău.

    10
  10. ce japiță scârboasă

  11. Ceva ma sperie la industria online, latura influenceri. La 33 de ani asta primeste o lectie de la viata, ca unii fac voluntariat si fac treaba altora. O groaza de prosti se uita la ea si dau like sau comenteaza admirativ.
    Zici ca sunt din Demolition man, treziti dupa cateva sute de ani si descopera azi societatea din jurul lor.

    10
  12. Ce a incercat sa-i dea omului ?

    00
  13. cand a pornit video am crezut ca ai pus link de pe pornhub.

    00
  14. S-a terminat creditul de la p0rnhub de stai numai pe paginile inluerizdelor si le stalk-uiesti? :-)

    00
  15. A recunoscut că e proastă, de ce nu o ierți? Mai ales cum, în Vinerea mare… om rău!

    00
  16. A primit o lectie de viata din faptul ca altii fac curat si fara a fi intr-o campanie sau doar din interese de promovare personala?

    00
  17. Ea considera spatiul verde din fata la Carturesti ca fiind curtea interioara a blocului de langa :))

    00
  18. „eu nu m-am gandit sa fac curat in fata blocului meu” dar s-a gandit sa stranga gunoiul de pe plaja. ce chestie. gratis vs platit.

    00
  19. Ce penibila… doar nu vrei sa isi zgarie unghiile proaspat facute nu? Unghiile sunt pentru belit nu pentru cules!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.