CarVertical e un serviciu inutil

Un băiat din Satu Mare, care se ocupă cu adusul de mașini daună totală din SUA, reparat și vândut în România, explică de ce CarVertical e un serviciu inutil, la fel ca și restul serviciilor de gen. Iar oamenii care promovează acest serviciu o fac pe bani și știu cât de util este de fapt.

Altfel, canalul omului e foarte mișto,  e un fel de Arthur Tussik român.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

72 comentarii

  1. Am vandut recent masina veche, pe care am cundus-o doar eu. Am platit de curiozitate la car vertical sa vad ce apare.
    O singura intrare in service, pentru ceva vopsitorie in partea din spate. Desi mai avusesem inca una inainte si vreo doua dupa. Tot vopsiri dupa tamponari, nimic serios. Toate astea facute la Porsche Nord.
    Pe celelalte, facute la un service de cartier, oricum nu ma asteptam sa le gasesc..

    00
    • La RAR apar daunele?

      01
    • De curiozitate am aruncat 35 lei la RAR. :)))
      Apare aceeasi dauna ca si pe car vertical.

      De remarcat cat a facturat Porsche (am facut-o pe CASCO cu regres) 8-9000 lei. Reparatia a constat in vopsit bara spate, aripa dreapta spate, usa dreapta spate. 3000 lei per element. Asta in 2014!

      20
  2. Stai sa vezi marfa ce o sa aduca ăștia dupa ce se retrag apele din vestul Germaniei, Belgia etc. Mii de mașini full fără piele.

    10
  3. Domnul Samsar : Aplicația aberează 😀
    Cine știe ce nenorociri mai avea mașina aia !

    00
  4. Lasa ca mai face andy popescu niste scenarii in care prinde el samsari si baga reclama la car vertical, si cocalarii de teapa lui o sa aplaude pe acest mesia al automobilelor si condusului ilegal. Pe de alta parte, masina noua e sfanta, nu toate rapciugile venite de nu stiu unde si reparate pe genunchi….

    00
    • Eu am luat masina noua, de la Autosincron Cluj, ca pe urma sa aflu ca a avut ceva avarie la plafon si cine mai stie la ce. Bineinteles ca ei nu mi-au zis nimic. Deci, nu e sigur nici cu masinile noi.

      13
    • Pai au fost magari, deoarece probleme pot aparea in timpul transportului , insa masinile sunt asigurate, drept urmare, dealer-ul poate solicita asiguratorului ceva bani, care se poate transforma in discount pt client, daca accepta masina. dar cine stie cine si cum asigura, merg pe burta etc….insa astea sunt exceptii.masina a fost comandata de tine, sau ai luat ceva disponibil de pe stoc?

      01
    • @becaly, poate cere bani transportatorului. În timpul transportului, mașina e asigurată de transportator.

      10
    • @becaly: Era una deja comandata de ei, dar care nu era inca in stoc. Dealerii comanda in avans ca sa nu stea prea mult clientul. Tot am stat 4 luni. Nu stiam de ce ma tot amana cu predarea masinii.

      00
  5. E bun tot canalul lui, recomand si celelalte clipuri.

    00
  6. NOU
    #15

    E cam varza aplicatia dar utila pe ici pe colo. Eu am cerut 3 oferte la serviceuri mai spalate sa-mi vopseasca 2 portiere pe dreapta si acum am 3 daune in car vertical. Daca o faceam in fata blocului nu stia nici naiba :)))

    00
    • wait a moment… cum vine asta?
      Mașina chiar era lovită / julită sau nu era și ăia au raportat fals?

      Portierele se mai revopsesc și pentru motive gen „autocolant dat jos cu tot cu stratul de vopsea” (e.g. mesaje publicitare / branding de firmă / taxi ș.a.m.d.) sau mici pete de coroziune / rugină.
      Astea nu cred că se pt numi daune/accidente raportabile.

      00
    • NOU
      #17

      @Adi – Nu cunosc prea bine sistemul dar e posibil ca atunci cand un dealer face o oferta de reparatie pe un VIN sa se inregistreze intr-o baza de date chiar daca nu faci reparatia la ei. Ca eu am cerut 3 oferte si am reparat masina o data iar dupa imi apareau 3 daune de valoarea ofertelor. O am de noua de la 0 km stiu ca n-a fost bubuita.
      Explica-i unuia cu un raport de la car vertical faza asta daca te crede :)))))

      30
    • NOU
      #18

      Acu mi-a venit o idee e posibil ca dealerul sa fi facut o magarie sa fi incasat bani de la vreo asigurare si sa ma fi taxat si pe mine? Ca eu am platit integral lucrarea nu am facut-o pe asigurare.

      00
  7. Chiar și când găsește daune (cu poze) tot e un serviciu inutil? Pe mulți samsari i-a lovit rău de tot Carvertical, nu mai scapă de cazane așa ușor.
    Nu e excelent dar câteodată te poate scuti de o țeapă.

    00
  8. Saracii primesc ce merita.

    Pe de alta parte, nici cu Arthur asta de Romania nu m-as lauda, ca el e in grav conflict de interese in clipul asta. Daca el se ocupa cu reparatia de masini busite pe afara, aplicatia ii da grav la temelie.

    00
    • Ce repară el, după spusele lui, sunt mașini ok, reparabile, sigure. Cine știe câte țepe o fi dat și el și acum se simte oarecum amenințat de „tehnologia” asta, nu de alta dar se tot agită pe grupuri cum că mașinile boțite sunt mașini ok :))

      00
    • Nu am masina, nu vreau masina, sper sa nu ajung sa am nevoie de masina vreodata.
      Adica, as putea fi impartial.
      Desi nu ma pasioneaza absolut deloc domeniul auto, am urmarit 3 clipuri de-ale acestui baiat.
      „Daca el se ocupa cu reparatia de masini busite pe afara, aplicatia ii da grav la temelie.”
      Intr-unul din clpuri spune asta: „Decat sa platiti 100 de lei (sau 150 de lei?) la aplicatie, mai vbine platiti 250 de lei la reprezentanta firmei, si va da un raport de 8 pagini unde se spune aboslut tot, inclusiv uzura scunelor, pentru unele din modele.
      Omul asta din acest clip, „samsarul” asta, recomanda sa te duci sa scoti rapord de 8 pagini, decat sa platesti un cacat care, il citez: „il poti afla gratuit daca bagi seria sasiului pe Google.”
      „Aplicatia ii da la temelie”, dar el recomanda rapoarte de 8 pagini, foarte detaliate.

      G’s Garage pare un tip fain, despre care mi-ar placea sa aud ca are succes.

      Iar pentru ca nu ma paisoneaza auto, azi am auzit si de Andy Popescu, care pare un mega-cocalar, un cacat de om, pompat de multe site-uri de stiri.
      „Ce afaceri are celebrul vlogger Andy Popescu”. Sa suga p. Andy Popescu, si „afacerile” lui celebre.

      20
    • Daca prima impresia conteaza, G’s Garage mi-a facut impresie buna, Andy Popescu mi-a facut impresie de cocalar bășit, cu aere de mare important.
      Pe amandoi i-am vazut azi, iar maine am sa uit de ei.

      00
    • @Cristi – doar că de când cu gdpr reprezentanța îți zice pas. Excepția e când cere proprietarul actual istoricul lui (doar al lui îi poate fi extras)

      00
  9. Avariat, nu,,grav avariat,, dacă ne luăm după poza din video. Grav avariat e interpretabil, mașina avea ușa față lovită. Dacă era ciupit sau îndoit un pic stâlpul central, cu un pic de bunăvoință din partea constatatorului se putea considera daună gravă ( structură de rezistență) și toată lumea era fericită. Nu a descoperit nimeni apa caldă, e veche de când au început samsarii să aducă mașini de afară. Lovită în ușă aproape de stâlp, daună gravă, nu se poate reînmatricula în Germania, cumpărată și reparată de samsar, vândută în România.
    În rest și eu îl urmaresc pe băiat, e simpatic.

    00
  10. Ba pentru mine a fost buna. Si car vertical si raportul de daune RAR. Am evitat cateva surprize. Si erau pe bune, cand intrebam proprietarii de daunele astea, o dadeau din colt in colt.

    10
  11. Mi se pare f ok carvertical, indiferent ce zice domnu bisnita. Ah, nu-i sfant sa stie exact ce s-a intamplat cu orice masina de pe glob, dar e bine sa fie acolo, pe langa alte verificari ce ar trebui facute inainte de cumparare. Ca mai sunt si erori, pardon, nu e nimic perfect.

    10
  12. Experienta proprie cu autoDNA. Dau de site-ul lor. Cereau, parca, 35 de lei pe un raport. Bag VIN-ul propriei masini pe site-ul lor (masina cumparata de mine de noua de aici – implicit istoric cunoscut 100%). Surpriza, vine un mesaj cum ca masina a suferit „chestii” si daca vreu sa aflu mai multe sa decartez suma ceruta. Din pura curiozitate bag cardul, le dau 35 aia de lei si vine „raportul” pe mail. Bai nene, mi-au descris folosind probabil un programel gen VIN decoder, practic ce masina am. Ca e maro, ca are scaune, ca are volan, roti, si unde e facuta….ATAT! Le scriu astora, bai nesimtitilor astea le stiu si eu, doar bucile mele stau acolo la volan. Mi-au raspuns ca sunt prost ca n-am citit undeva scris minuscul ca ….ei nimic. Ca e voie sa minti. Mai mult incercau sa-mi mai si vanda un voucher cu reducere la o alta eventuala interogare viitoare. Le-am scris uie, cu M mare. Inselatorie pe fata! Ca ei nu dau banii inapoi neam!

    30
    • Tu știi că mașina nu are nimic și totuși plătești :)) după care vii aici și spui că ți-au dat țeapă.

      00
    • Nu e ciudat cum toate comentariile astea contra carVertical, autodna și toate serviciile de genul parca sunt trase la indigo ? Eu sunt proprietar de mașină nouă.. nu vreau sa cumpăr altceva.. hai sa îmi verific propria mașină la autodna :-)) Rugineste lanțul băieți..

      01
    • „Mi-au raspuns ca sunt prost ca n-am citit undeva scris” – probabil ca esti. Sarac sigur esti.

      00
    • @Serban Daca esti atat de afectat da-mi un revolut ceva si iti pun acum 35 lei. bogdaproste

      Eventual sa incepem si un fond ceva de ajutor pentru amaratii care isi vand din ce in mai greu cazanele pt ca specialistii care le aduc in tara trec cu vedere ca pe declaratia vamala scrie GRAV AVARIATA. Si dupa se plange ca e serviciul imperfect. Ca e vina siteului . Nu e a lui evident..

      00
    • Pentru asta ai chargeback. Mergi la banca, motivezi frumos cererea cu dovezi, si VISA/MasterCard investigheaza, iti dau banii inapoi si-l taxeaza pe vanzator daca e cazul.

      00
    • AutoDNA-ul iti arata ce informatii sunt disponibile inainte sa platesti.
      Adica cate citiri de km, cate poze… apoi platesti si le vezi…

      00
  13. Am cautat 3 masini pe Carvertical (da, stiu, m-am incapatanat in prostie), toate din Germania, toate din 2017, de la dealeri mari, cu carte de service, sub 100k km. Pentru toate 3 am primit de la Carvertical doar *uie. Una din ele (pe care am si luat-o) avea chiar si o dauna (gasita in baza de date Asiguratori -AudaHistory), in plus istoric complet (verificat in tara la reprezentanta). In afara de faptul ca rapoartele au fost practic goale, povestea cu „va dam banii inapoi” e doar pentru fraieri. Ei considera ca informatii de genul: defecte comune la acest tip de masina justifica banii pe raport si refuza sa ti-i dea inapoi. In plus, „nu exista informatii in baza de date asiguratori/furt/etc” nu inseamna ca masina nu a fost lovita/furata/etc. (vezi exemplul de mai sus) ci doar ca ei nu acces la bazele de date unde e inregistrat un eventual eveniment. Un alt exemplu al unui coleg de munca e o masina din Romania care avea o gramada de intrari in raportul de la RAR. Carvertical nu vedea nimic.
    In concluzie pentru mine carvertical= doar teapa!

    30
    • Adevarul e ca la cati comentari il numesc pe nenea ala „bisnita” si il acuza de chestii urate fara sa aiba macar habar de om, nu mai zis ca sa aiba si dovezi zau de nu merita sa faci mizerii si dai tepe.
      Daca oamenii nu vor o discutie normala si sa inteleaga faptele atunci mi se pare normal sa le oferi o minciuna frumoasa, macar sa se simta bine ca au nimerit si super oferta de la ultima batranica din Germania.

      00
    • Are si prezentarea masinii https://www.youtube.com/watch?time_continue=433&v=7O70KuCpCYY&feature=emb_title

      Bravo lui pentru ce face dar ca publicul lui ar trebui sa fie pasionatii si oamenii priceputi la masini care se uita la clipurile lui si inteleg ce face cu masinile. Poate pentru cunoscatori 28k pe masina aia e un pret bun, pentru un civil ca mine e un pret mare pentru o masina accidentata in SUA, cu istoric neclar, reparata la “Jizz Garage” si care imi poate aduce surprize neplacute si probleme la revanzare.

      Sunt curios si cum e cu normele de poluare la masinile din SUA, vad ca omul are multe masini cu motorizari pe care nu prea le vezi in EU.

      00
    • Final bid: 13700$ , respectiv 11,640 euro. si acum cere 28.000 euro…

      00
    • Decat 28k pe un Audi 2017 ca ala, mai bine 25k pe un Yaris Cross 4×4 / 2021 cu 0km!

      00
  14. Bossu: Aplicatia MINTE!!

    Oricine rezonabil: Pai scria intradevar pe declaratia vamala GRAV AVARIATA. De ce ai acceptat declaratia aia asa??

    Bossu: Da, dar mai scria si ca evaluarea e la 50k

    Oricine rezonabil: Pai poate era gresit un 0 in plus la evaluare vs. statusul de grav avariat

    Bossu: Aplicatia MINTE!!

    10
  15. min 7:24 – isi schimba tricoul :)

    00
  16. Intamplarea face sa fi folosit serviciul respectiv prima oara chiar ieri. Pe scurt, nu m-a impresionat dar nici nu mi s-a parut inutil. Practic s-au verificat informatiile pe care le stiam de la dealer: masina n-a fost folosita ca taxi, n-a avut avarii, a avut 2 propietari. Masinile cautate de mine aveau kilometraj destul de mic (<50k). Sa dai 80 de lei ca sa verifici o poveste pe baza careia platesti 10,20,30 mii de euro nu mi se pare un capat de tara. Mi s-a parut onest ca mi-au mai dat un raport gratuit pentru ca unul din cele 2 cumparate era destul de sarac.
    Dar da, e o afacere (logic) care are niste costuri si care face destul de multi bani.

    Nu am nici un dubiu ca pot fi fentate si ca cine se chinuie tare poate sa ascunda orice, pana la urma e un raport online facut de….nu stii cine.

    Cred ca e bun doar ca sursa de verificare si pentru masini mai vechi sau cu multi kilometri. Mie nu prea a avut ce sa-mi arate la o masina cu 37k la bord.

    00
  17. Dan Babu a explicat in urma cu un an si ceva cum functioneaza aplicatia
    https://www.youtube.com/watch?v=YXXh2CodzVE

    00
  18. NOU
    #47

    Nu stiu ce am facut, doar am citit pe aici si imi apar acum reclame la Car Vertical pe neti… :-)

    10
  19. Cat timp o masina sudata din 3 epave intr-un garaj din jud. Teleorman va aparea intacta pe CarVertical, cred ca merita CarVertical doar ca sa te feresti de masinile fara niciun fel de dauna :)

    10
  20. Carvertical e o un soft mediocru cu multă publicitate. La fel ca TOATE celelalte servicii de acest gen. Autodna, sau care mai sunt.

    Dacă înțelegi ce vând ăștia de fapt, veți înțelege care-i faza. Nu e vorba că-s escroci sau ceva, sunt 100% convins că ei încearcă să ofere informații cât mai bune, dar nu vor recunoaște că e cam misiune imposibilă.

    Ideea de bază e simplă, faci un contract cu toți furnizorii de astfel de baze de date, ăia îți dau un preț per interogare, și tu le aduni toate și le vinzi mai departe. Sau mergi pe cele publice chiar.

    Atât. Nu oferă absolut nici o altă plus valoare.

    Dacă mâine firmele de asigurări își fac baza de date publică dpdv al daunelor, așa cum a făcut-o RAR-ul, EU dă ordin ca bazele de date cu vehicule furate să fie publice, ăștia au ieșit din business.

    Nu e un serviciu bun sau prost. E pur și simplu ia dintr-un loc și dau mai departe. Dacă mașina n-apare în bazele de date cu care ei au contract, degeaba.

    Pe mine nu m-a ajutat cu nimic, am făcut peste 10 interogări, mi-au dat câteva gratis pentru că la vreo 4-5 mașini nu au găsit absolut nimic. Deși toate aveau istoric service complet în rețeaua de service a producătorului dar la care ei n-au acces, dar taxează.

    00
  21. Pana la urma aplicatia asta face altceva decat sa preia date publice din alte parti? Nu se pot obtine aceleasi informatii pe gratis?

    00
    • Poti sa iti cosi de la zero si ciorapii singur la o adica. Si ai economisit. Asta nu inseamna ca e o idee buna.

      00
  22. Funny shit.

    La fel si motocicleta mea. Apare dauna totala in State, nu mai retin site-ul exact de unde am scos raportul DAR a pus la dispozitie pozele de la licitatie cu motocicleta „sigilata” ( avea niste sigilii gen lanare topita ). Motocicleta a picat pe o parte, cob zgariat si fairing zgariat si crapat deoarece sunt din fibra de sticla.

    Pe raport scrie ca avea dauna frontala – bun. O cumpar, o fac bucati in garaj sa ma uit la directie. ABSOLUT FUCKING NIMIC, nici macar indoituri superficiale pe carcasele furcii interioare – nimic.

    Pentru cacatul asta, motocicleta apare ca „Salvage Title” – adica fier vechi, ireparabila. Uite ca au trecut 3 ani de cand am achizitionat-o si vreo 55 de mii de KM si nu are nici pe ma-sa.

    00
    • Salvage title nu inseamna ireparabila, aia e Junk/For parts only/ For destruction/ Salvage unrepairable, in functie de statul de unde e luata.
      Salvage title simplu, fara vreo remarca de mai sus este reparabila.

      00
    • Mda, mi am verificat și eu VIN ul recent, eram curios.
      Zice că am schimbat rezervorul de benzină (care i sub șa) și am avut recall pentru probleme la caroserie (?!?). Plus lease/taxi. Dacă vreau detalii mai multe, să mă înregistrez.
      Sigur.

      00
  23. Vamuire la 10%. O declar in Ungaria la 50000 $ in loc de 100000 $. Apoi ma plang ca se vede in sistem cu dauna de 50K?
    PS Verificarea la VW e min 350, la BMW e 700 lei. Si iti spune doar chestiile de baza si istoricul.

    00
  24. Testat pe carvertical masina luata de noua, condusa doar de mine ani buni si pusa la vanzare. Mi-a aparut ca in anul 2 am facut peste un milion de km si apoi am dat kilometrajul inapoi.

    00
  25. n-are niciun farmec sa-ti cumperi masina sh si sa nu stii daca a murit vreun neamt sau vreun american intr-insa

    00
  26. mi se pare amuzant cum 70% din comentatori au ratat sensul articolului :)

    00
  27. Carvertical cam sucks.
    Dau sa vând masina, am cumpărător interesat, îi dau Vin-ul sa verifice. Îmi spune: „mașina are km dați înapoi, uite link-ul pe carvertical”. Mno, zic, ia sa vad și eu. Când colo, cică 20k dați înapoi, în perioada când mașina a fost în posesia mea. Hopa, zic. Ma uit cu atenție, cică mașina a făcut 40k in doua luni (de iarnă) apoi apare cu 20k mai puțin în înregistrări. Ceea ce e cel puțin absurd.
    Asa ca…

    00
  28. Sa-mi f.. una! Si saraci si cu pretentii, vreau X5 lovit, adus si reparat pe mocangeala din US via Ungaria, trag de masina 5 ani, si apoi vreau sa-l vand la pret de masina intretinuta, nelovita, neimportata. Si tot C..vertical e de vina.
    Nu ne mai facem bine.

    10
  29. NOU
    #62

    Mă uit de mult timp la Arthur tussik…și nu am înțeles ce au reparațiile făcute de el, mie mi se par foarte profi. Se vede clar că multe mașini pe care le repară sunt aduse din cimitire cu dăuna totală gen stâlpi îndoiți dar în rest ok. De ce toată lumea are o problemă cu reparațiile mai mari la mașini (stâlpi, lonjeroane)? Părerea mea e că oricum la un impact major nu mai contează dacă metalul este nou sau sudat. Deci, care e faza? Dacă reparația este făcută ca la carte, mașina e in unghiuri, îi dă cu antirugină and stuff…

    10
    • Problema e partea cu „ca la carte”. „Ca la carte” nu înseamnă că arată bine pe afară. Mașinile actuale sunt sanvișuri de 2-3 materiale, numite generic „tablă”, dar cu proprietăți diferite, sudate în 3-4 metode diferite în funcție de locație și nevoi de rigiditate/elasticitate. Adică stâlpul nu e pur și simplu „o tablă”, are o anumită formă nu doar pe exterior, ci și pe interior – iar refacerea structurii interioare e complicată sau imposibilă.

      Conceptul de daună totală apare pentru că nu este fezabil să faci reparația „ca la carte” fără să coste un procent important din valoarea mașinii. Asta la costuri de reprezentanță de obicei, așa că Nicu de la colț poate să o repare mai ieftin. Da, mașina o să arate excelent, e dreaptă, totul e perfect, dar Nicu nu oferă vreo garanție (și de obicei nici nu știi că există problema). După care ai un accident la 50km/h (când toate testele de impact îți zic că o să ieși fără probleme din mașină), iar mașina se rupe în două și pe tine te aruncâ pe câmp, pentru că stâlpul tău arăta bine doar pe afară, structura de rezistență din interior nu a fost reparată, pentru că era prea complicat, așa că rezistența stâlpului e doar 20% din cât au testat la EuroNCAP.

      O să zici că mașina ta a fost reparată perfect, pentru că asta e și ideea de bază pentru astfel de afaceri, „doar nu mi s-o întâmpla tocmai mie”. Dar nu ai cum să-ți dai seama dacă a fost reparată bine sau nu.

      20
  30. Dacă am înțeles bine, omul zice așa:

    1. Avem o mașină de 100,000 de euro.
    2. Mașina a fost lovită.
    3. Valoarea declarată a mașinii a fost de 50,000 de euro, după accident.

    Ce zice CV?

    1. Avem o mașină de 100,000 de euro.
    2. Mașina a fost lovită.
    3. Valoarea declarată a mașinii a fost de 50,000 de euro, după accident. Deci, în urma accidentului, mașina s-a devalorizat cu 50,000 de euro, adică pagubele au fost de 50,000 de euro.

    Fără VIN, orice alt argument îmi pare invalid.

    00
  31. un samsar care se oftica pe car vertical. sa ne scuteasca! prefer sa-mi spuna car vertical ca o masina e posibil sa fi fost lovita decat sa-mi spuna un samsar ca masina nu a fost lovita.

    10
  32. Daca intri pe canalul lui si vezi ce masini aduce, iti pui mainile in cap. Sunt facute acordeon si apoi le repara el si le vinde in RO. Nu stiu cui i-ar conveni sa conduca o astfel de masina.

    Iar in cazul de fata, parerea mea este classicul hotul striga hotii.
    Cat despre carvertical sau alte servicii similare ca ar fi inutile, nu prea cred. Poti afla ceva informatii relevante fara sa te deplasezi nicaieri. Normal ca faci si alte verificari cu masina pe care intentionezi sa o cumperi, dar serviciile de genul sunt o filtrare. Ca se intampla sa nu iti dea deloc informatii, de acord, dar intuil e mult spus.

    11
  33. Daca intri pe canalul lui si vezi ce masini aduce, iti pui mainile in cap. Sunt facute acordeon si apoi le repara el si le vinde in RO. Nu stiu cui i-ar conveni sa conduca o astfel de masina.

    Iar in cazul de fata, parerea mea este classicul hotul striga hotii.

