Dorin, unul dintre cei mai calmi și mai așezați oameni pe care îi cunosc, dă un tweet în care face mișto de cât de varză este, a mia oară, blogul lui Chinezu. Chinezu, fiind fie țăran, fie beat, îi răspunde așa cum știe și așa cum poate. Anca e șocată. Chinezu, profitând că e femeie, […]

Mie îmi place de HP, fac niște laptopuri decente și cinstite, exact cum trebuie să fie. Și de Samsung, ca au tras o serie de laptopuri foarte curate și decente. În continuarea discuției de zilele trecute, m-am pus în pielea directorului departamentului laptopuri de la una din aceste companii și am gândit o strategie umană […]

Dacă sunteți blogger și aveți o formă de contact pe blog, ați primit probabil un mail de la una din agențiile de mai sus, sau de la altele. Oamenii de mai sus se ocupă de SEO, respectiv de urcarea site-urilor clienților lor mai sus în căutările de pe Google. Modelul lor de business este adesea […]

Articolele astea două de la Jason Calacanis și Seth Godin ne explică problema în termeni Google, dar pe noi nu ne interesează asta prea tare. Pe noi ne interesează de blogurile noastre. Citatul cheie, de la Calacanis, cel care a creat prima rețea de bloguri, este ăsta: Everyone’s spending increasingly more consumption time dicking around […]

Oricât de prieteni ați fi voi și oricât de colegi la liceul ăla de securiști pe care l-ați făcut împreună, ești aproape de momentul ăla în care se va da ocupată și va pune pe cineva să te zboare. Și atunci vei mai plăti ratele la Tiguan cu banii câștigați folosindu-te de aptitudinile tale reale, […]

update: Pentru a-mi dovedi că sunt fix atât de încuiați si de inapți tehnic pe cât îi descriam în text, oamenii care scriu pe turism s-au adunat să mă bârfească și unii mă verifică la gramatică, alții la alte articole, alții la ce turism fac eu, și puțini au prins ideea generală. Care e, că […]

Am citit zilele trecute că IQAds și Smark introduc plata pentru conținut, pentru că display advertisingul nu mai aduce bani, și ei oricum nu au avut niciodată prea multe bannere. Aș da link la articol, dar nu îl mai găsesc, ca site-ul lor e varza. Dar hai să vă arăt ceva frumos: cum arăta IQads […]

Faceți o statistica rapidă și veți observa că mai mult de jumătate dintre site-urile pe care le vizitați au, la încărcare, un popup. Și sunt atât de multe încât eficiența lor a scăzut dramatic în ultimii ani, pentru că nimeni nu s-ar fi așteptat ca abuzul de o metodă care era folosită doar când era […]

Acum o lună mă miram de ce se agită lumea atât de tare să cumpere linkuri. Am început să primesc chiar cereri insistente pentru advertoriale gata scrise sau concepute de mine, deși era evident că oamenii erau mai interesați de numărul de linkuri din articole decât de articol sau de blogul unde apare (de pildă, […]

De la an la an, numărul bloggerilor care se ocupă mai mult de brandul personal decât de scris crește, ajungând de mult ori în situația unui brand fabulos și a unei realități total paralele și ușor de observat în teren. Mai nou, se fac campanii de rebranding, pentru că nu e de ajuns să știe […]

După 2 ani de zile, Readability nu a mai vrut să funcționeze. Pur și simplu nu mai ascultă de comenzi și de setări. Am insistat să fac ceva cu el și nimic, așa că l-am înlocuit cu Clearly, care e asemănător, dar are fonturi mai frumoase și, din ce observ, funcționează mult mai bine decât […]

Subcategoria plăceri vinovate: să le aducem aminte oamenilor că nu ar trebui să vorbească despre cum fură alții cât timp ei au mâncat o pâine albă din ce furau ăia la care lucrau ei. Azi: Adrian Cristea, fost angajat la 220.ro.

Mă uit un pic amuzat la declarațiile războinice ale eMag (Amazonul României, afaceri de 1 miliard euro). Deși le doresc tot binele din lume, nu mă pot abține să nu mă întreb dacă, înainte de a face declarațiile astea, au încercat să cumpere 2-3 chestii de pe site. Cred că odată experiența asta repetată de […]

Cred cu tărie că magazinele online au nevoie de filtre adiționale pentru a ajuta cumpărătorii să se decidă mai ușor și mai repede în a face o achiziție. Și mă refer în principal la eMag, PcGarage, Evomag, F64 și alte câteva importante, pe care le folosesc frecvent. Laptopuri: tipul ecranului: mat sau lucios. am tot […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Pun clipuri pe Youtube