Articole despre spam
exemple din viitor
Zilele trecute am fost la IdeeaForum, o conferinţă frumoasă, cu mulţi invitaţi, cu engleji, cu oameni subţiri, cu tipe foarte bune, cu bloggeri, cu bloggeriţe. Vorbeam cu Răzvan de prezentarea colegei lui de la MediaDirection, futuristă, cu clipuri de pe youtube, cu chestii care se pot face…Toate bune şi frumoase, dar când te uiţi prin […]
cum fu la Blogaria
Atenţie, însemnare nesimţită, fără cultură sau alte prostii. Pentru chestii oficiale mergeţi pe alte bloguri. discuţia cu neogenii a fost interesantă, din nefericire până nu le văd puse în practică rămân nişte vorbe frumoase şi nişte iniţiative lăudabile. Fusu zice că a vândut la americani mai puţin decât ejobs, adică undeva sub 20%. n-a vrut […]
fac si eu nişte petiţii
daca unii vor sa salveze copacii, eu vreau sa salvez oamenii de cretinism. pentru ca un im intreg la cap nu merge in zig-zag pe strada, nu isi lasa masina parcata aiurea, nu blocheaza intersectii, nu transpira pe mine in autobuz, nu scuipa pe strada, nu se faleste cu campania „ziua barbatului dobitoc”, nu il […]
piaţa de idei, sub masca meetingurilor
Cand am văzut prima oară iniţiativa Neogen de a aduna 25 de bloggeri pe malul mării, am avut un zâmbet trist. Iată aşadar, încă o iniţiativă a băieţilor destepţi. Indiferent că se cheamă „consultări cu oamenii interesa(n)ţi”, club evanghelist, netoo, olimpiadele comunicării, „faceţi o campanie pe tema X în cadrul testării dvs pe bestjobs”, „finanţează-ţi siteul […]
eJobs, evaluat la 14 milioane de euro
Tiger Global Management, un fond de investiţii american, a cumpărat 30% din ejobs.ro pentru suma de 4 milioane €. Destul de bine, nu? Ejobs e o afacere pornită în anul 2000, a schimbat câţiva proprietari între timp, ajungând astăzi unul din cele mai de succes siteuri româneşti? Secretul? Mai puţin ortodox, dar în limitele legalului, […]
cât a costat colegi.ro?
Achizitionat săptămâna trecută, colegi.ro reprezintă o mişcare bună pentru Neogen. 300.000 de utilizatori înscrişi (minus 1, că adresa aia de mail nu mai există), toţi educaţi, cu liceul sau facultatea la activ, cu venituri medii şi mari, numai buni să le vinzi ceva. Conform unor surse de încredere, siteul colegi.ro a costat 80.000€. Raportat chiar […]
update la tranzacţia colegi.ro/neogen
Un cititor îmi atrage atenţia asupra cifrelor enunţate in achiziţia colegi.ro de către neogen. Pe colegi.ro scrie mare sus „326.809 colegi deja inscrişi”. E o cifră mare. Pe trafic.ro scrie altceva. 56.000 unici în ultima lună. Cam puţin pentru un site de asemenea calibru, nu, care, vorba aia, o să fie următorul facebook? Adică, din […]
emoţii cu trafic.ro
Am primit un email de la trafic.ro (primesc în continuare spam de la ei, că nu îmi pot şterge contul) care începea promiţător… 7 ani de la inceperea proiectului Trafic.ro Vineri, 1 iunie 2000, se implinesc sapte ani de la demararea proiectul Trafic.ro. Cum a crescut „copilul” Trafic.ro de atunci? Iata cateva cifre: Am tresarit […]
vreţi nişte spam ?
Unul din cele mai hilare mesaje care mi-a aterizat în inbox vine la Rentrop & Straton (libraria sau consultanţa în afaceri, indiferent care, şi îmi spune că legea spune că trebuie să opt-in pentru a primi mesaje de la ei. Prin spam! Damn, multă lume imbecilă pe internetul românesc!
Google se apucă de curăţat
Google face şi lucruri bune. În efortul de a scăpa netul de siteuri inutile, a anunţat azi o serie de publisheri că va începe să suspende conturile de adsense ale siteurilor care au conţinut puţin, dar anunţuri multe. După multe dezbateri, în care mulţi se întrebau la ce folosesc şi de ce nu face nimic […]
un club fără nume
Dragos Novac spunea la un moment dat că el vine de plăcere la (aproape) toate iniţiativele din internet, nu neapărat pentru subiect, ci pentru oameni. Cam după principiul ăsta mă ghidez şi eu. Hai să vedem ce se întâmplă, hai să mai cunoaştem nişte oameni, nu se ştie niciodată de unde sare iepurele. E bine […]
Banii nu au culoare politică
Adevărul se relansează de vineri, 27 aprilie, în format compact full-color, schimbările fiind comunicate printr-o campanie gândită şi realizată de agenţia GMP, în colaborare cu departamentul de marketing al cotidianului, a declarat pentru MEDIAFAX Adrian Halpert, director editorial al publicaţiei. Ziarul va avea un format compact – „mult mai comod şi mai util pentru cititori” […]
