Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

13 comentarii

  1. sunt la inceput baietii, oricum brandul Academia Catavencu e mai inspirat decît kamikaze: odată explodează și gata.

    00
  2. Am crezut ca au un public mai larg cei de la Kamikaze.

    00
  3. kamikaze are un public mai larg, da. aia care fac goatse

  4. Kamikaze ar trebui sa urmeze exemplul wikileaks daca are cu ce. Practic asta asteapta publicul de la ei dupa plecarea dupa jugul mogulului… cred.

    00
  5. Cei care au plecat să faCĂ KAmicKaze se săturaseră să lucreze la mogul, vroiau să fiei ei moguli. Sunt, la 6801 ziare vândute. Şi Pinţică are mai mulţi cititori.

    00
  6. Pentru mine e o surpriza, auzisem prin oras ca vindem 1000-1500 de exemplare. Fa mai bine o comparatie cu titlurile lansate recent. Oricum, e o situatie de vara a unei publicatii lansate fara campanie in primavara si care s-a trezit boicotata de cateva sute de chioscuri cu superamplasamente in Bucuresti. Te astept sa tragem concluzii peste un an, cand se va auzi de noi si dincolo de Chitila ca in provincie nu se gaseste blogul lui zoso. Sau daca ne sfatuiesti asa, intram si noi intr-un mall media si crestem pana unde ne spui tu. Cu 48 de spoturi pe zi pe Realitatea nu ai de unde sa stii unde ajungem. Nu mai ramane decat sa-l convingem pe Vantu sa ne cumpere. Bafta la toata lumea!
    PS. Noi suntem nisa, vrem sa ne castigam organic 15000 de cititori, nu mai multi. Nu vrem sa ne imbogatim din asta. Nici nu te poti imbogati (curat) dintr-un ziar de nisa. Bataliile pe tiraje se dau la sute de mii. La noi batalia se da la costuri si la bun-simtz. Si se mai da si la influenta. E o treaba care trebuie facuta din placere si cu masura. Daca tii drumul asta, nu ai cum sa ratezi. So, cam astea, succes din nou.

    00
  7. Kamikaze nu conving. Au apărut ca o ciudățenie, o să continue ca niște semi-anonimi. După x luni de la apariție, e o revistă care arată mizer, nu conține cine știe ce deosebit. Cațavencu, în schimb, și-a păstrat cam aceeași substanță – cu mici modificări, sigur, dar în general sunt la fel de citibili ca înainte.
    Sigur, amîndouă revistele subzistă. Dar AC are în spate un trecut, o tradiție, iar Kamikaze nu dă nimic nou.

    00
  8. zoso: Eu intrasem aici sa discutam despre Kamikaze, nu despre piticigratis. Multa lume are pareri despre noi (spre surpriza ta, sunt si pareri bune), daca stam sa le discutam pe toate ajungem la balamuc. In plus, chiar nu eram nervos. Inca o data, hai noroc si numai de bine! (Nu am intrat aici ca sa ma cert.)

    00
    • @Marius Bortea: cele doua au legatura. voi v-ati batut atata cu pumnul in piept ca sunteti si faceti incat lumea se astepta la mai mult de la voi. eu cel putin.

  9. zoso: Inteleg. Si eu ma asteptam la mai mult, dar nici nu sunt prea multe motive de nemultumire. Cel putin din punctul meu de vedere. Nu e o treaba chiar simpla – altfel spus, e mai complicat decat credeam, de aici si diferenta dintre entuziasm si realitate. Acum nu stiu exact la ce se refera nemultumirea ta. Daca e vorba de continut, e discutabil, deci e posibil sa ai dreptate, mai ales ca pana la un punct iti impartasesc opinia. Daca e vorba de cifrele astea, esti exagerat. Cifrele sunt incurajatoare (cel putin ale noastre), arata un cheag cu care nu se pot lauda multi, iar daca ne mai lasi un timp o sa vezi ca se vor duce acolo unde e tinta noastra. Nu e nicio drama in ele, sa fim seriosi, e vorba de o revista aparuta anul asta, cu aproape zero lei bagati in promovare (pana luna trecuta), o revista care nu a avut parte de sprijinul vreunui grup samd. O analiza mai profunda a BRAT-ului te-ar lamuri mai bine ca mine. KMKZ e deocamdata o revista de Bucuresti, restul e chestiune de timp, in lipsa banilor de promovare. Timp sa stii ca avem foarte mult.
    Pe bune, crezi ca daca ne deranjau cifrele alea le mai bagam in BRAT? Acolo nu se publica nimic fara semnatura editorului. Nu ne deranjeaza, ne convin, chiar daca ne-ar fi placut sa scrie ca vindem cu 3-4000 de exemplare in plus, alea pe care le-am pierdut cand am avut problema aia la difuzare.
    A doua problema: da, noi suntem mai tari decat concurenta, este evident. Daca ne cautam de maruntis, facem un bal mai mare ca al lor, intr-o carciuma cu mese. Dar pe cine ar interesa? Daca vrei sa bei cu noi, te asteptam la redactie. Avem frigider functional si curentul electric achitat la zi. Inca de pe hol se simte diferenta de valoare.
    Gata, am incheiat, aveti ultimul cuvant. Dar sa nu deviem de la subiect! Si data viitoare sa nu ne mai luam in serios ca suntem oameni mari.

    00
  10. @Marius Bortea: aveti un retur prea mare… media returului ar fi bine sa ajunga la max. 15%. Modificati tirajul pentru a scadea costurile cu tipografia. parerea mea… Sau bagati-le la „promotionale” ca sa intre la „difuzate” ;).

    00
  11. NOU
    #13

    Lidia: Sau la abonamente gratis ca sa ne laude si pe noi blogosfera ca avem cifre. Lasa-le asa, sunt vanzarile noastre curate, la chiosc, intr-un sezon slab pt toata lumea. Sunt multe metode de coafat cifrele de difuzare. Din fericire, cu exceptia celor fara legatura cu domeniul dar cu pareri ferme, nu mai pune nimeni botul la pacalelile astea.
    Media returului aia trebuie sa fie intr-un sistem de distributie optimizat, dar noi abia am inceput sa lucram la asta. Avem canale cu retururi mai mici de 15% si canale cu retururi f mari, dupa ce rezolvam problema (din pacate e greu) umblam si la tiraj.
    Merci pt mesaj!

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link, de la PCGarage prin acest link sau de la Finestore.