    11
  34. Haideți să vă spun și eu povestea mea cu CarVertical:

    1) Am vândut un Hyundai Santa Fe
    Istoric: Un berbec mi-a rupt oglinda. Am reparat-o / inlocuit-o la reprezentanță pe asigurarea RCA.
    CarVertical: Îmi indică exact această problemă și îmi oferă și poze.
    Clientul care mi-a cumpărat mașina: Mulțumit că am fost sincer cu el și a văzut atât poze de pe Carvertical cât și poze „reale” de la mine din telefon.

    2) Cumpărat Audit A5 (Anul trecut).
    Verificat pe CarVertical. Zgarieturi minore în partea din față, sub bară (Mașina e destul de joasă).
    Verific mașina, găsesc un spray alb în portbagaj. Îl întreb pe vânzător ce este cu spray-ul. Îmi explică faptul că mașina a fost zgariată ușor fix unde văzusem pe CarVertical. Am preciat că a fost sincer.
    Dacă nu era CarVertical, nu îmi dădeam seama și nu verificam vreodată că a hârjâit ușor cu bara pe dedesubt.
    Mai mult am văzut poze cu mașina din Belgia, inclusiv prețul de achiziție.

    Pentru mine este 2/2. Eu sunt foarte mulțumit.
    În altă ordine de idei, am dat pe un raport vreo 40 Lei dacă nu mă înșel, dar am verificat vreo 5-6 mașini înainte să o cumpăr pe asta. Într-un final, la o mașină de 14.000 Euro, consider că nu am pierdut cine știe ce (Adica vreo 50 Euro).

    Eu consider că a meritat. Măcar să fiu împăcat. Pentru liniștea mea.

    00
  35. Sunt singurul de aici care nu și-ar dori să cumpere o mașină lovită?
    „Are doar o ușă bușită”,”A fost lovită dar doar aripa îndoită și stâlpul îndreptat”
    Înțeleg că există riscul de daune pe care nu le găsești pe carvertical dar când vrei să cumperi o mașină cu 0 daune, te uiți în toate bazele, dacă găsești ceva treci mai departe.

    01
    • Pai cumpara-ti noua…ce mare lucru…aaa nu iti permiti…aaa…bine boss o sa fim atenti cand luam masinile sa nu le lovim sa poata si domnia ta sa mearga cu masina sh ca noua.

      20
  36. Am cumpărat mașină SH de curând. În căutări am apelat și la CarVertical. Am verificat 2 mașini. În paralel am apelat și la o cunoștință cu acces la sistemul Audi, care mi-a dat rapoartele complete despre mașinile alese.
    Evident, CarVertical scăpa aspecte importante. Deci, după cele 2 mașini am renunțat la CV.

    00
  37. Am achizitionat o masina din Germania in data de 29.11.2022 care prezenta avarii usoare in partea stanga spate , respectiv stopul spart si bara infundata, atasez factura cu care am cumparat masina si pozele cum arata masina la momentul achizitionarii.
    Acum, constat cu stupoare ca pe site dv, car vertical, dauna inregistrata in noiemrie 2022 apare o dauna in valoare intre 48001 Ron- 72 000 Ron. Mentionez ca dauna a fost inregistrata pe Carvertical la km 62575 iar eu am achizitionat masina la 62576 km, adica cu 1 km in plus (avem poza cu km masinii in bord la achizitie). Este evident ca am cumparat masina cand a avut loc accidentul in urma caruia au rezultat avariile cu care am cumparat eu masina.
    Va intreb cum e posibil ca o masina cu o dauna minora , sa fie inregigistrata la dv pe site cu asa valoare mare de dauna? Eu am reparat masina cand am adus-o in tara in 2022 iar costul intregii reparatii a fost maxim 2500 de lei, reparatia fiind efectuata intr-un service autorizat de RAR.
    Puteti sa imi explicatii cum este posibil ca o astfel de avarie minora, care nu influenteza cu nimic starea de functionare a autovehicolului, sa fie inregistrata la dv cu asa valorare mare? Valoarea avariei inregistrata de dv depaseste cu mult valoarea de piata a autovehicolului.
    Raspunsul Car vertical a fost ca ei doar colecteaza datele furnizate de altii…
    In concluzie ne batem joc de banii nostri platind ptr a ni se furniza informatii false.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.