Astea sunt şoselele româneşti. Conduci 11 kilometri prin serpentine şi boscheţi şi după aia vezi că s-a terminat oraşul. Şi după aia te întreabă poliţia unde te grăbeai, nu vezi că eşti în localitate… Ah, nu, chestia asta nu e comună în Ardeal. Deloc.

Aparent, dacă depăşeşti 10 melteni dintr-o dată şi apoi utilajul care împrăştie nisip pe şosea şi îi ţinea la respecte pe cei 10, eşti lachet. Dacă peste jumătate de oră îl ajungi pe ăla care a făcut asta şi îl depăşeşti, că el asculta relaxat nişte Bianca Ionescu Ballo şi tu i-o dai la nas […]

Nu conteaza deloc de la ce s-au luat. Nu contează nici ce i-a zis ăla lu’ ăla. Din imagini se vede că unul l-a văzut pe celălalt mai mic, mai tânăr şi mai prost şi a vrut să tranşeze problema prin violenţă. Mod care s-a întors împotriva lui. Problema asta o au sportivii. Eu stau […]

Vă place sloganul ăsta? Îl strigă George Becali, care a dat în judecată primăria că i-a dat prea puţini bani pe o parcelă de teren necesară pentru lărgirea Şoselei Pipera (pentru cei din afara Bucureştiului, închipuiţi-vă o mizerie de stradă botezată şosea, unde tot timpul e aglomeraţie). Şi nu e numai el. Mai avem din […]

Prin convenţie, trotuarul e al pietonilor, iar strada a şoferilor. Când se pune verde, strada e a pietonilor, iar maşinile stau. Când se pune roşu, pietonii stau pe trotuar şi maşinile merg. Explicaţi-mi şi mie, că aparent sunt mai prost, de ce cobori de pe trotuar când maşinile merg? Azi era să îl calc pe […]

Daytime Running Lights (DRL) au devenit obligatorii de luna acesta pentru toate automobilele şi vehiculele uşoare care vor fi vândute în Europa. Pentru că, aparent, şoferii sunt atat de idioţi incât nu îşi dau seama când trebuie aprise luminile. La Braşov, de pildă, clima nu cred că s-a schimbat în ultimii 100 de ani şi […]

Unde era poliţia? Unde era orice formă de autoritate? Unde sunt gardurile de protecţie (alea care lipsesc şi pe A1)? via gcp

Mă gândesc să îmi fac un cont special unde să pun lunar o sumă de bani pentru viitoarea mea maşină cu care voi circula pe autostrada Nădlac-Constanţa. Pentru ca se pare că in 2015 va fi oarecum gata şi n-aş vrea să mă prindă deschiderea autostrăzii fără o maşină de cel puţin 200CP, tracţiune integrală, […]

…măcar fă-o adecvat! Cu un Veyron, de pildă, pe la 300km/h. Întrebare e ce maşina avea poliţia de se ţinea după el… via autoblog

Nu ştiu ce nume au porţiunile dintre Arad si Sibiu, dar iată că nişte anonimi binevoitori au inchiriat un elicopter şi au pus pe internet un clip cu starea lucrărilor.

Mie aşa mi se pare. Am fost zilele trecute la Bucureşti şi am făcut două ore pe drum, fără să conduc prea tare. A fost ridicată limita de viteză dintre Ploieşti şi Bucureşti, acum viteza legală în localitate este 70km/h, ceea ce înseamnă, cel puţin teoretic, că se poate merge cu 90km/h. La 5-6 dimineaţa […]

Dacă vă întrebaţi de ce e nevoie de asfaltare în fiecare an, iată unul din motive. Iarna, la minus „temperatură cu două cifre” Celsius, noi aşezăm asfaltul cu piciorul.

Autostrada Bucureşti – Ploieşti a devenit Ştefăneşti – Ploieşti, pentru că statul n-are bani să le dea mogulilor de Pipera şi nici alte soluţii. Aşa că vom sta două ore pe centură sau prin Bucureşti şi de acolo hop pe autostradă până la Ploieşti. De unde vom avea iar de înfruntat poliţiştii idioti de la […]

Am o nedumerire şi poate cei 1.000 de vizitatori din Sfântu Gheorghe mă pot lămuri. În judeţul Covasna se predă alt Cod Rutier decât în restul României? Văd zilnic câte un idiot cu număr de CV făcând câte o tâmpenie contrară logicii şi bunului simţ. De la trecut razant pe lângă mine, eu aflându-mă pe […]

Apropo de asta, linia aia roşie e autostrada Bucureşti – Ploieşti – Braşov, care cică o să fie gata în 2012, 2014, dă cineva mai mult? Uitati-vă cum e pe la punctul terminus, aproape de Bărcăneşti. Arată bine de tot pentru o autostradă construită în secolul 21, nu? Când alţii lucrează la a 3a bandă […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile