Audi, vedere din spate

După articolul de succes cu botul Audi, care e la fel la toate modelele actuale, hai să vedem cum stăm cu partea din spate, pentru că mă plictisesc şi siteurile auto sunt prea ocupate cu fundurile importatorilor ca să scrie articole pe tema asta:

audi_rear

Să vorbim despre cum schiţele viitorului A3 sedan seamănă cu Passat? N-are rost. E mai mişto să ne-o batem de Mercedes, că sunt mari, greoi şi fraieri decât să inovăm. BMW măcar se chinuie să le facă diferite între ele şi ca serie, şi ca an.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

26 comentarii

  1. If it’s not broken, don’t fix it.
    Daca arata bine asa, si le merge, de ce sa se chinuie cu design-uri futuriste, experimente, kitch-uri?

    Daca iti gaseste o tunsoare care-ti place, o schimbi lunar?

    00
  2. Agreed. Eu cam recunosc marca si modelul de masina cand o vad pe strada (fara sa le citesc pe bot sau pe spate 😀 ) insa cu Audi nu ma descurc… A4, A5, A6, A7, toate par la fel pentru mine.
    De ce n-or fi scos si un Q6? Ca A-urile vad ca le-au luat la rand.

    00
  3. Clar, site-urile auto ne trateaza cu fundul :))

    00
  4. se pare ca designer-ii nu mai au inspiratie si nu mai stiu ce sa faca. dar daca te uiti si la bmw nu e mare diferenta intre modele…si la fel si vw….sau oare sa fie numai nemtii care nu le au cu designul?

    00
  5. Atunci ia-ti aceleasi haine si aceasi adidasi in fiecare zi timp de cativa ani sa ne spui daca te plictisesti de ele.

    00
  6. las’ ca merge si asa, made in germany 🙂

    00
  7. Pana la urma cine spune ca trebuie sa fie neaparat foarte diferite ca design?

    00
  8. Sunt foarte asemănătoare, dar într-un fel e bine. Au descoperit un design bun, şi cam toate modelele de mai sus arată bine.

    00
  9. Adevarul este ca toate seamana intre ele, dar arata bine 🙂 iar eu unul le deosebesc destul de usor.

    00
  10. @waveboy2u
    Da, asa este – 3, 5. Identice ca doua picaturi de apa.

    Eu zic ca-s magari mari. Ar trebui ca seria 3 sa semene cu vreun Renault, iar seria 5 cu un tractor, ca sa se vada vreo diferenta intre ele.

    Unii producatori vor ca masinile lor sa urmeze o anumita linie, sa fie recunoscuta marca la prima vedere, chiar daca modelul nu e recunoscut. Insa Audi a mers prea departe.

    00
  11. Eh, din cate vad eu sunt diferente uriase, in special la A4, la caroseriile B6,B7,B8, sau poate ca e din cauza ca sunt sofer de audi.

    00
  12. Sa mori tu ca faci deosebirea intre noul seria 5 si noul seria 7 pe strada cand il vezi ?

    @sabotor generatia aia este usor de recunoscut, ultima generatie este mult mai greu sa iti dai seama care ii care intre 3,5 si 7. cu 3u e mai usor fiindca e mai mic.

    00
  13. pt haterii de mai sus care nu diferentia Seria 5 de Seria 7 (astea noi): bai voi sunteti pe bune? Cum mustata lui Hitler sa nu le deosebesti? Sabotorul spunea bine prin faza cu linia de design aleasa pentru o anumita generatie de masini.

    Audi au problema asta de ceva vreme: Q5 e un Q7 resizeuit, A7 e un A8 fara portbagaj, A6 un A8 resizeuit, doar A4 ce mai iese in evidenta. Grupul Volkswagen face ce face fiindca nu mai doresc sa investeasca bani multi in dezvoltare, nemtii vor sa fie number one pana in 2018 si incearca sa scoata modele pe banda rulanta => putine inovatii in ceea ce priveste design-ul

    00
  14. Vreau sa-m iau noul A6 anul asta. Are cineva “insight info” despre cind se lanseaza ? Care vor fi preturile in Romania ?

    00
  15. @Zoso, din cate stiu pe 2010 a fost Toyota, apoi GM si abia pe 3 Volkswagen (Porsche, Lambo, Seat, Skoda, Audi, Bugatti). Eu ma refeream ca si producator si unitati vandute :). In lupta pentru suprematie au cumparat si Giugiaro, au vrut sa cumpere pana si Alfa Romeo si s-ar putea sa renunte la Seat in urmatorii ani, is nebuni nemtii

    00
  16. Audi face o singura masina in mai multe dimensiuni. E ca la haine…

    00
  17. @Soacra inca nu ai de unde sa vezi imbunatatiri drastice, Giugiaro a fost cumparat prin august 2010, poate urmatoarele generatii vor fi mai deosebite.

    Eu zic ca marketing-ul VW are un aport mare, pur si simplu au revolutionat lumea reclamelor auto.

    00
  18. @Andrei M. Sincer la ce design au nu se vede pe nicaieri ca avem niste desenatori cu suflet ca cei de la Giugaro in curtea VAG.

    Da toate masinile VAG sunt asemanatoare …asta de foarte multa vreme, insa sunt masini bune, au succes si in curand vor ajunge nr1.

    Intrebarea mea ar fi daca … din cauza aspectului sau din cauza performantelor, sau poate din cauza marketingului?

    00
  19. Nu e asa ca nu ati avut ocazia sa conduceti toate modelele de care discutati? Cum pm sa fie la fel A4 cu A6. La ce? ca are aceeasi sigla pe bot?

    00
  20. normal ca in poze par la fel pentru ca si pozele sunt astfel alese incat sa nu realizezi dimensiunile (lipseste un etalon de comparatie). daca si in realitate nu poti sa le deosebesti atunci ai problele cu perceptia in spatiu, cu vederea, si esti genul ala de persoana care la masa in loc sa duca lingura la gura si-o baga in ochi.

    00
  21. Cei de la Audi spun asa : toate masinile au un design unitar, astfel incat chiar de la distanta sa poti spune cu siguranta ca vezi un Audi. Atunci cand se apropie vei putea recunoaste si clasa. E o strategie de marketing asumata, pe care nu are rost sa o mai discutam.
    Plus ca daca au nimerit un design reusit, ce rost are sa mai faca experimente?

    00
  22. Ultimele modele Audi sunt variatiuni pe aceeasi tema, iar in viitor nu se intrevede nici o schimbare de la aceasta regula. Sunt OK ca design, elegante, cuminti, dar per total, cam plictisitoare (fara gimmick-urile alea de LED-uri nu ar avea o viata usoara). Design-ul BMW este si mai cizelat, solid si relativ baroc ca stil, limbajul fiind unul organic, progresiv. In orice caz, este mult mai facila diferentierea intre modele. Cea mai diversificata (si, pe alocuri, controversata) filosofie de design e cea a Mercedes-Benz – pastreaza clar esenta marcii prin diversitate pentru aproape toata gama. Ar trebuit sa fiu rauvoitor sa nu vezi ca fiecare model din Stuttgart are propria identitate: vezi C, E si S, spre exemplu. Da, fiecare dintre acestea a fost lansat in alta perioada, dar in rest, sunt perfect diferite din punct de vedere vizual. E drept, in viitor si Mercedes-Benz va imbratisa o noua tematica de design, moment in care asemanarea intre modele va fi ceva mai ampla, oarecum a la BMW, insa nicidecum gen Audi.

    00
  23. Da , grupul Vw, Porsche, Audi…. nu prea inoveaza, dar si BMW cand a inovat a fost blamat foarte mult si-a pierdut clienti. Cred ca depinde de clienti, daca sunt conservatori nu vor accepta usor schimbarile

    00
  24. audi e masina oamenilor fara simtul umorului

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.