Dragos Manac a avut o prezentare foarte obiectiva si foarte concreta, ca de obicei. Pesimista, dar realista. Alexandre Almajeanu a dat tonul cu premonitiile sumbre, si ce am inteles de la amandoi e ca banii sunt important si ca proiectele bine realizate si realiste o vor duce bine. Am inregistrat prezentarea lui Manac, e pe camera lui Arhi, probabil o va pune online soon.
Bogdana Butnar si Aex Visa au vorbit despre branding si cifre. Bogdana ne-a spus ca uneori e bine sa lasam clickurile si afisarile deoparte si sa ne concentram pe efectele pe termen lung, deoarece castigul acolo va fi. Dar agentiile cer rezultate acum, cati unici mi-au intrat pe site, ce CTR are bannerul, ce efecte are campania pe termen lung. Si are dreptate. cate siteuri pe care le vedeati in reclamele de acum 6 luni le mai folositi? De ce Cola nu pune mana sa faca o retea sociala si prefere sa lanseze saitulete ieftine si perisabile?
Alex Visa (nu imi merge sh pe tastatura si nici nu vreau sa scriu Visha) a vorbit de bannere si de campanii. Cam ce a spus si Bogdana, dar cu cifre. Bannerele nu functioneaza, actiunea de final e 0.05%, toata lumea e de vina.
Prezentarea Bogdanei am inregistrat-o, will be online.
Pozele le pun cand ajung la un computer cu net si cu monitor, ca e aiurea sa editezi poze de pe mizeria asta de wind.
Intr-un concurs de genul asta, ideea si planul ar trebui premiate, nu traficul si CTR-ul pentru ca tocmai de aia se duc acolo, din lipsa de fonduri, nu sa se laude cu rezultatele.
Alexandre Almajeanu.
zoso: ca e aiurea sa editezi poze de pe mizeria asta de wind.
ai incercat Picasa 3?
Asteptam video-urile
Vezi ca sunt la InCinstantin video de la netcamp
„Bannerele nu functioneaza, actiunea de final e 0.05%, toata lumea e de vina.” … tin sa contrazic aceasta remarca. De ce ?
Bannerele functioneaza foarte bine cu o singura conditie: sa fie plasate ONTOPIC si CTR-ul poate ajunge sa fie si 10%. Depinde si de numarul de bannere desigur. Chestie testata cu 2-3 siteuri d’ale mele … am mai multe vizite de pe bannere decat din google. A… si nu orice banner este clikuit , nu are importanta ce „vinde” siteul din spatele bannerului dar, un banner bine ales face diferente de 10:1 – acum depinde si ce se doreste clikuri sau clienti !?
@ByREV: nu nu, nu ma referam la ctr, ci la cumparat produsul de pe site.