chestii de tinut minte de la netcamp

Dragos Manac a avut o prezentare foarte obiectiva si foarte concreta, ca de obicei. Pesimista, dar realista. Alexandre Almajeanu a dat tonul cu premonitiile sumbre, si ce am inteles de la amandoi e ca banii sunt important si ca proiectele bine realizate si realiste o vor duce bine. Am inregistrat prezentarea lui Manac, e pe camera lui Arhi, probabil o va pune online soon.

Bogdana Butnar si Aex Visa au vorbit despre branding si cifre. Bogdana ne-a spus ca uneori e bine sa lasam clickurile si afisarile deoparte si sa ne concentram pe efectele pe termen lung, deoarece castigul  acolo va fi. Dar agentiile cer rezultate acum, cati unici mi-au intrat pe site, ce CTR are bannerul, ce efecte are campania pe termen lung. Si are dreptate. cate siteuri pe care le vedeati in reclamele de acum 6 luni le mai folositi? De ce Cola nu pune mana sa faca o retea sociala si prefere sa lanseze saitulete ieftine si perisabile?

Alex Visa (nu imi merge sh pe tastatura si nici nu vreau sa scriu Visha) a vorbit de bannere si de campanii. Cam ce a spus si Bogdana, dar cu cifre. Bannerele nu functioneaza, actiunea de final e 0.05%, toata lumea e de vina.

Prezentarea Bogdanei am inregistrat-o, will be online.

Pozele le pun cand ajung la un computer cu net si cu monitor, ca e aiurea sa editezi poze de pe mizeria asta de wind.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

7 comentarii

  1. Intr-un concurs de genul asta, ideea si planul ar trebui premiate, nu traficul si CTR-ul pentru ca tocmai de aia se duc acolo, din lipsa de fonduri, nu sa se laude cu rezultatele.

    00
  2. Alexandre Almajeanu.

    00
  3. zoso: ca e aiurea sa editezi poze de pe mizeria asta de wind.

    ai incercat Picasa 3?

    00
  4. Asteptam video-urile :)

    00
  5. Vezi ca sunt la InCinstantin video de la netcamp

    00
  6. „Bannerele nu functioneaza, actiunea de final e 0.05%, toata lumea e de vina.” … tin sa contrazic aceasta remarca. De ce ?

    Bannerele functioneaza foarte bine cu o singura conditie: sa fie plasate ONTOPIC si CTR-ul poate ajunge sa fie si 10%. Depinde si de numarul de bannere desigur. Chestie testata cu 2-3 siteuri d’ale mele … am mai multe vizite de pe bannere decat din google. A… si nu orice banner este clikuit , nu are importanta ce „vinde” siteul din spatele bannerului dar, un banner bine ales face diferente de 10:1 – acum depinde si ce se doreste clikuri sau clienti ;) !?

    00
  7. @ByREV: nu nu, nu ma referam la ctr, ci la cumparat produsul de pe site.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile