Bringo are nevoie de îmbunătățiri

Pe vremurile astea, ar fi trebuit să lucreze la aplicație și nu prea au făcut-o. Sunt foarte încântat că au adăugat 3 farmacii, un Noriel și un GLO, dar aș fi vrut…

  1. să funcționeze căutarea.
    1. dau căutare după un produs pe care sigur sigur îl ai și în aplicație, că l-am mai cumpărat. primul ecran e cu produse din gama aia, în al doilea ecran pare că renunță complet. am căutat cașcaval, în al doilea ecran gouda, felii de ananas și salată de sfeclă.
    2. am căutat numele exact al unui produs, mi-a dat alte rezultate.
    3. am căutat după „vafă” sau „vafe”, nici un rezultat relevant. produsul se numește „inghetata vafa cu vanilie”.
  2. să pot comanda produsele comandate anterior. să pot da click pe ele. mă duc la comandă, mă duc la listă produse, acolo nu pot da click pe produse. am adăugat la favorite și de acolo fac treabă.
  3. la favorite, produsele sunt unul sub altul, nu le-au putut face să intre două pe un rând. sau am eu telefon de săraci.
  4. dacă trimit un mesaj cu „pune-le în pungi biodegradabile, Costele”, omul să înțeleagă ce înseamnă asta.

Am peste 20 comenzi la ei. Mă înțeleg mult mai bine cu doamne în vârstă când mă sună. Mult mai bine. Pe locul 2, oamenii cu mașini premium. Când ai pus A6le C7 nouț la treabă, e clar că ești interesat de jobul ăsta. Copiii cu gioarse eventual din alt județ sunt un pic defazați.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

37 comentarii

  1. Si mai are bube, astea de la Search au fost gasite de mine in zile diferite:
    https://ibb.co/BzTmxGk
    https://ibb.co/PxkL0PP

    Altfel, este super serviciu, cel putin la mine nu a dat rateuri, au sunat cand a trebuit inlocuit cate un produs, intreaba daca mai vrei si altceva, aduc la usa etc.
    Cica unora le-ar da rateuri, ca le aduc alte produse, nu le aduc la usa etc- la mine a fost ok.

    Cica taxa de 20 de lei ramane la livrator. As fi curios cat lasa lumea la livrator, as in bacsis

    00
    • mai nou Bringo are plata cu cardul direct online în aplicație… nu mai este nevoie de plata la ușă cu cash sau card la POS-ul mobil al livratorului.

      bacsis nu am cum să las fiindcă de când cu COVID nu mai plătesc nimic cash … singurii bani din casă sunt puși bine la ciorapul din sertar, în caz că nu funcționează plățile electronice.

      00
    • ciorapul ăla împuțit sau ai unul curat, ca amatorii?

    • :)))) „la ciorap” e doar o expresie aici. E de fapt o pungă de plastic ziplock.

      00
    • @Mihsy, în timpul lockdown-ului 50 lei bacșiș la fiecare livrare. :))

      Altfel depinde de oferte. Dacă e transportul gratuit, atunci cei 20 lei sau cât e standard ajung la livrator, altfel 10 lei. :D

      00
    • Eu le las între 20 si 30 lei. Am fost mulțumit că majoritatea acceptau să le dau tips-ul cu cardul.

      00
    • 20-50 lei bacșiș la curierul bringo?!
      Fute-m-aș! Tre’ să învăț să merg pe bicicletă. Îmi iau „remorcuță” la ea, ca alea cu care-și cară copiii prin țări din vestul, nord-vestul Europei.

      01
    • fute–te mai incolo, nu la mine pe blog! :P

    • @mihsy, din pacate, nu putem vedea erorile surprinse de tine, dar lucram la functia de Search: prin updateuri tehnice, prin imbunatatirea detaliilor la nivel de produse (denumire, poze etc.) si prin detalii ce tin de user experience (ordonarea produselor, o categorizare mai buna etc.).
      Multumim ca ne esti client si ne bucuram ca esti multumit de serviciul nostru. :)

      10
  2. Asta cu masinile noi sau relativ scumpute m-a socat si pe mine, am avut comenzi aduse cu Skoda Superb si Ford Mondeo cu numere rosii.

    00
  3. Legat de twitt, nu moartea, aia vine o data si gata. Un element de genul trebuie „intretinut” in chinuri, parerea mea. Dat la rubrica „asa nu”, variante din astea grele de digerat.

    00
  4. Stai un pic, așa de bine se câștigă din livrări dacă poți plăti rata la A6? Nici Superb/Mondeo nu sună chiar rău.

    00
  5. Cautarea e meh, dar daca mai ai ambalajul produsului scanezi codul de bare si ti-l gaseste la fix.

    La istoric comenzi-> comenzi finalizate ai buton de repeta comanda la fiecare in parte. Boom! Poti modifica apoi fiecare produs in parte, etc.

    Si ai telefon de saraci, ca pe al meu am cate 2 produse pe linie la favorite.

    00
    • @miniroboto, uite asa arata un client fidel care a invatat toate trickurile. :) Multumim si revenim cu imbunatatiri ale functiei de search!

      00
  6. Așteptăm 2023 zoso.ro, review Audi A6 2.0 TDI 177 CP 2013 folosit doar în regim Bringo.

    00
  7. Legat de tweetul cu Ford, le și păzesc mașinile alea acolo, sau putem face o vizită? Că mi-ar surâde un Puma…

    00
  8. Din cate stiu nu cel care iti livreaza culege produsele de pe raft. Dar da, pe lockdown, cand era ca la bingo sa prinzi livrator le lasam 50 sau 100 bacsis.

    00
    • Le-am si scris sa bage optiune sa puna fiecare cat e dispus sa plateasca livrarea si sa sorteze in functie de asta. Surcharge ca la uber. Pe langa o gramada de alte chestii de implementat. Dar na, probabil product person de romania, mai baga o bifa aici, una acolo si cam atat

      00
    • Nababule…

      00
    • @Boris, ideea de a face un mecanism de surge in care cumparatorii sunt prioritizati in functie de cat sunt dispusi sa plateasca livratorul suna interesant, dar noi vrem sa ramanem un serviciu pentru toti cei care au nevoie (mai ales in perioada asta) si sa nu exploatam, in niciun fel, contextul asta; tocmai de asta am marit de 3 ori numarul de livratori in perioada asta.

      00
  9. Sunt foarte multumit de serviciul si de 95% dintre livratori. Sugestiile tale pentru search sunt insa binevenite si cam jumatate din problemele semnalate de tine m-au enervat si pe mine. Se poate lucra acolo si nu e mare efort.

    00
  10. Mai nene, voi chiar aveti feedback negativ pentru Bringo? Sunt peste 20 de campanii de transport gratuit pe luna, iar cand se plateste, se plateste 20 de lei si omul ala chiar aduce comanda in 90 de minute. Sa nu mai spun ca uneori iti dau si cate un produs cadou.

    Economic serviciul asta nu ar avea cum sa existe daca cei de la Carrefour nu ar baga bani masiv in el plus personal din magazine care sa pregateasca comanda. Din 20 lei sa platesti marketing peste tot, serviciul, livratorul, benzina, masina, taxele (ca sunt srluri), personal magazine, angajati sediu etc

    Sunt super multumit de ei cand comand de la Carrefour. Am incercat de la alte magazine din aplicatie, dar a fost o gluma proasta (stocuri neactualizate, preturi varza si a durat o viata sa ajunga).

    Efectiv nu au competitie in piata. Poate Tazz in 2 ani ca acum sunt praf efectiv.

    00
    • Produs cadou? PRODUS CADOU? Mie nu mi-au dat niciodata produs cadou. Inteleg ca se mai uita si la om :) dar per total nimic nu ma raneste mai tare.

      On this happy note :) , nu mi se pare ca e chiar asa greu sa supravietuiasca, ma gandesc ca daca l-am privi ca pe un serviciu intern de livrare de la carrefour, nu ar mai parea chiar cheap, daca ne gandim ca de regula la haleala sa plimbe un sofer o pizza si o muratura e de obicei gratuit, ca livrarile din N locuri sunt gratuite, chiar si la produse mai laborios de impachetat/preparat, sau mai voluminoase etc.
      Mega image re livrare moca, nu vad de ce ar fi fara concurenta Bringo. Putin imi pasa de fapt de unde isi scot banii, am scris doar ca sa nu se vada ca sunt ofticat pt faza cu produs cadou.

      00
    • Nu sunt chiar asa de puțini cei 20 de lei. Daca ai timp uită-te de exemplu la spar.at si .hu au prețuri de pornire mai mici, sau billa, tesco,… E cu intervale orare ca la mega dar cu preturi ca la low cost uri adică nu sumă fixa

      00
    • @Bogdann, multumim de feedbackul pozitiv. Legat de produsele cadou, facem tot ce ne sta in putinta sa ne surprindem placut clientii. :D
      Altfel, incercam sa discutam cu ceilalti parteneri si sa imbunatatim experienta cumparaturilor si de la celelalte magazine in afara de Carrefour.

      00
  11. Eu as dori doar un singur lucru: sa se poata face comanda si de pe site.
    Pentru mine cel putin ar fi mai comod sa caut cand am mai multe produse pe desktop.

    00
  12. Au vreun motiv pt care nu au aplicatie de calculator ci doar pe telefon ?

    00
  13. Copy paste din sesizarea facuta ieri la ei :

    Serviciul este extraordinar, insa, are o problema din punctul meu de vedere – sacosele in care vin comenzile tot eu le platesc.
    Asta inseamna in cazul meu aprox 10 lei per comanda, 20 lei pe saptamana (luand in considerare 2 comenzi pe saptamana), 80 lei pe luna, 960 RON pe an pe sacose.
    Practic ce economisesc folosind serviciul, il platesc pe sacose. Nu m-am gandit pana acum ce fac cu atatea sacose :)

    00
    • dacă scrii „pungi biodergradabile”, cam unul din 2 curieri știu.

    • @Vlad, asa este, ne gandim la o solutie care sa permita livratorului sa ia inapoi sacosele, dar sa nu le mai foloseasca apoi, avand in vedere perioada prin care trecem si regulile sanitare pe care incercam sa le respectam cat mai strict.

      00
  14. Mi se pare prea bun online-ul de la Auchan sa ma mai intereseze alte servicii.

    00
  15. Nu iti merge din istoric? Eu acolo pastrez si apas pe ele le adaug in comanda si gata.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube