Cât consumă un Logan?

La mers pe drum drept, cu viteză constantă, cam aşa arată un consum de Dacia Logan 1.5dci.


Vezi mai multe din Auto, moto pe 220.ro

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

53 comentarii

  1. E un motor recunoscut pentru consumul lui foarte bun.
    Desigur acel 2.8 e un pic mai mare dar tot e ok!

    00
  2. Loganu merge bine, am un amic care a scos consum de 5l cu motoru de 1.4 benzinar la un drum de Belgia.
    Trage ok in treptele mici, numa ca trebuie sa si apesi pedala aia :D.

    00
  3. comarnic – bucuresti e un drum in vale. consmul real pe o suprafata plana ar fi undeva peste 3.2

    00
  4. bro, cine merge cu 100?
    plus, daca ma prinde carcelu la picioru drept s-a dus dracu tot consumu…

    00
  5. O mica rectificare: drumul acela doar pare drept, in realitate e foarte putina vale care conteaza destul de mult. Ia sa faci o proba in sens invers sa vezi ce obtii, eu cred ca sare de 3.

    00
  6. drum iasi-budapesta-viena-bolzano retur, logan benzina 1,4, consum mediu 5,5/100 km, pe autostrada, cam 4,7

    00
  7. Testat, adevarat. 1.5 dci-ul este foarte reusit, masina robusta, fiabila. Cielo mai erau masini bune, pacat ca si consumau calumea. Alea din Coreea

    00
  8. Portiunea nu este Comarnic – Ploiesti ? E o diferenta de nivel sesizabila catre Ploiesti.

    Apreciez si eu si Europa de Vest, consumul si cuplul lui 1.5 dCi (68 CP) Renault !

    00
  9. Da, consum excelent, dar dacă ești cu familia și bagaje în spate, orice drum cu înclinare peste 10 grade devine o problemă. Crede-mă, testat și verificat în Grecia – era și un drum cu o singură bandă și mă înjura lumea că nu trăgea deloc. A fost unul din motivele pentru care am renunțat la Logan.

    00
  10. Cu un Logan diesel scoti usor un 4.5%. Motorul este turbo si trage bine atunci cand ai nevoie. Acum le gasesti la Dacia cu 75 si 90 de cai putere.

    00
  11. @octi fir-ar ai dracu astia de merg cu 100… cine naiba o mai pomenit asa ceva?? Cum adica, pai in NFS 100 ai in treapta a 2-a :)) Amatori dom’le.

    00
  12. @Golby, 100 e plafonul treptei 1…cand se schimba a2a…

    PS: te joci NFS?

    00
  13. Loganul nu are consum instant in computerul de bord! Ia sa resetez si eu computerul la Sinaia si apoi sa merg in frana de motor pana dupa Comarnic si sa ma apuc sa filmez bordul. Serios, problema e de masurare, nu ca ar consuma de fapt mult dieselu’ de 1.5.

    00
  14. Zoso, iertata fie-mi indecenta, dar in videoclip lipsesc detalii esentiale: o medie a consumului de carburant se face dupa un numar rezonabil de kilometri parcursi. Adica prinzi o vale de cativa km si resetezi imediat calculatorul, pai e corect asa? Putea macar sa filmeze pentru ce distanta a rezultat respectivul consum.
    In plus, se poate iutubari ca sunt instalatii de pus pe masina care produc hidrogen si iti injumatatesc consumul daca e montata la motor.

    00
  15. @Dan E adevarat loganele au o problema cand ai greutate, au am nenorocit un disc de ambreaj mergand spre BM..

    00
  16. @Dan posibil unele modele sa nu aiba consum instant, dar al meu de exemplu are.
    @octi ma mai joc din cand in cand. Daca ai masina stock cred ca se poate schimba si inainte :) Acum am numai NFS MW, nostalgic.

    00
  17. daca nu schimb inainte imi fac tuning de pistoane pe capota :D

    eram doar troll :D

    00
  18. 1.6 16v. Cel mai bun consum pe 4600km: 7.2 Condus de 2 tipe.
    Condus de mine: cam 9% acelasi traseu

    00
  19. Well… eu am 1.6 16V (Euro4) si pe DN-uri consuma cam 6,5, Daca trag si autostrada cam 35% din timp urca pe la 8

    00
  20. Ptiu…, baga-mi-as… Si eu l-am vandut p’al meu :D

    00
  21. 1. Drumul e la vale.
    2. La un moment dat accelereaza si tot 2.8 arata.
    3. Pe acel drum cu vectra 2.0dti am consum de 3.8-4.3%. ;)

    00
  22. Bucuresti-Drobeta- Nadlac-Budapesta-Viena-Stuttgart-Freiburg-Bad Sackingen si retur Dacia Solenza 1.4 EURO2 consum 5.6% calculat la pompa.
    Acelasi drum Ford Fusion 1.4 EURO4 8.6% pe computer (resetat la plecare).
    Numai eu le-am condus pe amandoua.

    00
  23. La fel ca si Robert:
    1. Drumul ala e la vale si, in general, vantul pe acolo bate dinspre Nord, deci din spate in filmare
    2. Opel Astra H, 1.4 benzina, exact pe aceeasi portiune, cam cu aceeasi viteza, 3.5%. Pe „turbo-zone”, intre Campina si Ploiesti, la un respectabil 140 la ora, aveam 5%.

    00
  24. Super tare consumul. De ce oare aveam eu impresia ca Loganul consuma foarte mult?

    00
  25. Tind sa cred ca este cat de cat, pe bune. Pe E85, 500 km, am prins, cu familie, bagaj si tot ce vreti, la Logan MCV, 7 locuri, 3.4/100. Motoarele astea chiar sun facute sa pape putin si daca stii sa-l si mangai, sa-l tii in turatie mica, sa-l bibilesti, nu te mira daca scade grav consumu’ …

    00
  26. nu ramane decat sa va luati toti Logan si sa incercati figura asta iar cand constati ca nu e asa te bati singur cat de prost ai fost sa faci aceasta alegere.
    1. daca era pe consum instant cand a depasi 100 clar nu mai ramanea la 2,8.
    2.el nu filmeaza decat cateva secunde 13.18 si acolo ramane.

    Eu iti fac test pe skoda octavia 1,2 tsi la aceiasi viteza putin in vale dar pe o distanta de 5 km si apoi in linie dreapta iti arat un consum de 3,8 dar nu instant….. deci acest test cu loganu nu e relevant

    00
  27. Loganul consumă motorină??? Eu ştiam că produce. Că am un vecin tirist cu Logan diesel care are mereu motorină de vânzare. Vecinu zice că nu a vizitat cu maşina vreo benzinărie decât pentru a-şi satisface nevoile fiziologice. Şi are maşina de câţiva ani buni.

    00
  28. Computerul de bord de la Logan nu are consum instant …. se updateaza la un anumit interval iar ceea ce filmeaza el acolo este primul interval dupa resetare. Trebuie un filmulet de cateva minute in care sa vedeti cum evolueaza.

    00
  29. poate pentru ca te gandeai la cele de 1.6?

    00
  30. Sa lamurim treaba cu existenta consumului instant pe CB de Logan ca sa afle si altii ca se poate.

    O simpla cautare si deja dam de un anunt

    http://www.daciaclub.ro/Montam-Computer-Bord-Schimbare-Iluminare-Bord-Pla-t120183.html

    Alte argumente deci..

    00
  31. Eu am scos 4.4l/suta cu 1.4, resetat inainte sa plec de pe loc, mers cat de cat constat in treapta a 5-a la 2000rpm vreo 35 km, deci e plauzibil acel 2.8.

    00
  32. Eu nu cred ca este consumul instant ala dupa cum vad eu pe acea „iconita”

    00
  33. ce dracu e cu discutiile astea imbecile cu sare d 3 sau de 4?

    eu am peugeot 307, 1.6 benzina si consum pe drum dala 7, la 100km/h… ce p mea vroiati sa mearga moca? sa se si alimenteze?

    00
  34. aia cu `sare de 3` a fost monumentala. dap.

  35. In vara asta, drum Bucuresti – Drobeta – Belgrad – Dubrovnik si inapoi, undeva pe la 2700 km, din care cu siguranta 1000 facuti in conditii de drum ca pe la Cheia, consumul a fost de 5 l/100 km. Fix 5 l, cu 4 oameni in masina, full de bagaje.
    Iar aia cu „nu trage la deal” mai depinde si de sofer…
    Altfel, Loganul e varza! :D

    00
  36. consum mediu cu megane 1,5 dci 100 cai frumosi scos pe distanta de 230 km, mers fluent cu 80-90 km/h: 2,8%

    00
  37. Tipu’ din videoclip a resetat calculatorul in mers, la viteza de 70-80km/h.
    Am facut si eu la a mea al fel, 1.4mpi, si imi arata consumul de 2.5 . Mii de loluri

    00
  38. precizare: m-au depasit vreo doua coloane mortuare, vreo cinci melci si am suflat si io in pinze

    00
  39. Logan-urile trag greu, cu o singura exceptie: 1,6 16 v (105 CP). Asta e masina pe care o conduc acum, si cu toate ca e un MCV, trage extraordinar de bine. Nu mi-e frica nici la urcare, nici in depasiri, si nici macar in depasirile in urcare. Secretul consta in turarea motorului pentru a obtine maxim de vointa: minim 3000 rpm, preferabil cand ai nevoie de „zeama” in 4-5.000 rpm. Si repet, isi face treaba.
    Consumul la drum intins neforjat e aprx 7,4%, cu clima 7,6-7,8%, urban in schimb creste enorm consumul. Forjat cu urcari si serpentine am ajuns la vreo 8,2%. Consumurile sunt facute cu antena de statie CB, lucru care am observat ca ridica consumul cu 0,1-0,2%.

    00
  40. Si pentru cei care cred ca Logan nu are consum instant, GRESITI. Eu pe MCV nu am, dar am un coleg care are Logan simplu (la vremea aia versiunea full) care are consum instant, si asta o stiu pentru ca am condus si eu masina aia. Asa ca inainte sa deschideti gura, documentati-va putin.

    00
  41. Va pot confirma ca loganele de dupa 2006-2007 nu mai au optiunea sa-ti arate consumul instant. Asta din cauza „meltenilor” care vedeau acolo cand accelerai 20% (si ziceau ca atata consuma) si din cauza faptului ca Renault vrea economie si asta era una dintre ele.
    Cand despre consum…motoarele diesel de la Renault sunt renumite pt consumul mic….vedeti si 1.9dCI. Si ca sa vedeti cat de apreciate si cautate sunt…cautati pe site-urile Renault din Ro sau Fr si faceti comparatie cat costa o masina cu motorul dCI cel mai ieftin si cu un motor cu benzina….o sa vedeti o diferenta de vreo 4000-5000euro din cauza faptul ca se cer masinile cu motoare diesel…..

    00
  42. 1. consum instant exista pe modelele scoase pana in 2006
    2. 1.5 Logan dci , 6.8% in oras cu clima
    3. la drum intins (venire de la sinaia) se duce in 4 % mediul iar la dus cred ca 5% (pe la posada se goleste rezervorul cand taximetristii rechini in bucuresti, acolo stau cu okii cat cepele nu cumva sa pateasca ceva in curbe)

    00
  43. Versiunile mai vechi de 2006 au si consum instant, alea cu plasticul galben la semnal. Cele de dupa 2006 numai au.

    00
  44. NU mai laudati atat motorul asta de 1.5, pt ca in jur de 70.000km se duce pompa de injectie…

    00
  45. @Arthur: full fara piele?
    *ontopic: d-aia nu imi plac mie dieselurile, ca apar discutii de tedeisti de genul „schimb la 1800 si am consum cu .1 mai mic de cat tine haha. Eu am 1.8 benzina cu consum 13-14 si aia e, stiam asta de cand am luat rabla si nu ma dau cu capul de pereti: I do the crime, I do the time. Sa vad eu cat tine un diesel ieftinache fata de benzinarul meu facut socotit.

    00
  46. mersul constant influențează foarte mult consumul. panta influenţează şi ea. la fel, uleiul proaspăt. diferenţa de consum dintre uleiul proaspăt şi cel uzat poate ajunge şi la jumătate de litru, la motoarele mari chiar mai mult. mai contează rodajul motorului, uzura pneurilor, a suspensiei și a direcției, greutatea de pe maşină ș.a.

    00
  47. Am condus si eu un logan 1,5 dci, cu i rosu, nu stiu exact cati cai avea, da tragea foarte bine cu 3 persoane in masina, am mers in general in forta, cam cat putea masina, si avea un consum mediu de 7,8l ; sa precizez ca la masina doar motorul era un pic interesat, sasiul varza, vibra la 140, la denivelari pur si simplu sarea masina, stabilitatea in curbe nu exista, volanu la fel si la 10 km.h dar si la 160km.h, masina avea 40 000 km; in general conduc un astra h 1,9 cdti, 140 000 km, e net superior din orice punct vedere loganului, mergi cu 200 km,h si nu are nimic; nu umflu nici o masina, nu sunt a mele,

    01
  48. Toata lumea lauda loganul… pana se urca in altceva.

    00
  49. Loganu e masina buna, nu zic nu, dar in comparatie cu celalte tipuri de masni e slaba. Am avut un Logan tot 1.5 si am fost foarte multumit de el, pacat ca a trebuit sa il vand.

    00
  50. păi poţi să lauzi loganul dacă te raportezi la banii pe care îi dai pe el. este, totuşi, ieftin, încăpător, motoraşul diesel consumă puţin. eu nu l-aş compara cu o maşină al cărei preţ de nouă este aproape dublu.

    nu ştiu, totuşi, dacă la 40000 la bord cedează atît de uşor, dacă ai grijă de el şi nu a fost lovit. merg relativ des cu taxiul şi am văzut loganuri cu 200k la bord care mergeau impecabil.

    00
  51. Masina incapatoare, ieftina, iar motorul de 1.5dCi are intr-adevar consum mic. Sigur ca 3% nu o sa-l ai tot timpul, dar oricum e ceva sa-l vezi , nu? Atat consuma si o Honda hibrida, care costa de 5 ori mai mult.
    De ce nu ne luam atunci toti Logan? Aaa, mi-am amintit. Am vazut cateva implicate in accidente, si sunt dezastru la capitolul siguranta. Prefer un consum mediu de 6-7%, dar in caz ca se baga unul in mine, sa pot sa va si povestesc patania, nu sa ma vada altii pe la stirile de la ora 5.

    00
  52. 1.5 dCi, 65 cp, 110500 km
    2375 km parcurşi / 129l consumaţi / 36,4 kmph v. medie
    917 km autonomie la 5,4% consum mediu
    https://youtube.com/watch?v=5YsWNbv7fRs

    00
  53. Asa mi se intampla si mie la Peugeot 307 1.6 HDI, 2.1 – 3.5 variaza pe loc drept, viteza constanta :-)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.