Există o capcană simplă, în care cad mulţi bloggeri: se gândesc prea mult la cum să crească şi la ce fac ceilalţi şi uită să scrie. Se apucă de meta blogging sau de scris despre metode de făcut bani înainte de a avea vreo experienţă relevantă în zona asta. Se apucă de învăţat pe alţii ceva ce ei nu ştiu. Îşi pun titluri şi îşi dau aere pe care n-ar trebui să le aibă.
Şi, în toată goana asta după cât mai multe butoane de sharing şi evenimente bifate uită care e scopul lui. Mă întâlnesc periodic cu oameni din piar, care se plâng că nu găsesc bloguri cu care să ruleze campanii (care să şi producă rezultate, se subînţelege în discuţia cu ei) şi că dintre cele care acum un an sau doi erau promiţătoare acum nu mai valorează doi bani, deşi traficul şi awareness-ul le-a crescut. Cumva, după un an sau doi, se separă neghina de grâu şi mulţi şi-au dat măsura limitelor şi dorinţei de a face ceva. Alţii s-au rezumat la a fi bufoni.
Şi se înghesuie să comenteze la articole despre făcutul banilor, şi se agită la campanii, şi scriu înfocat despre ultimele mizerii de la tv şi aşa mai departe. O să fac o jenantă şi să vă dau un citat despre mine, pentru că e plin de bloggeri care se agită cu superficialitatea aia veche de 4 ani (“nu prea ai ce citi acolo”):
"As incepe cu zoso.ro, pentru ca Vali urmeaza un model cel putin interesant de blogging. Tendintele de pe-afara, in bloggingul "de sus," se indreapta – de vreun an si ceva, de fapt, dar se perpetueaza – tot mai mult spre zona de "curating content," multe trimiteri catre articole, plus analize publicate pe blog. E cam ceea ce face Vali de ani de zile. Din punctul asta de vedere, a anticipat cu mult inaintea altora un model de media online care functioneaza foarte bine. Al doilea ar fi Vlad Petreanu, pentru scriitura".
Vinovat.
Am renuntat sa citesc A-listeri pentru ca scriu doar despre evenimente si prostii, nimic altceva.
Sa obtii fara sa oferi functioneaza pentru ca sunt/suntem multi „nepregatiti” pentru zona asta. E cam ca si democratia, a venit fara manual de utilizare si am dat-o in bara.
educatie online de la tatal lor
Dar sa nu uitam ca apar din urma si altii, care poate merita sa primeasca o sansa…cred ca bloggerii apar si dispar precum valurile.
tre sa imi fac blog.
De asta am publicat cifrele pentru blogul meu si pentru trafictube.
Agentiile nu mai stiu cu cine sa lucreze si se mira cand le spun ce pot
eu sa fac.
Exista multe bloguri misto si care ar putea sa dea rezultate dar agentiile au ramas cu o lista din care nu mai ies. Nu mai sta nimeni sa analizeze ce mai e nou.
https://razvanbb.ro/campanii-publicitate/
In aceeasi nota – The 10 commandments of blogging – https://www.prdaily.com/the-10-commandments-of-blogging/
Acum sincer, cine citeste blogurile unor oameni gen chinezu, negrea sau ciubotaru? Tot niste wannabe bloggeri care pana la urma sunt un public restrans si limitat. Blogurile lor sunt pline de articole despre campanii, advertoriale si cum sa… si un cititor normal nu e interesat de nisa asta mica. De aceea pt cei de mai sus blogul nu e principala activitate, ceea ce nu ar fi neaparat rau daca ar face ceva serios, nu orostit lumea ca sunt consultanti 2.0
ce încearcă ei e un efect al bulgărelui de zăpadă. ăia care aspiră la cămăşile şi pişcoturile lor pot duce mai departe mesajul de pace şi prietenie pe care idolii îl transmit. din păcate, audienţa celor care stau cu gura căscată e şi mai limitată decât a lor.
Am intrat de curiozitate pe blogul lui Negrea. Am dat scroll si cam atat.
La categoria bloguri despre bloging cred că merita menţionat şi
http://www.cnet.ro/categorie/cms/
Apar frecvent aici lucruri utile, chiar dacă Manafu n-a auzit de el.
Sa inteleg ca d’aia m-a taiat chinezu’ de pe lista? Zicea ca n-am umor. Promova un priculici care incerca sa fie zainfild de ferentari zicand cat de lenesi sunt romanii. N’am ras pentru ca nu vreau sa ma prapadesc.
Acu’ serios: mercic pentru articol, am crezut ca sunt eu ciudat!
Eu nu am citit niciodata A-listeri doar pentru ca sunt sus si imi pot aduce catva vizitatori cand comentez.Sunt unii din primele pozitii care chiar imi plac,la unii ajung de pe google si daca nu imi plac nu mai revin.Sunt bloggeri mici cu continut de calitate dar care inca nu s-au facut auziti la fel cum sunt bloggeri cu trafic care scriu pentru bani si fara continut.Ideea e sa stii tu sa iti selectezi ce citesti,pentru sufletul nu pentru trafic.
@irina cateodata sufletul mai cere si.. trafic.
Ca blogger da.Ca cititor nu.:)
in capcana asta cad aproape toti care sunt mici, asa ca mine.
E ca la infiintarea unei firme, toti fac aceleasi greseli de inceput chiar daca li se spune ca gresesc dupa care, in functie de abilitati cresc singuri sau dau faliment.
Multumesc pentru sfat,o sa il folosesc chiar daca imi vine a merge pe cararea aia mica pe care merg toti pigmeii