De la an la an, numărul bloggerilor care se ocupă mai mult de brandul personal decât de scris crește, ajungând de mult ori în situația unui brand fabulos și a unei realități total paralele și ușor de observat în teren. Mai nou, se fac campanii de rebranding, pentru că nu e de ajuns să știe toți care te cunosc sau cei cu care ai lucrat că ești varză, ci e bine să afle și alții noi.
Iată un exemplu: o căpriță viitoare angajată Danone, care se laudă cu ce este și cu ce face, dar nu e în stare să alinieze patru poze sau să aibă o temă decentă pe blog. Și, desigur, se laudă că se pricepe la strategie online și usability. Pentru cine se pricepe și cine vrea să audă, Andreea Stan e o impostoare. Dar nu se face să spunem asta, că nu se știe când face o campanie și ne dă niște bani.
Am scris despre galeriile foto pe blog acum doi ani.
Altfel, rămâne cum am stabilit: companiile sunt sufocate de asemenea specimene, și Andreea e o pișcotăriță de frunte, prezentă fără motiv la extrem de multe evenimente online, iar campaniile bune nu ajung să se facă pentru că sunt cheltuite pe impostori. Da, hai să îi protejăm.
e fatuca aia care era experta pe nisa auto?
@Arhi: dap, aceeași. gti, urcă frumos la deal, nu știi tu.
iti mai dau eu un exemplu: ramona platon ( mare nume, mare caracter ), care are site-ul .
vine, faci contract, iti ia banii ( daca esti idiot si ii dai ) si dispare.
E greu cu wordpress-ul… Fata stie ce vrea si nu cred ca se gandeste si pe viitor, asa ca de ce sa nu se autointituleze si ea pe un functie anume pe propriul blog?
Mereu mă uimește numărul site-urilor ”ieftine” care se găsesc la noi și vor să vândă… Cred că e și bovarism mult aici
„Și, desigur, se ladă că se pricepe …”
Pai sa o lasam in lada ei si gata
Nu stiu cine este fata asta, dar vorbesc la modul general: pana nu te „hatereste” Zoso un pic, nu te numesti blogger. E un fel de botez, o initiere mistica, pentru a-ti fi iertat pacatul primordial, al bloggerului incepator: naivitatea.
Mihai, ai scris gresit bovinism…
Eu as fi foarte trist daca as vedea ca am scris zeci de articole si jumate din comentarii sunt ale mele.
@Alina: eu nu as cumpara niciodata nimic de la o firma care se lauda ca face web design, dar are siteul pe o tema cumparata https://themeforest.net/item/doover-wordpress-theme/2279114)
Andreea Stan nu e aia care isi facuse mega-blogul Menopauza la 30 de ani? Sau ceva de genu’… Ea trebuie sa fie. (Andreea si Bogdana)
Draga Zoso,
Doamna/domnisoara e experta in UX si SEO, imaginile sunt puse pe pagini cu URL si apoi se deschid prin pluginul de galerie datorita unor ratiuni SEO
Nu stii nici SEO, nici UX, nici rochii de seara
Am un sentiment asa… 99% din expertii SEO se vor transforma in experti UX acum de cand Gogu arata la traficul organic in GA „not provided” (practic au ramas fara job), deci asta e doar inceputul.
Pe unde le găsești ?
Uite, vezi! ăsta e cusurul tău – esti invidios .
Eu sunt umil dezvoltator. Intamplator, specializarea mea este partea de front-end. Asta inseamna tot ce inseamna interfata, de la wireframe pana la optimizare SEO (habar n-am sa citesc rapoarte, dar implementarile mele respecta standardele SEO de bun simt). Acestea fiind spuse, nu as avea de ce sa fiu gelos pe domnisoara. Insa…
Sa obtii 45% punctaj in PageSpeed Insights este o rusine. Cum ar spune fostul meu profesor de chimie: o atrocitate cauzata de Cernobal.
Nu am ce sa spun prea multe. Pur si simplu nu stiu de unde sa incep. Mai multe detalii pot fi furnizate de PageSpeed Insigts.
remove that fucking comment. L-am scris mancand o banana :))
Sau macar corecteaza-l si tu dpdv ortografic: „un umil” si „asta inseamna tot , de la wireframe” (deci fara „tot ce inseamna interfata”)
Am fost colega cu pisi la BitDefender :):) si pot confirma ca se pricepe la internet + vorbeste fluent engleza, franceza, italiana(aici nu e chiar sigura, in josul paginii de linkedin zice ca ar detine doar cunostinte elementare ).
Am gasit aici si review-ul ei auto, l-am downloadat de pe youtube ca sa am de ce rade atunci cand pisi o sa apeleze la „clean up your online footprint”.
Da, hai sa-i uram multa bafta pe „pentele” succesului.
@Diana: toată lumea a salvat mostra aia de tâmpenie.
Vali petcu, postasem și eu un coment pe aici. Cred că l-ai moderat…de tot. Te rog spune dacă nu dorești să mai fac asta(poate si cu o scurtă explicație) și eu mă conformez. Nu de alta dar nu vreau să-ți consum prețiosul timp cu cititul prostiilor mele dar și cu ștersul lor.
Eu zic sa il intrebi si pe Arhi de ce pe mizeria aia de tema nu isi pune o galerie. Lipsa de timp sau ca sa aiba vizualizari multe ? Oricum e enervant.
Stimabila doamna domnisoara Alina, dumneavoastra confundati munca voluntara cu realitatea. Contractul cu societatea noastra era in rate pentru dezvoltarea site-ului , iar dumneavoastra nu ati achitat nici o rata. Singura plata a fost facuta pentru Adwords ( campanie ce a fost si realizata).. In concluzie nu am mai dorit sa colaboram cu dumneavoastra fiindca nu a fost achitata nici macar o rata din acel contract ceeea ce inseamna ca a fost declarat NUL.
Alina are dreptate cu firma asta de doi bani starwebs.ro. Am prieteni care au avut experiete neplacute cu aceasta firma. Ce sa zic… o firma de hoti. Nu raspund la telefoane. Suni ca boul o zi intreaga si nimeni nu raspunde. Am auzit ca sunt experti in webdesign ,dar nu au bunul simnt sa iti arate un atestat ceva. Asa e in Romania, hotia e cucoana mare.
Asa este, sunt de acord cu ce se vorbeste despre starwebs. Nu recomand nimanui. Nu raspund la telefoane, isi asuma termene de 14 zile , dar de fapt dureaza 14 saptamani, iar ca sa iti schimbe un font sau mai stiu eu ce trebuie sa ii suni de 20 de ori. Neseriosi !!
pentru oamenii de la StarWebs, care insistă. nu fiți cocalari și idioți pe aici, și poate așa vi se vor aproba comentariile. e ușor să clamezi cenzură sau drept la replică atunci când nu știi că ești incoerent.