Că GPEC e o afacere și nu o organizație care are interes să împingă comerțul online într-o direcție rezonabilă știm cum toții. Pe mine mă amuză mereu când văd că insistă cu conferințele și nu cu ceva util.
Iată așadar cele mai bune declarații probabil de la “summit”:
Ela Moraru, Google:
Google România doar cumpără baze de date și face spam prin mail. Suntem cei mai buni.
Liviu Taloi, consultant:
Nu-mi vine să cred că lumea mă mai ia în serios după atâtea chifle.
Cornel Morcov, Fan Curier:
Suntem o companie serioasă, de aceea ne fug curierii ca și cum am avea ciumă. De asemenea, suntem de vânzare, de aceea plătim curierii ca și cum ar fi măturători.
Bogdan Manolea, trusted.ro:
Trusted.ro e o chestie serioasă! Nu mai râdeți! E o chestie serioasă!
Andrei Georgescu, White Image:
Suntem prea vechi și avem prea mulți clienți ca să ne mai pese de cum lucrăm.
Cosmin Dărăban, Silkweb
Vrea cineva să vândă linkuri cu 5€? Vrea cineva să facă schimb de clase de IP-uri?! Serios! Suntem o firmă serioasă!
George Hari Popescu, jeg:
Sunt un jeg mincinos. Aplauze, vă rog.
Horia Neagu
Într-o vreme îmi ziceam “seo wolf” într-o încercare penibilă de a-l copia pe tipul ăla care se pricepea la seo, graywolf. Între timp, mi-am revenit.
Also, extrem de amuzant că vor fi pe scenă cel puțin 3 firme de retargeting, care au reușit să îi prostească pe unii proprietari de magazine că e important să știe cât mai multe despre cumpărător și să îl urmărească pe cât mai multe site-uri, asta în timp ce site-urile serioase se îngrijesc de cum arată site-ul și cum simte cumpărătorul experiența, dar când aud că e 100€ ora, mai bine retargeting, că așa faci vânzări.
oamenii astia o ard online , de ce 30% din logo-urile afisate sub nume nu sunt vizibile ?
Pentru ca, d’oh, desteptu’ care a facut afisu’ l-a facut doar pentru offline.
Boss, de obicei desteptu’ ala e PM-ul sau clientul. Si ca in general logourile sunt facute de mitici. Un logo bun tre sa intre intr-un patrat, tocmai datorita situatiilor de genul.
„Press kit? Ce e aia?”
Sa trimiti o caricatura in loc de poza la un eveniment pro, asta inseamna sa…plm, nici nu stiu cum sa caracterizez asa ceva.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=923385044347445&set=ecnf.100000278741994&type=3&theater
https://www.gpec.ro/blog/schimbare-speaker-zappos-la-gpec-summit-16-mai-2017 ori s-au prins si aia de la Zappos, ori nu am mai avut bai pt nea Siefker.
https://www.facebook.com/ECOMpedia/videos/1423872194339878/
Taloi a facut o tragere la sorti (3 bilete la GPeC) si, in lista participantilor, s-a inclus si pe el… cam asta e nivelul.
Cunosc maxim 3 oameni de pe panoul ăla. Dar ce știu eu? Eu mai mult am grijă de bujii!
Legat de comertul online am o problema cu emag si trebuie sa ma plang undeva.
Urmaresc sectiunea articole sportive de peste o luna si in special la adidasi (si unele articole sportive) observ o tactica smechera: instant apar produse la pret redus si stoc epuizat. Niciodata nu au fost pe stoc dar sunt redusi de la 300 la 100 lei.
Care e logica? Sa ne laudam ca avem cele mai tari „reduceri”?
Oare asa ceva se invata la summit?
unde era articolul ala cu laba in cerc? asta se intampla pe la conferinte, mai tragic e ca vin x oameni de la x firme „noi suntem the best, punct” Nici o informatie noua, nimic coerent. Nu am vazut/auzit pe nimeni sa fie isterizat „bai ce info misto am prins”
„Also, extrem de amuzant că vor fi pe scenă cel puțin 3 firme de retargeting, care au reușit să îi prostească pe unii proprietari de magazine că e important să știe cât mai multe despre cumpărător și să îl urmărească pe cât mai multe site-uri”
Tu chiar crezi ca ai cu cine? Chiar crezi ca pleava aia rupta’n dos [de diverse] si care fuge doar dupa gratis si ieftin intelege? Tu chiar crezi ca Gigel, cel mic si chel, „percuteaza” ca-si ofera afacerea (cerere/oferta) in timp ce „suge” la țâța lu’ Gratis, Ieftin, Moca si Mult La Kg?
Am vazut destule magazine online romanesti care’si trimit(eau) datele in afara pentru ca „cloud”, „moca”, „free API Integration” si „AI”[pe partea de cautare/afisare]. Pentru ca unii sunt atat de idioti incat au nevoie de altii care sa gandeasca pentru ei… Pentru ca – draci, laci, rahat – ieftin si gratis. Sau rahat ieftin si gratis. Sau rahat, ca atata au in chestia aia de’i apara sa nu ii ploua in gat.
[ce ti-e si cu advertorialele astea subliminale]
Ia niste neuro optimizer. Si pentru a doua parte, esti doar prost si vrei sa te dai mare, si, ia niste neuro optimizer.
Lipseste Radu Valceanu, teparul. Cel care are compania ContentSpeed si ofera tepe … scuze, e-commerce-uri „la cheie”.
Pana anul trecut era mai mereu speaker, vorbea despre calitate, livrare si in tot acest timp ei dadeau doar tepe si stiau doar sa ceara bani in plus pentru functionalitati care erau incluse in contractul initial.
Scuze, numele lui este Radu Vilceanu. Pentru antreprenorii la inceput de drum sau in cautarea unui partener de lunga durata in ceea ce priveste dezvoltarea unui magazin online, stati departe de ContentSpeed si Radu Vilceanu.
Tot domnul Radu Valceanu (Content Speed) GARANTA ca platforma cu pricina este cea mai rapida, obtinand un scor cu Google Page Speed Insights de minimum 90/100.
Mirat fiind, am purecat catrva site-uri din portofoliul lor si am ramas surprins cum acel 90 devine 30-40 maximum 50. Temele lor fiind pline de JS-uri si CSS-uri inutile, nefolosite de majoritatea paginilor, dand dovada de „template-uri” one size fits all si nu de „custom” asa cum ne laudam.
Mai mult, in demo-ul lor de au obtinut un scor de 90/100 probabil au omis sa spuna ca au dezactivat TOT: Nu exista JS, nu exista CSS-uri, exista 5-10 produse si lista continua.
Evident, orice platforma „cheala” e demna de asa ceva.
I-am dat un email dar deh, am fost catalogat drept „hater”.
taloi ala tot o mai arde ca e consultant? l-am auzit vorbind despre banuieli si intuitie cu ce sa se faca pe un site. Cand i-am zis ca mai bine ar face un amarat de a/b testing a inceput sa insire experienta lui. un fix 0 al online-ului…cum ajung astia auto intitulati experti in ecommerce nu stiu…
Aia de la White Image sunt cei mai mari muisti de pe planeta.
Inventeaza nume si prenume si spameaza mailurile cu „catch all” activat…deci nivelul este mult sub un minim acceptabil.
Sunt toti niste tepari si diletanti de doi bani.
white image, aia care au avut de facut o campanie cu x premii pe zi si in prima zi toate inscrierile au fost castigatoare, consumand astfel premiile pe urmatoarele 3 saptamani. chiar ei!