Din categoria "avem deja terenurile cumpărate"

Vedeți frecvent propuse proiecte mai mult sau mai puțin grandioase în perioada asta, pentru că niște oameni au luat deja terenurile și proiectele alea trebuie să se facă, pentru că șpăgile au fost date și e neplăcut să nu îi livrezi omului.

În categoria asta intră aia cu aeroportul din sudul Bucureștiului. Duduie Otopeni de trafic? Ah, nu, vor doar să îl închidă pentru că șmenarii din zonă vor să facă o schemă tip aeroportul Băneasa? Da, bine.

Și tot aici pică și schemele pe care le propune Scripcaru, fostul primar la Brașovului, 4 mandate, și mai vrea unul. Mișto sloganul, omul care face. A avut timp, dar abia acum când a stat pe bară s-a gândit că ar trebui să facă. Când era în funcție nu putea.

Omul propune 20 de pasaje prin oraș, ca să…mute traficul în altă parte. Că un pasaj nu eliberează traficul, îl mută în altă parte.

Unul din ele este aici. Un om normal s-ar întreba de ce nu îl face drept, de ce trebuie să treacă prin casele alea deja construite. Sunt destule zone unde se poate face un pasaj fără să muți oameni, dar…

Altul amuzant este aici, unde pur și simplu nu e loc. Chiar dacă dai jos 10 case ca să faci loc, tot trebuie să te înalți foarte mult cu pasajul. Văd vreo 14 case rase ca să faci loc de 1 pasaj. Care nu face decât să mute traficul de acolo peste șină. Și cum aia de peste șină nu pot înainta, se va bloca și pasajul. Pe Lungă nu poți să îl faci, că e prea aproape de Biserică și acolo se pot construi doar imobiliare (chestia aia s-a dat în folosință, s-au oprit lucrările câteva zile și apoi au continuat nestingheriți), pe Avram Iancu și-a făcut un greucean clinică, deci slabe șanse.

 

Mă uitam acum pe un pasaj mai mic, cel de pe Independenței, e nevoie de 400m de spațiu ca să treci peste 1 cale ferată. Aici vor fi 4 benzi și calea ferată, deci mult mai mult spațiu necesar.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

53 comentarii

  1. Cum distrugi un oras? Simplu, masinile si caile de acces destinate masinilor devin o prioritate.

    https://www.youtube.com/watch?v=u42aKXZFWY4&t=2s

    199
  2. nu stii tu: aeroportul din sudul bucurestiului e ca sa descongestioneze traficul auto din bucuresti: cei din sud se duc la aeroportul ala , nu mai strabat cu taxi/masina tot bucurestiul :D

    Indecis. Tu ce zici?3123
    • Se duc la aeroportul din sud și iau avionul până la Otopeni.

      Comentariu apreciat.1967
    • Centura aeriana a Bucureștiului. Urmează încă doua aeroporturi, unul la vest și unul la est. Spre exemplu, vii de la Constanța și vrei sa mergi spre Brașov. Vii cu mașina pana la aeroportul de Est, iei avionul pana la otopeni, metroul pana la gara de nord (când va fi gata), apoi trenul pana la Brașov.

      Comentariu apreciat.715
  3. Ăștia nu sunt în stare să facă infrastructură calumea până la aeroportul curent și visează un alt aeroport? Se face în 2170

    Comentariu apreciat.765
  4. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 60170
  5. Sa stii ca la Otopeni e chiar aglomerat. Ar merge marit sau mai facut inca un aeroport pentru zboruri interne sau mai aproape (avioane mici)

    Indecis. Tu ce zici?2028
    • Oh! Daca ar mai fi un aeroport micut care sa fie mai aproape si ar putea fi folosit preponderent pentru zboruri interne. Oh wait!

      Comentariu apreciat.798
    • Ce bine ar fi să mai existe un aeroport mai mic alături. Oh, wait, Băneasa…

      Comentariu apreciat.639
    • Băneasa s-a redeschis pentru zboruri comerciale, dar nu vrea nimeni acolo. Au încercat Aeroitalia anul trecut, au rezistat juma’ de an. Aeroportul e prea mic (350k de pasageri pe an, ca si comparație doar aeroportul din Cluj are 3 milioane, Otopeni 14 milioane) si nu prea ai loc pentru facilități. Și nici bani cică nu prea economisești acolo, deh sunt niște costuri fixe pe care un aeroport mai mare le acoperă mai eficient.

      253
    • OK sa zicem ca Baneasa ar fi o solutie. Nu cea mai buna dar ar fi :)
      Nu inseamna ca Otopeniul nu e aglomerat! La ultimele zboruri era mai aglomerat ca in Gara de Nord.

      174
    • Otopeni e destul de mari pentru a acomoda mai multe miscari de aeronove pe ora.

      Ce e problematic e configurarea fluxului de pasageri, aglomaratie de la security/ghisee de check-in etc.
      Un terminal nou sau o extindere/reconfigurare a actualului probabil ar rezolva problema asta.

      Un aeroport nou… cu turn de control, piste, infrastructura de acces…
      Le-a luat berlinezilor 15 ani sa il construiasca si 30 de ani cu tot cu planificare.

      193
    • Ronnie, pai s-au apucat, chiar daca nu prea a rasuflat in presa.

      20
  6. Tot funcționarea supermagazinelor și molurilor,o zi da,una nu, ar fi benefică pentru reducerea traficului. Ne transformăm în patruroțipezi încet, încet.

    Indecis. Tu ce zici?1427
    • Dap, ca apoi să alergi din market în market să găsești ce cauți… adică mai mult trafic.

      811
  7. Apropo de sloganuri, in precampanie (care in tara asta ciudata e de fapt adevarata campanie), erau doua panouri imense intr-o intersectie, dintr-acelea pe stalpi de otel.
    Unul cu Drula si „Nu-i lasati sa va fure viitorul” si altul imediat in dreapta lui cu Chiliman care il prezenta pe securiciu ala mic Burduja-wannabe de la sector 1, Tutu sau cum il cheama. „Garantez ca face”

    Ma tot mancau palmele sa vin cu un marker sa plasez un „O” la locul potrivit :)

    222
  8. Cu Scripcaru e de înțeles, omul și-a lansat campania electorală transmițând mesajul că „s-a stat pe loc patru ani, deci trebuie să dăm din nou drumul la treabă”. Fraierii cred că e vorba de treaba în folosul cetățenilor, dar publicul era de fapt cel de șmecheri de care zici și tu. Dar nah, îi curge miere din fisurile anale, și lingăii sunt pe-aproape.

    Comentariu apreciat.586
    • Eu cred că după mandatul următor al lui Nicușor, dacă nu îl vor bloca pe toate proiectele, o să fie multe reședințe de județ care o să ne roage să îl împrumutăm și lor.
      Sau o să îl aleagă în paralel ca pe Cuza

      Indecis. Tu ce zici?257
    • NOU
      #25

      Comentariu ascuns de spiriduși!
      [Click aici]

      Comentariu nasol. 331
    • Motociclist cu ”realitatea obiectivă care nu poate fi contrazisă”. Atât.

      Splendid. Aplauze. Mă-nclin.

      Mx

      41
    • NOU
      #27

      @Maximilian Ai Google Street View. Ce realitate *mai* obiectiva vrei?

      05
  9. Cica prin 2026 se cam termina cu fondurile europene. Daca e asa din ce bani crede ala si altii ca o sa pota sa faca pasaje, drumuri si vestitele spitale regionale? Bolojan la Oradea face pe banda rulanta pasaje si centuri, face mai multe decat a promis, el stie ca vine 2026.
    7 centuri se vor inaugura anul asta, una din ele s-a inaugurat sapt trecuta, inca una sapt viitoare si apoi apoi alta.
    Ideea e ca pe asta il crezi cand spune ceva ca o sa faca, Scripcarul ala insa e mincinos patologic.

    Comentariu apreciat.452
  10. Comentariu ascuns de spiriduși!
    [Click aici]

    Comentariu nasol. 956
    • ce vrajeala ieftina! pai daca ai tai, scuze, ai lui Scripcaru, voteaza impotriva la orice propune Coliban, cum poti dupa sa ii reprosezi ca nu a facut! Ce legatura are ca a scos tramvaiul acum 20 ani cu faptul ca tot orasul, si aia de il voteaza, stiu ca asta „a facut, dar a si furat”? Cred ca e lejer in top 10 cei mai bogati in Brasov, la Kashoo in Livada ii zic toti sefu, desi el nu are nicio legatura in acte cu firma!

      Comentariu apreciat.363
    • Scripi e exponentul mafiei imobiliare. S-au trântit blocuri înalte înghesuite în neștire, in mandatul lui. Acum s-a mai strâns șurubul, „antreprenorii” guiță că trebuie să mai respecte și reguli.

      Și consilierii ăia locali vor de fapt Scheiul sugrumat de trafic, după cum au și votat.

      Parcări, tunele .. toate in centru. Hai pe bune? Sa mutam și mai multă poluare in centru?! Oare ale cui interse de „sa se facă” le reprezintă omul? Că ale locuitorilor, nu pare.

      Indecis. Tu ce zici?284
    • @hash – acolo ar fi super utile 2 tunele, 1 care exista in planuri din anii 70 (impotmolit la faza „lacul imens de sub tampa care ne ineaca pe toNti”) care sa iasa de la liceul sportiv si sa ajunga in racadau (la ultima iteratie nu stiu ce retarzi l-au scos fix langa dobrogeanu gherea) si al doilea pe care l-am vazut mentionat in mai multe forme (tunel sau drum ) care sa lege zona de la maternitate cu o strapungere spre carierei/bartolomeu varianta cealalta prin padure si coborat pe partea cealalta

      in centru este absolut necesara o parcare, nu toata lumea se poate deplasa pe jos sau sa mearga cu autobuzul si apoi iar pe jos km intregi (am in familie persoana cu handicap pt. care un drum aro – piata sfatului duce la extenuare, ambele locuri au spatii de parcare dar in nr extrem de limitat), la mine e simplu combin 3 elemente si chiar nu am stress (masina, trotineta, autobuz), chiar prefer autobuzele in 90% din cazuri. insa trebuie sa gandim solutii inclusive. am si facut mentiunea ca scripcaru m-a scos din sarite in pandemie cand mai mult pe ascuns a desfiintat toate parcarile de pe partea dreapta a parcului central, noroc ca facusem cununia cu cativa ani inainte si nu am alergat dupa locuri de parcare decat putin …

      ps. „pai daca ai tai, scuze, ai lui Scripcaru,” daca in topuri pe locul 2 iese ORICE alt canditat in lupta cu coliban, eu votez cu ala care in sondaje e pe locul care se bate cu el, nu` sunt fan scripcaru dar pot sa spun ca pe alen sigur nu il mai vreau

      79
    • @Dragos: deci marea realizare a lui Colliban a fost ca au votat impotriva la tot ce a propus el?
      Super. Merita sa fie primar in continuare.

      59
    • @raul:

      Pentru persoanele cu handicap se pot face locuri de parcare din cele existente. Dar numai pentru ele.

      Lumea cu picioare poate sa le folosească. In we și nu numai, turiști și brașoveni urca cu mașina pe Tiberiu Brediceanu ca să caute parcare. Zona se sugrumă și acum. Fix un tunel e ce lipsește, și o parcare maxi – se duce pe p..la toată liniștea, aerul curat și iarba verde pe care o căutați toți.

      Tu te auzi vorbind? Eu stau in zona aia și de la an la an poluarea, fonica și gazoasă, e din ce in ce mai mare. Înainte erau mai multe păsări și veverițe. Acum păsările s-au rărit iar veverițe nu am mai văzut de mult.

      92
    • @hash – cum ziceam, persoanele sunt in familie, masina e a mea, nu sunt persoana profitoare sa iau carnetelul si sticker-ul de la primarie sa il pun la mine in parbriz cand merg in centru, nici macar atunci cand merg cu rudele

      la partea de poluare eu nu prea cred ce zici tu, masinile actuale polueaza mai putin, era trafic MULT mai poluant acum 20 de ani deci poluarea sigur e in scadere, presupun ca spui de zona saguna-brediceanu, mergeam prin anii 2000 zilnic ca am facut liceul la muresanu, zona care insa s-a cam dus este partea de schei unde acum la o plecare din piata unirii pe jos spre poiana … cel putin pana la intrarea in drumul vechi, trebuie sa ai ochii in toate directiile ca sa nu ajungi pe capota unui cretin., deci esti obligat sa mergi cu autobuzul din livada pana la solomon

      brediceanu era posibil mai plin de animalute cat timp era perdeaua de padure, dar cu parcarile din zona (majoritatea pt. locatarii caselor care si-au inmultit masinile si oricum nu le tin in curti) si refacerea canalizarii au ras tot :( arata mult mai bine urcarea saguna-teleferic aproape prin padure tot drumul

      dar observ ca imbatranim si devenim mult mai „batraniciosi” si certareti, devenim „mosu’ care sparge mingiile”, trebuie sa incercam sa gasim solutiile optime pt toata lumea

      12
    • @Dan, intelegi ce vrei! Stii ca proiectul de piste de biciclete al lui Scripcaru presupunea pista prin spatele parcarilor in spic? Jumatate din soferi ar fi fost, fara mari eforturi, „capabili” sa loveasca biciclistii la cum se asigura lumea astazi! Ce trebuia sa faca Coliban, sa construiasca de capul lui fara acordul consiliului?
      Apropo, vezi ca a zis Scripcaru ca nu exista parcul fotovoltaic al orasului ca a pus el poze cu un camp gol. Dupa a pus si Coliban poze cu pacul unde deja sunt montate 7000 de panouri! In doua luni e gata si va asigura 90% din energia folosita de autoritatile publice in oras! Dar daca a zis Scripcaru ca nu exista, nu exista!

      51
    • Raul, nu prea crezutul tau e combătut de studiul comandat de primărie. Studiu făcut în 1-3 decembrie.

      Plus ce respir eu zilnic.

      Eu cred că ești pur și simplu rău intenționat, respectiv ai vreo afacere prin zona.

      Așa că lasă-ne.

      00
  11. ”Omul care face” aranjamente/combinații… trebuia completat.

    Comentariu apreciat.272
  12. aeroportul otopeni o sa fie legat prin pasajul burduja, care trece pe sub tot bucurestiul si care iese in berceni, de aeroportul baluta sau mai exact noul terminal al aeroportului otopeni.

    160
  13. Sa curga banii de la stat…Daca domnul Baluta a facut o intersectie (pasaj, panselute si niste fiare sudate peste) cu doar 25 de milioane de euro, nici nu vreau sa ma gandesc ce sume vom avea pentru tiribombele astea de idei.

    Intre timp jumatate de Bucuresti are apa calda oprita, vor lua avionul de la noul aeroport si se vor spala la greci, probabil

    211
  14. A intrebat cineva cat costa un aeroport international? De unde dracu au astia bani de asa ceva costa minim 500 de mil de euro. Am terminat cu spitalele, autostrada, metroul de la Cluj, hai sa facem ceva care chiar e necesar nu sa scutim 20 de minute de la o coada

    184
  15. Scripcaru este peste tot zilele astea, pare totusi putin disperat! Sper sa fie din cauza unor sondaje care il arata pe locul doi. La o emisiune unde, desi ala ii punea intrebari servite, el tot s-a enervat si a intrebat „sa mori tu?”. La alta emisiune cu faimoasa, in Brasov, Onelia Pescaru a zis ca banii gasiti de DNA in beci erau salariu fiicei sale care lucrase in afara si „jurnalista” il aproba, ca sa fim seriosi, „oricine are in casa 11.000 EUR”. Gasiti la Godina pe FB un rezumat!

    Comentariu apreciat.261
    • Scripcaru simte ceea ce nu prea îi venea să creadă, și anume că sunt șanse să piardă totuși alegerile. Dacă pierderea alegerilor va fi la un cost personal foarte mare, poate a promis multe unor oameni, poate sunt chestii la care oamenii nu dau drumul pentru că așteaptă să vadă ce se întâmplă… cine știe? O să vedem. Deocamdată singurul lui mare avantaj e că există o psihoză legată de competența lui și incompetența lui Coliban. Factual, pe bani aduși în proiecte, pe dezvoltare culturală, și pe alte câteva capitole Coliban stă mai bine, dar faptele sunt doar un mic inconvenient pentru alegător.

      242
    • Dă impresia că îl au diverși inși la mână, și trebuie să producă.

      121
    • @hash cred ca e mai mult ca sigur cum zici tu, altfel de ce naiba sa nu iti traiesti linistit restul vietii de milionar intr-un oras frumos!

      71
  16. NOU
    #48

    Dacă se uita un pic la Star Trek probabil promitea că va construi cândva și un sistem public integrat de teleportare a votanților și turiștilor:)

    62
  17. Mesaj de campanie pentru o mare parte din politicieni (gen Scripcaru):
    Omul care face… o treaba mare!

    42
  18. @vali am postat si eu o chestie de bun simt si cred ca a intrat in spam,
    Kind regards,

    11
  19. NOU
    #51

    Vali, pasajul ala nu cumva te afecteaza direct pentru trece prin zona unde ai tu casa?

    43

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.