cardurimemorie.ro, alt magazin online de mare angajament

Ia uitaţi ce se întâmplă când vrei să schimbi un card care nu funcţionează, card cumpărat de la cardurimemorie.ro

Tot evenimentul îmi aduce aminte de 2001, când mi s-a ars un hdd de la k-tech.
Bună ziua, ce are? Păi, nu mai primeşte curent. Sigur? Da!
L-au băgat in priza, nada. Ah, păi să îl testăm să vedem ce are…
Noroc că eram cu un tip care ştia ce se întâmplă şi l-a luat tare. Bă, eşti prost? Nu merge, ce vrei să mai testezi? Dă-mi altul în loc, acum!

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. ok. si dai altul in loc. trimiti mai departe hdd-ul la furnizor, ala il testeaza si constata ca e defect de la utilizator.
    ce faci?
    ca tot testatul trebuie sa dureze maxim 24h si la noi dureaza 24 de zile, e altceva :D

    00
  2. NOU
    #2

    heh. si ti-a dat altul ? daca da, tot e bine :))

    00
  3. acum vreo cativa ani aveam un mouse de costa 80,000 lei luat de la k-tech si dupa vreo doua luni left-clickul incepuse sa faca figuri in sensul ca mergea cam la o apasare din doua. m-am dus cu el la magazin il ia unul de acolo il pune pe un desktop il incearca si el si zice asa e aveti dreptate – nu prea merge. trebuie sa il lasati aici sa il trimitem la garantie. zic cum sa il trimiti la garantie costa 80,000 si doar nu crezi ca ma plimb pentru un mouse de 2 lei pe drumuri. pai zice asta e procedura nu avem ce face. am crezut ca face misto prima data apoi ii zic pai si cat dureaza ? cica maxim o saptamana va sunam noi cand e gata. ma bufnise rasul dar ala se tinea serios si chiar credea ca e normal sa se intample asa. bineinteles ca nu m-au sunat dupa o sapt si la 5 seara eram la ei in magazin cand la intrare cred ca tocmai se pregatea sa plece acasa hop ‘prietenul’ meu. eu cu hartia in mana zic unde e mouseul meu? pai zice nu a venit. ei zic au trecut 7 zile mie sa imi dai mouseul ca altfel fac scandalu’ dracu aici. mi-a adus altul nou pana la urma dar m-am lecuit de cumparat ceva de la ei.

    00
  4. dude, 80.000, las-o naibii ? era de stejar ?

    00
  5. unii mai vorbesc in lei vechi

    00
  6. @ktx: acum 5-6 ani asta era pretul la un mouse genius cu bila. si crede-ma ca mi se parea si scump :d

    00
  7. ktx cred ca era din parchet laminat, :)

    00
  8. and… they are out of business…

    00
  9. rotfl, si mie mi s-a stricat un hdd de la k-tech in 2001. Si aceleasi probleme cu garantia.

    00
  10. Cred ca ar trebui facuta pe undeva o lista SERIOASA de firme tzepare. Cu note, voturi, argumente si justificari…
    Genul:
    emag – uneori te fut la garantie, alteori nu. Eu am avut norocul sa fie corecti cu garantia, un amic nu.
    ePravalie – am sunat/dat mail de mai multe ori sa intreb de niste produse care apareau pe site ca ar fi in stoc, ori nu mi s-a raspuns, ori nu erau fizic pe stoc.
    flamingo – eu nu am avut probleme, am avut mai multe produse in service la ei; am amici care au avut probleme…
    Si atunci ar putea omu’ sa se orienteze cand cumpara ceva. Pentru ca nu totdeauna ieftin inseamna serios.

    00
  11. Lol, nenea ala care reprezinta cardurimemorie.ro ( „etc” ) nu stia ce sa mai inventeze si sa abereze ca sa se scoata… si macar de ar fi scris corect =))

    00
  12. :)) pe ambalajul cardului meu scria ‘garantie pe viata’ cu exceptia italia si franta :))

    00
  13. NOU
    #13

    Am cumparat ieri mouse cu 3.90 lei (noi) din AUCHAN. Mousele l-am luat pentru un test. Ma gandesc ca are 12 luni garantie si dupa cum arata va pica intr-o saptamana, merita sa merg cu el la garantie?

    00
  14. Care zice ca K-Tech sunt „Out Of Business”? UltraPro == K-Tech.

  15. heh, m-am apucat de citit tot threadul respectiv… Interesant cum gigelul ala de la carduridecacat.ro o tot da intr-una cu identitatea persoanei care a lasat cardul in garantie, desi legea zice CLAR ca NU AI DREPTUL sa legitimezi pe nimeni, decat daca te numesti POLITIA sau alt organ de competenta.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.