luni, 27 ianuarie 2020, 11:51
guest_author
51470
Cont metal, rulaj de peste £100.000 anul trecut, clienți stabili cu plăți regulate. Primesc o plată de 4k de la unul din clienți pe 17 decembrie și Revolut îmi blochează toate serviciile, intru la suport, trimit factura, îmi scrie că în 24 de ore revine tot la normal. Nu s-a întâmplat. Îmi mai cer alte […]
duminică, 23 septembrie 2012, 11:55
vali
5312
Mă uitam pe statisticile din ultimele zile şi am văzut mai multe linkuri venite dinspre forumuri pe articolele despre beats by dr. dre. Oamenii încă pun botul la prostii şi unii chiar cred că au cumpărat originalele. Status goods S-au făcut studii, se ştie încă din 1899 mecanismul de funcţionare al cumpărătorului, ce nu spune nimeni […]
luni, 12 decembrie 2011, 12:00
vali
2476
Bun, după ce s-au făcut de băcănie cu iPadul spart şi cu acuzele stupide, meseriaşii de la Cel.ro insistă. L-au chemat pe băiat la sediu să înlocuiască produsul. Azi. Dar între timp s-au răzgândit şi cer mai multe poze cu produsul înainte de a lua o decizie. Sfatul meu e simplu: direct la Protecţia Consumatorului, […]
miercuri, 23 decembrie 2009, 18:01
vali
2358
Prin riscul reputaţional, pe care l-a introdus de la 1 noiembrie, Volksbank are dreptul de a rezilia contractul de credit al unui client care se plânge public de condiţiile impuse de bancă. Bancherii pot recurge la această clauză obligându-şi clienţii să achite integral tot împrumutul. Eh, ce ziceţi de găselniţa asta? Te plângi pe blog […]
joi, 23 august 2007, 13:11
vali
2475
Acum 3 ani eram în angroul Europa să îmi cumpăr pantofi. Undeva, în amalgamul ăla, e o zonă unde nişte producători români de pantofi au standuri. Pantofi mişto, de piele, la preturi acceptabile. În timp ce probam o pereche, un gog de lânga mine gândeşte cu voce tare: De ce naiba să dau 1 milion pe […]