Un loc în iad pentru cine a făcut semnalizarea la Karoq

– bună ziua
– luați loc acolo, în cazanul ăla încins!
– dar știți, trebuie să fie o greșeală…
– sunteți prostul care a făcut ditai farul la Karoq, da?
– da.
– și ați pus semnalizarea aia mică?
– da.
– sunteți unde trebuie, luați loc acolo lângă prostul care a făcut semnalizarea la Qashqai.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

34 comentarii

  1. Langa prostul care a facut semnalizarea la noul Tucson…

    00
    • Si tocmai ma gandeam la asta (vezi comentariul meu de mai jos). Ca si propietar de noul Tucson, sunt curios care e perceptia celorlalti soferi la tipul asta de semnalizare.

      00
    • Am noul Tucson si habar nu am cum e semnalizarea? M ai facut curios

      00
    • Scuze de întrebare: Adrian/Jesus – și eu cochetez serios cu noul Tucson – dacă ar fi să fie… la modul real acum, după ce-l folosiți, îl recomandați altora?

      00
    • @Iulian, da categoric. Am 3500 de km cu el si pot sa spun ca nu regret nici o secunda alegerea facuta.

      00
    • @iulian. Tucson e o masina buna. Sa fiu sincer nu as mai cumpara-o a doua oara dar asta e fix problema mea si tine de stilul meu de condus. Acum as mai pune niste bani si lua un audi A6 all road. Cred ca mi se potriveste mie mai bine decat un SUV. Alte motive nu am sa fou nemultumit

      00
    • aia de la bmw au scapat…

      00
  2. Constructorii auto au inceput sa inteleaga si ei ca nu e nevoie de semnalizare. Mai intai le fac mai mici, pe viitor le vor scoate.
    De Kia/Hyundai ce zici? Au semnalizarea spate in bara de jos.

    00
  3. Karoq? nu te-ai uitat cu atentie la ledul rosu spate ford puma

    00
  4. Si stopul de frana de la Model 3

    00
  5. Pana la urma soferii de BMW au dreptate ca nu trebuie folosita semnalizarea fie ea mare sau mica…

    00
  6. si ala de la Kia Sportage

    00
  7. soferii de BMW nu au priceput articolul asta. ce e aia semnalizare?

    00
  8. Cost cutting și design înaintea funcției (ok, design-ul ar trebui să se ocupe și de funcție). Legislația (americană) spune că semnalizările/etc trebuie să fie puse pe părți ale mașinii care nu se mișcă (adică nu pe hayon), lumea se întrece la hayoane cât mai mari, dar n-au chef să mai pună semnalizare și pe hayon (unde ar fi loc), pentru că mai costă piesele $5 cu plastice și fire și becuri (și $300 dacă vrei să iei altele).

    00
  9. La Polo modelul nou e la fel, un patratel vai de mama lui. Ditamai blocul optic si o semnalizare anemica ca la alea din anii 40.

    00
  10. bine ca e pusa bine la Q7-urile din primele generatii

    00
  11. Macar a facuto galbena si nu in aceiasi culoare stopul, urasc, cand circul dupa unul ca mine, am tot spatele rosu…

    00
  12. Te alinti, dar uitandu-ma in comentarii, sunt in minoritate. O semnalizare facuta prost e cea de pe Logan 1, atunci cand semnaliza, se aprindea si pozitia, ambele pe o intensitate mai mica.

    00
    • aia nu e semnalizare facuta prost. e instalatie electrica facuta prost.
      mult succes sa vezi ca semnalizeaza un passat din generatia 2006-2012 cand bate soarele din spate

      00
    • Oxideaza contactul de la stop.
      Vazuta pe mai multe modele de la Renault, doar stopul de pe partea dreapta

      00
    • NOU
      #23

      Se rezolva curatand mufa de la semnalizator care oxida frecvent. Treaba complicata. Cam de 2 minute.

      00
    • La un moment dat, pe un pachet de tigari iti rezolva semnalizarea aproape orice taximetrist. Ca sa nu mai mergi la mecanic. Cred ca si acum merge treaba pentru cine mai are Logan-uri de-alea.

      00
  13. 1. aia de la design au desenat stopul
    2. inginerii dupa ce au vazut designul au: dat din umeri si au trecut mai departe, cel putin un a comentat ceva ca e prea mic si nu se vede si ar vrea mai mare dar VP of design i-a dat peste bot ca e new vision and mission, furnizoru a dat din umeri si a mers mai departe, furnizoru a observat ca e prea mic si a comentat, dar VP of design a zis ca asa sa faca
    3. un inginer a observat dar pana sa zica, sa escaleze a plecat din firma/departament/au uitat. Cine a venit in loc, nu stia, nu i-a pasat.

    La skoda exita un Feature Owner pe luminile astea si daca ar fi vrut sa fie mai mari semanlizarile, parerea lui oricum e suprascrisa de departamentul de design si acei VP/chief engineer. Sunt patit.
    Multa lume crede ca e cost-cutting, e mai degraba durere in cur.

    10
  14. NOU
    #26

    Potrivita melodia. Self control. Uneori e nevoie de pus in loop. :)

    00
  15. NOU
    #27

    Prost când dai semnal, prost când nu dai semnal….nici nu mai știe omu’ cum să facă!

    00
  16. Au dat dracii in voi cu masinile astea chinejesti Hiuanday, Kia. Luati ma masini adevarate, bmw, mercedes

    00
    • Să vezi când ne-om lua chinezoaice, femei! (bine, kia, hyundai, sang-Yong sunt sud coreene, dar hei, pentru fanii nemțești e aceeași chestie….)

      00
  17. „Luati un loc langa prostu’ care a pus semnalizare pe BMW”

    00
  18. Tot semnalizarea spate de la Model 3 cred că e cea mai mică.

    00
  19. Întâi, farurile sunt normale, similare cu alte mărci și aproape identice cu celelalte modele skoda.
    Apoi, ce legătură au farurile cu semnalizările din spate?

    00
  20. Ati inebunit toti cu semnalizarile astea. La ce va trebuie frate cutie automata, abs, cauciuri de iarna, epgplm, semnalizari si restul. Masina tre’ sa o simti, controlezi tot din pedala.

    00
  21. Unele modele noi au si stopul de frina cam la fel de mare, doua led-uri si gata,

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube