CFR suge intens

Azi, citind ştirile, am aflat că a fost grevă spontana la Cluj ieri dimineaţă şi de aia am întârziat cu 3 ore. Mişto. În tren nu s-a obosit cineva să ne spună ceva.

CFR suge rău de tot. Ar trebui ars tot şi reclădit.

  1. Nimănui nu îi pasă. Toata lumea lucrează în sictir. Nimeni nu îţi răspunde la întrebări, nimeni nu îţi dă informaţii complete, toţi sunt ocupaţi cu altceva, munca la CFR e doar un hobby.

  2. Nu se vând decât bilete la clasa a doua. Fă, poate vreau bilet la clasa I. Lasă că n-am ce mânca, vreau să mă răbolesc pe scaun. Nu se mai poate schimba? Eh, cum să nu? Păi…se poate, la cotrolor. Dar de ce să îi vinzi românului un bilet mai scump? Ce, îţi dă tie statul ceva dacă încasează mai mulţi bani? Salariul? Dă-l încolo, e mic, de aia nu am chef de muncă.

  3. Controlorii bagă în buzunare tot. Chiar şi când vrei să plăteşti biletul întreg, el îţi propune una mică, hai dă-mi juma’ de bilet, că nu te controlează nimeni. După care se dă lovit, îţi da bilet cu greu şi se uită urât la tine de fiecare dată când trece pe acolo.

  4. Trenurile sunt jalnice. Am făcut un frig azi noapte la întors de la Braşov, pentru că nu am mai prins loc la cuşetă, ceva de speriat. Intra aerul prin toate cotloanele trenului. Culmea e că dai încă 25-50% să stai la clasa I şi e cam acelaşi lucru, numai că un pic mai răsfirat. Acelaşi mucegai, aceeaşi rugină, aceleaşi miresme. La dus, noaptea, am pus plapuma pe mine. Şi, la naiba, cât de greu e să instalezi prize măcar la clasa I? Nu, nu ne trebuie hârtie sau bec la veceu, ci doar curent!

  5. Nimeni nu ştie nimic. În tren, ieri, sun la informaţii CFR. După ce îmi intra una cu “apelul acesta este taxabil”…începe să mă taxeze în timp ce suna. După 4 minute de aşteptare am închis. Am sunat iar, şi dupa 3 minute o sictirită îmi spune să revin cu o oră înainte să ajungă trenul în gară. Păi, cucoană, nu ştiu când ajunge, de aia te-am sunat pe tine, să îmi spui ce întârziere are. Nu ştim. Bun. Dar dacă am fi la Sinaia, cam cât ar mai face? Nu ştiu, că au întârzieri trenurile. NU SERIOS!?!?!?!?

  6. Gările sunt de rahat. 99% din gări nu au destule panouri cu nume. La Câmpina eram în vagonul 21, pla vedea până la panoul cu numele staţiei. Controloarea nu ştia. Ce e de făcut? Dă-te jos şi lasă uşa deschisă, dacă e ceva să te poţi sui înapoi în tren. Hai măcar la gările mari să facem ceva, că nu toată lumea stă în vagonul 1 şi 2, să vadă în ce gară a intrat trenul. De mirosuri şi de mizeria din gările mari n-are rost să mai discutăm.

  7. Care e diferenta dintre rapid, accelerat şi intercity dacă şinele sunt proaste şi toate merg cu 30km/h? Asta e dilema mea cea mai gravă la ora asta. De ce se mai obosesc să aibă şi din ăla şi din ăla şi din ăla?

Da, CFRul trebuie falimentat pentru a putea renaşte ca o companie nouă, unde plăteşti 60 lei biletul şi stai mai comfortabil decât ai sta pe o bicicletă sau într-un autocar din ăla jegos unde, dacă ai peste 1.60, nu ai loc să întinzi picioarele.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

58 comentarii

  1. pai daca nu s-a investit nimic de 20 de ani, cum ai vrea sa fie. si mai au si niste salarii de te sperii. Cand ma gandesc ca in urma cu 5 ani am mers cu trenul in Suedia vreo 600 de km si aveau deja internet in tren (am platit 10 euro in plus)

    00
  2. hai mah…inca nu te-ai obisnuit?!?io m-am saturat sa ma crizez atat pentru chestia asta,pentru ca nu prea folosesc trenul decat foarte,foarte rar.asa ca daca il folosesc acum,pana data viitoare cand merg cu trenul ma satur de injurat si dupaia iar’ o iau de la capat:))aaa si mi-am amintit o faza..am mers odata cu trenul din oras pana intr-o localitate la 10 km,ca stiam ca la ora aia,2 dupa-amiaza, circula sageata albastra.doar pe distanta aceea.ma urc eu in tren…deci jur ca nu imi venea sa cred,in comparatie cu restul trenurilor e foarte tare!am stat si m-am gandit cand toate trenurile vor fi asa in Romania asta…oare io o sa mai fiu in viata?…cred ca nu…oricum ar fi foarte rentabil si sigur,si mai putini care ar folosi masinile daca ar baga peste tot garnituri dinalea,pt ca multa lume s-ar inghesui sa circule cu ele.

    00
  3. Păcat că microbuzele nu mai prezintă nici un avantaj, decât poate pe acela că ai şanse sporite de a muri pe drum…

    00
  4. Ti-ai scris of-ul aici… si poate te simti ceva mai bine. Dar nu se poate face mai mult?
    De ce nu pui de o scrisoare deschisa pe care s-o semnam toti cei care te citim si pe care s-o lansezi cu surle si trambite?
    Poate, poate.

    00
  5. Nu inteleg de ce preferi trenul in defavoarea autocarului. Singurul avantaj il vad locul la cuseta, dar daca zici ca nu mai erau libere..

    00
  6. E cineva care nu vrea sa moara aceasta regie… Se investe aiurea si se sustine pe bani tuturor ” CFR-ul curului ” care nu face decat sa umple de nervi pe toti cei carora le pasa de traiul lor in tara asta.
    Off Romania mea

    00
  7. rapid, accelerat şi intercity sunt pentru a lua banii celor care nu ştiu că-s toate acelaşi drac

    00
  8. chiar ca suge

    00
  9. Vezi, de asta sunt eu cu nasul pe sus si merg doar cu masina sau, cand e vorba de distante mari, cu avionul…. N-as face Bucuresti – Cluj de 200 de ori pe an cu masina, cel putin cat timp nu exista autostrada, pentru ca sunt mult prea multi tampiti pe sosele, mi-as face abonament la Tarom sau Blue-Air sau, in cazuri extreme, as merge cu microbuzul. Dar CFR sucks, and not in a good way.

    Apropo, ai uitat sa zici de situatia clasica – vara, cald, 80 de grade, si o baba care nu deschide geamul ca ‘o trage curentul’. Yeah, iarna nu-i ca vara…

    00
  10. Ce nu inteleg eu?
    De ce mai circula lumea cu CFR-ul?
    Circuland cu CFR nu faci decat sa prelungesti viata chinuita a acestui mort pe sine.

    00
    • @Mircea Alex: eu circul cu cfrul pentru ca mi-e frica de avioanele carpatair sautarom si sunt satul de dobitocii cu carnet de sofer.

  11. Acum 2 ani, in tren, inainte de sighisoara, trenul avea intarziere. Am intrebat controlorul, a zis ca ajungem in cel putin 30 de minute. Si la un moment dat, dupa 5 minute, ma uitam pe geam, ca era o gara in renovare… ce o fi aici.. intreb pe cineva care se dadea jos „Sighisoara, ce sa fie”. Am cam sarit din tren, cu bagaje, catel, purcel. Controlorul statea la usa cu o tigare in bot, si se uita la noi amuzat.

    00
  12. Probabil că asta se şi urmăreşte. Falimentarea şi cumpărarea pe bucăţi. Ce contează că fraierii nu o să mai aibă cu ce circula?

    00
  13. pe mine ma sperie teribil ca abia abia se imbunataesc sinele, vechi de 40 de ani, sa nu mai zic ca inca circula personale gata gata sa se dezmembreze. si se mai lauda ca ne-au bagat in UE.

    00
  14. eu si acum fac schimb de mailuri „duioase” cu biroul de sesizari CFR pentru ca in gara Pascani, cele 2 unitati de aer conditionat care deservesc casele de bilete au unitatile exterioare montate in interiorul garii !!! Si nu, inca nu au de gand sa le scoata naibii afara.

    P.S: sunt totusi si accelerate reconditionate, in care ai vara AC, iar la curatenie inca stau bine. Si chiar arata bine.

    00
  15. Si eu cand am venit vineri la webstock am avut aceasi problema. Trenul cu care trebuia sa plec din Brasov ( 3:45) avea intarziere o ora, si tampita de la bilete nici nu s-a sinchisit sa imi spuna, si sa imi schimbe biletul la trenul de 4:15. Noroc cu o tanti de la informatii, care cred ca a auzit ca mi-am luat bilet la trenul ala, si a venit si mi-a zis sa schimb biletul. Brasov-Bucuresti – 32 de lei parca. Miros aiurea, scaune aiurea….mers aiurea..

    E de cacat. La intoarcere am venit cu maxi taxi. Da, sunt mai scund, dar oricum as fi apelat la solutia asta.

    00
  16. Trist e ca foarte multi sunt dependenti de CFR , si ma refer la persoane care fac naveta spre locul de munca. Persoane care nu isi permit o masina sau nu au alt mijloc de transport.

    00
  17. „Ar trebui ars tot şi reclădit.”

    Cam asta se planuieste. Aducerea CFR-ului la sapa de lemn, vanzarea lui pe bani putini, reinvestire.

    00
  18. Aaa, si culmea. Ai dreptate, la clasa I nu sunt prize dar acum au bagat ceva vagoane noi de a 2-a cu prize. :)

    00
  19. Se va naşte un nou Patriciu din asta. Să vedem cine.

    00
  20. Cand un proces simplu o sa dureze 2 luni o sa ne obisnuim sa ne cerem mai des drepturile in instanta.
    A intarziat trenul, proces. Daune in bani, scuze.

    PS
    o sa se rezolve vreodata chestia in mod sigur PENALA cu achizitionarea trenurilor jalnice numete „sageti albastre” din occident? Care sunt, din proiect, trenuri pt distante scurte destinate navetistilor, iar la noi trec drept trenuri de lux si merg sute de km. Sute de km in conditii de bou-vagon, cu radioul in cap, cu scaune pentru anorexice.
    In mod sigur acolo a fost o spaga mare ca sa fie achizitionate.

    PLM
    (Politia Municipala)

    00
  21. ce sa-i faci zoso? Nu te-ai obisnuit cu ideea ca esti in Romania? Pai nasu plange cand iti iei bilet! Si de vina sunt si astia care circula fara bilet!

    00
  22. Pai de ce se intampla asta ? Pentru ca in CFR nu s-au mai investit bani de pe vremea raposatului, pentru ca nu se aloca bugete pentru ei … de ce ? pentru ca de-odata vrem peste tot in tara autostrazi .. si culmea ca 90% dinsoferii romani nici nu stiu sa mearga pe o autostrada…

    00
  23. O sa fie si mai bine. Iar daca nu iti convine de conditiile pe care ti le ofera atunci cauta alt mod de transport pentru a ajunge la destinatia ta, cum ar fi masina personala sau cu un prieten( am obs. ca celelate nu prea iti plac). Intradevar se poate si mai bine, dar nu falimentarea lui va aduce schimbarea ci shimbarea sistemului in care traim si stiti foarte bine la ce ma refer, ca nu numai C.F.R- ul este in rahat.

    00
    • @Leonard: eu sunt curios, ai idee de unde sunt platite salariile angajatilor cfr? sau de unde vine bugetul acestei institutii?

  24. Care e diferenta dintre rapid, accelerat şi intercity dacă şinele sunt proaste şi toate merg cu 30km/h?

    acceleratul ajunge mai repede decat IC-ul.
    uita-te la cluj – brasov.
    si adevarul e ca de mult ori IC-ul are intarziere.

    00
  25. Deci te muti la Campina? Pacat, Bistrita e mai frumos si-ti gaseam si chirie la 250 de euro sau un banner/luna :P
    Apartament nou, mobilat.
    Te mai gandesti?

    00
  26. Stai departe de prize! Din deva spre bucuresti doar dupa brasov am avut curent la prize (la cuseta) si totul a fost OK. La intoarcere din bucuresti, am bagat alimentatoru in priza (noroc ca nu era bagat in calc) si a iesit fum din el. L-am chemat nervos pe ala cu basca sa-l cert, la care mi-a zis: „e bulit alimentatorul tau, ca a sarit siguranta de la compartimentul tau. Putea iesi urat de tot”. Bine?

    Am dat 300 ron pe altul nou si-am jurat ca numai cu masina voi merge de-acum inainte. Chiar si daca voi conduce 20 ore.

    La cuseta a fost foarte OK (luasem toate locurile), e o diferenta de la cer la pamant intre cuseta si orice clasa.

    00
  27. CFR asteapta restructurarea ;)
    Prea multa nesimtire la angajatii lor.

    00
  28. „Asta se urmareste, falimentarea si bla bla”. Pai ce-ar trebui sa se urmareasca? Sa bage statul zeci de milioane de Euro in CFR? Dupa ce managementul acestora si-a batut joc de fondurile disponibile? In afara de InterCity-uri, la confort ma refer, restul sunt JEGURI. Sa le fie rusine celor care au pretentia sa mai si ceara bani!
    Zoso are perfecta dreptate aici! La toate subpunctele! Vreau sa apuc si eu ziua aia in care liderii de sindicat vor PLATI pt. pagubele provocate de grevele astea neanuntate. N-au bani? Puscarie, wtf!? N-ajunge ca trenurile ajung la ora Z+30 de minute(minim), sa mai ajung si cu cateva ORE intarziere in plus? Pai i-as nenoroci prin tribunale, ca ma scot din sarite deja toti grevistii din Romania. In tara asta nu raspunde nimeni pt. nimic! Companiile astea isi merita familentul. Pt. ca sunt si gauri si oi negre pt. tara asta superbissima.

    00
  29. @zoso: hai ca avioanele carpatair mai inteleg… dar Tarom? Chiar am zburat cu ele si sunt super ok, chiar si ATR-urile (am facut Romania – Grecia in ATR). Daca te uiti aici: https://www.airfleets.net/ageflotte/TAROM.htm varsta flotei, ok A310 sunt vechi si nici nu le prea folosesc pe astea, asemenea si Boeing-urile, dar incet incet le schimba cu NG (New Generation), iar Airbusurile A318 sunt chiar noute! (ATR-urile sub 10 ani e ok…) daca te uiti la medie iar e ok, mai buna ca la companii americane care folosesc inca McDonnell Douglas din alea din anii 80 la greu…

    00
  30. Salutare!
    Am intrat prima data pe blogul tau si am dat de postul asta…exact pe sufletul meu :)) .
    Ce am patit cand am fost la mare ultima data, bineinteles cu CFR-ul numai eu si ceilalti calatori din tren stim.
    Pe scurt…plec din Craiova spre Mangalia. Trenul vine de la Arad…deja are o intarziere de aproximativ o ora. Stat in gara din Craiova ( mai exact in afara ei, ca se lucreaza si nu poti sta in interior ), urcat in tren, ajuns la Bucuresti. Fara mari probleme din partea CFR-ului. Partea frumoasa abia acum incepe. Rapidul Bucuresti – Mangalia merge ca melcul ( banuiesc ca multi dintre voi stiti deja asta ). La un moment dat, inainte sa ajungem la Fetesti, mergand paralel cu o sosea ne-a depasit o Dacie batrana care mai avea si o masina de spalat in portbagaj.
    In sfarsit, am ajuns la Mangalia…problemele cele mai mari au fost la intoarcere. Fiind un tren direct Mangalia – Arad , am primit bilete la care aveam locuri doar din Constanta pana in Bucuresti. Intr-un vagon care se atasa in Constanta. Desi pana in Constanta trenul a fost aproape gol ( era marti ). Schimbam vagonul in Constanta si apoi ajungem la Bucuresti cu mai bine de o ora intarziere. Trenul trebuia sa stea o jumatate de ora in Gara de Nord. Avand in vedere intarzierea si faptul ca sunt un om precaut, am intrebat un nene politist si un controlor de tren la ce ora pleaca trenul. Mi-au spus ca nu stiu nici ei. Si jur ca i-am crezut. Dealtfel, la plecarea trenului era sa ramana tocmai ei pe jos. Trenul a plecat ca din senin, fara niciun semnal. Am mers in picioare …de fapt mai mult am stat in picioare. Trenul a avut trei opriri aiurea pana la iesirea din Bucuresti. Fara nicio explicatie. S-au pierdut aproximativ 30 de minute cu aceste opriri. La sosirea in Craiova am privit ceasul si am observat mai bine de 50 de minute intarziere.

    De cateva luni m-am intors din Franta. Acolo am condus frecvent pe o sosea aflata la 2200 metri altitudine. Se circula excelent in decembrie si ianuarie. Nu a fost blocata nici macar o ora timp de 5 luni ( toate erau luni cu zapada ). Aia de ce pot sa faca imposibilul si noi nu? Inteleg ca liniile sunt proaste, ca suntem tara saraca, etc. Dar ce ne costa sa avem macar bun simt la ghiseu si in tren?

    00
  31. Au fost şi vremuri când trenurile erau şi mult mai jalnice. :) Într-adevăr, progresul e lent la noi, în general.

    Şi dacă tot foloseşti diacriticele, foloseşte peste tot. Nu e un sfat! :)

    00
  32. Trist, dar cum nu se poate mai adevarat. Tot ceea ce spui tu acolo :(

    00
  33. Iti spun eu diferenta intre intercity si restul. In Intercity ai prize si o masuta pe care iti intra laptopul daca in fata ta nu sta vre-un specimen care tot drumul de 8 ore mananca diverse rahaturi pe care le intinde pe toata masa.

    00
  34. Pai… acuma… daca tot ai starnit prafu’… ia si mai sapa nitel.
    Ca si eu sunt curios de unde vin banii pentru CFR.
    Ca sa nu mai pomenesc ca sunt curios cati bani se varsa anual pentru ambasadele si consulatele romanesti in strainatate…
    Ar trebui sa se stie ce masini conduc diplomatii romani in Havana… :)
    O sa fiti surprinsi, zic.

    00
  35. Solutii ar fi…
    Ma uit la Regiotrans care a cumparat liniile pt. imprejurimile Brasovului. Pai in primul rand nu se poate mege cu nasul (e un controlor si un supervisor)… Stiu cam la ce ore cati oameni vin si nu pun 10 vagoane daca se ocupa doar 2. Trenuri rapide… preturi mici (1.5 lei bilet student Brasov-Zarnesti 40+ km…acelasi pret cu un bilet de autobuz)

    00
  36. „CFR suge rău de tot. Ar trebui ars tot şi reclădit.”
    Sau toata Romania, nu ?

    00
  37. Cand faci 15-16h (+ intarzierile aferente) din Oradea la Mangalia… mai e ceva de zis?

    00
  38. am luat rapidul bucuresti-mangalia vara asta, clasa I la dus, clasa II la intors
    scaune imense la clasa I, mari la clasa II
    la ambele clase: prize, aer conditionat
    curatenie: impecabil la clasa I, foarte ok la clasa II
    10-30% locuri ocupate tot drumul
    mers foarte placut (lin, silentios etc)
    intarziere 30-60 min (romania :D)

    pe de alta parte, am mers si cu tren de navetisti buc basarab – videle

    in alta ordine de idei, cred ca romanilor li se place cam prea mult sa se planga si sa critice; nu cred ca ar strica putin stoicism uneori

    00
  39. @zoso: Iti recomand: https://www.youtube.com/watch?v=sOKhKdo2HTs
    https://www.youtube.com/watch?v=Hr0ODf3bKDQ
    Cat le-au luat lor sa faca reforma in caile ferate?
    Vorba aia… jos palaria, desi si la ei acum d ecand cu atatia romani, trenurile lor se cam vandalizeaza ca asa e la noi si au dus cu ei traditia de aici!

    00
  40. Sa sti ca au mai facut progrese.
    Au introdus un accelerat Cluj->Bistrita (zilnic, pe la amiaza)
    Conditiile sunt foarte bune, e ca in avion lol, curat, si majoritatea respecta locurile de pe bilet.
    Am fost la mare si am mers Satu-Mare->Mangalia si am ramas surprins fata de anul trecut (am fost cu acelasi tren) ce vagoane avea. Noi-noute, cu priza, incalzite corespunzator, ce mai vagoane foarte ok (cls a II-a btw)

    E drept ca CFR-ul suge in multe privinte, dar nu poti ignora ca s-au facut progrese (nu progres cat ar fi trebuit sa se faca, sau poate trebuia deja facut, dar progres nonetheless), cel putin mie asa mi se pare.

    00
  41. @Mircea Alex – raspunsul unui italian la unul din clipuri ;”comodo? il piu comodo? 45 minuti di ritardo ieri, mi avete fatto perdere la coincidenza… vergogna” Pana la urma nu e nicaieri prea roz treaba. Poate-n Japonia. :-)

    00
  42. @simiIncearca un tren rapid care nu are plecare din Gara de Nor Bucuresti. Si care nici nu ajunge acolo.

    00
  43. NOU
    #47

    Cam da…Nu prea mai e nimic de vandut…si CFR-ul ar fi o afacere buna…dar oricum…pana nu o sa se produca o minune…nu o sa fie o societate profitabila…prea multi angajati, prea multe pierderi, prea putini calatori…multi prosti si huligani…greu sa fie profitabila!

    00
  44. nu stiu cu ce am gresit,da vara asta am avut de mers cu personalul de la constanta pana in bucuresti (obor)..am vazut asa: o gasca de rromi care incerca sa bage o canapea pe usile trenului(au reusit!!!!!) in timp ce lumea astepta la coada ca sa intre in tren,femeie posesoare de o cutie de aspirator care avea pui de gaina,o femeie care in poseta(!!!!)tinea un catelus varianta paris hillton romaneasca ca sa nu mai pomenesc de vesnicii spargatori de seminte…cum vreti ca ceva in tara asta sa reziste sau mai rau sa fie imbunatatit daca lor li se permite asa ceva?de ce eu care am platit bilet sunt nevoita sa suport un betiv care doarme pe coridorul trenului si nasul il ocoleeste nonsalant?de ce nu se ia atitudine?pt ca tocmai cei care ar trebui sa faca asta incurajeaza..

    00
  45. pe langa faptul ca CFR suge, ca sa te citez:) eu nu vad nici o diferenta in timp (+/-) intarzieri intr-un tren rapid si un tren accelerat, sa zicem Craiova Bucuresti. Pe infofer, diferenta ar fi 5 – 10 min, dar in realitate faci acelasi drum, aceeasi distanta in km *209*, pe niste bani in rapid, si pe alti bani in accelerat, serviciile fiind aceleasi! that suck!

    00
  46. Tare este atunci cand trenul este full, numai sunt locuri, iti da bilet fara loc dar la pret de bilet cu loc… am avut ghinionul sa prind cateva drumuri in picioare…

    00
  47. Puturosilor de la CFR nu le urez decat sa se angajeze la particular, sa vezi atunci munca pe curu lor, fara greve, fara mofturi si fara sa fure in draci.

    00
  48. Teoretic intercity face legatura intre doua orase fara alte opriri. Apoi Diferenta intre rapid si accelerat artrebui sa fie de viteza maxima. Iar diferenta intre accelerat si personal este ca primul opreste numai in statiile mari, iar al doilea in toate haltele. Repet, asta la nivel teoretic.

    00
  49. Ha!? Tu te plangi de prize? Pana acum ceva timp nu existau nici becuri in tren. Seara sau noaptea trebuia sa stai in bezna. Oricum, feriti-va de personalele regionale, au niste conditii de-a dreptul oribile.

    00
  50. Acceleratele sunt personalele de acum 2 ani cu un nume nou(acelasi traseu, aceleasi trenuri, acelasi timp facut, zeci de lei in plus). Rapidele sunt cam acelasi lucru ca acceleratele, dar mai scumpe. intercityurile arata ceva mai bine si atat. Daca ai avea un mers al trenurilor(sau tii minte cat de cat traseele) de acum 2 ani vezi upgradeul la pret facut fara jena.

    Si clasa I e pentru oamenii care merg cu nasul. ;)

    00
  51. Chiar azi am mers cu IC Bucuresti – Iasi clasa II. Nimic de zis: trenul curat, a ajuns fara intarziere dar in vagoanele astea de InterCity daca ai mai mult de 1.80 m si mai sta cineva in fata ta… e cam nashpa, stai foarte inghesuit. O alta chestie e ca inteligentii astia de la CFR au lipit numerele scaunelor sub suportul de bagaje, cu fata in jos, astfel incat poti vedea numarul doar daca stai jos sau te apleci.
    A fost interesant cum toata lumea mergea prin tren aplecata sa-si gaseasca locul, plus ca majoritatea nici nu stiau unde sunt afisate locurie si intrebau…

    00
  52. O suge cu varf si indesat!
    Dar chiar crezi ca astia de la conducerea tarii/Min.Transporturilor/CFR au vreun interes sa aiba o companie de cai ferate performanta, sa avem cale ferata reabilitata, trenuri bune? Ii doare direct in cur de toate astea!

    00
  53. Anul asta doua am avut doua calatorii interesante cu CFR. Prima catre Deva. In orar 8 ore si vreo 30 de minute de mers, pentru o distanta pe care in orice tara civilizata nu faci mai mult de trei ore si jumatate. Dar na, fie ca la noi trece prin munti, ca infrastructura nu e gata… bla bla bla! In total am facut 10 ore! superb!, de vis! La retur am facut greseala sa luam un tren international. 11 ore si jumatate pana la Bucuresti, cu intarzierea de rigoare a trenului.

    Saptamana urmatoare hop in tren spre Craiova – to de la Bucuresti. Un drum de doua ore si un pic transformat in vreo trei ore. Eh, hai ca merge! La retur intarzie trenul o ora si pana la Bucuresti mai „castiga” (in muns) o ora.

    Daca Aeroportul din Deva era functional sa moara bibi daca nu ma duceam cu avionul. La fel si pentru Craiova, daca nu scotea Taromul cursa.
    Enervant este ca BlueAir a taiat Cluj, Timisoara si Arad incepand din august din lipsa de pasageri… desi preturile erau foarte ok in comparatie cu cat platesti si faci cu CFR. Dar na, nu suntem inca in Europa unde la Londra la Manchester luam avionul ca-i mai rapid si mai ieftin! :-)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.