Bătălia pe DSLR prosumer: de ce există Nikon D5300?

A apărut recent pe piață și toate blogurile îl laudă cu toată gura. La o citire atentă a recenziilor, săracii oameni se chinuiesc să îi găsească plusuri și motive pentru a fi cumpărat, când e evident pentru toată lumea că în afară de wifi și GPS nu are nimic nou față de modelele anterioare. Nikon pur și simplu a lansat un DSLR prosumer pentru că trebuia să lanseze unul. D5100, lansat în 2011, și D5200, lansat în 2012, nu erau de ajuns, trebuia lansat ceva și anul acesta.

Nu că Canon ar fi mai breji. Au lansat 100D, care în loc să fie continuarea lui 1100D, cel mai ieftin model al gamei, e concurență pentru 650D, pentru că…pitong. Sony au fost cei mai ageri, au trei modele: unul entry-level (A58), unul mid-range (A77) și unul top-range  (A99).

Și Canon și Nikon suferă de boala “hai să lansăm ceva doar cu mici îmbunătățiri”, ignorând că oamenii nu fac upgrade atât de des și ei rămân cu ele pe stoc.

 

 

 

 

 

nikon

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

1 comentariu

  1. Din ce stiu, la D5300 n-au mai pus filtrul low-pass (anti-aliasing), ceea ce s-ar traduce prin imagini mai clare. Ar mai fi si posibilitatea de a filma fullHD@60fps.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.