Oraș turistic, cosmopolit, venituri din zecile de firme și fabrici din oraș, venituri din taxe și impozite și sunt gropi care sunt la fel de 12 ani, de când stau eu pe aici. Mă gândesc că acum ar fi momentul, nu după ce vin turiștii. Sau poate le lasă așa ca să se simtă miticii, gălățnii, băcăuani, buzoienii, brăilenii și prahovenii ca acasă.
Așa se parchează la Cercul Militar, pe trotuar, că ăia care muncesc acolo nu au unde parca. Așa se parchează la Școala 12, că părinții au copii de luat, nu au ei chef de scheme.
Si, care e scuza curenta in Brasov ? Ni se rupe de oras, sau suntem tot incompetenti, indiferent de culoarea politica.
Officila N-are consiliu.ce sa faca si el. Vechea mostenire.
Neoficial. Incompetenta
I: De ce este Romania o tara draguta?
R: Pentru ca are gropite.
Te-as provoca sa-mi arati un oras care nu are gaurile de canal asa.
Londra.
@Ev21 Am râs …
Darmanesti, Bacau. Nici macar nu glumesc si am fost si eu f surprins. Sunt cateva strazi (inguste de nu poti evita daca vine ceva din sens opus) cu ff multe canale dar toate-s la nivel si nu le simti in masina. Mergem sa ii propunem primarului sa ne dea si noua muncitorii/inginerii care s-au ocupat.
Imi pare rau ca maps-ul nu e actualizat acolo din 2012 ca sa am dovada.
Balotești
Noul meu standard pt canale în carosabil este Scornicești, e ceva Iraq style
Asta e Brasovul, un oras 100% Romanesc, unde 90% din cladirile cu adevarat frumoase au fost construite pe vremea imperiului, iar de 100 de ani maxim s-a dat cu vopsea, s-a mai modelat putin in rigips, si s-au pus niste termopane d-alea bune.
In rest, ce au construit ardelenii locali cu mana lor, nu arata cu nimic diferit fata de ce au cladit si restul romanilor. Iar cosmopolit… un oras cu populatia cat doua cartiere Bucurestene, n-are cum sa aiba vreo legatura cu definitia de ” cosmopolit ” .
Si da, am inteles mesajul tau, dar motivul pentru care toate defectele si habele astea exista, este pentru ca si Brasovul e in Romania, si ardelenii sunt Romani, iar miticii, moldovenii sau oltenii s-ar simti ca acasa oricum, pentru ca si ardelenii sunt la fel, numa’ ca vorbesc mai incet
Parcă ai fi descris Sibiul, știi tu… ăla văruit de Iohanis.
parca a descris cam orice oras din ardeal…
Păi nu trebuie să fie rentabile și atelierele de autoservice, să poată plăti impozitele?
Si eu am dilema asta! Cum naiba nu reusesc nici cand toarn covor asfaltic nou pe toata strada sa faca in asa fel incat sa nu iti musti limba la fiecare canal? O fi vreo tehnologie prea complexa sa o invete Dorel sau pur si simplu merge si asa.
Nicaieri in Romania nu se stie/poate sa se alinieze capacele gurilor de canal cu nivelul asfaltului deoarece este o tehnologie din viitor…. Noi suntem in urma cu minim 20 de ani
Stresanta viata la Brasov. Locuiesc de peste 15 ani in Bucuresti si n-am simtit niciodata nevoia sa pun sageti pe gurile de canal 😀
Pai sunt mai putine decat transeele e normal
La Brasov exista mai mult timp liber.
La sfarsitul anului trecut lucrau unii la sensul giratoriu de la Onix (intrarea in giratoiu dinspre Centrul Civic). Cica „reparau” o gaura de canal. Cum crezi ca e acum? E o diferenta de aprox. 12 – 13 cm fata de nivelul asfaltului. Daca nu esti atent, dai cu roata in grapa aia si ai facut-o praf.
Am mai spus-o pe aici: lui Coliban nu ii trebuie decat 3 – 4 zile sa se miste prin oras (pe jos si cu bicicleta – e doar ecologist, nu-i asa?) ca sa vada problemele.
N-ai văzut cum arata orașul Pitesti….De doua ori, cel puțin , mai multe canale și gropi…
Nu ești brașovean adevărat dacă nu ai învățat până acum unde sunt gropile alea.
Cosmopolit nu, pestriț da.
Gropi și canale sunt pe ori ce stada (kamicaze)din brasov ,dar recordul cred ca îl bate str Alexandru Vlahuță,trebuie sa faci slalom între benzi sa eviți canalele, altfel îți crapi geanta,spargi cauciucul,i doare in fix in pix de străzile din brasov ,cică brasov turistic ,că și ucrainieni se crucesc.
daca mergi in limita de 50 nu ai absolut nicio problema, daca treci de 70-80 dap, exista riscul sa faci ceva la jante
Daca vin rusii, o sa propun sa il deporteze pe Vali in Fagaras.
Asa va trebuie daca aveti canalizare. Vezi, d-aia se muta lumea la porumb. Problem solved.
In satul Iasi, „capitala Moldovei” e mai rau, dar ajungi sa inveti si sa anticipezi gropile de atatia ani si sa fii mai mult atent la altii care poate nu le stiu, sau au probleme cu marcajele cretine fara nicio logica din dreptul semafoarelor
Sneak peak din Calea Grivitei, Bucuresti: https://imgur.com/xpeuGCq
bombardament?!
M-am uitat la poze si am rass. Majoritatea sunt mici iregularitati, as zice ca e chiar bine. Imi vin in minte strazile din UK, si ei mai au capace din astea, cand dai cu masina iti mai sare cate o masea.
Ba, e llame rau hate-ul asta pe care-l ai fata de tot ce e ne-brasovean.
Faci la fel ca imigrantii care odata ajunsi in UK sau USA, vor sa zavorasca bine usa dupa ei si voteaza brexitul sau pe Trump, ca sa nu mai vina si altii…
Constanța rulz!!!
Dacă mă apuc să fac pe Constanța o listă, dăm scroll până mâine.
Doar pe blvd. Aurel Vlaicu, ăla de l-au asfaltat acum 2 ani complet, și pe care erau zeci de gropi la 6 luni după asfaltare…
Primaria CT: – Ba, am asfaltat tot bulevardul asta! TOT!
Raja CT: – Boss, spargem și noi tot bulevardul ăsta dacă tot l-ați asfaltat?!
nu te-ai prins tu, sunt speed traps
Ba eu nu inteleg o chestie. Functionari publici care ar trebui sa rezolve problemele astea chiar nu vad/simt? Ei nu merg cu masina prin orasele astea si nu injura cand dau intr-o groapa? Ce mortii lor au in cap? Atat de nesimiti sunt toti????
Unii din ei au masini de serviciu. Cel putin aia de prin conducere. Asa ca-i doare la basca daca masina se strica. Se repara pe banii institutiei.
cateva explicatii, nu scuze.
gurile de scurgere e normal sa fie lasate mai jos. nu mai stiu acum cat prevede normativul, dar exact asa se proiecteaza, 1, 2, 3 centimetri mai josdecat suprafata drumului. duh, apa trebuie sa se scurga inspre ele, aia e functionalitatea lor. si da, e complicat al dracu sa torni asfaltul exact pe suprafata dorita astfel incat sa nu apara denivelarile indeobste numite gropi, asa ca cei mai multi drumari le fac la futu-i ma-sa, accentuand problema, in loc sa o amelioreze.
gurile de vizitare si cele de scurgere aparent in mijlocul drumului apar in urma modificarii drumului. fie l=au largit, fie au schimbat raza curbei si repsectiva gura, aflata initial pe margine acum e in mijlocul drumului. [entru ca proiectul prevedea fonduri doar pentru largirea drumului, nu si mutarea utilitatilor. asa ca au lasat-o acolo. iar odata cu schimbarea latimii s-au schimbat si cotele, asa ca aducerea la nivel a gurii nu s-a facut normal cu sapatura, inele si ce altceva mai are tehnologia secolului 21 ci de obicei cu cativa bolovani si mocirla aruncata pe langa. aia e forma vag rectangulara din jurul capacelor. groapa care a fost sapata si umpluta cu cacat. ca de compactare au auzit doar in carti. aia care stiu sa citeasca.
aveam un coleg vechi in meserie care incerca sa invete fiecare echipa cu care lucra cum se traseaza o curba. tarus, sfoara, rotit, alt tarus, etc. eu am recunoscut in ce zicea el formulele si graficele matematice invatate in facultate, aplicate empiric la nivel de tarus si sfoara, nu ca mine cu statia totala si gps-ul. cine sa inteleaga totusi dintre aia care carau bordurile? pentru ei sa-si scrie o cerere de concediu este un efort supra omenesc chiar daca le dictezi cuvant cu cuvant. se impiedica inclusiv la propriul nume. asa ca avem tipizate. trebuie doar sa semneze. nu vreti sa stiti cum arata semnaturile.
cei mai multi sunt oameni ok, isi cunosc puterea si capacitatea. „spune-mi unde sa sap”. dar ce te faci cand unii dintre ei au un pic mai mult noroc si ajung sa termine un liceu si poate o facultate. si te intreaba de ce planul cu detaliul de executie e suprapus stramb peste planul de situatie. plm, cu verdele in sus….
useless rant, stiu, ma inclin, ma retrag.