Caţavencu S.A. în faliment?

catavencu_in_faliment

(de aici)

Cine va trage foloasele şi ponoasele de pe urma acestei mişcări? În afară de Vîntu şi Buşcu, desigur.

Şi, că tot discutam de muncă şi de alte marafeturi, aş vrea să lansez o leapsă către tot felul de oameni care au lucrat la Catavencu S.A. (atenţie, la firmă, nu la ziar) şi au bloguri. Se simt un pic vinovaţi? Sau toţi munceau pe rupte şi nu îşi dau seama cum s-a putut întâmpla aşa ceva?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

12 comentarii

  1. trebuie ca au intrat toti in coma sau ceva… damn workaholics

    00
  2. off-topic: ai facut leapsa asta ca sa urci in zelist? :))))

    00
  3. Orice creditor poate cere falimentul unei societăţi debitoare, pentru o datorie neplătită. Dacă se plătesc banii, procesul se stinge.

    00
  4. motanes, pierzi esentialul. realitatea s.a a cerut falimentul realitatea s.a. see the point?

    cine a mai facut parte din astia? business standard alea?

    00
  5. pai cum sa intre in faliment?

    conform acestei stiri realiatea catavencu se extinde

    Grupul Realitatea-Caţavencu îşi extinde activitatea în Franţa prin exportul unui nou model de business. Monopoly Media, parte a Grupului şi lider pe piaţa de digital signage din România, şi-a lansat operaţiunile în capitala Franţei.

    Compania a semnat deja mai multe contracte cu parteneri francezi care îi vor permite să instaleze aproape 3000 de ecrane în diferite locuri din Paris, precum patiserii, braserii sau bănci. Conţinutul editorial care va rula aici este furnizat de Realitatea TV şi de Monopoly Media.

    „Dezvoltarea Monopoly în afara României s-a aflat pe agenda noastră încă de la început. Faptul ca Monopoly a fost aleasă să dezvolte aceste reţele în Paris a demonstrat că ceea ce am construit în România în ultimii 4 ani reprezintă un model de business care poate fi replicat cu succes în alte ţări, dar şi faptul că apartenenţa la un Grup de presă precum Realitatea-Caţavencu este extrem de importantă”, spune Gabriel Faflei, Director General Monopoly Media.

    Decizia de a extinde această reţea în Franţa este o urmare firească a strategiei de dezvoltare cu precădere a mediei electronice. Renunţarea la operaţiunile de print a permis Grupului Realitatea-Caţavencu să aloce resurse suplimentare acestui tip de business.

    Monopoly Media deţine o reţea, sub marca ZOOM, de aproape 4000 de ecrane în peste 30 de oraşe din România. Acestea sunt situate în zone cu trafic intens de persoane: hypermarket-uri, staţii de metrou, aeroporturi, restaurante, clinici medicale şi altele. ZOOM este cea mai mare reţea de televiziune cu circuit închis din Europa Centrală şi de Est şi unul dintre cei mai importanţi operatori în domeniu din întreaga Europă.

    00
  6. mai dureaza pana o sa fie „!” in loc de „?”

    00
  7. ih…ma gandesc ca la poker… postul Andrei-ului e o inventie literara sau are legatura cu realitatea ? Sa mor daca imi dau seama ! :)

    00
  8. Eu am lucrat la Catavencu SA, la Business Standard mai precis. Majoritatea oamenilor si-au facut treaba cum au putut mai bine. Majoritatea erau foarte buni pe domeniile lor, iar salariile erau destul de bune. Nu se muncea putin, dar nici nu lesina nimeni de atata munca, era un ritm normal in presa, de dimineata pana seara. Ca sa te simti vinovat ar trebui sa stii ce n-a mers, ori asta nu prea stie nimeni, din moment ce noi primeam informatii mai mult de pe diverse bloguri decat din interior.

    00
  9. sunt doua firme diferite. andrei bate şaua sa priceapa cititorii :)

  10. Viorel, da-mi si mie 2 exemple (din trecut sau de-acuma) de oameni buni pe domeniile lor la Business Standard. Ca nu stiu unde erau oamenii cand se scotea ziarul da’ articolele erau slabe rau. (Sau era cenzura si acolo? :) )

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.