Săracul Baiazid de pe Skyscrapercity, e confuz

Astfel am ajunge ca în 2020 pe intrarea A3 în București prin Colentina şi Barbu Văcărescu să circule în medie 100.000 de vehicule pe zi! În medie! Vârfurile vor depăşi 150.000 de vehicule pe zi! Adică, aşa cum spuneam, mai mult decât traficul însumat de astăzi din Militari, Băneasa şi Colentina. În mod evident, Bucureştiul nu este pregătit pentru un asemenea aflux dezechilibrat de trafic  în oraş şi nici nu are în plan să se pregătească. De fapt, nici nu ar avea cum, pentru că nu există soluţii pentru asemenea problemă. (sursa)

Da. Tot traficul din toată lumea se va deversa în București. TOT! Nu se va duce nimeni pe centură, nu se va duce nimeni spre Constanța, toți vor veni în București.

Asta după deșteptul de la ZF care postula cum autostrada nu e utilă dacă nu pornește de la ei din fața blocului.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

22 comentarii

  1. Numerele or fi exagerate, dar garantat daca autostrada aia se va termina vreodata pana in petricani o sa fie haos la intrarea in bucuresti, toata zona aia se duce in stradute cu o banda pe sens. E praf totul asa cum e acum, nu mai e nevoie de altceva. Iar cand toata lumea din bucuresti o sa vrea sa mearga la sibiu pe aici pentru ca nu valcea – sibiu, o sa fie trist rau.

    PS: ar fi bine ori sa tai virgula aia, ori sa mai adaugi una dupa Baiazid.

    00
  2. Care centura din Bucuresti? :-)) Aia pe 2 benzi si cu treceri de cale ferata?

    00
  3. Oameni buni, dar drumurile vechi n-or sa mai existe? Cui nu-i convine ca sta in aglomeratie la iesirea de pe autostrada in Buc poate sa mearga pe unde mergea si pana acum.

    Eu de-abia astept sa merg pe DN-uri sa vad tara in liniste si pace.

    00
  4. @abc: vezi că ai două cuvinte în plus (pe sens). Corect ar fi ” toata zona aia se duce in stradute cu o banda”. Stau în zonă și știu ce zic!

    00
  5. credeam că se subînțelege că scopul este să facem ceva să fie tot mai puține masini… și tot mai mulți oameni în transportul în comun și pe biciclete. credeam că-i subînțeles că ăsta-i apogeul. sunt prost deci. asta nu mi-era subînțeles.

    00
  6. Da, si eu stau in lacul tei. Ce-i drept la glucoza/pipera/pompei e cum zici tu.

    Sper sa nu termine niciodata bucata aia. Nu stiu cine si-ar dori sa aiba o autostrada langa bloc, dar nu imi pare un lucru prea inteligent.

    00
  7. NOU
    #7

    QED :) ti-am mai zis de partizanatul pentru Valea Oltului al acestul Personaj :)

    00
  8. NOU
    #8

    Eu propun ca autostrada sa se termine la Dristor. Astfel incat ambuteiajul sa-ti permita sa cobori, sa-ti iei o shaorma si apoi sa o mananci relaxat la volan.

    00
  9. Baiazid nu mai e pe skyscrapercity. Si-a facut forumul lui: Construim Romania.

    00
  10. @Ariele, maică. Mergi tu pe bicicleta de la Brașov la București; iarna. Eu nu ma simt în stare. Tu cu bicla și cu transportu’ în comun, eu cu Merțanu, ‘mkay? Fără supărare, fiecare cu ce-l țin puterile.

    Da’ dacă arunci ideea pe skyscrapercity, las’ că o să te aplaude băieții de acolo, că ei sunt așa, mai softeanu, mai la stânga, mai fără mașini sau cu mașini de maxim 60 CP, după cum zicea un isteț apreciat pe acolo.

    00
  11. Chiar nimeni nu a observat ca pe imaginile din satelit traseul A3-ului se opreste dupa calea ferata fix intr-un… cimitir? :)

    00
  12. @Mihai_fara_cont: e o șaormerie din aia „Dristor” și pe Colentina, mai nou.
    Să nu ne grăbim cu autostrada mai departe de Petricani, da? Ambuteiajul poate să aștepte.

    00
  13. NOU
    #14

    Nu este departe de adevar. A3 are capatul la intersectia strazilor „Fabrica de Gluzoza” si „Petricani”.
    Fabrica de glucoza este stramta cat un drum comunal (doua camioane nu trec unul pe langa celalalt). Cat era de aglomerata inainte sa se ridice cladirile de birouri dar acum iti vine a urla. Petricani are un capat la Pipera si unul la Lacul Tei care si ele sunt la fel de aglomerate.
    Strazile astea doua nu fac fata celor care fac naveta Pantelimon-Colentina-Baneasa/Pipera, daca mai bagi si traficul de pe autostrada, navetistii de mai sus o sa-si vada familiile doar o data la sase luni, ca marinarii.

    00
  14. Problema nu e că bagi o autostradă la Doamna Ghica, problema e că, dacă planul guvernului devine realitate, bagi 3 autostrăzi pe acolo: planul vrea să unească într-una singură autostrăzile București – Moldova, București – Brașov și București – Arad, ceea ce e evident o tîmpenie. Aduni mănunchi 3 direcții majore de trafic, nu e prea inteligent. Mare parte din traficul care azi pleacă sau intră în Bucale prin Militari, Colentina și Băneasa ar urma să se adune într-o singură autostradă cu numai 2 benzi (3 de la/pînă la Snagov).
    O interpretare ar fi că se vrea să se direcționeze cît mai mult trafic pe viitoarea autostradă concesionată, cu taxă, Comarnic – Brașov. Guvernul va sprijini subtil pe viitorul concesionar, ca să își maximizeze încasările.
    Asta duce la aberații gen: autostrada Brașov – Bacău, pe post de autostradă spre Moldova (deci fără plănuita Ploiești – Focșani – Bacău). Aberație pentru că: la momentul acesta e mai utilă una direct din București către Moldova și pentru că un motiv de anulare a autostrăzii pe Valea Oltului este că trecem munții, în schimb autostrada Brașov – Bacău fix asta face, trece munții, față de București – Bacău care e exclusiv de cîmpie și s-ar putea face pe nesimțite, ușor – ușor, cîte un tronson.
    Mai mult, guvernul vrea să înceapă autostrada de centură a Bucureștiului cu jumătatea de sud, care nu trece pe la A3, avînd impresia că jumătatea de nord e rezolvată, fiindcă au lățit-o la 4 benzi.

    00
  15. Zoso, multumesc pentru atentia acordata. Traficul de 100.000 de vehicule e doar cel care va intra in Bucuresti. La Bucuresti cu directia vor sosi peste 150.000 de vehicule zilnic pe A3, dintre care doar vreo 35% sunt in tranzit. Restul au O/D Bucuresti si centrele logistice de aici. Cifrele le gasesti la CESTRIN. Nu-s complicat de sintetizat rezultatele.

    Apropo, aia cu „35€ un domeniu, un script gratuit, succes garantat.” e „suptzire” rau…

    @Dan, tu poti filosofa cat vrei despre drumurile nationale paralele cu noile autostrazi si despre cat de bine ar fi sa le mai folosim si pe alea. Realitatea practica este ca odata cu deschiderea unei autostrazi, drumul vechi pierde peste 95% din traficul de tranzit.

    00
    • @Baiazid: nu știu ce și pe unde o sugi tu, dar ascultă la mine, că mă pricep să le-o dau altora să mi-o sugă: phpbb e un script prost și găunos. nu costă atât de mult licența de vbulletin, cel mai avansat și mai stabil script in domeniu. e subțire doar dacă nu înțelegi asta. sau ești jurnalist. :)

  16. @Vali, scuza-ma ca te-am deranjat de la masa. E MyBB, nu phpBB. Dar cine sunt eu sa contrazic asa un priceput. Hai, pace si prietenie!

    00
  17. Baizaid sau cum il cheama are dreptate. Sa lipesti practic doua autostrazi (cea dinspre Brasov si cea din Moldova) de minunata strada Petricani e o dementa.

    Si astazi acea zona este moarte pe Nil, pentru ca zona est, nord-est e zona de locuit (Panteliomon, Colentina, Lacul Tei), iar zona de Nord e zona de lucru (Pipera Tunari, Baneasa, Aurel Vlaicu, Floreasca). Sa incerce cineva sa ajunga dimineata la 8:30 din Piata Delfin in Aurel Vlaicu. Si pe la 18:00 sa incerce cineva sa faca drumul invers.

    A baga in traseul asta si o mare parte din traficul dinspre valea Prahovei si cel dinspre Moldova inseamna sa fii dement. Degeaba versi autostrazile astea in Petricani, daca de acolo nu poti intra in oras, caci toate alternativele sunt gatuite si nici nu pot sa fie largite decat daca se demoleaza blocuri (exemplu strada Doamna Ghica sau Lacul Tei), lucru practic imposibil.

    Din punctual meu de vedere, autostrazile care sunt legate de Bucuresti ori se leaga doar de centura, ori de un bulevard mare, cu minim 3 benzi pe sens. Autostrada de Moldova ar trebui sa se lege de Bucuresti oricum in est, la soseaua de centura, undeva intre Colentina si Pantelimon. Dar la cum gandeste Sova, poate ca e mai ieftin sa facem o singura legatura pe unde sa plecam si la mare si la munte si la Iasi si la Craiova. E mai ieftin.

    00
  18. Eu propun ca @Vali sa-l inlocuiasca pe Sova. Vad ca amandoi sunt specialisti in autostrazi.

    00
  19. @beiazide, voi (adica tu) cica „Suntem pasionații de infrastructură din România”. Idee mai tampita decat asta greu am mai citit, numai skyscrapercity va (te) depaseste. Pasionat de infrastructura esti numai daca ai fi ceva proiectant care suge contracte grase sau fiu de rege al asfaltului. In rest, nu vad cum poate sa te pasioneze bagatul de seama, propagarea de idei crete pe care nu le asculta si nu le recepteaza nimeni si discutatul dam’pulea despre ce si cum fac altii, pe care tu nu-i influentezi nici cat negru sub unghie.

    Emblematic e cate un post de la scoala voastra, skyscrapercity, de genul: „S-a inceput constructia la blocul (de kk@, care o sa aglomereze zona si o sa blocheze circulatia)” si bune o banana care danseaza cu pewla scoasa sau ce dracu e iconita aia. Zici ca e patronul blocului, nu un agarici care n-are nicio treaba si nicio lețcaie in buzunar.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube