Cifre social media: Superspeed, 4tuning și OMV

Superspeed e o emisiune auto, din titlu bănuiesc că se difuzează la ProTV, dar n-aș fi prea sigur. Pagina lor de fb are 60.000 fani. 4tuning e un site de furăciuni, cu 160.000 fani pe pagina de fb. OMV sunt niște fraieri cu bani.

Deci fraierii cu bani fac un concurs cu premii în vouchere de combustibil. Potrivire perfectă cu site-uri auto. Superspeed pune concursul pe pagina de fb, dau click 1.000 oameni în ziua aia și încă 300 în ziua următoare. 4tuning pune concursul și se duc 50 în ziua aia și 20 în ziua următoare.

Total efort două siteuri auto: 3.200 click-uri. Vedeți statisticile aici.

Acum, minima logică ar spune că nu te poți plânge de starea presei auto și apoi fugi repede la 4tuning când ai nevoie de ajutor la o campanie. Și nici nu te poți plânge de starea României și să le dai mașini în teste. Trebuie izolați și lăsați să moară încet, ca să înțeleagă că nu e ok să furi tot ce prinzi, imagini, filmări, știri.

Tot minima logică spune că, dacă dai drumul la campanie și vezi că nu merge și ești un pic disperat că faci campania fleașcă, dai un boost post de 100€ și poți obține între 4 și 20.000 clickuri pe linkul ăla nenorocit. 20.000!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. Reportajele ălora de la super speed zici că sunt făcute de Costică din spatele blocului. Se distrează cu mașina, și apoi daca nu uite, mai spune și ceva relevant la final.

    00
    • Sunt curios ce audiență au ăia 2. După mine sunt mai slabi la review-uri și decât Buhnici & Co, care la rândul lor nu-s grozavi. Sunt atâtea „emisiuni” pe YT de la străini după care să se inspire, pornind de la carwow, carbuyer și până la Autogefuhl – adică pentru tot doritorul: review-uri de la 7-45 de minute, detaliat sau nu, dar tot primești mai multă informație decât primești de la filfizonii ăștia.

      00
    • e schema clasică: ei își finanțează emisiunea din sponsorizări și primesc sponsorizări pentru că apar la tv.

    • In weekend dimineata cand beau cafeaua mai dau de ei cand merge TV-ul in fundal.

      00
  2. sau cumperi o suta de mii de clickuri. simplu!

    00
  3. Eu zic să pui și tu linkul, așa, la mișto, doar să le arăți ce înseamnă să fi relevant.

    00
  4. Fără nici un fel de răutate, postul este informativ, mai aflu și eu ceva noțiuni utile poate pe viitor despre boost-uri și promovare.
    Explicații decente privind motivul pentru care campania e un fail, ok, cu probe.

    Dar de ce mi se pare că toate posturile tale de genul ăsta transpiră de ideea: „Ia uite ce greșeli fac ăștia cu bani, se duc la papagalii ăia în loc să vină la mine ca să îi promovez eu”?

    00
    • 1. nu prea am cum să formulez altfel. n-aș putea să scriu un post pilduitor despre cum o companie din piața de energie a făcut o campanie cu un site de știri din domeniul nostru și rezultatele nu au fost cele scontate, ar fi trebuit să insiste mai mult pe X, Y și Z. tu n-ai citi, ei n-ar citi, nimeni n-ar citi. așa, cu nume, se duce în monitorizări, și la companie, și la agenția de media, și la agenția de piar, să aibă toți o zi bună.

      2. nu suntem în 2010, să nu știm cum se fac campaniile. te enervezi când vezi ce chifle dau unii.

      3. dacă voiam „altceva”, dădeam pe mail companiei screenshoturile :)

      2 mă deranjează cel mai mult. cel mai mult.

      ps: sunt destui care bat la ușa companiilor cu print screenuri pe ce fac alții rău, sunt destui care trimit companiilor screenshoturi cu ce scriu.

  5. Bai hai sa fim cinstiti pana la capat…
    Cand vezi ca-s bani cheltuiti aiurea de PiaRizde care n-au habar de return on investment sau campanii eficiente si sunt combinate de baieti de prin agentii cu un mediaplan facut ca merge misto cate un nume d-asta cunoscut….

    parca iti vine macar sa le deschizi ochii cu cate in infomercial d-asta.

    Daca sar si la cap cu banu’ dupa, cu atat mai bine dar mna.

    Nu-i rau ce face, chiar daca poate nu e complet dezinteresat.

    00
  6. NOU
    #13

    @zoso:
    “Superspeed” este difuzată de PRO•TV duminica, cred că de la 10 sau 11.
    Momentan nimic.

    00
  7. Vreau doar sa va aduc aminte de DougDeMuro de pe Youtube, review-uri auto credibile si o baza serioasa de fani si comentatori!

    00
  8. cum, sa platesc eu la facebooK? de ce sa dau eu la facebook bani dupa ce le-am dat 3 mii deja lui ala si lui ala

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube