Fabricație 2014, model 335d xDrive, adică are un motor de 3.0 bi-turbo de 313CP și 630Nm, cu tracțiune integrală. Cutia de viteze este ZF 8HP70, automată cu 8 trepte, varianta sport (cu padele pe volan). Culoarea este “estoril blau metallic”, o culoare care mie mi se pare că arată superb, mai ales pe această caroserie. […]

Model 2014, F15 pentru cunoscători. 40d cu pachet M și ceva opționale (detalii mai jos). Configurație mai specială care nu mă aștept să rezoneze cu unii cititori dar e important să îmi placă mie că eu plătesc pentru ea. Mai întâi un pic de background: BMW-ul mi s-a părut mereu așa, de coca, până când […]

În „Expediția Kon-Tiki”, de Thor Heyerdahl, există un pasaj amuzant. Trezit în miezul nopții pentru a vedea un pește ciudat, nemaivăzut până atunci, unul din membrii echipajului declară cu tărie în timp ce se uita la specimen: „Nu, asemenea pește nu există!” Treziți din somn, precum navigatorul norvegian, majoritatea comentatorilor de la articolul precedent s-au […]

Povestea asta are deja peste 100 de share-uri. E cu oameni buni și simpli, cu Logan, și cu asupritori, cu limuzină neagră, de securiști. Înainte de a admira mașina, și anvelopele alea noi în 2009, vreau să vă gândiți la faza următoare: tocmai ai depășit un adormit cu o coajă de Logan, care a avut […]

Mașina este din prima generație Leon 5F, fabricată pe final de 2014. Este versiunea 280 (276CP), a mai existat și versiune 265 și apoi facelift la 290, 300 și acum înapoi la 290 (din cauză de emisii). Eu am cumpărat-o în martie 2017 la 55.000km din Cluj. Mi-am dorit o mașina hatchback, de preferat în […]

Știu că deja mai mulți ați dat ochii peste cap și ați lăsat un comentariu despre cum hibridele sug, cutiile automate sunt pentru idioți și că trebuia să-mi iau 1.9TDI. E OK. Pentru cei care au rămas, o să încerc să vă povestesc un pic cum e să ai hibrid. Pentru mine decizia a fost […]

Vali nu a dorit neaparat sa o testeze cand i-am oferit ocazia, asa ca incerc sa-i fac eu un review. Asadar, costul a fost 26.000 euro. luată de nouă în 2016. Echiparea este Elegance și are cam urmatoarele: Motor 2.0 bezina i-Vtec, 155CP cuplu, 192 nM AWD automat CTBA – city brake collision avoidance Navigatie […]

Bos, ascultă-mă un pic. Se vede că îți place ce faci, o urmă de talent ai, trebuie doar să renunți să mai citești ce scriu jurnaliștii auto români și să încerci să scrii ca ei. E un motiv pentru care presa auto e în găleată de 10 ani, e din cauza scrisului mizerabil (și a […]

BMW a creat Seria 4 în 2013, inițial în variantele Coupé și Cabrio, pentru a le diferenția de Seria 3. Începând cu 2014, Seria 4 s-a lansat și în varianta Gran Coupé, care se adresează unui segment de utilizatori ce doresc o mașină cu look mai agresiv și mai sportiv decât cel oferit de Seria 3. […]

Am plecat pe la 10am și la 6pm eram la Salonic (Thesaloniki). Orașul era complet plin, nu ne-am dat seama că e sâmbătă și o să fie așa de aglomerat, nu am rezervat că nu știam cât de mult vom putea merge și am găsit cazare undeva la ieșire (nu că am fi vrut să […]

Continuăm cu o altă mașină a unui cititor, un Ford Mondeo Mark3 cu facelift, motorizare 2.0 TDCi 140CP cu cutie de viteze automată Powershift și 190.000km pe bord. Ca la orice mașină non premium, insonorizarea e făcută ca să fie, după 100km la oră vâjâie și după 140 face ca naiba. Motorul e bine proporționat, […]

Nu-mi plac SUV-urile: mi se par mari și grele, iar compromisul pe care îl fac producătorii punând motoare mici pe mașini de 2 tone e în contradicție cu agilitatea pe care mi-o doresc de la o mașină. M-am mai dat ocazional cu Nissan Juke, Mitsubishi ASX, Subaru Forester, Honda CRV, BMW X1 sau Audi Q7 […]

“Abarth 500 n-are cruise control și nici navigație. Și asta în ciuda prețului cam mare.” Ce e Abarth 500? E o bestie cu 130 cai putere, care costă 26.000€. Sigur, Porsche are cruise control, dar asta pentru că e o diferență minoră între ele: una e mașină de oraș, alta e mașină de șosea. Plus, […]

George a făcut o prezentare video a noului Logan, versiunea cu motor de 0,9 litri. Mașina arată foarte tare la exterior, dar nu știu cât succes va avea, pentru că are niște chestii pe care românii le refuză din principiu: senzori parcare, cruise control, intrare USB și altele.

Aceleași probleme cu firmele de asigurări care nu plătesc decât ce vor și când vor. Astra, Carpatica, Euroins. Acum, un service din Timișoara cere insolvența Euroins. Au mai fost investigații, nu s-a rezolvat nimic, că nu putem să negăm oamenilor dreptul la asigurări ieftine, chiar dacă prin asta futem niște oameni care n-au nici o […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube