Audi A4 testdrive

Miercuri.

Da, am avut maşina 2 săptămâni în test drive, în cadrul unei campanii de promovare a noului model Audi, campanie în care 10 oameni din online primesc câte un A4 ca să îl testeze şi să scrie despre el. Eu şi Bobby suntem singurii care nu suntem decât bloggeri. Siteul campaniei este aici.

Nu am spus asta din prima pentru că fac colecţie de reacţii româneşti (Buddha m-a dat de gol). Da, intenţionam să mă joc un pic cu voi, dar pentru că dl. Petica n-are carnet, a ales să scrie aşa cum a făcut-o (fără disclosure).

Acum, despre masină şi experienţă:

  • e o maşina rapidă. din păcate, limitată electronic, aşa că n-am putut prinde mai mult de 210km/h cu ea.
  • ţinuta la drum impecabilă, demarajul la fel, motorul pe motorină îşi face treaba foarte bine
  • am nimerit o maşină cu sistem audio Bang & Olufsen. ceea ce mi-a permis să ascult un zepp, un stones, un snoop la maxim, prin oraş. ceea ce era ciudat pentru mulţi.
  • cea mai nasoala senzatie e să o parchezi în Militari şi să nu fii traficantul de droguri al zonei şi sa stai cu grijă că poate ţi-o fură sau ţi-o zgârie cineva. Pentru o asemenea maşină, un garaj e necesar. şi da, cineva mi-a zgâriat-o în ziua a doua, în parcare.
  • şi da, am dormit cu griji, pentru că nu are alarmă.
  • frână de mâna e demenţială. nu mai e manetă, e buton. ridici de buton, se ridică frâna. bagi într-a întâia şi se lasă jos automat. plus, nu poţi porni dacă nu ai centura pus. ca dezavantaj, pe locul din dreapta ţineam o sticlă de cola şi aparatul foto, şi senzorul a decis că e o persoană pe scaun şi bipăia ca să îşi pună centura.
  • m-am alergat pe A2 cu un audi a6 până în Bucureşti. Şi l-am cam luat.
  • cel mai mare dezavantaj pentru mine a fost că e lata. e greu sa te strecori cu ea prin Bucuresti, pe straduţe, prin trafic aglomerat. al doilea e că spoilerul din faţă e jos de tot.
  • cel mai misto lucru sunt farurile din fata, tuburile alea luminoase fac jumate de masina, tot pasaretul feminin dornic isi lungea gatul dupa masina.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

25 comentarii

  1. Superba masina. Destul de stupida faza cu frana de mana la audi si cu butonul rotund de la BMW. Ar trebui sa iti simplifice experienta dar de fapt te enerveaza.

    00
  2. Heh, stiam de la inceput ca e in probe. Citisem initial la Dragos Nova despre initiativa Audi. Am si comentat la un moment dat la tine pe blog dar ai avut tu grija sa il moderezi ;)

    00
  3. Oricum te daduse de gol Comanescu. De pe blogul lui am aflat ca ai primit A4 pt 2 sapt. In plus era reclama pe radio la generatia4.ro

    Da’ lumea care nu citeste mai mult decat horoscopul comenteaza…

    00
  4. 210 e din cauza motorului, daca aveai v6 quattro mergeai si cu 250.
    iar latimea e un avantaj, daca vrei masina mica ia un smart.

    00
  5. Radu Ionescu primeste masina ta?

    Ma intreb ce va zice de zgarietura :)

    In alta ordine de idei, campania a fost foarte bine executata. Pacat ca nu ai putut sa te iei la o liniuta cu Sergiu in drum spre Viena.

    00
  6. in concluzie asta nu e o masina pe care sa ti-o cumperi in leasing ;))

    00
  7. olix, ce, n-ai mai auzit de directori cu 1 mil € in cont si isi cumpara masina in leasing?

  8. n-am auzit, dar e posibil ;) eu ma refeream la noi astia mai “muritori”, nu la directorii aia :P

    00
  9. stf zoso

    00
  10. cum sa nu? ia uita=te pe strada, cati cocardei cu ultimul tip de masina sunt pe strada si n-au bani sa isi ia un suc, ca masina cosuma mult…

  11. frana de mana electronica am si la laguna veche de 2 ani. este si la passat si la golf 5 si la altele ca optional… se cupleaza automat cand opresti motorul si se decupleaza la demaraj. e o fitza pana la urma urmei, da’ o fitza foarte placuta de folosit. In viitor cred ca toate masinile de la clasa medie in sus vor avea frana de mana asa.

    00
  12. boyarul, comentariul tau era de nu se poate. de aia a si fost sters. motanes, stiu, asa e cand nu poti participa, strici distractia altora.

  13. intrebare: ce motor ai avut si ce cutie de viteze ?

    00
  14. Zoso, tu daca ai avea bani, ti-ai lua-o? Sau ai merge pe clasigul Golf sau SUV, altceva.
    Te-a convins testul sa iti iei o astfel de masina?

    00
  15. daca as avea bani sa o iau, s-ar presupune ca am garaj pentru ea, deci da, mi-as lua-o.

  16. “nu poţi porni dacă nu ai centura pusa” sau `bipaie vreo 30 de secunde si dupa aia tace`. eu inclin spre a doua varianta. nu imi vine a crede ca le-au facut asa al dracu` de chiar nu porneste…

    00
  17. man stai calm ca nu e limitata electronic la 210, atat poate sa duca motorul ala tdi. Limitarea intra la 250. Probabil si ala pe A6 avea vreun motoras de maxim 140 de cai, daca zici ca l-ai facut.

    00
  18. la asa masina nu are alarma?

    00
  19. alarma la masinile noi e realtiv nefolositoare. ca in afara ca urla nu face nimic altceva. partea de imbilizare a autovehiculului o face computerul de bord al masinii.

    00
  20. De ce n-ai negociat cu ei? Poate ti-o lasau de tot, la schimb cu un 125*125 pe dreapta. :D

    In alta ordine de ideu, foarte destept si pragmatic initiatorul acestei campanii. A scos de la vanzare 10 masini pe care la plimba ca vector de imagine prin blogosfera vreo jumatate de an, apoi le iau si le baga la drive-test si s-au scos. Publicitate gratuita si de lunga durata. Foarte foarte reusita campania! Bineinteles, nu cred ca efectul si amploarea erau aceleasi daca o facea Renault-ul pentru Clio Symbol, de exemplu. :))

    00
  21. latimea e un avantaj, daca vrei masina mica ia un smart.

    Lăţimea ca şi lungimea e un avantaj. Dar în cu totul alt domeniu. În traficul din Bucureşti nu.

    00
  22. sa ti dea Dzeu si tie o masina ca asta Zoso.da sa fie a ta de tot

    00
  23. ei ash, da` si cand ai sa ai una … eh` …. acus acus :P

    00
  24. hmmmm
    question : ce target a avut/are campania ? asta asa, ca fapt divers, tinand cont de evolutia continuu ascendenta a economiei rromanesti …….

    00
  25. aha, deci sunt un competitor bun pentru masina aia :)

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.