Intr-un mail trimis de la grouprc (group realitatea-catavencu, banuiesc), Sorel Radu, fost director de vanzari al MediaPro, acum pe aceeasi pozitie la Grupul Catavencu, anunta structura departamentului, cine la ce departament e. Curios, sunt si eu in mailinglistul asta, desi vremurile au trecut… (structura sales grup realitatea catavencu.doc)

Publimedia ştiam că e divizia de print a MediaProului. Acum se pare că o Publimedia cu sediul la Bistriţa îşi lansează o reţea de 30 de bloguri, pe diverse teme. Din oamenii de acolo, Mihai Ceuca e cel cu tvblog şi movieblog. Modelul pare să fie o încrucişare de 9rules, o reţea destul de puternică […]

Scurtmetrajul „Lampa cu căciulă”, în regia lui Radu Jude, care participă la Festivalul Sundance (18-28 ianuarie), poate fi văzut gratuit pe site-ul evenimentului şi poate fi cumpărat din magazinul online iTunes. „Lampa cu căciulă”/”The Tube with a Hat” – prima participare românească la Sundance, cel mai mare festival din SUA de filme independente – capătă […]

Licenţa audiovizuală a postului Realitatea TV ar trebui să fie luată de „altcineva”, în cazul în care hotărârea de condamnare a lui Sorin Ovidiu Vîntu ar rămâne definitivă, a declarat, joi, pentru MEDIAFAX, preşedintele CNA, Ralu Filip. El a explicat că persoanele care au condamnări penale nu au voie să deţină licenţe audiovizuale, motiv pentru […]

Abrogarea articolelor privind incriminarea calomniei şi insultei, neconstituţională Abrogarea articolelor privind incriminarea calomniei şi insultei sunt neconstituţionale, potrivit Deciziei 62 din 18 ianuarie a Curţii Constituţionale. Curtea Constituţională a constatat că sunt neconstituţionale dispoziţiile articolului I, punctul 56 din Legea 278/2006 – privind pentru modificarea si completarea Codului penal.

Zilele trecute ma minunam cum de am ajuns sa am in jur de 3.000 de unici pe zi (unici pe zi, da, nu unici pe saptamana sau pe luna, cum masoara unii experti). Ignorand blogurile gsp, trafic.ro raporteaza ca toate blogurile de pe primele 2 pagini au avut cresteri de trafic in ultimele doua luni. […]

BUCUREŞTI, 17 ian (MEDIAFAX) – Orice firmă care cere şi stochează datele clienţilor, indiferent de scopul în care o face, este operator de date cu caracter personal şi trebuie să comunice această calitate unei autorităţi a statului, care, pentru o taxă 1.000 lei şi sub sancţiunea unei amenzi, o înregistrează şi atât.

În unul din puţinele momente când voiam să mă uit la TV, am dat astăzi pe Realitatea, în speranţa că prind emisiunea cu Piticu. Am fost bombardat timp de o oră şi ceva cu accidentul din Capitală, unde o macara s-a prăbuşit şi a omorât 2-4 oameni. Feedurile la fel, gemeau de impulsuri cu aceeaşi […]

DailyBusiness.ro îşi face reclamă de 1-2 săptămâni pe blogurile GSP, în banii ăştia intrând şi o reclamă mascată de la Gusti. Situl e slăbuţ rău. Tolontan spune că Jurnalul Naţional negociază cu Netbridge pentru spaţiul de pe jurnalul.ro Am eu amnezie sau unii au uitat că Intactul şi-a format CLIR Media pentru că Antena3 nu […]

Vânătoarea de mistreţi organizată de Ion Ţiriac pe fostul domeniu de la Balc al lui Ceauşescu s-a încheiat, duminică, fără incidente, transmite corespondentul MEDIAFAX. Potrivit unor surse din rândul participanţilor, numărul animalelor împuşcate în cele două zile cât a durat vânătoarea ar fi de 240, în timp ce altele indică 160 de mistreţi doborâţi.

10.000 de bloguri e misto sa te vezi pe internet de ce e nevoie de asa ceva? e o activitate sexuala solitara. blogul este idealul fiecarui tiitor de jurnal. e o nevoie de comunicare bloguri profesionale. facute de jurnalisti. bloguri extrem de personale, unde autorul porvesteste chestii persoanle, (ce vezi in militari) o sa apara […]

Campania „Coke Club” desfăşurată pe internet anul trecut a crescut traficul pe site-urile companiei Coca-Cola de patru ori, a declarat pentru MEDIAFAX Nicoleta Enache, Senior Brand Manager la Coca-Cola România, Bulgaria şi Moldova. nu-i aşa că anunţul ăsta ţipă a „ne facem site de socializare”?

Pepsi-Cola va ajunge la consumatori, începând din februarie, într-un mod diferit, ca urmare a unei acţiuni de rebranding globale şi a unei campanii de marketing total diferite de cele derulate până acum, se arată într-un comunicat al companiei publicat pe internet. Campania se va derula la posturile de televiziune şi radio, în print, pe ambalaje […]

Câştigătorul licitaţiei pentru desemnarea companiei care va administra spaţiul publicitar al posturilor publice de radio este C.L.I.R. Media, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţi ai departamentului de marketing al Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR). La licitaţie au participat trei regii de media, respectiv Splendid Media, Media Consulta şi C.L.I.R. Media.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG, de la Finestore, de la PORC sau de la Aceeași Mărie.

Top articole

7 zile