Știu că nu toți sunteți ca mine, șomer freelancer, cu mult timp liber între lucrurile pe care le aveți de făcut, dar chiar și eu folosesc serviciile de delivery, că e mai comod să îmi vină coletul acasă decât să mă duc eu după ea. Mai ales că m-am și ardelenizat un pic.
Deci Bringo, aplicație de smartphone prin care puteți comanda produse de pe o serie de magazine, produse care vor fi livrate acasă în maxim 90 de minute la prețul din magazin.
În felul ăsta, orele alea petrecute prin supermarketuri nu mai sunt pierdute și pot fi folosite în scopuri mai plăcute, somn, bricolaj, grătar sau altele.
La ce mai e bună aplicația Bringo? Având o listă de cumpărături, poți să îți iei doar ce ai pe listă și să nu-ți mai alunece ochii pe alte produse, deci un pic de economie, și nici nu riști să nu iei ceva de pe listă.
Bringo are două mari probleme pe care le tot observ la ei la fiecare comandă pe care o fac
(1) nu se poate plăti online cu cardul, livrarea se plătește cash only
și
(2) îți dau bon fiscal pentru cumpărături dar nu dau nici un document fiscal pentru banii încasați în plus pentru serviciul de livrare, deci practic banii ăia îi încasează „la negru”… asta înseamnă ~20 lei în plus, nefiscalizați, la fiecare comandă.
După livrare, trimit ei pe e-mail o chitanță pentru serviciul de livrare… dar aia nu cred că poate fi considerată bon fiscal. O să le meargă așa până dă ANAF cu ei de pământ.
P.S. Bonul fiscal pentru cumpărături nici măcar nu este emis de ei, ci este bonul fiscal de la magazinul de unde fac ei cumpărăturile (Carrefour de obicei, fiindcă este acționar majoritar la Bringo).
Am platit exclusiv cu cardul la fiecare comanda, la primire. Nu inainte, caci nu prea ar avea sens (ce faci daca nu mai exita produsul fizic in magazin).
Am primit de fiecare data chitanta pe mail pentru costurile de livrare.
Am primit de fiecare data bonul de la magazin.
10/10, nu ma mai agit cu parcarea, caratul etc.
In Bucuresti e excelent.
@Vasile: chitanța pe mail nu este bon fiscal.
Pentru persoane fizice Codul Fiscal prevede emiterea obligatorie de bonuri fiscale, chitanțe se pot emite doar pentru persoane juridice.
Aici în Constanța nu se poate plăti cu cardul nici măcar la primire, nu au terminale portabile. Serviciul este cash only.
@Adi:
– chitanta pentru costul livrarii e disponibila in aplicatie si pe mail (la un moment dat era doar pe mail). E bon fiscal (chiar daca scrie mare chitanta), are numar si serie conforma legii si toate datele de identificare ale comerciantului.
– „Bonul fiscal pentru cumpărături nici măcar nu este emis de ei” – pai cine sa iti emita bon fiscal pentru produse? Bringo nu le comercializeaza, ci doar le livreaza. Duh!
@AndiD
dacă ar rezolva problema că nu se poate plăti cu cardul online sau chiar și la livrare aici eu aș fi mulțumit.
Treaba cu chitanța/bonul pe mail … oh well, cel puțin trimit asta.
adi, de la departamentul de piar al Bringo
Ca solutie alternativa sugeram emiterea facturilor simplificate ( document pretiparit in word) conform art. 319 alin 12 din codul fiscal:
21) Facturile emise în sistem simplificat în condițiile prevăzute la alin. (12) și (13) trebuie să conțină cel puțin următoarele informații:
a) data emiterii;
b) identificarea persoanei impozabile care a livrat bunurile sau a prestat serviciile;
c) identificarea tipului de bunuri sau servicii furnizate;
d) suma taxei colectate sau informațiile necesare pentru calcularea acesteia;
e) În cazul documentelor sau mesajelor tratate drept factură în conformitate cu prevederile alin. (2), o referire specifică și clară la factura inițială și la detaliile specifice care se modifică.
De asemenea, pentru justificarea cumparaturilor, recomandam folosirea unei facturi de decontare conf. art. 286 pct 31 din Normele Codului fiscal .
Folosesc de câteva luni, e foarte bun time save, mi-ar plăcea să updateze mai des produsele, dar aia nu cred că tine de ei
E mai bine decat sa comand la Cora (aia livreaza cu programare si intr-un interval de cateva ore). la Bringo e fain ca vin cumparaturile in 1-3 ore de la comanda. Au adus chestiile reci/inghetate in punga cu gheata… plata cu cardul ar fi utila.
Nu merge in Timisoara, am verificat, daca se intreaba cineva.
Merge doar in Bucuresti, Cluj, Iasi, Constanta si satele adiacente astora.
Best thing ever. Chiar daca in Iasi inca nu se poate plati cu cardul, imi ia 5 minute sa cobor sa scot bani. Cand merg eu in magazin, imi sar in ochi tot felul de chestii, mai ales daca merg flamand. Ar fi fain daca ar avansa putin si aici, sa adauge si selgross si plata cu cardul ca in alte orase. Per total foarte multumit de serviciu. Le fac reclama multa, dar nu multi inteleg conceptul si sunt reticenti (vai daca imi greseste comanda, daca imi ia fructe si legume mai rele). Noi cand am avut probleme, s-a dus omul inapoi si a schimbat sau a adus ce a uitat, pe deasupra a mai facut si discount la transport pentru urmatoarea comanda. Chiar isi dau silinta. Unde mai pui ca la prima comanda transportul este gratuit.
Comandat de mai multe ori cand nu aveam chef sa car baxul de apa plata. Unele mici intarzieri, dar tipii de la livrare sunt in regula, te suna daca intarzie sau daca nu gasesc tot ce ai comandat. Platit cu cardul mereu la livrare, nicio problema.
am sa incerc si eu. sper sa nu se intample ca in alte parti, la mega de exemplu: sa primesti produsele cu cea mai apropiata data de expirare.
se întâmplă asta pentru că întotdeauna la raft produsele din față sunt cele cu cea mai apropiată dată de expirare, cele puse mai recent la raft sunt puse în spatele celor mai vechi… FIFO pipe style, iar operatorii lor nu stau să sape pe rafturi, iau întotdeauna ce este în față și se poate apuca repede.
Ma gândeam ca merge la Brasov, dacă-i face bricolerul reclama. Canci.
Exact la asta m-am gândit și eu și eram încantat ca nu mai trebuie sa car baxurile cu apa din supermarket.
Din păcate mai aștept pana apare livrarea și în Brașov…
au dat drumul pe 20 la livrarea în brașov.
Dau drumul și în Pitești luna viitoare.
In cazul in care cineva nu știe încă, s-a dat drumul la Bringo in Brasov. Merge bine.
In perioada aceasta pare greu. Am avut comanda plasata de 6-7 ori dar nu a fost alocata. Imediat dupa… nu am mai putut plasa pentru ca erau toti livratorii ocupati. Tehnica am intrebat si mi-au spus ca atunci cand plasezi comanda este cel putin un livrator liber. Deci nu ma pot gandi decat ca accepta comenzile pe care le vor😊