Linkul ăsta a dispărut http://www.b365.ro/cum-au-fost-pacali-i-clien-ii-de-black-friday-tigai-vandute-mai-scump-decat-pe-5-noiembrie-foto_198148.html și a apărut altul Acum, putem specula dacă au înțeles de bună voie că greșeau sau ajutați, dar nu vom ști niciodată ce s-a întâmplat. Dar putem să râdem cu screenshoturi.  via thefua

Ieri s-a anunțat lista câștigătorilor la Romanian PR Award 2013. Un exercițiu util pentru interesații de domeniu, fie că sunt studenți, juniori sau seniori, ar fi să vedeți câte campanii câștigătoare ați văzut, chiar daca sunteți sau nu pe target. Un exercițiu pentru onlineri ar fi să vadă câte dintre siteurile de campanie mai sunt […]

„Aproape că nu mai poți să implici bloggeri într-o campanie fără să plătești” Gabi Lungu, fostă la The Practice E foarte greu sa implici in campanii proprietarul apartamentului când stai in chirie, el vrea bani! Laurențiu Balaban, fost vecin cu mine în Oradea. Acum, eu aș putea să vă înșir aici o listă lungă de […]

Să zicem că ai o problemă cu niște oameni, îți sunt antipatici și ascultă altă muzică decât tine, sau ceva în genul ăsta. Apare o ocazie și nu o ratezi: basculezi rahat cu ambele mâini. Pentru că ești excesiv de proastă, nu te duce capul să faci o minimă documentare despre faptele pe care le […]

Sunt aproape 5 luni de când fiecare şi-a părăsit un drum comod pentru altul mai greu, dar teribil de frumos. Drum care, deşi e în curs de pietruire, m-a făcut să-nţeleg mai bine ce intră, de fapt, în “things that money can’t buy”.  Şi-i liber, şi-i bine. (sursa) Insight360 e formată din foștii oameni dați […]

O agenţie de piar a vrut să facă o surpriză unor bloggeri cu IQ sub 50 şi i-a dus la filme un pic diferite de cele cu care erau obişnuiţi. Surprinşi, dar dornici să împărtăşească altora ce au aflat şi totuşi prea grăbiţi ca să se documenteze asupra unor aspecte cinematografice, bloggerii noştri obişnuiţi cu […]

Asteptarile clientilor se indreapta inspre cuantificarea eforturilor de comunicare in rezultate concrete. Clientii asteapta modalitati inovatoare si creative de implicare a consumatorilor. Agentiile trebuie sa demonstreze o intelegere corecta a mediului de business, a contextului economic si sa vina cu cele mai eficiente solutii de comunicare”, afirma sefa Saatchi&Saatchi PR. (sursa) Aparent, e un interviu […]

Acum câțiva ani, eram la BestFest, la cortul VIP din partea sponsorului. Sub cort, niște canapele și niște măsuțe. Pe canapele, eu și încă un blogger cu laptopurile și cu camerele foto, poze, upload, blog, doi puleți de vreo 20 de ani ce păreau a fi maneliști după cum erau îmbrăcați, și Virgil Ianțu, băiatul […]

Îl iei pe cel mai prost dintre ei, care nu întâmplător e și cel mai prost plătit, și îi dai ideea că ar putea face performanță la altă televiziune. Îi faci o ofertă și nu insiști, îl lași să mestece ideea, să se convingă singur că ai dreptate. După care îl aduci la altă televiziune, […]

Notez aici câteva idei de care m-am lovit în ultima vreme pe zona de public relations. Orice comunicat din domeniile despre care scriu e binevenit E la mintea cocoșului că, dacă mă ai deja în listă pentru un producător de telefoane, mă poți pune și pe lista cu noul tău client producător de telefoane. E […]

A venit în România un băiat care conduce una dintre mașinile alea rapide și fără suport de pahar pe o pistă, adus de o marcă de whiskey și, pe lângă ăia care s-au declarat repede fani vechi și au sărit să se tragă în poză cu el, s-au văzut și voci de oameni care n-au […]

Lucrezi intens să creezi un brand puternic într-o piață mâncată de oameni nepricepuți și de prețuri ba foarte mari, ba foarte mici. Te ții bine, câștigi niște premii, unele chiar internaționale. Piața fierbe. Începi să câștigi client după client și contract după contract. Deja nu îți mai încapi în piele de bucurie. După doi ani, […]

Iată două pasaje dintr-un articol de pe TechCrunch din 2008. Articolul este despre altceva, dar acolo sunt și chestii care ne interesează: Tech companies are desperate for press and hammering their PR firms for coverage on blogs and major media sites. That in turn means that PR firms hammer us to get us to write […]

Saatchi&Saatchi PR se ocupă de o campanie pentru copiii cu autism, campanie care a început sau se află în derulare. Sunt sensibil la chestii din astea, mai ales că am făcut ceva voluntariat prin tinerețe (mi s-a luat de copii bolnavi de sida și de orfani cât pentru zece vieți). Emailul primit de la o […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Decathlon.